Een felicitatie van @GGMM is pijnlijk?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Best pijnlijk voor @:muskusboktor57 als je ziet wie hem gefeliciteerd hebben. Of nou ja, beter gezegd ; wie niet.
Even een retweetje meegepaktquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
PieterGod
@:el-stinho
Ik wist niet dat hij jarig was. Gefeliciteerd Befbekje!quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Best pijnlijk voor @:muskusboktor57 als je ziet wie hem gefeliciteerd hebben. Of nou ja, beter gezegd ; wie niet.
Dikverdiende like gegeven.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
PieterGod
@:el-stinho
Ik doelde meer op het topic dat vandaag is gemaakt, idioot.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
De felicitaties stromen binnen @:muskusboktor57
Even afwachten wanneer @:onlogisch ook overstag gaat en zijn hart laat spreken
Nee dat deed je niet, vuile misselijkmakende nietszeggende proleet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het topic dat vandaag is gemaakt, idioot.
Crewbash, genotequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, vuile misselijkmakende nietszeggende proleet.
De dubbele Judaskus van user @maxi-mus - altijd stoerquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Diepvriesspul dat ze even in de magnetron hebben gedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef Caland het volgende:
Matige spareribs
Daar ga ik NIET meer bestellen
1-8quote:
Als reactie op deze post verwijs ik naar je ondertitel.quote:
Aan wie? @Treinhoer ?quote:
3-1 eindstand 2-0 ruststandquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Boek en dit dus
1)Woensdag 25 november 21:00 uur: Ajax- FC Midtjylland (CL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |