In het vorige topic heeft hij nog heel veel gepost onder een andere naam.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Magnet! Dat was hem! Weet iemand hoe het met hem gaat? Wat een eindbaas was het ook, door hem Waves gekocht in 2017Is ie al miljonair?

Mijn leidinggevende heeft een vriend die zou uitcashen als zijn bitcoin holdings 500k waard waren. Bij laatste ATH was het 480k waard en had dus niet uitgecashed. Daarna kwam de crash zoals je weet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, en dat is inderdaad ook nog de andere kant van de medaille.
1, wat ga/blijf je erin stoppen, 2 wanneer ga je het eruit halen....

Dat was hij in 2018 alquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Magnet! Dat was hem! Weet iemand hoe het met hem gaat? Wat een eindbaas was het ook, door hem Waves gekocht in 2017Is ie al miljonair?
 Mooi man dat zoiets gewoon kon en hopelijk nog steeds kan
 Mooi man dat zoiets gewoon kon en hopelijk nog steeds kan  

VET en XRP.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:31 schreef vigen98 het volgende:
In welke alt coins zitten jullie diep in?

Vechain had ik nog in 2017 gekocht maar geloofde niet echt in het concept van het bedrijf dus maar snel verkochtquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is tevens 100% van m'n crypto portfolio. Bijna 50/50 split.

quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vechain had ik nog in 2017 gekocht maar geloofde niet echt in het concept van het bedrijf dus maar snel verkocht

Ik heb ze nog staanquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vechain had ik nog in 2017 gekocht maar geloofde niet echt in het concept van het bedrijf dus maar snel verkocht

worden.
 worden.

quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:46 schreef vigen98 het volgende:
BTC zit nu wel op een resistance area, dus correctie zit eraan te komen.

Na ATH waarschijnlijk? Misschien zelfs 21/22K om de shorters te rekten en daarna correctie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:46 schreef vigen98 het volgende:
BTC zit nu wel op een resistance area, dus correctie zit eraan te komen.

Ja een fake breakout komt vaak voor om stop losses van mensen te hitten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Na ATH waarschijnlijk? Misschien zelfs 21/22K om de shorters te rekten en daarna correctie.

Poloniex?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben op zoek naar een exchange waarvan ik de naam kwijt ben.
Het was in 2017/2018 een redelijk groot exchange. Je kon er o.a. geld uitlenen waar je rente over kreeg.
Het had een zwart achtergrond. Meer weet ik niet meer

Oké.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ook geen Bitfinex. Ook geen Binance. Ook geen Kraken.

Als je je oude mails nog hebt zou je eens kunnen zoeken op het woord "exchange" in je inboxquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef xaban06 het volgende:
Van wat ik mij kan herinneren leek het heel erg op de Tradeview van Bitstamp. Maar als ik daar naar mijn transactions history kijk is het leeg, dus kennelijk geen Bitstamp.

Ik heb mijn mail van de afgelopen 15 jaar. Als ik zoek op exchange heb ik een paar duizend hitsquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je je oude mails nog hebt zou je eens kunnen zoeken op het woord "exchange"

Bittrex?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben op zoek naar een exchange waarvan ik de naam kwijt ben.
Het was in 2017/2018 een redelijk groot exchange. Je kon er o.a. geld uitlenen waar je rente over kreeg.
Het had een zwart achtergrond. Meer weet ik niet meer

NEXO is ook een goed alternatief.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mail van de afgelopen 15 jaar. Als ik zoek op exchange heb ik een paar duizend hits

Heb je al een code bemachtigd?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zij werken nog steeds met invites
Dacht dat dat destijds was vanwege de bullrun
Iemand een code over toevallig?

Ik heb destijds bij heel veel exchanges accounts gehadquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef alilami het volgende:
[..]
NEXO is ook een goed alternatief.
https://nexo.io

En Ethereum is ook een shitcoin.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De maker hiervan heeft zich duidelijk niet ingelezen in Vechain.

Plaatje is verder ook gemaakt door het team van een shitcoin. Maar is redelijk accuraat.quote:

Verdomme Alexander Borodich, kut vent met zijn leugens. Heb nog t.w.v 300 euro aan Universaquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:10 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Ik heb destijds ook een stukje universa gekocht na jouw wekenlange shillings. Is nog $50....
Waar kan ik dat kwijt (normale exchange) ? [ afbeelding ]
 ( Moet je nagaan hoeveel ik erin heb gestopt
 ( Moet je nagaan hoeveel ik erin heb gestopt  )
 ) 

Lol en iedereen hier toen maar blind instappen. Waaronder ik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Verdomme Alexander Borodich, kut vent met zijn leugens. Heb nog t.w.v 300 euro aan Universa( Moet je nagaan hoeveel ik erin heb gestopt
)

Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol en iedereen hier toen maar blind instappen. Waaronder ik.
Shill ons nog eens coin

Ik moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden
 Ik moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden 

Ik denk niet dat met de aanwezige funds hier iets gaat veranderen aan de prijsquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry
Maar nu ik zit nu heel diep in een alt, die ik voor nu ff geheim houIk moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden

Aeternity ging 46% vandaag. Weet iemand waarom?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef vigen98 het volgende:
6% omhoog vandaag gegaan met mijn alt

quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry
Maar nu ik zit nu heel diep in een alt, die ik voor nu ff geheim houIk moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden

We zullen zienquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet dat met de aanwezige funds hier iets gaat veranderen aan de prijs
Maar zou het ook geheim houden, dat behoedt ons voor een miskoop

Momenteel in 1 alt coin sinds gisteren. Flink bedragje erin gedaan, ik ga nog wel kijken of er andere goede coins te koop zijnquote:

Volgens mij is daar één of ander recovery proces voor. Weet niet of dat nog steeds kan? Iemand?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:
410k Universa hier, maar volgens mij was dat op Cobinhood en dat bestaat niet meer, ofzo

Als het goed is kun je opnieuw je wachtwoord aanvragen en alsnog je zooi eraf halen. Vervolgens even het volgende stappenplan doorlopen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:
410k Universa hier, maar volgens mij was dat op Cobinhood en dat bestaat niet meer, ofzo
Laatste stap is aan jezelf, maar als je dat in februari had gedaan was je troep nog iets waard geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Stap 1: Download je wallet key file van Cobinhood
Stap 2: Open het bestand en kopieer je private key
Stap 3: Importeer je private key in MyEtherWallet
[ afbeelding ]
Stap 4: Stuur wat ETH (koop bijv. een tientje aan ETH op Satos) naar je adres van de private key
Stap 5: Verstuur eerst alle tokens naar een exchange (of eigen wallet) vanuit MyEtherWallet en daarna het resterende ETH.
Stap 6: Dump je shitcoins voor BTC
Let op: Werkt alleen voor Ethereum tokens (bijv. Universa). Voor bijv. Tezos werkt het hetzelfde, maar dan moet je een andere wallet kiezen en kun je stap 4 overslaan.

Universa 2.0?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry

quote:

Zo gangsterquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, Godzijdank niet. Dit is een redelijk gevestigde munt, met miljoenen in volume en een heel mooi project dat momenteel bij de uitrol van Eth 2.0 enorm gaat profiteren

Zoveel volume en dan denken dat FOK! je buy orders verneukt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, Godzijdank niet. Dit is een redelijk gevestigde munt, met miljoenen in volume en een heel mooi project dat momenteel bij de uitrol van Eth 2.0 enorm gaat profiteren

True, gaat waarschijnlijk geen deukje in een pakje boter slaanquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zoveel volume en dan denken dat FOK! je buy orders verneukt.

Check je DM, had nog 1 overquote:

Blijft mooi dit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Marketing is de tweede naam van Alexandergod dus daar maak ik mij niet zo druk om.

Lol. Zie dit @Wereldgozerquote:Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Groot gelijk. Gaat niks meer worden. Niks meer dan een marketingmachine met mooie plaatjes. Is niks en wordt niks. Behalve dat Sunny straks van z'n eigen strand (Sunny Beach™) kan genieten van de opbrengst.

quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dima, dit wordt triest. Open je ogen vechain is op leven na dood.

Universa, de fokhype van 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:

Buiten FOK! sprak niemand erover 😏quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Universa, de fokhype van 3 jaar geleden
Kopuh kopuh kopuh

Lolquote:

Vanwege dit denk ik : https://superhero.com/quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aeternity ging 46% vandaag. Weet iemand waarom?

Vorige week hadden de servers een makkie. Een week lang groene kaarsen en er wordt 40/45 miljoen keer per uur gerefreshed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:01 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio is ook weer onwerkbaar traag. Dat ze dit nu nog steeds niet hebben gefixed

Idem voor Delta. Ik heb ze allebei en het is om beurten matig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week hadden de servers een makkie. Een week lang groene kaarsen en er wordt 40/45 miljoen keer per uur gerefreshed.

nee idd niet gek. je merkt wel dat als de prijs omhoog gaat het aantal munten omlaag gaat, maar in $ blijft t ongeveer gelijk denk ik. Volume zit nu rond de 1mln per dag, zou lekker zijn als dat omhoog gaat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5
Het rendement aan fees op dat RFI token was over de afgelopen 24 uur ongeveer 0,4% voor mij.
Dat is niet gek.
Het hangt natuurlijk af van het aantal transacties maar vooralsnog veelbelovend.

Ik had net 10 FRI fees in 2 minuten... gekkenhuis...quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee idd niet gek. je merkt wel dat als de prijs omhoog gaat het aantal munten omlaag gaat, maar in $ blijft t ongeveer gelijk denk ik. Volume zit nu rond de 1mln per dag, zou lekker zijn als dat omhoog gaat.

zo dat tikt wel aan ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik had net 10 FRI fees in 2 minuten... gekkenhuis...
Zit je al in de Telegram groep? Wel wat interessante aankondigingen, o.a. een Youtuber met 140k volgers die er over gaat vloggen (als het waar is).

ja als je de teller elke paar minuten ziet oplopen is dat wel verleidelijkquote:Op woensdag 25 november 2020 00:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meestal doe ik dagen research en twijfelen voor ik ergens in stap dus dit is best wel impulsief

Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:15 schreef weetjewel5 het volgende:
https://reflect.blockpour.com/summary
de black hole heeft in een kleine week al 20k RFI binnen gehaald, in totaal nu bijna 470k die komen niet meer in circulatie.

quote:Op woensdag 25 november 2020 00:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nu 66.000 RFI tokens, nog wat bijgekocht. Ben benieuwd.

Was ik wel van plan.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet bij mij aankomen als dit ding in elkaar stort

Ik zou oppassen met dit soort yield farming projecten. Er zijn de laatste nogal wat scams/rugpulls geweest.quote:Op woensdag 25 november 2020 00:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nu 66.000 RFI tokens, nog wat bijgekocht. Ben benieuwd.

Ja, dit is typisch XRP-gedrag, gedraagt zich 970 van de 1000 dagen als een stablecoin en 'dood', en opeens knalt de prijs omhoog.quote:Op woensdag 25 november 2020 02:47 schreef Mister1984 het volgende:
Holy shit, what happened to XRP???
Ik keek even een weekje niet....vorige week stond ie op 24 cent....nu meer dan verdubbeld op 55 cent....met zelfs zo te zien heel even een top van 76 cent gehad.
Valt dit enigszins te verklaren waarom deze opeens zo veel harder groeit dan de andere crypto?

Ah oke ik lees nu over die Airdrop. Maar ik heb mijn XRP op Kraken staan en begrijp ik het goed dat die mij deze airdrop niet geven? Is dit niet gewoon diefstal? Ik neem aan dat ze ze zelf wel krijgen voor het aantal XRP dat ik nog op Kraken heb staan dus waarom kunnen ze die niet doorpassen naar mij?quote:Op woensdag 25 november 2020 03:23 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja, dit is typisch XRP-gedrag, gedraagt zich 970 van de 1000 dagen als een stablecoin en 'dood', en opeens knalt de prijs omhoog.
Dit is nog niets, als dit de echte bull run blijkt te zijn, dan is XRP binnen twee/drie weken bij de ath van begin 2018, bijna $4.
Er is ook een airdrop van Spark-tokens voor XRP-hodlers, op 12 december 2020 wordt er een snapshot ofzo genomen, en krijg je 1 Spark-token voor 1 XRP, 'gratis geld' sparks XRP-run, en XLM volgt zoals gewoonlijk XRP.

Snapshot in specifieke wallets?quote:Op woensdag 25 november 2020 03:23 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja, dit is typisch XRP-gedrag, gedraagt zich 970 van de 1000 dagen als een stablecoin en 'dood', en opeens knalt de prijs omhoog.
Dit is nog niets, als dit de echte bull run blijkt te zijn, dan is XRP binnen twee/drie weken bij de ath van begin 2018, bijna $4.
Er is ook een airdrop van Spark-tokens voor XRP-hodlers, op 12 december 2020 wordt er een snapshot ofzo genomen, en krijg je 1 Spark-token voor 1 XRP, 'gratis geld' sparks XRP-run, en XLM volgt zoals gewoonlijk XRP.

Bitstamp doet idd mee met de airdrop.quote:Op woensdag 25 november 2020 04:35 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ah oke ik lees nu over die Airdrop. Maar ik heb mijn XRP op Kraken staan en begrijp ik het goed dat die mij deze airdrop niet geven? Is dit niet gewoon diefstal? Ik neem aan dat ze ze zelf wel krijgen voor het aantal XRP dat ik nog op Kraken heb staan dus waarom kunnen ze die niet doorpassen naar mij?
Anyway, ik moet ze dus weghalen voor 12 December? Heb je nog een advies waarheen?
Edit: ik heb wel een Ledger Nano waar ik het op kan zetten maar ben niet zo technisch....gaat dat claimen heel ingewikkeld worden?
Of maar beter gewoon op Bitstamp zetten voor 12 December? Die heb ik ook namelijk

Ja (exchange-wallets of Ledger Nano), en volgens mij ontvang je de Spark-tokens pas later (gebaseerd op snapshot van 12/12)quote:Op woensdag 25 november 2020 05:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Snapshot in specifieke wallets?

Thanks. Ga kijken of het zin heeft om alles uit Exodus te halen dan.quote:Op woensdag 25 november 2020 05:28 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja (exchange-wallets of Ledger Nano), en volgens mij ontvang je de Spark-tokens pas later (gebaseerd op snapshot van 12/12)

Op het bovenstaande plaatje zie ik ook Exodus staan, maar geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 25 november 2020 05:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Thanks. Ga kijken of het zin heeft om alles uit Exodus te halen dan.

Ja, zie m'n editquote:Op woensdag 25 november 2020 05:33 schreef alilami het volgende:
[..]
Op het bovenstaande plaatje zie ik ook Exodus staan, maar geen idee hoe dat werkt

Ja, scams genoeg in deze crypto wereld.quote:Op woensdag 25 november 2020 02:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met dit soort yield farming projecten. Er zijn de laatste nogal wat scams/rugpulls geweest.
https://news.bitcoin.com/(...)-the-future-of-defi/

Dat is nog even afwachten. Denk overigens dat ik ze toch naar Binance ga zetten en droppen zodra de daling inzet na het snapshot.quote:Op woensdag 25 november 2020 05:49 schreef Mister1984 het volgende:
Ja Exodus doet weliswaar mee (en is in 1 minuutje aangemaakt) maar de vraag is of je dan zelf nog allerlei technische foefjes uit moet halen? Of gaat alles automatisch en hoef je er alleen maar voor te zorgen dat het op 12 Dec eropstaat en krijg je dan een paar maanden later automatisch de nieuwe coins?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |