Als je je oude mails nog hebt zou je eens kunnen zoeken op het woord "exchange" in je inboxquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef xaban06 het volgende:
Van wat ik mij kan herinneren leek het heel erg op de Tradeview van Bitstamp. Maar als ik daar naar mijn transactions history kijk is het leeg, dus kennelijk geen Bitstamp.
Ik heb mijn mail van de afgelopen 15 jaar. Als ik zoek op exchange heb ik een paar duizend hitsquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je je oude mails nog hebt zou je eens kunnen zoeken op het woord "exchange"
Bittrex?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben op zoek naar een exchange waarvan ik de naam kwijt ben.
Het was in 2017/2018 een redelijk groot exchange. Je kon er o.a. geld uitlenen waar je rente over kreeg.
Het had een zwart achtergrond. Meer weet ik niet meer
NEXO is ook een goed alternatief.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mail van de afgelopen 15 jaar. Als ik zoek op exchange heb ik een paar duizend hits
Heb je al een code bemachtigd?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zij werken nog steeds met invites
Dacht dat dat destijds was vanwege de bullrun
Iemand een code over toevallig?
Ik heb destijds bij heel veel exchanges accounts gehadquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef alilami het volgende:
[..]
NEXO is ook een goed alternatief.
https://nexo.io
En Ethereum is ook een shitcoin.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De maker hiervan heeft zich duidelijk niet ingelezen in Vechain.
Plaatje is verder ook gemaakt door het team van een shitcoin. Maar is redelijk accuraat.quote:
Verdomme Alexander Borodich, kut vent met zijn leugens. Heb nog t.w.v 300 euro aan Universaquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:10 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Ik heb destijds ook een stukje universa gekocht na jouw wekenlange shillings. Is nog $50....
Waar kan ik dat kwijt (normale exchange) ? [ afbeelding ]
Lol en iedereen hier toen maar blind instappen. Waaronder ik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Verdomme Alexander Borodich, kut vent met zijn leugens. Heb nog t.w.v 300 euro aan Universa( Moet je nagaan hoeveel ik erin heb gestopt
)
Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol en iedereen hier toen maar blind instappen. Waaronder ik.
Shill ons nog eens coin
Ik denk niet dat met de aanwezige funds hier iets gaat veranderen aan de prijsquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar nu ik zit nu heel diep in een alt, die ik voor nu ff geheim houIk moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden
Aeternity ging 46% vandaag. Weet iemand waarom?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef vigen98 het volgende:
6% omhoog vandaag gegaan met mijn alt
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar nu ik zit nu heel diep in een alt, die ik voor nu ff geheim houIk moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden
We zullen zienquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet dat met de aanwezige funds hier iets gaat veranderen aan de prijs
Maar zou het ook geheim houden, dat behoedt ons voor een miskoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |