abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:21:39 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183657786


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183658177
Bitcoin is dood
pi_183658229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:41 schreef Roellie80 het volgende:
Bitcoin is dood
Alles verkocht.
pi_183658259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:41 schreef Roellie80 het volgende:
Bitcoin is dood
:'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183660492


Hitting stoplosses alot. :9
Lambo of Rekt
pi_183660526
Zijn we al rekt warriors? :P
pi_183660546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef KapBak het volgende:
Zijn we al rekt warriors? :P
Haha, nee ik zit te wachten tot het out bottomed :D sub3k gaat er paniek uitbreken.
Lambo of Rekt
pi_183660565
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, nee ik zit te wachten tot het out bottomed :D sub3k gaat er paniek uitbreken.
paniek ja? anderhalf jaar geleden zaten we nog op een 2k btc...
pi_183660582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

paniek ja? anderhalf jaar geleden zaten we nog op een 2k btc...
:P

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, nee ik zit te wachten tot het out bottomed :D sub3k gaat er paniek uitbreken.
Oke oke oke :D
pi_183660592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

paniek ja? anderhalf jaar geleden zaten we nog op een 2k btc...
3k is een behoorlijke psychologische barrier nu, loads of support, als het daar doorheen zakt gok ik dat we binnen notime richting 2k zitten.
Lambo of Rekt
pi_183660633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

3k is een behoorlijke psychologische barrier nu, loads of support, als het daar doorheen zakt gok ik dat we binnen notime richting 2k zitten.
Ja? Ik denk dat 2,5k belangrijk is. Dat is immers 12,5% van 20k en als je dan dat x10 doet en daarna er 10% van pakt zit je op 2,5k met de fibbo van 12 heb je jack in the box op de harten aas en dan kan je met je schoppen boer overheen gaan en STIFT roepen.
pi_183660682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:03 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja? Ik denk dat 2,5k belangrijk is. Dat is immers 12,5% van 20k en als je dan dat x10 doet en daarna er 10% van pakt zit je op 2,5k met de fibbo van 12 heb je jack in the box op de harten aas en dan kan je met je schoppen boer overheen gaan en STIFT roepen.
Hahahaaaa !!! :D Zo had ik het nog helemaal niet bekeken :D

Lambo of Rekt
  dinsdag 11 december 2018 @ 14:26:03 #13
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183660795
Test.

Wtf, net werkte helemaal niets meer. Kreeg zelfs melding dat ik banned was. :'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2018 @ 14:28:45 #14
230491 Zith
pls tip
pi_183660905
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:26 schreef ssjgoku het volgende:
Test.

Wtf, net werkte helemaal niets meer. Kreeg zelfs melding dat ik banned was. :'(
Same
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183661052
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:26 schreef ssjgoku het volgende:
Test.

Wtf, net werkte helemaal niets meer. Kreeg zelfs melding dat ik banned was. :'(
Ik ook. Dacht even dat EggsTC boos was op me :@
  dinsdag 11 december 2018 @ 14:33:34 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183661073
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ook. Dacht even dat EggsTC boos was op me :@
_O-
Wie kan er nou boos op jou zijn!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2018 @ 14:33:41 #17
230491 Zith
pls tip
pi_183661075
We kunnen geen topics meer sluiten :')

FOKKERS RISE UP!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 11 december 2018 @ 14:34:00 #18
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183661091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef Zith het volgende:
We kunnen geen topics meer sluiten :')

FOKKERS RISE UP!
Hahaha. Nog niet helemaal 100% up dus.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183661902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ook. Dacht even dat EggsTC boos was op me :@
Lambo of Rekt
pi_183662003
Hopelijk krijg ik nu geen ban voor die boze mails aan Danny en Yvonne :@
pi_183662064
Hadden ze FOK maar op een blockchain moeten hosten.
  dinsdag 11 december 2018 @ 16:06:37 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183663475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:04 schreef KapBak het volgende:
Hadden ze FOK maar op een blockchain moeten hosten.
Ik moest gniffelen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183663780
Kijk al dat geld in stablecoins dan. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183663921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:04 schreef KapBak het volgende:
Hadden ze FOK maar op een blockchain moeten hosten.
Lambo of Rekt
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:12:20 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183664794
Geen Rian van Rijbroek in dienst hebben die een smart blockchain op je website fixt :')
pi_183666017
Zijn er trouwens TA idioten die het de laatste 2 maanden wel goed hadden? *)
Vakman pur sang
pi_183666197
quote:
Topbelegger verloor al 120 miljoen euro aan de bitcoin (maar hij houdt vertrouwen)

Topbelegger Michael Novogratz verloor dit jaar al 136 miljoen dollar (120 miljoen euro) aan de bitcoin. De cryptomunt krijgt klap op klap, maar Novogratz kijkt door een roze bril naar de rampzalige crash. Sterker, hij gelooft dat de bitcoin een nieuwe recordprijs zal bereiken.

Economieredactie 11-12-18, 18:17

Michael Novogratz was ooit partner bij zakenbank Goldman Sachs, maar is tegenwoordig vooral bekend als bitcoinexpert en topman van cryptobank Galaxy Digital. Hoe zalig 2017 voor hem was, zo rampzalig verloopt 2018. Samen met vrijwel alle cryptomunten krijgt de bitcoin dit jaar flinke klappen: van de recordkoers van 20.000 dollar eind vorig jaar is op het moment amper 3300 dollar over.

40.000 dollar
Onder de streep betekent dat een verlies van 136 miljoen dollar voor de investeringsbank van Novogratz. Maar ondanks al die verliezen gelooft Novogratz in een comeback van de digitale munt. Hij voorspelt dat de bitcoin zal pieken op 40.000 dollar (34.280 euro). ,,We zitten momenteel vast’’, vertelt hij aan Bloomberg. ,,Het is wachten op instellingen die de bitcoin accepteren.’’

Zodra belangrijke instanties de munt hebben omarmd, zal de prijs volgens de topbelegger opnieuw spectaculair stijgen. ,,Het kan wel nog jaren duren voordat de bitcoin en de blockchaintechnologie breed geaccepteerd zullen zijn’’, besluit hij.

Op FOK zitten ze er ook

top beleggers die er vertrouwen in blijven houden :) _O- _O- _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:38:02 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183666237
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op FOK zitten ze er ook

top beleggers die er vertrouwen in blijven houden :) _O- _O- _O- _O-
Nee joh

Het is allemaal een complot van Danny om meer posts voor z'n forum te genereren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183666302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op FOK zitten ze er ook

top beleggers die er vertrouwen in blijven houden :) _O- _O- _O- _O-
Kijk die man heeft dus wel Harvard gedaan.
Vakman pur sang
pi_183667554
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh

Het is allemaal een complot van Danny om meer posts voor z'n forum te genereren.
Moet de boel wel moen gaan, het is hier zo dood als een moeder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2018 @ 19:58:02 #31
230491 Zith
pls tip
pi_183667939
Hoe weet je of je dood bloedt of net voldoende bloedt dat je lichaam het nog kan bijhouden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:31:09 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183668652
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:58 schreef Zith het volgende:
Hoe weet je of je dood bloedt of net voldoende bloedt dat je lichaam het nog kan bijhouden?
Zolang je nog een stijve krijgt en je er bewust van bent leef je nog. Dan is er blijkbaar nog genoeg bloed op beide plaatsen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:03:14 #33
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183669394
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Zolang je nog een stijve krijgt en je er bewust van bent leef je nog. Dan is er blijkbaar nog genoeg bloed op beide plaatsen.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183672264
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kijk die man heeft dus wel Harvard gedaan.
_O- _O-
  woensdag 12 december 2018 @ 09:39:39 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_183676542
Weet iemand hier toevallig welke maand het is?
  woensdag 12 december 2018 @ 10:12:21 #36
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_183677131
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kijk die man heeft dus wel Harvard gedaan.
:')
pi_183680978
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:39 schreef Afwazig het volgende:
Weet iemand hier toevallig welke maand het is?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 12 december 2018 @ 13:55:50 #38
131603 Afwazig
Serious business
pi_183681406
wavesplatform twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:11:08 Hey #Waves community! Look what's going on and what we've got planned with #Tokenomica — our European security tokens platform. We've got some really exciting plans. 2019 will be a really hot year for the #WavesPlatform ecosystem!#Blockchain #Trading $WAVES https://t.co/umOjngar6E reageer retweet


Waves _O_
pi_183681932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
issie lelijk zeg
pi_183681995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef illusions het volgende:

[..]

issie lelijk zeg
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183682182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Al geef je een aap een gouden ring, het wordt nooit een lekker ding.
pi_183682203
Lekker aan het outbottommen nu. Eindejaarsrally incoming. U las het hier het eerst.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183682216
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:55 schreef Afwazig het volgende:
wavesplatform twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:11:08 Hey #Waves community! Look what's going on and what we've got planned with #Tokenomica — our European security tokens platform. We've got some really exciting plans. 2019 will be a really hot year for the #WavesPlatform ecosystem!#Blockchain #Trading $WAVES https://t.co/umOjngar6E reageer retweet
[ afbeelding ]

Waves _O_
😀😀😀
  woensdag 12 december 2018 @ 14:54:26 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183682246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker aan het outbottommen nu. Eindejaarsrally incoming. U las het hier het eerst.
Ik betwijfel het
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183682290
quote:
3s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik betwijfel het
Eindejaarsrally geloof ik zelf ook niet :+ Denk wel dat we de bodem voor de komende maanden wel aangetikt hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 december 2018 @ 15:01:59 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183682369
Straks weer iets herstel, dan eind januari weer dipje zoals ieder jaar :D
pi_183683268
Ja, net als dat "dipje" van vorige januari, het is godverdomme alweer bijna een jaar geleden toen we nog aan lambo's durfden te denken.
pi_183683333
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183683354
Volgende week nieuwe low op $2500
pi_183683358
quote:
Op naar venezuela allen.
pi_183683365
Of in elk geval rond kerst, dan kunnen we nog ff de 13e maand er in drukken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 16:03:53 ]
pi_183683443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Volgende week nieuwe low op $2500
Wat is dit voor FUD?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183683490
bakkt, chinees nieuwjaar, vakantiegeldt = bull market
pi_183683497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
bakkt, chinees nieuwjaar, vakantiegeldt = bull market
wallstreet bonussen!!!!11111
pi_183683510
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is dit voor FUD?
Goedkope kerstinkopen is toch geen fud?

Maar los daarvan hebben we ook nog geen capitulatievolume gehad
pi_183683529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

wallstreet bonussen!!!!11111
dat bleek niet waar te zijn. dat is algemeen bekend.
pi_183683628
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
bakkt, chinees nieuwjaar, vakantiegeldt = bull market
Kom op, ik heb toch wel bewezen dat geld geen werkwoord is.
pi_183683724
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kom op, ik heb toch wel bewezen dat geld geen werkwoord is.
kofschip vriend.
pi_183683751
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

kofschip vriend.
Zinkend schip, in jouw geval :D
  woensdag 12 december 2018 @ 18:34:42 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_183686093
Bekeek net even de chart van Stratis maar rekter dan dat wordt het niet.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2018 @ 18:50:28 #61
230491 Zith
pls tip
pi_183686426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:34 schreef Afwazig het volgende:
Bekeek net even de chart van Stratis maar rekter dan dat wordt het niet.
Nou https://athcoinindex.com
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183686433
Hebben jullie wel eens gehoord van een chitfund?
Erg populair in India!

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 18:50:59 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 19:01:43 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_183686691
quote:
Prijs in USD geeft een vertekend beeld. Kun je hier de prijs ook in BTC zetten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Afwazig op 12-12-2018 19:09:25 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 19:31:38 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183687396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Prijs in USD geeft een vertekend beeld. Kun je hier de prijs ook in BTC zetten?
Het gaat juist om de prijs in USD. Eigenlijk zelfs EUR voor de meesten onder ons.
  woensdag 12 december 2018 @ 19:32:10 #65
131603 Afwazig
Serious business
pi_183687413
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het gaat juist om de prijs in USD. Eigenlijk zelfs EUR voor de meesten onder ons.
Voor alts voor mij niet.
pi_183689068
3500genot. w/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 12 december 2018 @ 21:01:06 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183689476
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3500genot. w/
Maand geleden was je rekt op 3500.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183690775
2018 verliep als 2014
2019 gaat verlopen als 2015

_O_
pi_183691091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:47 schreef MaGNeT het volgende:
2018 verliep als 2014
2019 gaat verlopen als 2015

_O_
Hoe verliep 2015 in jouw ogen voor de mensen die toentertijd nog in de pampers zaten, ala mij :)
pi_183691171
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Hoe verliep 2015 in jouw ogen voor de mensen die toentertijd nog in de pampers zaten, ala mij :)
Na de mooie piek in december 2013 volgde het "rampjaar" 2014 en was er een mooi herstel in 2015. Bitcoin ging toen weer x3 volgens mij.
pi_183691197
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:47 schreef MaGNeT het volgende:
2018 verliep als 2014
2019 gaat verlopen als 2015

_O_
lol
pi_183691631
Volgend jaar financiële crisis wereldwijd. Ik zeg het vast, kunnen mensen me volgend jaar quoten. Als het niet gebeurd zeg ik wel sorry jongens
pi_183691689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:19 schreef metallicelmo het volgende:
Volgend jaar financiële crisis wereldwijd. Ik zeg het vast, kunnen mensen me volgend jaar quoten. Als het niet gebeurd zeg ik wel sorry jongens
Waar begint het mee denk je?
pi_183692106
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Waar begint het mee denk je?
de rabobank
  woensdag 12 december 2018 @ 22:32:34 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183692107
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Waar begint het mee denk je?
Afzetten van Trump
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183692213
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Waar begint het mee denk je?
Misschien wel de handelsoorlog tussen VS en China, schuldenplafond van VS die weer omhoog moet, rente die niet altijd zo laag kan blijven en eigenlijk omhoog moet in de toekomst, aandelen die misschien wel de echte bubbel zijn. Lekker aandelen kopen met geleend geld waar je nauwelijks rente over betaald. Italië die zich niet aan begrotingsregels kan houden, gekut in Frankrijk nu die pain-du-stocks hebben toegegeven is het hek van de dam. Brexit wat een grote shitshow gaat worden. Kan een combi van vanalles zijn
pi_183692282
En de goudprijs is ook weer een beetje in de lift, dat kan ook een signaal zijn van een stukje onzekerheid wat er aan zit te komen
pi_183694075
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maand geleden was je rekt op 3500.
is allemaal maar relatief joh.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183694115
quote:
12s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

is allemaal maar relatief joh.
Euhm nee dit zijn natuurlijk absolute getallen.
Vakman pur sang
pi_183694128
Ik hoop dat btc naar 1 euro gaat.
pi_183694512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:34 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Misschien wel de handelsoorlog tussen VS en China, schuldenplafond van VS die weer omhoog moet, rente die niet altijd zo laag kan blijven en eigenlijk omhoog moet in de toekomst, aandelen die misschien wel de echte bubbel zijn. Lekker aandelen kopen met geleend geld waar je nauwelijks rente over betaald. Italië die zich niet aan begrotingsregels kan houden, gekut in Frankrijk nu die pain-du-stocks hebben toegegeven is het hek van de dam. Brexit wat een grote shitshow gaat worden. Kan een combi van vanalles zijn
Als ik deze dingen lees denk ik nog niet 1-2-3 van nou nu gaat het gebeuren hoor! Het zijn allemaal redelijk "kleine" problemen die de huidige markt niet echt waarschijnlijk in een grote ciris gaan triggeren.

Eigenlijk denk ik dat de markt weer flink gaat herstellen binnenkort, iedereen denkt/weet inmiddels dat de markt gaat instorten en dan is de kans dat het ook echt gebeurd juist heel klein. Imo denk ik dat de volgende crisis uit een onverwachte hoek komt en direct een flinke impact maakt. Het gaat wel een flinke crisis worden dat mag wel duidelijk zijn al.

Als één of een aantal gekken voorspellen dat de markt gaat instorten en iedereen ze voor gek verklaard moet je juist bang zijn. Een beetje zoals ons crypto wonder klaas eigenlijk. _O- _O_ :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 23:46:15 ]
pi_183694543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat btc naar 1 euro gaat.
Ik zet alvast een flinke order op 1.01 oké?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 23:43:36 ]
pi_183694664
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euhm nee dit zijn natuurlijk absolute getallen.
Wanneer je rekt bent is een sujectief begrip.

Zo zat er laatst iemand hier trots te verkondigen dat hij niet blind gehodld had en dat zijn stack de laatste maanden door de helft was gegaan maar dat dat niet boeide.

Die voelde zich dus duidelijk niet rekt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183695260
Weet iemand welke maand het is?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 december 2018 @ 00:32:58 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183695344
quote:
5s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:26 schreef chroestjov het volgende:
Weet iemand welke maand het is?
Wavesmaand natuurlijk
pi_183695463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wavesmaand natuurlijk
It’s doing wave better than other coins.
pi_183695558
quote:
5s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:26 schreef chroestjov het volgende:
Weet iemand welke maand het is?
Dismembercember, omdat iedereen hele stukken van zijn portfolio kwijtraakt.

Maar straks is het weer kanuari, dan kan alles weer en moooooohoooooon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183695626
jaaaa het is eindelijk WAVESMAAND
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 december 2018 @ 00:59:27 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183695637
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

It’s doing wave better than other coins.
You keep me on the altitude about those, yesh?
pi_183695651
Waves VeChain bijna ingehaald op CMC jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heel de boel gedisrupt

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 01:03:06 ]
pi_183695688
Tijd voor een klassieker in the making
pi_183696389
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:00 schreef aTypisch het volgende:
Waves VeChain bijna ingehaald op CMC jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heel de boel gedisrupt

In q1 gaat vechain heel de markt disrupten heb ik gelezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 13 december 2018 @ 09:25:42 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_183697768
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In q1 gaat vechain heel de markt disrupten heb ik gelezen.
Ja dan komen er wel transacties op mainnet heb ik gehoord. MOONSOON
  donderdag 13 december 2018 @ 09:30:13 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183697829
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja dan komen er wel transacties op mainnet heb ik gehoord. MOONSOON
Lolz

Ze worden gepwnd door Vostok

VET :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2018 @ 09:34:44 #96
131603 Afwazig
Serious business
pi_183697886
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Lolz

Ze worden gepwnd door Vostok

VET :')
2019 VET jaar samen met UniversaaaaJAAHAHAHAHAAAAAAA
pi_183698028
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Lolz

Ze worden gepwnd door Vostok

permissioned chain :')
pi_183698802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

permissioned chain :')
Wanneer ben jij eigenlijk in VeChain gestapt?
pi_183698945
Moet ik waves kopen?

Buy high sell low?
  donderdag 13 december 2018 @ 10:47:34 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_183698958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet ik waves kopen?

Buy high sell low?
Volgende maand Wavesmaand.
pi_183698966
Niveautje weer :')
[P]otverdorie
pi_183699004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:47 schreef NatteBever het volgende:
Niveautje weer :')
Breng het niveau omhoog met een scherpe observatie of een wel geplaatste grap.
pi_183699058
24 VeChain VeChain $204.639.009
25 Waves Waves $203.409.785

jaaaaaa bijna!!!
gedisruptttttttt
pi_183699067
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:52 schreef aTypisch het volgende:
24 VeChain VeChain $204.639.009
25 Waves Waves $203.409.785

jaaaaaa bijna!!!
gedisruptttttttt
LETS GO!!!
pi_183699076
WE ARE COMING IN WAVESSSSS
pi_183699158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:47 schreef NatteBever het volgende:
Niveautje weer :')
NatteWaver :D
pi_183699191
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

NatteWaver :D
Jezus _O- _O- _O-

Natte wafels zijn trouwens echt smerig. Ooit een keertje eentje op in Brugge.
pi_183699753
Ik denk dat de bodem bereikt is en dat de totale marketcap (met ups en downs) in 2019 weer fors gaat groeien.

Ik verwacht een cap van $300 miljard in oktober 2019.
pi_183699771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verwacht een cap van $300 miljoen in oktober 2019.
Dan gaan we nog wel even naar beneden :P

Hi ha ho MaGNeT maakte een typo!!
pi_183699809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan gaan we nog wel even naar beneden :P

Hi ha ho MaGNeT maakte een typo!!
Zal de bonenmachine eens aanslingeren :6 :7
Ik heb een nieuwe glazen bol besteld uit Rusland, Vladimir gaf me dat als tip.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Lolz

Ze worden gepwnd door Vostok

VET :')
Rusland is bijzonder, hier doet een kip tok, daar doet een vos tok.
pi_183700674


~O>
_O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 12:05:30 ]
pi_183700684
Zie niks.
pi_183700696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:05 schreef illusions het volgende:
Zie niks.
fixed
  donderdag 13 december 2018 @ 12:06:42 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_183700722
WAVESGENOT. Sasha oude cokesnuiver disrupt die China hussle gewoon even hoor _O_
pi_183700811
WAVESSSSS
  donderdag 13 december 2018 @ 12:24:56 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183701039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:47 schreef NatteBever het volgende:
Niveautje weer :')
Niveau van het topic volgt btc

Tenzij bullrun dan volgt ie btc inverted
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183701180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:04 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

~O>
_O_ _O_ _O_ _O_
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SUPPLY CHAIN SOLUTIONS
pi_183701253
Ik zou graag een minuut stilte willen houden voor iedereen die z'n Waves ooit heeft omgezet in Vechain.

pi_183701270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:04 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

~O>
_O_ _O_ _O_ _O_
Geniet er nog maar even van Q1 is die shit #aan en staat niks de opmars van Vechain naar de nr 1 positie nog in de weg. Shit wordt disruptive mang!💪🤜🤛
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 13 december 2018 @ 12:47:54 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183701519
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geniet er nog maar even van Q1 is die shit #aan en staat niks de opmars van Vechain naar de nr 1 positie nog in de weg. Shit wordt disruptive mang!💪🤜🤛
Lol

Q1 is alles weg. Kantoren verdwenen en geld verdampt. Dat niet inzien :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2018 @ 13:47:47 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_183702807
knap hoor dat een project dat 1.5 jaar langer bezig is meer waarde heeft op CMC

Gefeliciteerd allemaal!
pi_183702865
BitmainCash twitterde op donderdag 13-12-2018 om 07:39:39 New all time low: 1 BCH = 0.0286 BTC reageer retweet
pi_183702943
Het is echt hoerig koud hier. Tering, toch maar eens verwarming op kantoor aanschaffen, 13 graden buiten en regent als de pleuris.
pi_183702945
:(
  donderdag 13 december 2018 @ 13:55:40 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183702979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:54 schreef illusions het volgende:
Het is echt hoerig koud hier. Tering, toch maar eens verwarming op kantoor aanschaffen, 13 graden buiten en regent als de pleuris.
Hier stralend zonnetje vriend

Zit je voor niks in een 3e wereldland :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2018 @ 14:33:33 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_183703791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:47 schreef Blik het volgende:
knap hoor dat een project dat 1.5 jaar langer bezig is meer waarde heeft op CMC

Gefeliciteerd allemaal!
SALTY AF M8
pi_183703798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:47 schreef Blik het volgende:
knap hoor dat een project dat 1.5 jaar langer bezig is meer waarde heeft op CMC

Gefeliciteerd allemaal!
Heb je nog Waves?
  donderdag 13 december 2018 @ 14:35:53 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183703862
Lol 3 procentpunt minder rekt TOV ath en dan zo doen

Nu is het net misschien een vingernageltje minder in je anus IPV een hele vuist
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183704845
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
WAVESGENOT. Sasha oude cokesnuiver disrupt die China hussle gewoon even hoor _O_
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183704930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:47 schreef Blik het volgende:
knap hoor dat een project dat 1.5 jaar langer bezig is meer waarde heeft op CMC

Gefeliciteerd allemaal!
Nu komt de aap uit de mouw hoor

blijkt Al dat gebash dus toch te zijn omdat ze vechain als de benchmark zien

Mooi om de opluchting hier te zien nu

Dit is goed voor vechain.
pi_183704948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:20 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind het altijd bijzonder dat die kilo's coke allemaal poeier zijn. :P
pi_183704956
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:35 schreef fathank het volgende:
Lol 3 procentpunt minder rekt TOV ath en dan zo doen

Nu is het net misschien een vingernageltje minder in je anus IPV een hele vuist
pi_183704965
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is goed voor vechain.
_O-

Volgens mij als VeChain faillisement aanvraagt zeg je dit nog. :D
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2018 @ 15:40:16 #134
230491 Zith
pls tip
pi_183705194
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:35 schreef fathank het volgende:
Lol 3 procentpunt minder rekt TOV ath en dan zo doen

Nu is het net misschien een vingernageltje minder in je anus IPV een hele vuist
Ik kom op -95.6% VS -86,3% uit, in dollarinos vanaf ATH
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2018 @ 15:43:35 #135
230491 Zith
pls tip
pi_183705238
Ik mis Jesuisdroppie trouwens 😣
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 13 december 2018 @ 15:49:27 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183705332
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik kom op -95.6% VS -86,3% uit, in dollarinos vanaf ATH
Oh dan. klein drupje vaseline verdiend.

Mag ik vragen als jij dat wel via de Harvard-methode hebt berekend?

[ Bericht 4% gewijzigd door fathank op 13-12-2018 15:55:43 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183705425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:43 schreef Zith het volgende:
Ik mis Jesuisdroppie trouwens 😣
Die vroeg om bans als mensen beweerden dat Vechain máár max 12 dollah zou zijn eoy, dan kwam je écht alleen maar om te trollen. _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183706150
PIVX staken gaat ook lekker, zo'n 8 PIVX per dag gemiddeld sinds ik er wat bij gekocht heb.
Toch weer ~¤4 per dag waar ik niets voor hoef te doen.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2018 @ 16:58:45 #139
230491 Zith
pls tip
pi_183706600
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Oh dan. klein drupje vaseline verdiend.

Mag ik vragen als jij dat wel via de Harvard-methode hebt berekend?
Heb een PhD dus zal vast wel goed zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 13 december 2018 @ 17:00:54 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183706637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX staken gaat ook lekker, zo'n 8 PIVX per dag gemiddeld sinds ik er wat bij gekocht heb.
Toch weer ~¤4 per dag waar ik niets voor hoef te doen.
Was daar geen flashcrash van de week? Meen dat ik daar iets van voorbij zag komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183706903
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:58 schreef Zith het volgende:
Heb een PhD dus zal vast wel goed zijn
Heb je dat voltijd of deeltijd gedaan? :P

Of weet je wat, kan ik je wat vragen DMen? :7
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2018 @ 17:24:11 #142
230491 Zith
pls tip
pi_183707103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Heb je dat voltijd of deeltijd gedaan? :P

Of weet je wat, kan ik je wat vragen DMen? :7
Voltijd, economie, werk nu bij de EUR, DM maar voor meer vragen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 13 december 2018 @ 17:40:20 #143
131603 Afwazig
Serious business
pi_183707355
Volgende maand WAVESMAAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Maar even serieus:

wavesplatform twitterde op donderdag 13-12-2018 om 15:11:51 After a month of intensive testing, #Waves team is very glad to announce we are releasing two new and related features on MainNet: Smart Assets and Smart Account Trading: https://t.co/aBypgThvKAMiners, please vote to activate these features!#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
sasha35625 twitterde op donderdag 13-12-2018 om 16:19:30 https://t.co/KYcLDDtgsH New $waves node release! Smart Assets are coming. https://t.co/huUGsAnIUE reageer retweet


https://blog.wavesplatfor(...)mainnet-c295ee58bb13

Mooie ontwikkelingen, activatie van deze functies zorgt voor gigantisch veel mogelijkheden.
  donderdag 13 december 2018 @ 17:42:01 #144
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183707384
Goeie TT 14.gif
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_183707434


Dit is een goede kerstkaart.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183707654
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Was daar geen flashcrash van de week? Meen dat ik daar iets van voorbij zag komen.
Nee, wel bij MGO toen ik m'n verkooporder verkeerd zette ;(
Heeft me 0,21 BTC gekost, die fout.

pi_183707717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, wel bij MGO toen ik m'n verkooporder verkeerd zette ;(
Heeft me 0,21 BTC gekost, die fout.

[ afbeelding ]
whale
  donderdag 13 december 2018 @ 17:57:28 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183707744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, wel bij MGO toen ik m'n verkooporder verkeerd zette ;(
Heeft me 0,21 BTC gekost, die fout.

[ afbeelding ]
Ouch :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183707925
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nu komt de aap uit de mouw hoor

blijkt Al dat gebash dus toch te zijn omdat ze vechain als de benchmark zien

Mooi om de opluchting hier te zien nu

Dit is goed voor vechain.
:') ^ ∞
pi_183708541
Waves verkopen nu het nog kan
pi_183708632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:43 schreef xaban06 het volgende:
Waves verkopen nu het nog kan
Nee joh :D
pi_183708683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:43 schreef xaban06 het volgende:
Waves verkopen nu het nog kan
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183708960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee joh :D
Morgenochtend -30%.
pi_183709179
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nu komt de aap uit de mouw hoor

blijkt Al dat gebash dus toch te zijn omdat ze vechain als de benchmark zien

Mooi om de opluchting hier te zien nu

Dit is goed voor vechain.
Dima, dit wordt triest. Open je ogen vechain is op leven na dood. :D
Vakman pur sang
  donderdag 13 december 2018 @ 19:10:03 #155
131603 Afwazig
Serious business
pi_183709205
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Morgenochtend -30%.
Waves gewoon 12$ EOY
pi_183709368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

NatteWaver :D
:D :7
[P]otverdorie
  donderdag 13 december 2018 @ 20:05:34 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183710583
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dima, dit wordt triest. Open je ogen vechain is op leven na dood. :D
U have seen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183713063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX staken gaat ook lekker, zo'n 8 PIVX per dag gemiddeld sinds ik er wat bij gekocht heb.
Toch weer ~¤4 per dag waar ik niets voor hoef te doen.
Wat is staken
pi_183713119
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:19 schreef woxxel het volgende:

[..]

Wat is staken
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183713328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Anders ik wel! :(
  donderdag 13 december 2018 @ 21:27:21 #161
62913 Blik
The one and Only!
pi_183713333
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dima, dit wordt triest. Open je ogen vechain is op leven na dood. :D
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet?
pi_183714851
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:27 schreef Blik het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet?
Heb iig al een hele tijd geen vet meer.
Die bui zag ik lang geleden al hangen.
Vakman pur sang
  donderdag 13 december 2018 @ 22:22:07 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183715116
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb iig al een hele tijd geen vet meer.
Die bui zag ik lang geleden al hangen.
Maar o wat ben je er toch vol van
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 13 december 2018 @ 22:29:15 #164
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183715372
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb iig al een hele tijd geen vet meer.
Die bui zag ik lang geleden al hangen.
Groot gelijk. Gaat niks meer worden. Niks meer dan een marketingmachine met mooie plaatjes. Is niks en wordt niks. Behalve dat Sunny straks van z'n eigen strand (Sunny Beach™) kan genieten van de opbrengst.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2018 @ 22:30:27 #165
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183715411
Wel kut, voor 9 dollar gekocht en voor een halve cent alles van de hand gedaan

Dure les, maargoed dat is rijles ook.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2018 @ 22:35:00 #166
62913 Blik
The one and Only!
pi_183715555
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar o wat ben je er toch vol van
Idd zeg, bij iedere scheet die gelaten wordt moet vechain even genoemd worden.
  donderdag 13 december 2018 @ 22:37:29 #167
62913 Blik
The one and Only!
pi_183715611
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Groot gelijk. Gaat niks meer worden. Niks meer dan een marketingmachine met mooie plaatjes. Is niks en wordt niks. Behalve dat Sunny straks van z'n eigen strand (Sunny Beach™) kan genieten van de opbrengst.
Vergeef me dat ik meer vertrouwen heb in een PWC, BYD en DNV-GL dan een paar willekeurige roeptoeters op internet. Vanwaar de continue haat?
pi_183716175
Lekker aan het wachten tot ik weer instap. Enige wat ik nog heb ik oce. Kon deze nog niet kwijt namelijk.

Morgen foute kerst truien dag en kerstborrel. Wat wil een mens nog meer.
pi_183716207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Lekker aan het wachten tot ik weer instap. Enige wat ik nog heb ik oce. Kon deze nog niet kwijt namelijk.

Morgen foute kerst truien dag en kerstborrel. Wat wil een mens nog meer.
Jep, ik zit ook met een aardig gedeelte op USDT. ik wacht tot de echte capitulation is geweest, want dit lijkt er nog niet eens op
Lambo of Rekt
pi_183716532
Ik heb al mn vet nog :(
pi_183716589
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef woxxel het volgende:
Ik heb al mn vet nog :(
Verkopen.
Lambo of Rekt
pi_183716620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Verkopen.
Kan niet, is bijna niets meer waard helaas
pi_183716668
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:14 schreef woxxel het volgende:

[..]

Kan niet, is bijna niets meer waard helaas
Hij gaat nog veel lager.
Lambo of Rekt
pi_183716690
Gewoon bewaren als je het eigenlijk al hebt afgeschreven, je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren de komende jaren
pi_183716897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef woxxel het volgende:
Ik heb al mn vet nog :(
naar de sportschool ermee
pi_183717392
Even die bodem testen en dan weer omhoog broeders, niks aan de hand.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183717424
Waves doet het verrassend goed eigenlijk
pi_183718051
KremlinRussia_E twitterde op donderdag 13-12-2018 om 15:35:16 The President signed an executive order to make Waves an official currency, including Vostok reageer retweet
pi_183718052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:20 schreef MaGNeT het volgende:
KremlinRussia_E twitterde op donderdag 13-12-2018 om 15:35:16 The President signed an executive order to make Waves an official currency, including Vostok reageer retweet
Poetingod
Lambo of Rekt
pi_183718252
Universa is wel 0 hype, dat staat me wel aan. De flatline wat minder, maar die gaan wel hand in hand met elkaar.
Lambo of Rekt
pi_183718503
Gewoon wachten, Bitcoin difficulty past zichzelf toch aan of niet, gaan de kosten ook weer omlaag omdat je sneller coins vind?
pi_183718649
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:41 schreef EggsTC het volgende:
Universa is wel 0 hype, dat staat me wel aan. De flatline wat minder, maar die gaan wel hand in hand met elkaar.
Marketing is de tweede naam van Alexandergod dus daar maak ik mij niet zo druk om.
pi_183718972
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Marketing is de tweede naam van Alexandergod dus daar maak ik mij niet zo druk om.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:04:39 #184
131603 Afwazig
Serious business
pi_183719579
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:44 schreef metallicelmo het volgende:
Waves doet het verrassend goed eigenlijk
Duh. Bijna Wavesmaand weer.
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:13:40 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183719619
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:37 schreef Blik het volgende:

[..]

Vergeef me dat ik meer vertrouwen heb in een PWC, BYD en DNV-GL dan een paar willekeurige roeptoeters op internet. Vanwaar de continue haat?
Maatje

Zeker nooit China hustle gezien
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:57:47 #186
62913 Blik
The one and Only!
pi_183719927
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Maatje

Zeker nooit China hustle gezien
Jawel, maar dnv-gl gaat daar niet aan meedoen
pi_183720237
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Marketing is de tweede naam van Alexandergod dus daar maak ik mij niet zo druk om.
Ja, en het zegt ook dat hij serieus met iets groots bezig is. De vraag is of het hem lukt, maar hij doet het iig niet voor hype en snelle gains, en dat zie je niet veel in deze wereld. Als dit eenmaal gaat draaien kan dit wel eens een jupitertje zijn.
Lambo of Rekt
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:07:12 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183720506
https://twitter.com/DMemelines/status/1073410661600911360?s=19

Lelijke schoenen wel

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 14-12-2018 09:20:36 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183720561
VET is dead. Accepteer t nou maar. Ik baal er ook van.
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:13:19 #190
131603 Afwazig
Serious business
pi_183720574
Alles rood behalve Waves. _O_
pi_183720590
Lijnen leggen voor de fun;

Lambo of Rekt
pi_183720646
Hihi
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:21:13 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183720666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
VET is dead. Accepteer t nou maar. Ik baal er ook van.
_O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183720696
1BTC = 1BTC
pi_183720752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
1BTC = 1BTC
Die wordt jou niet meer afgepakt, broeder.
Lambo of Rekt
pi_183720771
Wavesmaand confirmed
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:43:08 #197
62913 Blik
The one and Only!
pi_183720917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
VET is dead. Accepteer t nou maar. Ik baal er ook van.
Ben ondertussen al wel wat bullshit gewend in cryptoland. Maar heb je ook nog wat serieuze voorbeelden bij om dit te staven.
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:44:27 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183720942
Mooi hoor dit voor de Wavesboys. Gefeliciteerd mannen *O* Jullie hebben wel echt een ijzeren geloof na 1,5 jaar aanmodderen en wegzakken van de coin.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:50:39 #199
131603 Afwazig
Serious business
pi_183721012
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Mooi hoor dit voor de Wavesboys. Gefeliciteerd mannen *O* Jullie hebben wel echt een ijzeren geloof na 1,5 jaar aanmodderen en wegzakken van de coin.
In it for the tech yo
pi_183721255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ben ondertussen al wel wat bullshit gewend in cryptoland. Maar heb je ook nog wat serieuze voorbeelden bij om dit te staven.
dat las ik op de vorige pagina.
pi_183721547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 01:16 schreef metallicelmo het volgende:
Gewoon wachten, Bitcoin difficulty past zichzelf toch aan of niet, gaan de kosten ook weer omlaag omdat je sneller coins vind?
En dat vraag je nu?
Je bent gelukkig pas 500 topics actief hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2018 10:37:21 ]
pi_183721878
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
1BTC = 1BTC
1 Doge = 1 Doge.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 14 december 2018 @ 11:02:46 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183721906
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2018 @ 12:36:52 #204
230491 Zith
pls tip
pi_183723488
BAB 84 usd :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:29:01 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183724377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:36 schreef Zith het volgende:
BAB 84 usd :')
Dat hij lekker onder LTC duikt. Dat is de enige BTC fork die van mij meerwaarde had/heeft
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:31:51 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183724442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee joh :D
Zijn je MGO sell orders eigenlijk gefilled? Die is de afgelopen dagen ook echt gigantisch hard in elkaar gedonderd :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183725075
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zijn je MGO sell orders eigenlijk gefilled? Die is de afgelopen dagen ook echt gigantisch hard in elkaar gedonderd :X
Vrijwel alle tokens van Waves gaan nu (hoogstwaarschijnlijk tijdelijk) relatief hard onderuit doordat ze voornamelijk tegen Waves worden getrade.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183725505
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 Doge = 1 Doge.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 Doge = 1 Doge.
1 venezeluaanse bolivar is toiletpapier.
pi_183725571
quote:
Soberso Doge. _O_ _O_ _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183725658
Waves blijft maar gaan, de waarde is daardoor inmiddels >50% van m'n hele blockfolio.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:38:00 #211
131603 Afwazig
Serious business
pi_183725738
Wavesmaand JAaaahahahahahhaaaaaa
pi_183725877
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:34 schreef MaGNeT het volgende:
Waves blijft maar gaan, de waarde is daardoor inmiddels >50% van m'n hele blockfolio.
Waves is zelfs Doge voorbij, dan ben je echt een grote coin. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183725967
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waves is zelfs Doge voorbij, dan ben je echt een grote coin. _O_
Pff. Kut waves. Alles wat boven DOGE staat is eigenlijk kut.
pi_183726321
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar o wat ben je er toch vol van
Euhm ik reageer op iemand die zegt dat vechain weer alles gaat disrupten. En na al dat nutteloze gehype waar ik me werkelijk aan geiiriteerd heb voelt dit weleens lekker ja. :P
Ying Yang.
Vakman pur sang
pi_183726789
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Morgenochtend -30%.
Had ik toch even gelijk he, maar niet heus. Sorry mannen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:43:09 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_183727065
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:27 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Had ik toch even gelijk he, maar niet heus. Sorry mannen.
We zijn niet boos hoor.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:43:31 #217
131603 Afwazig
Serious business
pi_183727071
Waves Keeper Browser plugin nu ook voor Firefox:

wavesplatform twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 14:45:55 And here comes #Waves Keeper for @Firefox! Manage your private keys securely, use multiple accounts, and confirm transactions with a couple of clicks — right from your browser. Download it here: https://t.co/2f3alYaMlP#RideOnWaves #Blockchain $WAVES https://t.co/0AqiiEeuSL reageer retweet
pi_183727127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:
Waves Keeper Browser plugin nu ook voor Firefox:

wavesplatform twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 14:45:55 And here comes #Waves Keeper for @Firefox! Manage your private keys securely, use multiple accounts, and confirm transactions with a couple of clicks — right from your browser. Download it here: https://t.co/2f3alYaMlP#RideOnWaves #Blockchain $WAVES https://t.co/0AqiiEeuSL reageer retweet
[ afbeelding ]
THEY ARE COMING IN WAVES
pi_183727144
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:48:35 #220
131603 Afwazig
Serious business
pi_183727164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:47 schreef KapBak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wijf op de achtergrond blijft ook goud,

WHATAMIGONNADOOO
pi_183727205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat wijf op de achtergrond blijft ook goud,

WHATAMIGONNADOOO
Alles aan dat clipje is perfect :P

Dat was echt op de top van de hype _O_
pi_183728551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Alles aan dat clipje is perfect :P

Dat was echt op de top van de hype _O_

Het is ook gewoon zeer iconisch voor de staat van de gehele markt en industrie aan het einde van vorig jaar, dit gaat terugkomen in toekomstige geschiedenisboeken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183728606
De wetenschap dat WCT hodlers tokens gaan krijgen uit een Vostok airdrop doet nu blijkbaar ook wat met de prijs van WCT.
pi_183728729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Alles aan dat clipje is perfect :P

Dat was echt op de top van de hype _O_
Carlos Matos _O-
pi_183729419
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:14 schreef EggsTC het volgende:
Lijnen leggen voor de fun;




Eindelijk goed gegokt weer, ik moet naar het casino :7 Downtrend not ff door en dan door 3k heen hopelijk. Zou die target gaan hitten? hoop het, dan prolly volgende week door 3k _O_
Lambo of Rekt
pi_183729698
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:01 schreef MaGNeT het volgende:
De wetenschap dat WCT hodlers tokens gaan krijgen uit een Vostok airdrop doet nu blijkbaar ook wat met de prijs van WCT.
Ik heb er inmiddels zo'n 12k, laat die pump maar komen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183731574
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef EggsTC het volgende:
hoop het, dan prolly volgende week door 3k _O_
Ik ga mijn CV maar eens opleuken :P
pi_183731710
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eindelijk goed gegokt weer, ik moet naar het casino :7 Downtrend not ff door en dan door 3k heen hopelijk. Zou die target gaan hitten? hoop het, dan prolly volgende week door 3k _O_
Het kabbelt allemaal maar een beetje vooralsnog deze maand, wat we nodig hebben zijn van die lekker dives zoals in november.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183731728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik heb er inmiddels zo'n 12k, laat die pump maar komen.
Ga je ook cashen mocht het pumpen of #HODL?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183732589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ga je ook cashen mocht het pumpen of #HODL?
Ik begin bijna standaard met geleidelijk te verkopen wanneer iets wat ik bezit naar mijn mening de markt te ver outperformed (i.i.g. voor dat specifieke moment) en wanneer iets wordt gepompt vanwege een aankomende airdrop, ga ik zeker verkopen, want met een airdrop weet je vrijwel 100% zeker dat het weer wordt gedumpt na een bepaald specifiek moment en is de toegevoegde waarde door de pump meestal veel hoger dan de daadwerkelijke waarde van de airdrop.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183732722
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik begin bijna standaard met geleidelijk te verkopen wanneer iets wat ik bezit naar mijn mening de markt te ver outperformed (i.i.g. voor dat specifieke moment) en wanneer iets wordt gepompt vanwege een aankomende airdrop, ga ik zeker verkopen, want met een airdrop weet je vrijwel 100% zeker dat het weer wordt gedumpt na een bepaald specifiek moment en is de toegevoegde waarde door de pump meestal veel hoger dan de daadwerkelijke waarde van de airdrop.
Zeker waar, heel deze post.
Lambo of Rekt
  vrijdag 14 december 2018 @ 20:42:35 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183732777
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euhm ik reageer op iemand die zegt dat vechain weer alles gaat disrupten. En na al dat nutteloze gehype waar ik me werkelijk aan geiiriteerd heb voelt dit weleens lekker ja. :P
Ying Yang.
Moet wel een lekker weekend worden zo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2018 @ 21:14:59 #233
230491 Zith
pls tip
pi_183733388
En die BABers die de prijsdaling goed vinden op rbtc :') @TimKuik ben je nog steeds een BABer? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183735293
Carlos Matos zit nu in het Vechain team, las ik op Bitcointalk.
pi_183735527
Toegegeven

Sasha heeft wel een goeie zet gedaan gedaan met vostok

Breng een ico uit voor een gesloten blockchain

Haal het geld op in waves


En zeggen dat de opgehaalde waves niet zal Worden gebruikt Worden voor het financieren van vostok project

Deze pump je shitcoincashgrab #101

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2018 22:57:27 ]
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:39:13 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183736495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
Carlos Matos zit nu in het Vechain team, las ik op Bitcointalk.
Moon in 3,2,1.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183736724
quote:
_O_
pi_183737892
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Toegegeven

Sasha heeft wel een goeie zet gedaan gedaan met vostok

Breng een ico uit voor een gesloten blockchain

Haal het geld op in waves

En zeggen dat de opgehaalde waves niet zal Worden gebruikt Worden voor het financieren van vostok project

Deze pump je shitcoincashgrab #101
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183739814
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eindelijk goed gegokt weer, ik moet naar het casino :7 Downtrend not ff door en dan door 3k heen hopelijk. Zou die target gaan hitten? hoop het, dan prolly volgende week door 3k _O_
Welke coin is prolly? Kan hem niet vinden op cmc.
pi_183739836
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Welke coin is prolly? Kan hem niet vinden op cmc.
hihi, een dijenkletser.
Lambo of Rekt
pi_183739895
Lekker een beetje out bottommen toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183739903
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een beetje out bottommen toch.
Mensen die niet snappen dat we gewoon de bodem aan het uittesten zijn en dat je nú in moet kopen. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183739943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat we gewoon de bodem aan het uittesten zijn en dat je nú in moet kopen. :')
_O_ Deze man... onze gokker.
Lambo of Rekt
pi_183739965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat we gewoon de bodem aan het uittesten zijn en dat je nú in moet kopen. :')
Net als in februari, juni etc?
pi_183739966
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Net als in februari, juni etc?
Natuurlijk. lekker accumuleren toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183740005
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Natuurlijk. lekker accumuleren toch.
jep, ALTSEASON.... lekker accumuleren, alles de moeder disrupten, consolideren, penetreren, alles.
Lambo of Rekt
pi_183740031
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jep, ALTSEASON.... lekker accumuleren, alles de moeder disrupten, consolideren, penetreren, alles.
En ff die weak hands schudden toch.

Maar serieus. Cryptocurrencies hebben gewoon tot op heden hun beloftes niet ingelost. Dat is een ernstig probleem. De prijs van afgelopen jaar werd bereikt op het idee dat die beloftes wél binnen afzienbare tijd ingelost zouden worden. Nu dat een jaar later zo goed als niet gebeurd is is het niet gek dat er keihard gecorrigeerd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183740039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En ff die weak hands schudden toch.

Maar serieus. Cryptocurrencies hebben gewoon tot op heden hun beloftes niet ingelost. Dat is een ernstig probleem. De prijs van afgelopen jaar werd bereikt op het idee dat die beloftes wél binnen afzienbare tijd ingelost zouden worden. Nu dat een jaar later zo goed als niet gebeurd is is het niet gek dat er keihard gecorrigeerd wordt.
Ja, en zo gaat het elke keer, wacht maar tot er straks wél eea van de grond komt, dan is het "omg, nu is er een bullrun door de ingeloste beloftes"
Lambo of Rekt
pi_183740082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en zo gaat het elke keer, wacht maar tot er straks wél eea van de grond komt, dan is het "omg, nu is er een bullrun door de ingeloste beloftes"
Ja, dat zijn de belanghebbenden en de eckte believers die er vuistdiep inzitten die dat roepen.

Ik vond het ook altijd wel veelzeggend dat je nooit de minpunten aan mocht stippen hier. Die werden altijd gebagatelliseerd. Energieverbruik? "JA ANDERS WORDT DIE ENERGIE WEL ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKT!1!1". Eh, ja, dat is juist het hele punt, als je energie uitgeeft aan X kan je het niet meer aan Y uitgeven en aangezien we nog steeds voornamelijk op 'geleende' energie leven is dat best een dingetje. "Oplossingen" daarvoor tornen linksom of rechtsom weer aan de veiligheid/decentralisatie/onafhankelijkheid/whatever.

Gebruikersgemak en veiligheid: "JA JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR JE COINS/KEYS! DAT IS EEN VOORDEEL!1!!". Eeeeeh, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb thuis geen Fort Knox staan. In mijn boek is het een groot nádeel dat ik zelf ergens mijn keys fysiek op moet slaan en dat als er daar iets misgaat ik dus gewoon never nooit meer bij mijn centen kan.

Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183740175
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de belanghebbenden en de eckte believers die er vuistdiep inzitten die dat roepen.

Ik vond het ook altijd wel veelzeggend dat je nooit de minpunten aan mocht stippen hier. Die werden altijd gebagatelliseerd. Energieverbruik? "JA ANDERS WORDT DIE ENERGIE WEL ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKT!1!1". Eh, ja, dat is juist het hele punt, als je energie uitgeeft aan X kan je het niet meer aan Y uitgeven en aangezien we nog steeds voornamelijk op 'geleende' energie leven is dat best een dingetje. "Oplossingen" daarvoor tornen linksom of rechtsom weer aan de veiligheid/decentralisatie/onafhankelijkheid/whatever.

Gebruikersgemak en veiligheid: "JA JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR JE COINS/KEYS! DAT IS EEN VOORDEEL!1!!". Eeeeeh, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb thuis geen Fort Knox staan. In mijn boek is het een groot nádeel dat ik zelf ergens mijn keys fysiek op moet slaan en dat als er daar iets misgaat ik dus gewoon never nooit meer bij mijn centen kan.

Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Daarom, technical hitch, heb je al dit gezeik niet

Lambo of Rekt
pi_183740261
vooruit, ook nog een bonustrack.

Lambo of Rekt
pi_183740925
Zitten we al op 1900?
pi_183741809
Moon :D
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:23:25 #254
131603 Afwazig
Serious business
pi_183742543
Had inmiddels toch wel een correctie verwacht maar Waves blijft gaan.
pi_183742815
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de belanghebbenden en de eckte believers die er vuistdiep inzitten die dat roepen.

Ik vond het ook altijd wel veelzeggend dat je nooit de minpunten aan mocht stippen hier. Die werden altijd gebagatelliseerd. Energieverbruik? "JA ANDERS WORDT DIE ENERGIE WEL ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKT!1!1". Eh, ja, dat is juist het hele punt, als je energie uitgeeft aan X kan je het niet meer aan Y uitgeven en aangezien we nog steeds voornamelijk op 'geleende' energie leven is dat best een dingetje. "Oplossingen" daarvoor tornen linksom of rechtsom weer aan de veiligheid/decentralisatie/onafhankelijkheid/whatever.

Zeker waar, maar energieverbruik is in mijn ogen niet echt verkeerd. Het verschil tussen goud mijnen waar voornamelijk zware olien voor worden gebruikt en het vervolgens nog veel energie kost om het weer veilig te kunnen opslaan is een groter probleem.

Dat Bitcoin veel energie kost en de wereld het er voor over heeft geeft imo aan dat er behoefte naar is. Dat die electricteit wereldwijd op een zéér slechte manier wordt geproduceerd terwijl er betere oplossingen mogelijk zijn is niet per se aan bitcoin toe te rekenen.

quote:
Gebruikersgemak en veiligheid: "JA JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR JE COINS/KEYS! DAT IS EEN VOORDEEL!1!!". Eeeeeh, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb thuis geen Fort Knox staan. In mijn boek is het een groot nádeel dat ik zelf ergens mijn keys fysiek op moet slaan en dat als er daar iets misgaat ik dus gewoon never nooit meer bij mijn centen kan.

Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Valide probleem waar weinig over gesproken word en er toch wel heel veel mensen zijn die het ook beter niet zelf kunnen beveiligen. Het moet echt nog veel meer dummy proof worden.
pi_183742828
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Had inmiddels toch wel een correctie verwacht maar Waves blijft gaan.
Het is dan ook Waves maand.
pi_183742929
Ik vind de energieconsumptie van Bitcoin wel overbodig. PoW (proof of work) is inmiddels niet meer nodig om een blockchain te beveiligen / draaiend te houden.

Varianten op PoS tonen aan dat nodes met een lichte VPS de toekomst voor crypto zijn.

Wat betreft de prijsontwikkeling van Waves, ik vind het ook bijzonder (fijn).
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:53:18 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_183742949
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:45 schreef Piva het volgende:

[..]

Het is dan ook Waves maand.
Absoluut. En volgende maand weer heb ik vernomen.
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:57:06 #259
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183743006
Morgen warriors!

Nice van Waves, gun het de Wave holders van harte! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183743135
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Dan begeef jij je in een heel ander cryptoland dan mij :P
pi_183743151
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef ssjgoku het volgende:
Morgen warriors!

Nice van Waves, gun het de Wave holders van harte! :D
Hoe gaat het met SEAL? Is er iets van een github van dat project?
pi_183743190
power corrupts, absolute power corrupts absolutely.
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:13:05 #263
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183743199
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe gaat het met SEAL? Is er iets van een github van dat project?
Geen idee hoe het daarmee gaat.
Volgens mij niet, product is dan ook al helemaal klaar, en is gezien door Brussel.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183743211
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen idee hoe het daarmee gaat.
Volgens mij niet, product is dan ook al helemaal klaar, en is gezien door Brussel.
Ah oke :)

Gewoon benieuwd hoe zij zich houden in de bear market, zoals je weet heb ik er 0,0 vertrouwen in.
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:16:59 #265
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183743254
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ah oke :)

Gewoon benieuwd hoe zij zich houden in de bear market, zoals je weet heb ik er 0,0 vertrouwen in.
Ik weet er alles van. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183743265
China leading the way.
pi_183743298
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik weet er alles van. :P
Dus wat doen ze? Als ze niks meer bouwen omdat het al af is waar gaat dan het geld heen? :P
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:21:36 #268
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183743312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus wat doen ze? Als ze niks meer bouwen omdat het al af is waar gaat dan het geld heen? :P
Ik post elke week zowat een update, met wat ze aan het doen zijn, en gedaan hebben in het SEAL topic ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183743318
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik post elke week zowat een update, met wat ze aan het doen zijn, en gedaan hebben in het SEAL topic ;-)
BEN AL ONDERWEG!
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:22:37 #270
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183743332
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

BEN AL ONDERWEG!
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183744407
Deze maand koers in EUR:
Vechain -57%
Waves + 67%

_O_
Vakman pur sang
pi_183744421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:07 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan begeef jij je in een heel ander cryptoland dan mij :P
Fokland. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:22:47 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_183745231
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze maand koers in EUR:
Vechain -57%
Waves + 67%

_O_
In btc is Waves 3x over de kop gegaan. :7
pi_183746215
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

In btc is Waves 3x over de kop gegaan. :7
even een ATH in sats aub
pi_183746221
ddaar gaan we weer, vette collapse.
pi_183749481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ddaar gaan we weer, vette collapse.
Beetje de bodem testen joh. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183749523
quote:
De één zegt BTC naar 1 miljoen, de ander naar nul. Aangezien de waarheid in het midden ligt wordt het dus rond de 500K dollah.


Ben slimme tata! *)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183749785
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De één zegt BTC naar 1 miljoen, de ander naar nul. Aangezien de waarheid in het midden ligt wordt het dus rond de 500K dollah.


Ben slimme tata! *)
Inshallah brür... Inshallah.
pi_183751310
pi_183751364
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:20 schreef MaGNeT het volgende:
KremlinRussia_E twitterde op donderdag 13-12-2018 om 15:35:16 The President signed an executive order to make Waves an official currency, including Vostok reageer retweet
:')
pi_183751777
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

:')
sasha35625 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 17:40:34 @NijhoffJaimy there'll be some very big news within several days. Exact date is known, it's just media sometimes takes its time. reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183751839
pi_183752651
Vostok staat echt haaks op wat blockchain is. Met je database.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2018 21:49:23 ]
pi_183753068
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Vostok staat echt haaks op wat blockchain is. Met je database.
Vol in Vechain dan maar.
pi_183753198
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de belanghebbenden en de eckte believers die er vuistdiep inzitten die dat roepen.

Ik vond het ook altijd wel veelzeggend dat je nooit de minpunten aan mocht stippen hier. Die werden altijd gebagatelliseerd. Energieverbruik? "JA ANDERS WORDT DIE ENERGIE WEL ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKT!1!1". Eh, ja, dat is juist het hele punt, als je energie uitgeeft aan X kan je het niet meer aan Y uitgeven en aangezien we nog steeds voornamelijk op 'geleende' energie leven is dat best een dingetje. "Oplossingen" daarvoor tornen linksom of rechtsom weer aan de veiligheid/decentralisatie/onafhankelijkheid/whatever.

Gebruikersgemak en veiligheid: "JA JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR JE COINS/KEYS! DAT IS EEN VOORDEEL!1!!". Eeeeeh, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb thuis geen Fort Knox staan. In mijn boek is het een groot nádeel dat ik zelf ergens mijn keys fysiek op moet slaan en dat als er daar iets misgaat ik dus gewoon never nooit meer bij mijn centen kan.

Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Als je eruit stapte toen btc op 13k stond werd je hier met pek en veren het topic uitgebonjourd :D

Al die fun shillers hoor je ook niet meer.

Fun vet weet k t allemaal. Nu is waves ineens de shit.
pi_183753230
Waves was altijd al de shit :D
pi_183754388
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef SOG het volgende:

[..]

Als je eruit stapte toen btc op 13k stond werd je hier met pek en veren het topic uitgebonjourd :D

Al die fun shillers hoor je ook niet meer.

Fun vet weet k t allemaal. Nu is waves ineens de shit.
"WAAROM VERKOPEN DIE MENSEN NU NOG!?!?!" Ook zo'n pareltje :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 16 december 2018 @ 02:51:39 #290
131603 Afwazig
Serious business
pi_183758454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
Waves was altijd al de shit :D
Waarheid. :7
pi_183758458
Maar goed, wat is er nodig jongens? Wanneer gaan mensen/bedrijven/beleggers weer massaal instappen en de prijs omhoog drijven?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183758728
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, wat is er nodig jongens? Wanneer gaan mensen/bedrijven/beleggers weer massaal instappen en de prijs omhoog drijven?
beleggers zijn geen mensen? eind volgend jaar weer instappers.
pi_183758737
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 05:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

beleggers zijn geen mensen? eind volgend jaar weer instappers.
Institutionele beleggers of anderszins grote partijen. Niet de individuele belegger.

Maar de vraag was dus: wat is er nodig, qua regulering, techische vooruitgang etc om al die partijen (weer) te laten investeren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183758744
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 05:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Institutionele beleggers of anderszins grote partijen. Niet de individuele belegger.

Maar de vraag was dus: wat is er nodig, qua regulering, techische vooruitgang etc om al die partijen (weer) te laten investeren.
de prijs gaat nooit van een bear market naar een bull market. er moet eerst bodemvorming/consolidatie zijn. dat is er nog niet dus voorlopig geen bull market. (de fundamentals zeggen niet zoveel, er is zoveel goed nieuws maar heeft geen invloed op de prijs)
pi_183758750
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 05:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

de prijs gaat nooit van een bear market naar een bull market. er moet eerst bodemvorming/consolidatie zijn. dat is er nog niet dus voorlopig geen bull market.
Dat is geen antwoord op de vraag. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183758844
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 05:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag. :P
Qua regulering? ETF's. Qua technische vooruitgang? Lightning.

En ik denk dat NeeOfTochJA refereert naar tijd. Er is tijd nodig voor de markt om de huidige ondergrens te vinden en van daaruit te stabiliseren waarna opportunistische speculanten en/of slimme investeerders de prijs ondergewaardeerd vinden, gaan kopen en de prijs weer omhoog stuwen. Dat creëert weer een sneeuwbal-effect verder omhoog en de bull fase is weer een feit. Dan is het weer een kwestie van tijd voordat de bovengrens is gevonden en stort de boel weer grotendeels in maar eindigt het telkens wel weer net boven de vorige all-time high.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183760993
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 07:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Qua regulering? ETF's. Qua technische vooruitgang? Lightning.

En ik denk dat NeeOfTochJA refereert naar tijd. Er is tijd nodig voor de markt om de huidige ondergrens te vinden en van daaruit te stabiliseren waarna opportunistische speculanten en/of slimme investeerders de prijs ondergewaardeerd vinden, gaan kopen en de prijs weer omhoog stuwen. Dat creëert weer een sneeuwbal-effect verder omhoog en de bull fase is weer een feit. Dan is het weer een kwestie van tijd voordat de bovengrens is gevonden en stort de boel weer grotendeels in maar eindigt het telkens wel weer net boven de vorige all-time high.
Die bull hoeft niet weer te komen m.i. Gaat wellicht wel gebeuren. Maar anders dan een aandeelhoudend bedrijf heeft BTC geen intrensieke waarde.
Vakman pur sang
pi_183762195
Waves gekocht, had ik niet moeten doen. Tegen beter weten in.
pi_183762223
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die bull hoeft niet weer te komen m.i. Gaat wellicht wel gebeuren. Maar anders dan een aandeelhoudend bedrijf heeft BTC geen intrensieke waarde.
Bitcoin is dan ook geen bedrijf.

Wat is de intrinsieke waarde van een Dollar of Euro? ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')