Zeker waar, maar energieverbruik is in mijn ogen niet echt verkeerd. Het verschil tussen goud mijnen waar voornamelijk zware olien voor worden gebruikt en het vervolgens nog veel energie kost om het weer veilig te kunnen opslaan is een groter probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de belanghebbenden en de eckte believers die er vuistdiep inzitten die dat roepen.
Ik vond het ook altijd wel veelzeggend dat je nooit de minpunten aan mocht stippen hier. Die werden altijd gebagatelliseerd. Energieverbruik? "JA ANDERS WORDT DIE ENERGIE WEL ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKT!1!1". Eh, ja, dat is juist het hele punt, als je energie uitgeeft aan X kan je het niet meer aan Y uitgeven en aangezien we nog steeds voornamelijk op 'geleende' energie leven is dat best een dingetje. "Oplossingen" daarvoor tornen linksom of rechtsom weer aan de veiligheid/decentralisatie/onafhankelijkheid/whatever.
Valide probleem waar weinig over gesproken word en er toch wel heel veel mensen zijn die het ook beter niet zelf kunnen beveiligen. Het moet echt nog veel meer dummy proof worden.quote:Gebruikersgemak en veiligheid: "JA JE BENT ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR JE COINS/KEYS! DAT IS EEN VOORDEEL!1!!". Eeeeeh, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb thuis geen Fort Knox staan. In mijn boek is het een groot nádeel dat ik zelf ergens mijn keys fysiek op moet slaan en dat als er daar iets misgaat ik dus gewoon never nooit meer bij mijn centen kan.
Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Het is dan ook Waves maand.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Had inmiddels toch wel een correctie verwacht maar Waves blijft gaan.
Absoluut. En volgende maand weer heb ik vernomen.quote:
Dan begeef jij je in een heel ander cryptoland dan mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort zaken worden standaard weggewuifd in cryptoland.
Hoe gaat het met SEAL? Is er iets van een github van dat project?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef ssjgoku het volgende:
Morgen warriors!
Nice van Waves, gun het de Wave holders van harte!
Geen idee hoe het daarmee gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:08 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hoe gaat het met SEAL? Is er iets van een github van dat project?
Ah okequote:Op zaterdag 15 december 2018 13:13 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daarmee gaat.
Volgens mij niet, product is dan ook al helemaal klaar, en is gezien door Brussel.
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:14 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ah oke
Gewoon benieuwd hoe zij zich houden in de bear market, zoals je weet heb ik er 0,0 vertrouwen in.
Ik post elke week zowat een update, met wat ze aan het doen zijn, en gedaan hebben in het SEAL topic ;-)quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dus wat doen ze? Als ze niks meer bouwen omdat het al af is waar gaat dan het geld heen?
BEN AL ONDERWEG!quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:21 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik post elke week zowat een update, met wat ze aan het doen zijn, en gedaan hebben in het SEAL topic ;-)
quote:
Fokland.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:07 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dan begeef jij je in een heel ander cryptoland dan mij
In btc is Waves 3x over de kop gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze maand koers in EUR:
Vechain -57%
Waves + 67%
even een ATH in sats aubquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
In btc is Waves 3x over de kop gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |