Misschien wel de handelsoorlog tussen VS en China, schuldenplafond van VS die weer omhoog moet, rente die niet altijd zo laag kan blijven en eigenlijk omhoog moet in de toekomst, aandelen die misschien wel de echte bubbel zijn. Lekker aandelen kopen met geleend geld waar je nauwelijks rente over betaald. Italië die zich niet aan begrotingsregels kan houden, gekut in Frankrijk nu die pain-du-stocks hebben toegegeven is het hek van de dam. Brexit wat een grote shitshow gaat worden. Kan een combi van vanalles zijnquote:Op woensdag 12 december 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar begint het mee denk je?
is allemaal maar relatief joh.quote:
Euhm nee dit zijn natuurlijk absolute getallen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
is allemaal maar relatief joh.
Als ik deze dingen lees denk ik nog niet 1-2-3 van nou nu gaat het gebeuren hoor! Het zijn allemaal redelijk "kleine" problemen die de huidige markt niet echt waarschijnlijk in een grote ciris gaan triggeren.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:34 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Misschien wel de handelsoorlog tussen VS en China, schuldenplafond van VS die weer omhoog moet, rente die niet altijd zo laag kan blijven en eigenlijk omhoog moet in de toekomst, aandelen die misschien wel de echte bubbel zijn. Lekker aandelen kopen met geleend geld waar je nauwelijks rente over betaald. Italië die zich niet aan begrotingsregels kan houden, gekut in Frankrijk nu die pain-du-stocks hebben toegegeven is het hek van de dam. Brexit wat een grote shitshow gaat worden. Kan een combi van vanalles zijn
Ik zet alvast een flinke order op 1.01 oké?quote:
Wanneer je rekt bent is een sujectief begrip.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm nee dit zijn natuurlijk absolute getallen.
Dismembercember, omdat iedereen hele stukken van zijn portfolio kwijtraakt.quote:
You keep me on the altitude about those, yesh?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
It’s doing wave better than other coins.
In q1 gaat vechain heel de markt disrupten heb ik gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:00 schreef aTypisch het volgende:
Waves VeChain bijna ingehaald op CMC jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heel de boel gedisrupt
Ja dan komen er wel transacties op mainnet heb ik gehoord. MOONSOONquote:Op donderdag 13 december 2018 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In q1 gaat vechain heel de markt disrupten heb ik gelezen.
Lolzquote:Op donderdag 13 december 2018 09:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan komen er wel transacties op mainnet heb ik gehoord. MOONSOON
2019 VET jaar samen met UniversaaaaJAAHAHAHAHAAAAAAAquote:Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolz
Ze worden gepwnd door Vostok
VET
permissioned chainquote:Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolz
Ze worden gepwnd door Vostok
Volgende maand Wavesmaand.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet ik waves kopen?
Buy high sell low?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |