Volgens mij is daar één of ander recovery proces voor. Weet niet of dat nog steeds kan? Iemand?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:
410k Universa hier, maar volgens mij was dat op Cobinhood en dat bestaat niet meer, ofzo
Als het goed is kun je opnieuw je wachtwoord aanvragen en alsnog je zooi eraf halen. Vervolgens even het volgende stappenplan doorlopen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:
410k Universa hier, maar volgens mij was dat op Cobinhood en dat bestaat niet meer, ofzo
Laatste stap is aan jezelf, maar als je dat in februari had gedaan was je troep nog iets waard geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Stap 1: Download je wallet key file van Cobinhood
Stap 2: Open het bestand en kopieer je private key
Stap 3: Importeer je private key in MyEtherWallet
[ afbeelding ]
Stap 4: Stuur wat ETH (koop bijv. een tientje aan ETH op Satos) naar je adres van de private key
Stap 5: Verstuur eerst alle tokens naar een exchange (of eigen wallet) vanuit MyEtherWallet en daarna het resterende ETH.
Stap 6: Dump je shitcoins voor BTC
Let op: Werkt alleen voor Ethereum tokens (bijv. Universa). Voor bijv. Tezos werkt het hetzelfde, maar dan moet je een andere wallet kiezen en kun je stap 4 overslaan.
Universa 2.0?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar nu ik zit nu heel diep in een alt, die ik voor nu ff geheim houIk moet hem voorlopig zo laag mogelijk hebben, meer publiciteit zorgt voor een prijsstijging, wat ik eigenlijk nog niet wil hebben, ik moet mijn bags ff zwaarder maken. Laat ik het zo zeggen, ik zou me totaal niet verbazen als die x30 gaat over 4 maanden
quote:
Zo gangsterquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, Godzijdank niet. Dit is een redelijk gevestigde munt, met miljoenen in volume en een heel mooi project dat momenteel bij de uitrol van Eth 2.0 enorm gaat profiteren
Zoveel volume en dan denken dat FOK! je buy orders verneukt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, Godzijdank niet. Dit is een redelijk gevestigde munt, met miljoenen in volume en een heel mooi project dat momenteel bij de uitrol van Eth 2.0 enorm gaat profiteren
True, gaat waarschijnlijk geen deukje in een pakje boter slaanquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zoveel volume en dan denken dat FOK! je buy orders verneukt.
Check je DM, had nog 1 overquote:
Blijft mooi dit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Marketing is de tweede naam van Alexandergod dus daar maak ik mij niet zo druk om.
Lol. Zie dit @Wereldgozerquote:Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Groot gelijk. Gaat niks meer worden. Niks meer dan een marketingmachine met mooie plaatjes. Is niks en wordt niks. Behalve dat Sunny straks van z'n eigen strand (Sunny Beach™) kan genieten van de opbrengst.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dima, dit wordt triest. Open je ogen vechain is op leven na dood.
Universa, de fokhype van 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef xaban06 het volgende:
Buiten FOK! sprak niemand erover 😏quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Universa, de fokhype van 3 jaar geleden
Kopuh kopuh kopuh
Lolquote:
Vanwege dit denk ik : https://superhero.com/quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aeternity ging 46% vandaag. Weet iemand waarom?
Vorige week hadden de servers een makkie. Een week lang groene kaarsen en er wordt 40/45 miljoen keer per uur gerefreshed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:01 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio is ook weer onwerkbaar traag. Dat ze dit nu nog steeds niet hebben gefixed
Idem voor Delta. Ik heb ze allebei en het is om beurten matig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week hadden de servers een makkie. Een week lang groene kaarsen en er wordt 40/45 miljoen keer per uur gerefreshed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |