abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2020 @ 16:56:38 #51
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196379501
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als ze niks roepen worden ze weer verwijt dat ze zich niet met hun werk bezig houden of bekommeren om het wel en wee van de samenleving. Ik vind het niet meer dan terecht dat ze deze boodschappen blijven herhalen zolang het niet een stuk de betere kant op gaat. Blijkbaar is het nodig.
De man is nogal mediageil en begint erg in zichzelf te geloven.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 23 november 2020 @ 17:00:00 #52
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196379541
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:56 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

De man is nogal mediageil en begint erg in zichzelf te geloven.
Misschien bellen ze 'm constant en reageert hij gewoon daar op?
Ik kan het artikel verder niet lezen trouwens, dus dat komt mooi uit :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 23 november 2020 @ 17:00:30 #53
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196379543
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:03 schreef freako het volgende:

[..]

T.o.v. een injectie met bv een zoutoplossing? In ieder geval maakt het gebruik van een ander vaccin waarschijnlijk een beter dubbelblind onderzoek. Na elke vaccinatie hebben een deel van de gevaccineerden wat klachten. Spierpijn, rode plek op de arm, lichte koorts. Als dat soort symptomen optreden is het voor proefpersonen en onderzoekers dan nog steeds niet duidelijk wie het coronavaccin en wie de controle heeft gekregen.
Niet voor het eerst zullen mensen die een placebo kregen, opmerken dat het middel heel wat teweeg brengt/bracht.
Menig arts zal dat onderschrijven dat een placebo een niet mis te verstaan middel is om bij te dragen.

Omgekeerd kunnen mensen die zelf een werking kunnen vaststellen zoals de beroeptesters4money (omdat ze last hebben) dat weer uitnutten. Er zijn dan "effecten" die wat uitvergroot worden om te rekenen op zorgzame (behandelings)aandacht.

Een andere techniek om afwezigheid van gevolgen, wat minder duidelijk te laten zijn, is de "placebo" testgroep injecteren met een ander "vaccin". Dat doet ook wat waarvan dan ongeveer bekend is wat dat dan is of zou moeten zijn. Op die manier kun je ook twee trials met elkaar combineren voor de prijs van één.

Ik ga nogmaals heel benieuwd zijn naar de eind rapportages voordat het vaccin breed wordt toegepast en hoop vooral dat die door/bij het publiek 's een keer wel toegankelijk en inzichtelijk zijn.
Ik vrees echter dat we het zullen moeten gaan doen met de woorden van Mark dat die het zijn kinderen zou toedienen en de zorgvuldig gewogen woorden van "van Dissel" dat het in bepaalde gevallen; een significant effect kan hebben om bij te dragen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 23 november 2020 @ 17:04:38 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196379608
Naar aanleiding van het item bij Nieuwsuur gisteren hoor ik mensen praten over de het idee om een voorschot te nemen op de zomervakantie, door nu de scholen voor een aantal weken te sluiten. Daarmee zou dan mogelijk het aantal besmettingen wel dusdanig omlaag kunnen worden gebracht dat er misschien weer het en ander kan rond de feestdagen. In de zomer blijven kinderen dan langer op school, wat gezien het dan te verwachten lage aantal besmettingen wellicht best zou kunnen.

Ik vind het niet zo’n gek idee eigenlijk. Bij de Formule 1 hebben ze dit jaar ook de zomerstop ingewisseld voor een langere winterstop. Wellicht iets om over na te denken!
pi_196379612
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dus de cijfers zijn niet te hoog om te versoepelen ?
horeca weer open etc
Het is natuurlijk wel een beetje vervelend dat vooral Kuipers zich zo erg door de waan van de dag laat leiden in zijn berichten/reacties. Even los van of er wel of niet versoepeld kan worden, als je op maandag roept: "Het is ondenkbaar om te versoepelen" en later in de week weer iets anders maak je jezelf uiteindelijk ongeloofwaardig.
pi_196379644
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ach, wat leuk toch. Nieuwsbrief KLM "Zoek deze winter de zon op!".
Puur genot! *O* Met Reisbureau Rutte naar Curaçao.

Valt me op dat de topicreeks over vakantiebestemmingen alweer een tijdje dood is. Ben toch wel benieuwd hoeveel mensen er nog op pad gaan en waarheen, ondanks alle officiële afkeuring.
pi_196379678
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 17:04 schreef Tijn het volgende:
Naar aanleiding van het item bij Nieuwsuur gisteren hoor ik mensen praten over de het idee om een voorschot te nemen op de zomervakantie, door nu de scholen voor een aantal weken te sluiten. Daarmee zou dan mogelijk het aantal besmettingen wel dusdanig omlaag kunnen worden gebracht dat er misschien weer het en ander kan rond de feestdagen. In de zomer blijven kinderen dan langer op school, wat gezien het dan te verwachten lage aantal besmettingen wellicht best zou kunnen.

Ik vind het niet zo’n gek idee eigenlijk. Bij de Formule 1 hebben ze dit jaar ook de zomerstop ingewisseld voor een langere winterstop. Wellicht iets om over na te denken!
Ik snap niet zo goed waarom het bij iedereen scholen open of dicht is. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden, hybride onderwijs zou heel goed kunnen. De meest kwetsbare leerlingen het meest op school, anderen online. En er zijn ook veel leerlingen die in de thuisperiode opgeknapt zijn, dus er is best een goede verdeling te maken tussen wie wanneer op school etc. Dat zwart of wit gezeur word ik een beetje kriegel van.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_196379821
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:09 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom het bij iedereen scholen open of dicht is. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden, hybride onderwijs zou heel goed kunnen. De meest kwetsbare leerlingen het meest op school, anderen online. En er zijn ook veel leerlingen die in de thuisperiode opgeknapt zijn, dus er is best een goede verdeling te maken tussen wie wanneer op school etc. Dat zwart of wit gezeur word ik een beetje kriegel van.
En Bruijning gaf ook voorbeelden gebaseerd op meer en gerichter testen, waarvoor besmette leerlingen er snel(ler) uitgepikt kunnen worden, zodat de rest gewoon naar school kan.

Open/dicht is zo beperkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196379912
quote:

[..]

als je er kriegel van wordt dan zou ik aanraden om die discussie niet meer volgen...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196379931
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:07 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Valt me op dat de topicreeks over vakantiebestemmingen alweer een tijdje dood is. Ben toch wel benieuwd hoeveel mensen er nog op pad gaan en waarheen, ondanks alle officiële afkeuring.
de nederlandse eilanden werden niet afgekeurd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 november 2020 @ 17:26:48 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196379933
quote:

[..]

Eens, Bruining kwam gisteren met wat prima voorbeelden, maar die werden hier, vaak zonder zelfs maar te lezen, al afgeschoten.

Klassen met clusters online les geven is bijvoorbeeld ook een optie. Andere mogelijkheid is veel meer testen op scholen, omdat men denkt dat er heel veel besmette personen rondlopen zonder klachten etc.

Zei het gisteren ook al ... wordt serieus moe van mensen die denken in alles wat niet mogelijk is, in plaats van mogelijkheden zien en creëren.
pi_196379947
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 17:04 schreef Tijn het volgende:

Ik merk dat ik nu al geïrriteerd raak over de volgende groep die loopt te zeiken over maatregelen op scholen( niet jij persoonlijk maar vooral de zogenaamde "experts"/red team leden in het zoveelste opinieprogramma).

Zeker met nu een vaccin zo dichtbij is en het zoveel schade aanricht.

Eerlijk gezegd verwacht ik eerder dat de huidige set van maatregelen wel zal aanhouden totdat er serieus meters zijn gemaakt met het vaccinatie programma.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 november 2020 @ 17:29:07 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196379961
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ik merk dat ik nu al geïrriteerd raak over de volgende groep die loopt te zeiken over maatregelen op scholen.

Zeker met nu een vaccin zo dichtbij is en het zoveel schade aanricht.

Eerlijk gezegd verwacht ik eerder dat de huidige set van maatregelen wel zal aanhouden totdat er serieus meters zijn gemaakt met het vaccinatie programma.
Als je het gewoon domweg dichtgooit kan het flink schade aanrichten ja. Er zijn echter genoeg andere oplossingen te bedenken met geen of nauwelijks schade. Snap niet dat men daar niet voor open wil staan
pi_196380072
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je het gewoon domweg dichtgooit kan het flink schade aanrichten ja. Er zijn echter genoeg andere oplossingen te bedenken met geen of nauwelijks schade. Snap niet dat men daar niet voor open wil staan
Volgens mij wordt er ook al best een hoop gedaan, maar wat ook niet helpt is dat alle scholen bij dit soort uitspraken op 1 hoop worden gegooid.

Een universiteit doet al veel online maar zomaar even 3 weken extra een basisschool dicht gooien betekend iets heel anders.

En ik kan me ergens nog voorstellen dat het gesuggereerd wordt maar puntje bij paaltje maakt het ook niet zoveel uit, of verwacht iemand dat als we de scholen 2 weken dicht doen de horeca weer open kan?
pi_196380288
Middelbare scholen hebben veel besmettingen ja.
Meer leraren dan leerlingen trouwens.
Leraren geven les in de klas online vanaf thuis en de leerlingen die in aanraking zijn geweest met een besmette leerkracht mogen gewoon naar school want de anderhalve meter afstand regel he. Dan is er geen gevaar volgens de GGD.
Leerlingen hoeven niet in quarantaine als zoiets in de klas is gebeurd, maar ze moeten wel in quarantaine als ze buiten de school om besmet zijn geraakt.
Dus als Pietje een besmette leerkracht treft niet in quarantaine.
Maar als Pietje bij Klaasje klasgenootje huiswerk maakt en Klaasje blijkt ineens ziek te zijn dan moet Pietje wel thuisblijven van school.

Lekker kromme regels allemaal.
pi_196380425
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens, Bruining kwam gisteren met wat prima voorbeelden, maar die werden hier, vaak zonder zelfs maar te lezen, al afgeschoten.

Klassen met clusters online les geven is bijvoorbeeld ook een optie. Andere mogelijkheid is veel meer testen op scholen, omdat men denkt dat er heel veel besmette personen rondlopen zonder klachten etc.

Zei het gisteren ook al ... wordt serieus moe van mensen die denken in alles wat niet mogelijk is, in plaats van mogelijkheden zien en creëren.
Je moet eens weten hoeveel mensen er denken in wat er niet mogelijk is of echt overal beren op de weg zien, we komen ze dagelijks tegen.
vooral met hoe wij leven, sommige mensen denken dat je niet eens kan vliegen als je in een rolstoel zit en als een kasplantje thuis zit.

Ondertussen meer gedaan in 1.5 jaar tijd wat de meeste mensen niet eens in een heel leven doen _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 23 november 2020 @ 18:02:04 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196380434
Nou, speciaal voor de categorie "scholen zijn een probleem, aanpakken die hap" doet 1Vandaag de sessie van Nieuwsuur nog even dunnetjes over:

quote:
Docent Siep de Haan is helemaal klaar met de houding van het kabinet richting de coronabesmettingen op middelbare scholen. "Ze negeren het probleem. Met dertig leerlingen 8 uur per dag in een tjokvolle klas, is vragen om problemen."

Volgens wiskundeleraar De Haan zijn de middelbare scholen 'het grootste bedrijf van Nederland', met zo'n miljoen leerlingen. "We leven in een schizofrene wereld. Buiten het schoolgebouw houden we ons aan alle regels, maar binnen het schoolgebouw mag alles. Dat is voor de leerlingen ook niet logisch."
De oproepen worden sterker. En aangezien de regering heeft laten blijken daar nogal gevoelig voor te zijn, vrees ik het ergste.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196380485
Nogal wiedes. Als daar een probleem is en je flikkert nogal wat sectoren voor een bus dan zou ik dat probleem maar eens op gaan lossen.
En idd, dat hoeft niet met sluiting maar met honderden in een aula is gewoon niet handig in een fucking pandemie.
Go hard or go home
  maandag 23 november 2020 @ 18:11:50 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196380569
twitter

Hopen dat Moncef Slaoui gelijk heeft dan...
pi_196380610
Zometeen bij 1Vandaag opnieuw aandacht voor de middelbare scholen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196380634
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Hopen dat Moncef Slaoui gelijk heeft dan...
en nederland heeft minimaal een jaar nodig..... :D
  maandag 23 november 2020 @ 18:32:03 #72
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196380838
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Zometeen bij 1Vandaag opnieuw aandacht voor de middelbare scholen.
Hetzelfde EenVandaag dat niet wilde reageren in de uitzending van Medialogica waarin bleek dat ze vooral aan het hitsen om het hitsen waren geweest, in plaats van dat ze objectief en kritisch verslag deden van de ontwikkelingen rondom corona. Tsja.
Antifa
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 18:49:04 #73
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196381155
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hetzelfde EenVandaag dat niet wilde reageren in de uitzending van Medialogica waarin bleek dat ze vooral aan het hitsen om het hitsen waren geweest, in plaats van dat ze objectief en kritisch verslag deden van de ontwikkelingen rondom corona. Tsja.
Veel leraren voelen zich kanonnenvlees en verspreiding van het virus op middelbare scholen is zorgelijk, die zorgen laten horen vind jij gelijk staan aan hitsen?
pi_196381245
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wel mooi om te zien hoe jij altijd open staat voor nieuwe input. :)
pi_196381269
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, speciaal voor de categorie "scholen zijn een probleem, aanpakken die hap" doet 1Vandaag de sessie van Nieuwsuur nog even dunnetjes over:
[..]

De oproepen worden sterker. En aangezien de regering heeft laten blijken daar nogal gevoelig voor te zijn, vrees ik het ergste.
Maar even buiten de vraag of je dan scholen moet sluiten, wat hij zegt, is toch waar? Dat maakt het toch onlogisch en dus moeilijker?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 23 november 2020 @ 18:55:46 #76
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196381294
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Veel leraren voelen zich kanonnenvlees en verspreiding van het virus op middelbare scholen is zorgelijk, die zorgen laten horen vind jij gelijk staan aan hitsen?
Ah, Medialogica deed een uitzending over een EenVandaag die nog niet uitgezonden was. Apart.
Antifa
pi_196381353
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar even buiten de vraag of je dan scholen moet sluiten, wat hij zegt, is toch waar? Dat maakt het toch onlogisch en dus moeilijker?
Precies. Zelfs het OMT gaf aan dat -ondanks het besluit de scholen koste wat kost open te houden- men misschien toch nog eens naar de scholen moesten kijken.
Dus zo raar is het niet als er toch nog maatregelen getroffen worden.

En zoals Luke al aangaf, dat hoeft niet meteen om open of dicht te gaan. Er zijn nog zoveel grijzen tussen.
  maandag 23 november 2020 @ 19:03:20 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196381423
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Precies. Zelfs het OMT gaf aan dat -ondanks het besluit de scholen koste wat kost open te houden- men misschien toch nog eens naar de scholen moesten kijken.
Dus zo raar is het niet als er toch nog maatregelen getroffen worden.

En zoals Luke al aangaf, dat hoeft niet meteen om open of dicht te gaan. Er zijn nog zoveel grijzen tussen.
En als ze dan tóch zouden moeten sluiten, neem dan rond de Kerstvakantie nog een week of 2 sluiting mee (dan heb je effectief 4 weken sluiting, terwijl het maar 2 gemiste weken kost.
En pak die gemiste 2 weken weer terug met de zomervakantie.

Zo heb je én een ruime periode van sluiting, én de scholieren lijden er per saldo niet onder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196381648
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En als ze dan tóch zouden moeten sluiten, neem dan rond de Kerstvakantie nog een week of 2 sluiting mee (dan heb je effectief 4 weken sluiting, terwijl het maar 2 gemiste weken kost.
En pak die gemiste 2 weken weer terug met de zomervakantie.

Zo heb je én een ruime periode van sluiting, én de scholieren lijden er per saldo niet onder.
Als dat al zou moeten, zou dat een prima optie zijn.
Ik denk eerder aan online les voor de (evt. bovenbouw van de) middelbare scholen.

En waar ze zeggen dat die gasten in 2 werelden leven en buiten de school geen afstand houden omdat ze dat binnen de school niet hoeven, hebben ze ook een punt.

Zo... nu eerst een oudergesprek met de mentor. Jawel, via Teams. Het is te doen! :)
pi_196381766
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Als dat al zou moeten, zou dat een prima optie zijn.
Ik denk eerder aan online les voor de (evt. bovenbouw van de) middelbare scholen.

En waar ze zeggen dat die gasten in 2 werelden leven en buiten de school geen afstand houden omdat ze dat binnen de school niet hoeven, hebben ze ook een punt.

Zo... nu eerst een oudergesprek met de mentor. Jawel, via Teams. Het is te doen! :)
Succes! Hoor graag hoe het vanaf de andere kant bevalt :)
  maandag 23 november 2020 @ 19:22:25 #81
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196381768
Ook hier gaat het nu dicht. In ieder geval de scholen weer, zijn nog aan het overleggen of de restaurants en bars ook voor 3 weken dichtgaan in plaats van de uren die nu van 06:00 tot 23:30 lopen.

Meeste gelegenheden hadden er schijt aan en bleven de volle nacht draaien dus we hebben het aan onszelf te danken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196381769
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:44 schreef _serial_ het volgende:
Kan iemand kuipers eens de mond snoeren?

Ik wordt wel een beetje moe van die man

’Besmettingsaantal veel te hoog om ook maar aan enige versoepeling te denken’

Er liggen ondertussen bijna 250 mensen minder op de verpleegafdelingen, en 60 minder op de IC
Dat het niet snel genoeg gaat dat snap ik ook wel, het liefst heb je de ziekenhuizen vandaag nog leeg.

Het begint wel vervelend te worden dat hij dit telkens roept na het weekend.
Binnenkort als dat vaccin er is kunnen die mediageile gasten ook weer terug in hun kastje.
Ik kijk er alvast naar uit.
  maandag 23 november 2020 @ 19:23:27 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196381784
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Binnenkort als dat vaccin er is kunnen die mediageile gasten ook weer terug in hun kastje.
Ik kijk er alvast naar uit.
Kunnen ze zich mooi op de kabinetsformatie richten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196381807
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:07 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik heb al 2 weekjes geboekt met de kerst naar coronahotspot Nederland. _O_ Hopen dat we binnenkomen.
  maandag 23 november 2020 @ 19:35:51 #85
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196381954
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik heb al 2 weekjes geboekt met de kerst naar coronahotspot Nederland. _O_ Hopen dat we binnenkomen.
Rutte heeft de hele zomer lang de hele wereld gewoon laten invliegen dus dat zal wel lukken.
pi_196381962
Okay wat zag ik net op RTL4?? :')

Maaaanden hoort iedereen AFSTAND HOUDEN! 1,5 METER! MONDKAPJES! HANDEN ONTSMETTEN! Etc.etc.

Net komt er een of ander nieuws naar buiten aangaande een bepaald vaccin wat schijnbaar massaal is ingeslagen door NL.

En iedereen vliegt elkaar al kussend om de nek en het is 1 groot feest. Op tv. Op Rtl. Zojuist.

WAt is DIT? :')
pi_196381978
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Vertel!
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 19:41:00 #88
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196382054
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Twinkle20 het volgende:

Maaaanden hoort iedereen AFSTAND HOUDEN! 1,5 METER! MONDKAPJES! HANDEN ONTSMETTEN! Etc.etc.

Net komt er een of ander nieuws naar buiten aangaande een bepaald vaccin wat schijnbaar massaal is ingeslagen door NL.

En iedereen vliegt elkaar al kussend om de nek en het is 1 groot feest. Op tv. Op Rtl. Zojuist.

WAt is DIT? :')
Dat noemen we "normaal gedrag"
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_196382066
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een pandemie
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 19:42:46 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196382088
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een pandemie
Jawel ook tijdens een pandemie, het past alleen niet in het " nieuwe normaal"
~FEYENOORD~
pi_196382112
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal met je eens. Laten we dat voorop stellen.

Maar dit draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid van 'hoe gevaarlijk' het virus is. Iemand heeft zitten slapen op msm RTL.

Maar fijn dat ze de werkelijkheid een keer (al dan niet per ongeluk) uitzenden _O_

Geeft eens te meer aan wat voor opgeblazen poppenkast dit is. En dat we weer snel normaal moeten doen met zijn allen, angsthazen uitgesloten.
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 19:44:36 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_196382127
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal met je eens. Laten we dat voorop stellen.

Maar dit draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid van 'hoe gevaarlijk' het virus is. Iemand heeft zitten slapen op msm RTL.

Maar fijn dat ze de werkelijkheid een keer (al dan niet per ongeluk) uitzenden _O_
Ja, eens :) :Y
~FEYENOORD~
  maandag 23 november 2020 @ 19:44:39 #93
12221 Tijn