SPOILER: Animal Crossing: New Horizons FriendcodesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Animal Crossing Discord vind je hierrrrrOnce in a while, I just wanna dance and feel good
Ketchup is mijn favo, met haar hotdogoutfit 😂quote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ondanks geen paddo-recepten vermaak ik me nog prima na al die tijd. Apple is mijn favoriete bewoonster, beest is compleet krankjorum
Apple heb ik ookquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ondanks geen paddo-recepten vermaak ik me nog prima na al die tijd. Apple is mijn favoriete bewoonster, beest is compleet krankjorum
Ik heb van veel bewoners een foto gekregen, behalve van Becky en die had ik al sinds mei ofzo. Het kreng wilde mij maar geen foto geven en ik heb alles geprobeerd. Die heb ik dus van mn eiland afgegooid.quote:Op maandag 23 november 2020 12:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet eens gaan werken aan foto's verzamelen van degene waar ik vanaf wil. Kan ik ze daarna wegjagen.
Thanks voor de tip! Twijfel sowieso hoe veel moeite ik voor stomme bewoners wil doenquote:Op maandag 23 november 2020 13:38 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik heb van veel bewoners een foto gekregen, behalve van Becky en die had ik al sinds mei ofzo. Het kreng wilde mij maar geen foto geven en ik heb alles geprobeerd. Die heb ik dus van mn eiland afgegooid.
Aantal tijdelijke bewoners gehad en dus geen foto van.
Wel posters van bewoners, die kun je krijgen bij Harvey. Fotoshoot doen daar en al je bewoners uitnodigen, dan kun je daarna posters bestellen.
Nou idd, elke keer een stuk fruit inpakken, niet het begin fruit zeg maar. Of kleding. Alles inpakken. Maanden bezig geweest. Daaaag Becky. Trut.quote:Op maandag 23 november 2020 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Twijfel sowieso hoe veel moeite ik voor stomme bewoners wil doen
Hahahaquote:Op maandag 23 november 2020 13:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Nou idd, elke keer een stuk fruit inpakken, niet het begin fruit zeg maar. Of kleding. Alles inpakken. Maanden bezig geweest. Daaaag Becky. Trut.
Als je een bezoeker op de campsite hebt. Dan kun je die laten komen voor een andere bewoner. Hij geeft dan een naam op. Is dat de verkeerde niet het gesprek afmaken maar meteen het spel afsluiten zonder op te slaan en opnieuw proberen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een stomme muis op m'n eiland die. Maar. Niet. Wil. Optyfen.iemand tips? Ik negeer 'm, heb 'm verbannen naar een afgelegen stuk, vuilnis op z'n erf gemikt, etc. Maar hij gaat maar niet weg
Met veel moeite en eindeloze ballonnenjacht wat herfst diy bij elkaar kunnen schrapen. Soms echt wel 3 of 4 momenten achter elkaar dat er geeneen komt. Irritant!
Kerst vind ik echt verschrikkelijk, dus daar ga ik op m'n eiland ook niks aan doen.
Even afspreken wanneer we allebei kunnen en dan op bezoek bij de 1 of de ander?quote:
Is goed! Hoeveel wil je er en wel aanpassing?quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even afspreken wanneer we allebei kunnen en dan op bezoek bij de 1 of de ander?
4 stuks zou ik er graag willen, je hoeft ze niet te customizen hoor want dat kost je 12 setjes! Wat wil jij?quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Is goed! Hoeveel wil je er en wel aanpassing?
Dat vind ik niet erg. Ik heb miljoenen bells, zal er niets van voelen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
4 stuks zou ik er graag willen, je hoeft ze niet te customizen hoor want dat kost je 12 setjes! Wat wil jij?
Ah, kak. Dat had ik gisterochtend moeten weten, toen had ik zowaar een leuke bezoeker (meestal heb ik rare engerds), maar die wilde een van m'n leukere bewoners wegsturen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je een bezoeker op de campsite hebt. Dan kun je die laten komen voor een andere bewoner. Hij geeft dan een naam op. Is dat de verkeerde niet het gesprek afmaken maar meteen het spel afsluiten zonder op te slaan en opnieuw proberen.
Oh haha, dat punt heb ik helaas nog niet bereiktquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Ik heb miljoenen bells, zal er niets van voelen.![]()
Ik zou dan ook graag 4 willen.
Ja die Jocks zijn vervelend idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, kak. Dat had ik gisterochtend moeten weten, toen had ik zowaar een leuke bezoeker (meestal heb ik rare engerds), maar die wilde een van m'n leukere bewoners wegsturen.
M'n favo bewoner is Katt!
Samson de muis moet echt in een baan om de aarde. Heeft het alleen maar over z'n spieren en trainingen
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar ik heb er maar eentje gelukkig. Antonioquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die Jocks zijn vervelend idd.
Een leuke setting maken waarbij je kunt kiezen uit elk meubelstuk wat je hebt/gehad.quote:Op maandag 23 november 2020 18:16 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik gebruik Harvey eiland dus nooit. Misschien maar eens even in verdiepen wat je daarmee kunt doen dan...
Dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:48 schreef Cici het volgende:
[..]
Een leuke setting maken waarbij je kunt kiezen uit elk meubelstuk wat je hebt/gehad.
Dieren uitnodigen, foto maken en dan kun je op je eigen eiland via je Nookphone of via die machine bij Tom Nook posters van die dieren bestellen
In mei dacht ik heb je een wedding event, die speelt zich ook op Harveys eiland af. Dan krijg je ook wedding themed meubels.
Ditquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil trouwens nog even de discord extra in het zonnetje zettenhttps://discord.com/invite/ugyyqpB
daar zitten zoveel leuke mensen en word je echt super geholpen als je iets zoekt of ergens niet uit komt
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil trouwens nog even de discord extra in het zonnetje zettenhttps://discord.com/invite/ugyyqpB
daar zitten zoveel leuke mensen en word je echt super geholpen als je iets zoekt of ergens niet uit komt
Waar krijg je die dan? Want ik krijg ze niet een keer per maandquote:Op woensdag 25 november 2020 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wanneer wordt het winter? Loop ik achter doordat ik lang niet gespeeld heb? Ik krijg bv. nog dagelijks een nieuw DIY recept voor herfstmeuk.
Dagelijke update, bij het opstarten.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar krijg je die dan? Want ik krijg ze niet een keer per maand
Van Isabelle? Ik krijg alleen dat ze weer tv kijkt-gesprekken met haarquote:Op woensdag 25 november 2020 12:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dagelijke update, bij het opstarten.Gisteren bv. 'A pile of red leaves'.
Dus zou mijn winter dan vertraging kunnen hebben tot ik die backlog weg heb gewerkt?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:01 schreef Cici het volgende:
Als je heel weinig speelt, snap ik dat je wat vaker diys krijgt. Maar als je elke dag ff speelt krijg je het echt niet elke dag hoor, alleen bij een nieuw event/update.
Niemand op het noordelijk halfrond heeft nu al winter/sneeuw. Dat komt binnenkort.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus zou mijn winter dan vertraging kunnen hebben tot ik die backlog weg heb gewerkt?
Dankje.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:05 schreef Cici het volgende:
[..]
Niemand op het noordelijk halfrond heeft nu al winter/sneeuw. Dat komt binnenkort.
Snow falls from mid-to-late November until early-to-late February (or late May until late-August in the Southern Hemisphere in Animal Crossing: New Horizons), settling in early December, with complete coverage by the 11th of December (10th in Animal Crossing and the 11th of June in the Southern Hemisphere in New Horizons).
(https://nookipedia.com/wiki/Weather)
Klopt!quote:Op donderdag 26 november 2020 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Cj en Flick werken toch niet bij een ander?
Oh meen je. Dan was ik te snel. Dat was een beetje domquote:Op donderdag 26 november 2020 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Cj en Flick werken toch niet bij een ander?
Kan gebeurenquote:Op donderdag 26 november 2020 15:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh meen je. Dan was ik te snel. Dat was een beetje dom
Oh echt! Dan kom ik ze graag vanavond halen als dat kanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:34 schreef Amee het volgende:
@:Debsterr
Ik heb inmiddels die paddenstoelkruk diy al. Dus dat hoef ik niet meer. Meld maar wanneer je je lampen wil ophalen
Ja, is goed!quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt! Dan kom ik ze graag vanavond halen als dat kan.
Hoi! Ben je online?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt! Dan kom ik ze graag vanavond halen als dat kan.
Morgenmiddag 13 uur?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag bezig met Animal Crossing. 's Avonds bijna niet meer.
Afgesproken!quote:
Nou dan kan het nu lol! Maak jij dodo code? Wil je de materialen terug hebben?quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Afgesproken!
Maar ik ben nu ook online
Ik hoef niets terug. Ik ga even een dodo-code makenquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou dan kan het nu lol! Maak jij dodo code? Wil je de materialen terug hebben?
Yes, kom er aanquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:51 schreef Amee het volgende:
KBMWB
Je mag gerust het eiland verkennen voor inspiratie. Als je verdwaalt volg je gewoon de paadjes.
Jij voor het cadeautje!quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Wow, heel mooi eiland @:amee! En bedankt voor de lampen
Ik had die al bij start van het spel op mijn telefoon staan. Ik weet niet of iedereen dezelfde plannen meteen krijgt of dat het assortiment verschillend is.quote:Op zondag 29 november 2020 11:02 schreef amp25 het volgende:
ik ben vrij nieuw in dit spel moet nou een brug bouwen alleen heb boomstam palenset 4 x nodig waar kan ik dit vinden
heb ondertussen al was een maak dingquote:Op zondag 29 november 2020 12:18 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik had die al bij start van het spel op mijn telefoon staan. Ik weet niet of iedereen dezelfde plannen meteen krijgt of dat het assortiment verschillend is.
Anders even op je telefoon kijken of ke hem kunt maken.
Staat je eiland vanmiddag ook open? Ik moet die van jou nog steeds een keer zien!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:51 schreef Amee het volgende:
KBMWB
Je mag gerust het eiland verkennen voor inspiratie. Als je verdwaalt volg je gewoon de paadjes.
Hi! Long time!quote:Op zondag 29 november 2020 13:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Staat je eiland vanmiddag ook open? Ik moet die van jou nog steeds een keer zien!
Lang geleden inderdaad!quote:Op zondag 29 november 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Hi! Long time!
Ik kan het openzetten als je zegt om hoe laat ongeveer
Ik was even wegquote:Op zondag 29 november 2020 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad!
Ik zit nu te spelen dus het zou ook nu meteen kunnen
Dan denk ik dat je de eilandjes moet bezoeken met je nookmiles.quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef amp25 het volgende:
Mijn eiland is nog een bende
Heb nog wel 3 soort fruit nodig
Perzik. Appels sinaasappel speel wel offline
heb paar al gedaan hebben alleen peer en kokos heb maar snel 1 maand abo genomenquote:Op zondag 29 november 2020 17:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de eilandjes moet bezoeken met je nookmiles.
Als je wil kun je ook mijn dreamcode krijgen. Dan kun je anytime bezoeken zonder dat ik online hoef te zijn.quote:
Dat kan ook! Wat je wil.quote:Op zondag 29 november 2020 19:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je wil kun je ook mijn dreamcode krijgen. Dan kun je anytime bezoeken zonder dat ik online hoef te zijn.
Ik ga wel online nuquote:Op zondag 29 november 2020 19:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat kan ook! Wat je wil.
Heb het spel nog aan staan nu, dus laat maar weten.
Leuk! Ik ben onderweg!quote:Op zondag 29 november 2020 19:17 schreef Amee het volgende:
@:Flitskikker
H4980 is de dodo code! Welkom!
Haha, dankje! Ben stiekem wel een beetje trotsquote:Op zondag 29 november 2020 19:36 schreef Flitskikker het volgende:
Bedankt voor de rondleiding, @:Amee! Echt heel mooi eiland
Ik heb ze net allemaal gecatalogd, maar behalve tricolor nog niet besteldquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:37 schreef Amee het volgende:
Als iemand andere kleur puppy heeft dan grijs en roze, dan zou ik die wel willen catalogen....
Het blijkt dat iedereen maar één kleur krijgt.
Besteld? Koop je ze dan?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ze net allemaal gecatalogd, maar behalve tricolor nog niet besteld.
Nee heb ze van iemand anders kunnen vasthouden, dus heb ze wel in mijn catalogus maar zelf alleen tricolor in bezitquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Besteld? Koop je ze dan?
En mag ik? ....
Dank! Wanneer kan het?quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee heb ze van iemand anders kunnen vasthouden, dus heb ze wel in mijn catalogus maar zelf alleen tricolor in bezit. Die mag je vasthouden hoor!
Nu? Geef maar Dodo code dan hop ik even langs.quote:
LQWG1quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu? Geef maar Dodo code dan hop ik even langs.
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Kan ik al een kerstboom neerzetten?
Oh haha, nee wel ff plantjes gekocht bij Leifquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:54 schreef Amee het volgende:
Bedankt!
Ik dacht dat je ook nog in de winkels gaat kijken voor spul
Ja, zoals deze, dec-maart. Of moet het echt sneeuwen? Dat zou verklaren waarom ik afgelopen maar misgreepquote:
Ik weet het niet. Heb het volgens mij ook nog niet. Snaarvis als ik het goed heb gegoogled.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoals deze, dec-maart. Of moet het echt sneeuwen? Dat zou verklaren waarom ik afgelopen maar misgreep
Stringfish - december tot maart, river (clifftop) en 4PM tot 9AM, verder geen weersbeperking o.i.d.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:46 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer de stringfish (geen idee wat het in het Nederlands is) te vangen. In maart lukte het al niet, dus nu extra opletten de komende maanden. Maar als ik het goed begrijp komt deze alleen voor in een bergrivier, niet een bergmeer? Dan verbouw ik mijn eiland even om dat ding te vangen, het is de laatste vis die ik nog moet voor het museum. Nee, ik tijdreis niet
Eiland inrichten?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu alle vis, zonder tijdreizen![]()
Wat moet ik nu met mijn AC-leven?
Het is meer dat je je Eiland vol inricht. Bloemen, buitenspul, bomen edquote:Op zaterdag 5 december 2020 01:26 schreef amp25 het volgende:
Ik heb nu 3 sterren hoeveel hekjes en meubels heb ik nodig voor 5 sterren
Weer herinrichten voor Kerstquote:
Ja sommige dingen vind ik ook onwijs irritant. Het plaatsen van bomen bij kliffen enzo :’)quote:Op zondag 6 december 2020 10:52 schreef engine het volgende:
Nadat ik de laatste keer m'n eiland verbouwd had was ik eigenlijk wel tevreden
Maar ondertussen lukt niks meer omdat het spel het niet toelaat.
Dat kost erg veel tijd en bells om alles en iedereen te verplaatsenquote:Op zondag 6 december 2020 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verbouw mijn eiland ook nog al eens. Maar je kan toch gewoon dingen leeg maken en dan verbouwen
Paar keer goed investeren in turnips en je hebt zo heel wat miljoenen bij elkaar waardoor je je de eerste paar verbouwingen geen zorgen meer hoeft te maken.quote:Op zondag 6 december 2020 12:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat kost erg veel tijd en bells om alles en iedereen te verplaatsen
Ik kreeg het toen ik het een week niet speelde en er plots overal onkruid stond.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is meer dat je je Eiland vol inricht. Bloemen, buitenspul, bomen ed
Hoe was het vroeger?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is jammer dat het sociale met the villagers minder is als vroeger.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:10 schreef amp25 het volgende:
Heb nieuwe methode voor sneeuwpop
Je maakt bijde max groote en plaats tussen de 2 ballen 10 straat velden met de bouw app tussen elke veld laat je klein stukje sneeuw open en loop je de enige bal over de 10 veld plaatjes naar de andere en hopla de perfecte sneeuwpop
Op de gamecube waren het veel meer echt personages met eigen dromen en doelen.quote:
Je kan met de nieuwe versie meer dan de oudere versies, je kunt namelijk je eiland aanpassen zoals jij wil. Dat kon niet bij de vorige versies.quote:Op zondag 13 december 2020 13:32 schreef ConqueringChaos het volgende:
Hahahaha dat zou het wel lekker uitdagender maken. Maar hey misschien veranderen het nog dingen in toekomstige updates.
Maar wat ik zo lees tussen de regels door (ook op internet) lijkt het meer alsof je met deze nieuwe versie dus minder kan/spel elementen heb dan de oudere versies? Of begrijp ik dan verkeerd..
Klopt maar dat is ten koste gegaan van het sociale aspect.quote:Op maandag 14 december 2020 07:28 schreef Cici het volgende:
[..]
Je kan met de nieuwe versie meer dan de oudere versies, je kunt namelijk je eiland aanpassen zoals jij wil. Dat kon niet bij de vorige versies.
Ik heb AC voor de Gamecube en de DS en kan mij dit niet zo herinneren. Wel dat ze geld van je afpakken.quote:Op maandag 14 december 2020 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ten koste gegaan van het sociale aspect.
Dat was echt vet idd. En je had een online “krant” waar dan codes op gepost werden voor speciale items. En weg was ook echt weg. Weet zo uit mijn hoofd niet meer welke game het was, maar een aantal van de nes games waren maar zeer kort beschikbaar. En je had mystery gifts etc. Zal in de vakantie mn gamecube eens opstarten, kijken hoe het er nu bij staat.quote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef _Arual_ het volgende:
De nieuwe versie is stukken veelzijdiger. Ik heb er 300 uur in zitten (voor mij is dat veel). Het enige wat ik terug wil uit de eerste versie die ik speelde: dat je in-game oude nintendo-games kon verzamelen. Die waren ook echt speelbaar.
Kerstversiering qua bomen enzo zitten in de DiY in ballonnen. Heb er nog steeds geen kunnen vinden. De sneeuwpoppen zat perfecte gemaakt maar vind het ijsthema niet zo boeiend persoonlijk..quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
De winter valt me tegen, kan nog steeds geen kerstversiering dingen doen. En begreep dat je zelfs met die sneeuwpoppen zou moeten grinden om alles te krijgen, terwijl daar ook niets bij lijkt te zitten wat me boeit.
Ik 1 kerstkrans om te maken. Maar had een mooiere kerstkrans van mn bewoner gekregen. Ik hoopte nog op DIY in de winkel maar nee. En ik baalde van geen boom, nu kerst voorbij is hoeft het niet meer voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Reintji het volgende:
Heb geen enkel kerst DIY kunnen scoren, niet eens een boom. Jammer dat die niet te koop waren.
Nee nog niet. Ga eens even opzoeken wat dat inhoud ook..quote:Op maandag 4 januari 2021 07:23 schreef amp25 het volgende:
hebben jullie weleens zon maze eiland gedaan
Ze vallen nu bij bosjes uit de ballonnen.. goed voorbereid voor kerst 2021 lolquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Reintji het volgende:
Heb geen enkel kerst DIY kunnen scoren, niet eens een boom. Jammer dat die niet te koop waren.
Daar blijft het bij. Wat zou je nog meer willen doen?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is er inmiddels al veel veranderd of niet in het spel? Tijden geleden al gestopt. Kan je al veel meer doen, of blijft het bij bugs, vissen, plantjes, kunst, museum en knollen?
Datquote:Op maandag 4 januari 2021 21:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien stel ik nu echt een Uber stomme vraag en misschien snap ik het spel nog niet, maar wat is hier leuk aan?![]()
We hebben sinds kort de Switch waar AC bij zat. Heb het eventjes speelde, wat dingetjes gecraft en nu moet ik nog één soort schelp hebben om het volgende te kunnen craften. Ik heb al tig keer langs de zee gelopen, maar geen schelp. Wat is het doel van het spel?
Geen idee. Misschien iets meer uitdagends? Ben wel iemand die een tastbaar doel wil zien. Bijvoorbeeld het aflossen van het huis, dat vond ik wel leuk. Of meer samenwerking in het spel. Dat je mensen nodig hebt bijvoorbeeld om een kasteel of paleis te bouwen samen. Of dat ze een groter eiland maken. Zodat je nog meer je eigen eiland kan volzetten met spulletjes!quote:Op maandag 4 januari 2021 20:58 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Daar blijft het bij. Wat zou je nog meer willen doen?
Je kunt met een tweede Switch-account een tweede huisje op hetzelfde eiland zetten, dan kun je weer beginnen met aflossen en een doel vinden om je tweede huisje een thema te gevenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien iets meer uitdagends? Ben wel iemand die een tastbaar doel wil zien. Bijvoorbeeld het aflossen van het huis, dat vond ik wel leuk. Of meer samenwerking in het spel. Dat je mensen nodig hebt bijvoorbeeld om een kasteel of paleis te bouwen samen. Of dat ze een groter eiland maken. Zodat je nog meer je eigen eiland kan volzetten met spulletjes!
Dat is een optie….maar ik heb geloof ik nog 300M bells staan (voor zover ik weet). Dat huisje afbetalen is niet echt een uitdagingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt met een tweede Switch-account een tweede huisje op hetzelfde eiland zetten, dan kun je weer beginnen met aflossen en een doel vinden om je tweede huisje een thema te geven
En als je één dingetje mist? Gewoon wachten wanneer dat ergens opduikt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat. Beetje verzamelen, veel ontwerpen, en dat is het dan ook wel. Je krijgt per seizoen e.d. nieuwe DIY's (of ja, kans er op) en er worden regelmatig nieuwe beestjes in het spel gezet, dat zorgt voor de afwisseling.
Je kunt wel pas alles met het spel als je een bepaald niveau bereikt hebt (een 3 sterren eiland uit mijn hoofd)
Yep, al duiken schelpen eigenlijk altijd wel snel op (tenzij je een seizoensgebonden schelp nodig hebt).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En als je één dingetje mist? Gewoon wachten wanneer dat ergens opduikt?
Ja daarom vroeg ik me af of er al wat nieuws in zat haha.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:01 schreef Pheno het volgende:
Kortom, je bent all-in gegaan en hebt het spel 'uitgespeeld'
Ik ben nog niet eens op 5 sterren (ook niet echt mee bezig)
Ik heb het uiteindelijk niet eens meer geprobeerd en daarmee ook wel besloten dat het gewoon niets voor mij is. De vlinders die nog rondvlogen midden in de winter vond ik ook storend.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Kerstversiering qua bomen enzo zitten in de DiY in ballonnen. Heb er nog steeds geen kunnen vinden. De sneeuwpoppen zat perfecte gemaakt maar vind het ijsthema niet zo boeiend persoonlijk..
Vond het kerstfestival ook wat tegenvallen tegenover turkeyday and halloween. Had liever een kerstboom gehad ipv een diy voor cadeautjes. Vond de slee dan wel weer leuk. Maar ik ben alleen en dacht mooi kerstavond te kunnen vullen met ACHN kerst festival...tsja was binnen een rondje rennen en cadeautjes uitdelen klaar. Ik had zelf al de hele maand cadeautjes verzameld. Dus ik had een overschot aan speelgoed want je had aan 10 items genoeg gehad.
Enige leuke is dag ik een dierenkamer heb gemaakt in mn huis met katten en honden items. En ik dus verschillende honden heb met andere looks. Dat was het dan ook...
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk niet eens meer geprobeerd en daarmee ook wel besloten dat het gewoon niets voor mij is. De vlinders die nog rondvlogen midden in de winter vond ik ook storend.
Ja het eiland hoort te veranderen, maar na 6 maanden niet spelen lag er eigenlijk alleen een beetje sneeuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:46 schreef Rodgrod het volgende:
[..]Over die vlinders was ik ook enigszins verbaasd
Ja dat vond ik ook leuk, tot de diversiteit tegenviel. En die insectengozer zelden aanwezig is. Zelfs toen ik moeite deed regelmatig in te loggen, datum terug te zetten etc. kwam ik 'm pas weer tegen na 3 weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ja die vlinders vind ik ook erg gek. Ik heb ook steeds dezelfde.
Het doel is wel op mijn museum natuurlijk helemaal compleet te krijgen met kunst, vlinders, zeewezens en vissen en de dino's.
Ik heb die ook zelden ja. En die met die kunsthandel ook. Eigelijk komt alles maar zelden haha. Echt gek als je nagaat dat ze zeggen dat elke week minimaal 2 'gasten' zouden moeten komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook leuk, tot de diversiteit tegenviel. En die insectengozer zelden aanwezig is. Zelfs toen ik moeite deed regelmatig in te loggen, datum terug te zetten etc. kwam ik 'm pas weer tegen na 3 weken.
Je hebt dagelijks een gast?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb die ook zelden ja. En die met die kunsthandel ook. Eigelijk komt alles maar zelden haha. Echt gek als je nagaat dat ze zeggen dat elke week minimaal 2 'gasten' zouden moeten komen.
Ik log wel bijna dagelijks in . Vaak overdag. Heb niet dagelijks een gast.. eerder 1x per week ofzo..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je hebt dagelijks een gast?
Volgens mij kan het niet eens dat je geen gast hebt (za en zo sowieso al).
Je kan wel de pech hebben dat het niet de gast hebt die je wil hebben.
Gulliver/varr en de verkopers tellen ook als gast. En dat spookje zie je 's avonds pas, net als Celeste.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik log wel bijna dagelijks in . Vaak overdag. Heb niet dagelijks een gast.. eerder 1x per week ofzo..
Buiten dat bollenvrouwtje en K.K. Slyder om dan.
Dat spookje en Gulliver heb ik idd wel eens gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gulliver/varr en de verkopers tellen ook als gast. En dat spookje zie je 's avonds pas, net als Celeste.
Iedereen die niet op je eiland hoort telt als een gast he?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik log wel bijna dagelijks in . Vaak overdag. Heb niet dagelijks een gast.. eerder 1x per week ofzo..
Buiten dat bollenvrouwtje en K.K. Slyder om dan.
Ohja. Ff checken straksquote:Op maandag 4 januari 2021 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze vallen nu bij bosjes uit de ballonnen.. goed voorbereid voor kerst 2021 lol
misschien een speciale AC switch kopen voor motivatiequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef Boze_Eend het volgende:
Vond het echt een tof spel van maart gespeeld tot aan juni, toen wilde ik mijn eiland op de schop gooien. Sinds dien nooit meer gespeeld. Zat eraan te denken over nieuw te beginnen.
Niet veel bijzonders. Het begint nu wel saai te worden. Niets te doen dan vissen en vlinders vangenquote:
Dat is dus ook de reden waarom er inmiddels al weer een hoop mensen mee gestopt zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders. Het begint nu wel saai te worden. Niets te doen dan vissen en vlinders vangen
Alleen maar perziken als ik ga vliegen naar een onbewoond eilandquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:18 schreef Amee het volgende:
Na zo'n lange tijd nog geen sinaasappel hebben klinkt erg grappig. Whaha!
Ach een perzik en een onbewoond eiland is slechte combi tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar perziken als ik ga vliegen naar een onbewoond eiland
Wat is je native fruit?quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar perziken als ik ga vliegen naar een onbewoond eiland
Perzik, vandaar dat ik die ook altijd zie denk ik. Ik heb 1x een appel-eiland gekregen en mijn vrouw kers- en peer. Maar ik ben er nu niet zo op aan het jagen. Ondertussen weer 250k nookmiles, dus als ik eens echt los wil gaan kan ik wel vooruitquote:
Dan is er nog heel veel te doen. De drukte stopt wanneer je eiland klaar is. Haha!quote:Op maandag 8 februari 2021 10:03 schreef Aurelius het volgende:
Afgelopen maart impulsief gekocht, maar nooit gespeeld. Gisteravond maar eens begonnen.
Ik had AC toen tegelijk met Stardew Valley gekocht. Deze inmiddels wel uitgespeeld. Dit zijn wel lekkere games om 15-20 minuten per dag te spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Dan is er nog heel veel te doen. De drukte stopt wanneer je eiland klaar is. Haha!
Stardew Valley is binnenkort ook multiplayer. Of is het al?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:17 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik had AC toen tegelijk met Stardew Valley gekocht. Deze inmiddels wel uitgespeeld. Dit zijn wel lekkere games om 15-20 minuten per dag te spelen.
Volgens mij is er al MP. Ik had hem ook mobiel, maar vond hem op een console toch fijner spelen (knopjes!).quote:Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef Amee het volgende:
Stardew Valley is binnenkort ook multiplayer. Of is het al?
Ik heb het spel wel op mobiel (tab) maar nog niet in de Switch.
Voor de Switch is co-op er al een eeuwigheid. Zeker een jaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef Amee het volgende:
Stardew Valley is binnenkort ook multiplayer. Of is het al?
Ik heb het spel wel op mobiel (tab) maar nog niet in de Switch.
Tenzij je er graag mee wil gaan decoreren, is het vrij safe om te verkopen hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Hallo allemaal
Sinds februari hebben we (dochters en ik) animal crossing
Nu heb ik die carnaval actie af en van alle kleuren alle attributen en zelfs nog een set extra volgens mij... Kan ik dat (iig dat was extra is) nu gewoon verkopen of is het handig dat soort dingen te bewaren voor ooit...
ja ik wil wel een carnavalhoekje ofzo doen maar heb nu van alles 5 verschillende kleuren (en 5 pauwenwagens) dus tjaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij je er graag mee wil gaan decoreren, is het vrij safe om te verkopen hoor.
tot wanneer?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren via reddit gezien dat het carnaval event bezig was. Gelijk even gespeeld voor het eerst sinds lange tijd weer zoveel lol gehad met AC
Gisterenquote:
Ja dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vond het een leuk event. Ik wilde het 'even' spelen, maar het werd toch al snel twee uur lang spelen
Ik vond het wel leuk dat t maar één dag was ja, hoewel je dan als je net die dag mist pech hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik vond het ook wel leuk. Ben gegaan goor de regenhoogitems. Vond vooral de kraampjes wel leuk.
En nog zouden gouden Pave gekregenIs wel leuk als (tijdelijke) deco.
Valentijn vond ik echt een regelrechte flop. Beetje brievenbus vol chocolade en bloemen die ik zelf ook al had gekocht. Heb ze aan mijn bewonders uitgedeeld maar kreeg er niks boeiends voor terug. Was blij dat carnaval de dag daarna meteen was
Hahahaha 6 is wel wat fanatiek ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat t maar één dag was ja, hoewel je dan als je net die dag mist pech hebt![]()
Valentijn boeide mij ook weinig.
Carnavalsitems heb ik allemaal maar ik wil dus even kijken wat ik hou, 6 Pavé wagens is wat veel
ik vergeet t tnt dus heb nog nooit knollen gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahahaha 6 is wel wat fanatiek ja.
Als je het gemist hebt gewoon time travelen. Doe ik nooit, maar is wel een optie. Alleen zorgen dat je geen knollen hebt. Maar ik log zelden zondagochtend in om die dingen te kopen
Jaaaa met een werkende buis. In je huis 1 wegzetten en 1 in je tas als je rondstruint, kun je altijd snel teleporterenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:07 schreef mangalie het volgende:
Vanaf 25 februari komen er Mario elementen in acnh. Lijkt me super leuk. Vanaf 1 maart kan je dan ook items kopen.
Ja, en met een soort van speelveld zag ik op youtube.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa met een werkende buis. In je huis 1 wegzetten en 1 in je tas als je rondstruint, kun je altijd snel teleporteren
NOG NOOIT?!?!?!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:28 schreef Amee het volgende:
Ik heb de trailer gezien, maar ik heb nog nooit Super Mario gespeeld dus het is niet zo indrukwekkend voor mij![]()
Wel een grote update!
Heeeeeel lang geleden ooit Mario bros gespeeld, was nog op een van de eerste Nintendo game voor op tv.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:28 schreef Amee het volgende:
Ik heb de trailer gezien, maar ik heb nog nooit Super Mario gespeeld dus het is niet zo indrukwekkend voor mij![]()
Wel een grote update!
Oh grappigquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Nooit! Ook niet erg geīnteresseerd
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Nooit! Ook niet erg geīnteresseerd
Ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa met een werkende buis. In je huis 1 wegzetten en 1 in je tas als je rondstruint, kun je altijd snel teleporteren
Een kart zou ook handig zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit
En handig, ik had net m'n huis verplaatst en nog geen idee voor decoratie eromheen, dus daar valt vast wat buizigs mee te knutselen.
Wat is jouw droomcode? Mag ook in DM...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit
En handig, ik had net m'n huis verplaatst en nog geen idee voor decoratie eromheen, dus daar valt vast wat buizigs mee te knutselen.
Eiland vol koe-villagers en dan Moo Moo Meadows gaan naspelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jaaaa dat zou ook tof zijn. Lekker rondscheuren op je eiland
Zal vandaag even een nieuwe maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat is jouw droomcode? Mag ook in DM...
Mario kart heb ik nooit gepeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eiland vol koe-villagers en dan Moo Moo Meadows gaan naspelen.
Bedoel je met Pavé wagen dat boot-achtige ding?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat t maar één dag was ja, hoewel je dan als je net die dag mist pech hebt![]()
Valentijn boeide mij ook weinig.
Carnavalsitems heb ik allemaal maar ik wil dus even kijken wat ik hou, 6 Pavé wagens is wat veel
Ja het is een praalwagen? Een pauw-praalwagen die je aan kan zetten en dan maakt ie geluid en geeft lichtquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:39 schreef Burdie het volgende:
Wat
[..]
Bedoel je met Pavé wagen dat boot-achtige ding?
Ik had alle canaval items vooraf al in de winkel gekocht en maandag gingen we op vakantie. Heb het nog wel even een kwartiertje gespeeld om even de sfeer te proeven. Jammer dat het maar één dag was en dan ook nog eens een maandag...
Ik heb btw nu sinds kort een 5-sterren eiland, eindelijk al dat werk beloond.
De lichtjes zijn leuk, maar dat geluid.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja het is een praalwagen? Een pauw-praalwagen die je aan kan zetten en dan maakt ie geluid en geeft licht
Zo 5 sterren
Echt leuk, dan ga ik denk ik toch voor het eerst timetravellen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja het is een praalwagen? Een pauw-praalwagen die je aan kan zetten en dan maakt ie geluid en geeft licht
Zo 5 sterren
Ik heb er nog wel een over mocht je hem willenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt leuk, dan ga ik denk ik toch voor het eerst timetravellen!
Ja hč! Vond ik echt leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Je verjaardag ingame is wel echt superschattig gedaan trouwens.
Ohhh, lief! Graag!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een over mocht je hem willen
aan we even doen danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hč! Vond ik echt leuk om mee te maken.
[..]
Ohhh, lief! Graag!
Nog niet. Op 1 maart.quote:
En dan gewoon kopen bij nooks en sables neem ik aan?quote:
Via Nook shopping, dus je telefoon of de PC bij Tom Nook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan gewoon kopen bij nooks en sables neem ik aan?
Behang zit al in je brievenbus, rest volgende week.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:00 schreef caroro het volgende:
Help!
Ik speel sinds kort AC, maar nu heeft mijn poppetje een roos in haar mond, hoe krijg ik die er in hemelsnaam uit?
Helemaal verslaafd trouwens, nooit gedacht dat ik dit zķ leuk zou vinden!
Ik heb meerdere spellen die ik meer of langer heb gespeeld dan AC, ondanks dat ik AC wel veel heb gespeeld. Daarbij speel ik die spellen vaak nog op een lag pitje door, terwijl AC wel echt helemaal stil ligt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ach, hoeveel games speel je zo lang als Animal CrossingDan ga je toch richting MMO's of erg grote grind JRPG's. Dus dat het wat saai wordt is logisch, het is geen gaming as a service (en geef ze aub geen ideeën daar naar toe).
Dat is wel echt zo! De bewoners waren veeeel leuker in de vorige spellen. Daar konden ze ook echt heel bot reageren enzo. Dat mis ik wel want dat zorgde echt voor grappige situaties.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de oudere ac op de gamecube zat meer herhaling en doorspeel factor omdat er ook elke dag wat anders gebeurde de bewoners gaven ook veel meer diverse antwoorden.
Deze op de switch is een stuk minder als je zoals ik niet zo van het eiland designen bent.
Via de eilanden kan je alleen aan je eigen fruit of aan je "zusterfruit" komen (ok, en kokosnoten), dat wist je?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo irritant, elke keer kom ik op een eiland waar steeds hetzelfde fruit is..
Nee wist ik niet, dacht dat ik ook sinaasappels had gevonden op een andere eilandquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Via de eilanden kan je alleen aan je eigen fruit of aan je "zusterfruit" komen (ok, en kokosnoten), dat wist je?
Ja, kan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wist ik niet, dacht dat ik ook sinaasappels had gevonden op een andere eiland
Ja hoorquote:Op donderdag 8 april 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan ik dan van iemand, appels, kersen of peren krijgen?
Nog niet, maar dat kan ik wel doen.. anders kan op zich ook niet veel met het spel natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2021 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je toch Nintendo online genomen dus?
Vanavond even eilandhoppen?
Kan ook op andere manieren. Heb gewoon de bovenste aangeklikt, weet niet of er op andere sites betere aanbiedingen zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat kan ik wel doen.. anders kan op zich ook niet veel met het spel natuurlijk
Hhm heb een paypal account nodig, anders wil het niet..
Oh dat kan ook inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2021 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook op andere manieren. Heb gewoon de bovenste aangeklikt, weet niet of er op andere sites betere aanbiedingen zijn.
https://beltegoed.nl/nint(...)vBk47rxoC3AQQAvD_BwE
Hier zijn jullie ook welkomquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb sindskort ook Animal crossing en ben op zoek naar eilanden waar we (dochters ook) naar toe kunnen.
Uiteindelijk hebben we gespeeld met vijf mensen in totaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:36 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ah kak. Ik ben niet thuis.
Als het voor herhaling vatbaar is meld ik me zeker voor een volgend toernooi aan.
Ik ging eigenlijk naar zo’n mystery island om speciale kevers te vangen en dan neem ik extra palmbomen mee. Zo kan ik er meer aantrekkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 07:37 schreef Burdie het volgende:
Daar wist ik het bestaan niet van! (Maar waarom al die palmbomen in je zakken ipv haaien?)
Ben wel eens op tarantula eiland geweest.
Ik wel. Al denk ik er te weinig aan elke dag even de punten te verzamelen. Ik hoopte ook dat er meer aandbod zou komen wat je er kunt kopen ermee. Maar misschien komt dat nog?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:34 schreef Burdie het volgende:
Sparen jullie ook nookpoints via de Nintendo app?
Ja ik klik ze meestal wel even aan als ik de app toch open heb. Maar heel veel kun je er inderdaad niet mee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:34 schreef Burdie het volgende:
Sparen jullie ook nookpoints via de Nintendo app?
Super nice!!quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben:
en DLC:
Wowquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
en DLC:
Dit!quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:31 schreef Elvi het volgende:
Het is meteen een hele nieuwe game, ik kan niet wachten![]()
Alleen moet ik nu plek zien te vinden voor een moestuin
Zoveel nieuwsquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Super nice!!
Tomaten !! Bootje !!
@:ijsdraakje
@:engine
@:franticdj
Geen tijd voorquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Super nice!!
Tomaten !! Bootje !!
@:ijsdraakje
@:engine
@:franticdj
@devzeroquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
en DLC:
Sucks to be youuuuu.quote:
Ik snap je opmerking niet. Moet je een dagelijkse speler zijn om enthousiast te zijn over een update?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
En om.het vervolgens na 2 maanden weer aan de kant te gooien voor een paar jaar....
Haha nee ik bedoel dat de update leuk is voor een maand of 2 en daarna is het weer het gevoel van constant herhalen en is het niet meer interessant. Het spel is in de basis vrij saai. De nieuwe content maakt het leuk voor korte periode. Tenzij ze iedere maand met nieuwe content gaan komen, zal je zien dat iedereen het na 2 maanden weer massaal aan de kant legt om te wachten op de volgende update. Uiteindelijk verliezen ze zo steeds meer mensen, want niet iedereen heeft zin om steeds zo lang te wachten op nieuwe content.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet. Moet je een dagelijkse speler zijn om enthousiast te zijn over een update?
Mja, is twee maanden speelplezier erbij voor nop een slechte deal dan? Ja, tuurlijk is het veel hetzelfde, da's gewoon het spel en met deze update voegen ze zo'n beetje alles waar om gevraagd is vanuit de community toe.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel dat de update leuk is voor een maand of 2 en daarna is het weer het gevoel van constant herhalen en is het niet meer interessant. Het spel is in de basis vrij saai. De nieuwe content maakt het leuk voor korte periode. Tenzij ze iedere maand met nieuwe content gaan komen, zal je zien dat iedereen het na 2 maanden weer massaal aan de kant legt om te wachten op de volgende update. Uiteindelijk verliezen ze zo steeds meer mensen, want niet iedereen heeft zin om steeds zo lang te wachten op nieuwe content.
Nee klopt ook wel en voor de mensen die nog steeds willen spelen is het uiteraard ideel en erg welkom. Ik zal mijn spel er niet voor opstarten en ben inmiddles helemaal verzonken in andere spellen. Denk dat steeds meer mensen dat zullen hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is twee maanden speelplezier erbij voor nop een slechte deal dan? Ja, tuurlijk is het veel hetzelfde, da's gewoon het spel en met deze update voegen ze zo'n beetje alles waar om gevraagd is vanuit de community toe.
Neuh, is ook prima toch? Al denk ik wel dat je het formaat van de community onderschat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel en voor de mensen die nog steeds willen spelen is het uiteraard ideel en erg welkom. Ik zal mijn spel er niet voor opstarten en ben inmiddles helemaal verzonken in andere spellen. Denk dat steeds meer mensen dat zullen hebben
Ah zo, ja dan snap ik je wel ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel dat de update leuk is voor een maand of 2 en daarna is het weer het gevoel van constant herhalen en is het niet meer interessant. Het spel is in de basis vrij saai. De nieuwe content maakt het leuk voor korte periode. Tenzij ze iedere maand met nieuwe content gaan komen, zal je zien dat iedereen het na 2 maanden weer massaal aan de kant legt om te wachten op de volgende update. Uiteindelijk verliezen ze zo steeds meer mensen, want niet iedereen heeft zin om steeds zo lang te wachten op nieuwe content.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Zoveel nieuwsEn extra bruggen/trappen
![]()
Kunnen weer even vooruit
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:36 schreef mangalie het volgende:
[..]Yeah leuke update. Ik ga denk ik een deel van mijn eiland omgooien.
Kom je op de koffie bij me
Ik kijkquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:devzero
Kijk dan, kijk dan, KIJK DAN!!![]()
![]()
Moestuin is wel leuk. En dan dingen kokenquote:Op zondag 24 oktober 2021 07:46 schreef Burdie het volgende:
Ik was al bezig om ons eiland helemaal op de schop te gooien, nu kan ik gelijk plek reserveren voor de moestuin.
Ik verwacht eigenlijk ook dat dat koken leuker lijkt dan het is, zal wel een beetje als DIY plannen zijn... En het zou leuk zijn als je nog echt iets kan met zo'n gerecht, behalve een palmboom uitgraven of je stenentuin per ongeluk aan moes slaanquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Moestuin is wel leuk. En dan dingen kokenVan die koffieshop had ik eigenlijk meer verwacht.
Gewoon daarna een wc opzoeken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook dat dat koken leuker lijkt dan het is, zal wel een beetje als DIY plannen zijn... En het zou leuk zijn als je nog echt iets kan met zo'n gerecht, behalve een palmboom uitgraven of je stenentuin per ongeluk aan moes slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |