abonnement Unibet Coolblue
pi_196374871

Welkom in het Animal Crossing-topic!

In dit topic kan je alles kwijt over de computerspelserie Animal Crossing van Nintendo.

Animal Crossing spellen die tot op heden zijn uitgekomen:
• Animal Crossing | Nintendo GameCube, 2004
• Animal Crossing: Wild World | Nintendo DS, 2005
• Animal Crossing: Let's Go to the City | Nintendo Wii, 2008
• Animal Crossing: New Leaf | Nintendo 3DS, 2012
• Animal Crossing: Happy Home Designer | Nintendo 3DS, 2015
• Animal Crossing: amiibo Festival | Wii U, 2015
• Animal Crossing: Pocket Camp | iOS & Android, 2017
• Animal Crossing: New Horizon | Nintendo Switch, 2020

Handige links
Officiële Animal Crossing website
Animal Crossing: New Horizons Nintendo Store pagina
Animal Crossing Wiki
Animal Crossing subreddit
Animal Crossing: New Horizons subreddit
Animal Crossing QR Codes subreddit
Happy Island Designer

iOS App:
ACNH Travel Guide

Android App:
ACNH Life

Aankomende evenementen:
Bunny Day: 1 april - 12 april
Cherry Blossom: 1 april - 11 april
Fishing Tourney: 11 april
Earth Day: 22 april
Bug Off: 18 april - 25 april

Turkey Day: 26 november


SPOILER: Animal Crossing: New Horizons Friendcodes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! Animal Crossing Discord vind je hierrrrr
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196374933
Maar ondanks geen paddo-recepten vermaak ik me nog prima na al die tijd. Apple is mijn favoriete bewoonster, beest is compleet krankjorum _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196375351
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ondanks geen paddo-recepten vermaak ik me nog prima na al die tijd. Apple is mijn favoriete bewoonster, beest is compleet krankjorum _O_
Ketchup is mijn favo, met haar hotdogoutfit 😂
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 november 2020 @ 11:55:54 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196375370
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar ondanks geen paddo-recepten vermaak ik me nog prima na al die tijd. Apple is mijn favoriete bewoonster, beest is compleet krankjorum _O_
Apple heb ik ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196375460
Ik moet eens gaan werken aan foto's verzamelen van degene waar ik vanaf wil. Kan ik ze daarna wegjagen :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196376781
quote:
17s.gif Op maandag 23 november 2020 12:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet eens gaan werken aan foto's verzamelen van degene waar ik vanaf wil. Kan ik ze daarna wegjagen :P.
Ik heb van veel bewoners een foto gekregen, behalve van Becky en die had ik al sinds mei ofzo. Het kreng wilde mij maar geen foto geven en ik heb alles geprobeerd. Die heb ik dus van mn eiland afgegooid.
Aantal tijdelijke bewoners gehad en dus geen foto van.

Wel posters van bewoners, die kun je krijgen bij Harvey. Fotoshoot doen daar en al je bewoners uitnodigen, dan kun je daarna posters bestellen.
pi_196376793
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:38 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik heb van veel bewoners een foto gekregen, behalve van Becky en die had ik al sinds mei ofzo. Het kreng wilde mij maar geen foto geven en ik heb alles geprobeerd. Die heb ik dus van mn eiland afgegooid.
Aantal tijdelijke bewoners gehad en dus geen foto van.

Wel posters van bewoners, die kun je krijgen bij Harvey. Fotoshoot doen daar en al je bewoners uitnodigen, dan kun je daarna posters bestellen.
Thanks voor de tip! Twijfel sowieso hoe veel moeite ik voor stomme bewoners wil doen :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196376813
quote:
17s.gif Op maandag 23 november 2020 13:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Twijfel sowieso hoe veel moeite ik voor stomme bewoners wil doen :D
Nou idd, elke keer een stuk fruit inpakken, niet het begin fruit zeg maar. Of kleding. Alles inpakken. Maanden bezig geweest. Daaaag Becky. Trut.
pi_196376818
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:41 schreef Cici het volgende:

[..]

Nou idd, elke keer een stuk fruit inpakken, niet het begin fruit zeg maar. Of kleding. Alles inpakken. Maanden bezig geweest. Daaaag Becky. Trut.
Hahaha _O- ja ik snap de frustratie
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196377034
Aanstaande donderdag het Smakenfestijn zag ik. En in december Cadeautjesdag.

Zouden ze ook items voor Sinterklaas hebben? Heb wel vaker items voorbij zien komen voor regionale feestdagen waar ik nog nooit van gehoord had. :P
pi_196378528
Die diy’s zijn wel lastig ja. Ik ben echt avonden tijdens films kijken aan het ballon hunten geweest... en heb nu eindelijk alle maple en autumn diy’s bij elkaar. Mocht iemand nog iets daarvan gemaakt willen hebben moet je maar even mij aantikken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_196378902
Heb een kleine 6 maanden niet gespeeld, toch maar weer eens opgestart omdat ik wel kerstmis wil vieren natuurlijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196380236
quote:
17s.gif Op maandag 23 november 2020 13:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha _O- ja ik snap de frustratie
Hoe gaan we ruilen?
pi_196380626
Ik gebruik Harvey eiland dus nooit. Misschien maar eens even in verdiepen wat je daarmee kunt doen dan...
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 november 2020 @ 22:28:44 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_196385576
Ik heb een stomme muis op m'n eiland die. Maar. Niet. Wil. Optyfen. :( iemand tips? Ik negeer 'm, heb 'm verbannen naar een afgelegen stuk, vuilnis op z'n erf gemikt, etc. Maar hij gaat maar niet weg }:|

Met veel moeite en eindeloze ballonnenjacht wat herfst diy bij elkaar kunnen schrapen *O* . Soms echt wel 3 of 4 momenten achter elkaar dat er geeneen komt. Irritant!

Kerst vind ik echt verschrikkelijk, dus daar ga ik op m'n eiland ook niks aan doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_196385606
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een stomme muis op m'n eiland die. Maar. Niet. Wil. Optyfen. :( iemand tips? Ik negeer 'm, heb 'm verbannen naar een afgelegen stuk, vuilnis op z'n erf gemikt, etc. Maar hij gaat maar niet weg }:|

Met veel moeite en eindeloze ballonnenjacht wat herfst diy bij elkaar kunnen schrapen *O* . Soms echt wel 3 of 4 momenten achter elkaar dat er geeneen komt. Irritant!

Kerst vind ik echt verschrikkelijk, dus daar ga ik op m'n eiland ook niks aan doen.
Als je een bezoeker op de campsite hebt. Dan kun je die laten komen voor een andere bewoner. Hij geeft dan een naam op. Is dat de verkeerde niet het gesprek afmaken maar meteen het spel afsluiten zonder op te slaan en opnieuw proberen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 24 november 2020 @ 08:47:03 #17
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_196388143
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Hoe gaan we ruilen?
Even afspreken wanneer we allebei kunnen en dan op bezoek bij de 1 of de ander?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196388457
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 november 2020 08:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Even afspreken wanneer we allebei kunnen en dan op bezoek bij de 1 of de ander?
Is goed! Hoeveel wil je er en wel aanpassing?
  dinsdag 24 november 2020 @ 09:45:30 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_196388665
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Is goed! Hoeveel wil je er en wel aanpassing?
4 stuks zou ik er graag willen, je hoeft ze niet te customizen hoor want dat kost je 12 setjes! Wat wil jij?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196388876
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

4 stuks zou ik er graag willen, je hoeft ze niet te customizen hoor want dat kost je 12 setjes! Wat wil jij?
Dat vind ik niet erg. Ik heb miljoenen bells, zal er niets van voelen. :D
Ik zou dan ook graag 4 willen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 10:10:35 ]
  dinsdag 24 november 2020 @ 10:18:06 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_196388945
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je een bezoeker op de campsite hebt. Dan kun je die laten komen voor een andere bewoner. Hij geeft dan een naam op. Is dat de verkeerde niet het gesprek afmaken maar meteen het spel afsluiten zonder op te slaan en opnieuw proberen.
Ah, kak. Dat had ik gisterochtend moeten weten, toen had ik zowaar een leuke bezoeker (meestal heb ik rare engerds), maar die wilde een van m'n leukere bewoners wegsturen.

M'n favo bewoner is Katt!

Samson de muis moet echt in een baan om de aarde. Heeft het alleen maar over z'n spieren en trainingen :{w
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 24 november 2020 @ 10:18:30 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_196388950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat vind ik niet erg. Ik heb miljoenen bells, zal er niets van voelen. :D
Ik zou dan ook graag 4 willen. :)
Oh haha, dat punt heb ik helaas nog niet bereikt ;(. Wil je er dan 2 wit maken en 2 rood met witte stippen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_196389106
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, kak. Dat had ik gisterochtend moeten weten, toen had ik zowaar een leuke bezoeker (meestal heb ik rare engerds), maar die wilde een van m'n leukere bewoners wegsturen.

M'n favo bewoner is Katt!

Samson de muis moet echt in een baan om de aarde. Heeft het alleen maar over z'n spieren en trainingen :{w
Ja die Jocks zijn vervelend idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_196389203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja die Jocks zijn vervelend idd.
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar ik heb er maar eentje gelukkig. Antonio O+
pi_196389296
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:16 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik gebruik Harvey eiland dus nooit. Misschien maar eens even in verdiepen wat je daarmee kunt doen dan...
Een leuke setting maken waarbij je kunt kiezen uit elk meubelstuk wat je hebt/gehad.
Dieren uitnodigen, foto maken en dan kun je op je eigen eiland via je Nookphone of via die machine bij Tom Nook posters van die dieren bestellen :)
In mei dacht ik heb je een wedding event, die speelt zich ook op Harveys eiland af. Dan krijg je ook wedding themed meubels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')