Ben je hier nou een dm aan het openbaren?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een user in m'n DM die schrijft dat als 'ie Femke Verstappen verfomfaaid in de bosjes zag liggen, dat 'ie haar gewoon zou laten liggen.
Wat een zieke geesten zijn er toch op deze wereld.![]()
Pics van Femke Verstappen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een user in m'n DM die schrijft dat als 'ie Femke Verstappen verfomfaaid in de bosjes zag liggen, dat 'ie haar gewoon zou laten liggen.
Wat een zieke geesten zijn er toch op deze wereld.![]()
Nee daar moet ook de naam van de user bij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou een dm aan het openbaren?
oke sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
En beter ban je Muskus niet vlak voor zijn verjaardag, vuile klootzak.
Bellemoeke vanavond.quote:
Ik kijk wel terug. Voebel en darte.quote:
Hij is toch werkloos of was dat een actquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:kingroland
Hoop het niet. Ik haat actsquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is toch werkloos of was dat een act
wat is een gnompiequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Femke Verstappen niet zo knap.
Lijkt op een gnompie.
Sws telt alles buiten big 4 als werkloosquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is toch werkloos of was dat een act
Dit kan in FEE.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Charrell het volgende:
Its beginning to look a lot liiiiiike.....
Weer lekker opgelost makker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Pff. Vervelende vragen altijd in dat FB topic.
Lol. Wie maakt hem?quote:Papendrechts talent (17) tekent bij Vitesse: ‘Theo Janssen maakt me écht beter’
Doe jij maar want ik heb geen idee waar je op doelt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lol. Wie maakt hem?
https://www.ad.nl/regiosp(...)188lKH4CWkAIBVgx71Ow
Woest.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
You’re blocked
You can’t follow or see @:ScrummieNMS’s Tweets.
[ afbeelding ]
Het is geen boosheid hoor, ik ben dat constante negatieve gedram een beetje zat, dus dan is dit een makkelijke en mooie oplossingquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat je daar zo boos om wordt joh.![]()
[ twitter ]
Geen idee, dat was me nog niet opgevallen. Ik ga het navragen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom tweet jij screenshots van Spiderman zijn penis?
Omdat iemand een mening geeft over je spiderman spelletje. Nou ja als je alleen maar positieve reacties wilt veel plezier daarmee.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is geen boosheid hoor, ik ben dat constante negatieve gedram een beetje zat, dus dan is dit een makkelijke en mooie oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |