Wat een opluchting, ik ging behoorlijk de mist in.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was te laat met de screenshot.
Hier kom je goed weg.
Dit lijkt ze me bepaald niet.quote:
Hoiquote:
Ja, dat is zeker aannemelijker. Ik zag het toevallig op YouTube dat ze net live gingen, daarom klikte ik er op. Dan weet je meestal niet waar het over gaat, dus was het alsnog een mogelijkheid dat het wel over de verkiezingen zou gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar waarom verwacht je dat een onzeker persmeisje daarover iets boeiends gaat melden? Het is toch aannemelijker dat Giuliani daar iets over meldt of Trump op zijn persco?
De verkiezingen zijn al geweestquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker aannemelijker. Ik zag het toevallig op YouTube dat ze net live gingen, daarom klikte ik er op. Dan weet je meestal niet waar het over gaat, dus was het alsnog een mogelijkheid dat het wel over de verkiezingen zou gaan.
Ik heb ook wel eens last van op dingen klikken waarvan ik achteraf denk: "Wat heb ik er aan?!".quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker aannemelijker. Ik zag het toevallig op YouTube dat ze net live gingen, daarom klikte ik er op. Dan weet je meestal niet waar het over gaat, dus was het alsnog een mogelijkheid dat het wel over de verkiezingen zou gaan.
Ben je hier nou een dm aan het openbaren?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een user in m'n DM die schrijft dat als 'ie Femke Verstappen verfomfaaid in de bosjes zag liggen, dat 'ie haar gewoon zou laten liggen.
Wat een zieke geesten zijn er toch op deze wereld.![]()
Pics van Femke Verstappen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een user in m'n DM die schrijft dat als 'ie Femke Verstappen verfomfaaid in de bosjes zag liggen, dat 'ie haar gewoon zou laten liggen.
Wat een zieke geesten zijn er toch op deze wereld.![]()
Nee daar moet ook de naam van de user bij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou een dm aan het openbaren?
oke sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
En beter ban je Muskus niet vlak voor zijn verjaardag, vuile klootzak.
Bellemoeke vanavond.quote:
Ik kijk wel terug. Voebel en darte.quote:
Hij is toch werkloos of was dat een actquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:kingroland
Hoop het niet. Ik haat actsquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is toch werkloos of was dat een act
wat is een gnompiequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Femke Verstappen niet zo knap.
Lijkt op een gnompie.
Sws telt alles buiten big 4 als werkloosquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is toch werkloos of was dat een act
Dit kan in FEE.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Charrell het volgende:
Its beginning to look a lot liiiiiike.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |