Dat geef ik dan ook dan eerlijk toe. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echte voetballiefhebbers gaan niet naar het stadion.
@:el-stinho
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Eerste wedstrijd met volle tribune's gaat genieten worden. Aldus fervente groundhopper en stadionganger Scrummie.Geniet jij niet van volle tribunes op TV dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk geen verschil tussen het voetbal nu en met volle tribunes. Ik kijk op Ajax na sowieso weinig voetbal. Na Liverpool-City ben ik niet gelijk fan om nog meer te gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet jij niet van volle tribunes op TV dan?
Ik ben ToeterJan niet hequote:
Ik ook niet, maar dat kan ook niet anders als je voor zo'n debielenclub bent.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat geef ik dan ook dan eerlijk toe. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber.
Oke, vreemd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil tussen het voetbal nu en met volle tribunes.
Ik ben fan jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar wel een groot fan toch?
Mwa. Je zoekt wat het dichtst bij je past.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan ook niet anders als je voor zo'n debielenclub bent.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Je zoekt wat het dichtst bij je past.
Laat die jongen lekker slapen johquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden pik je dit?
Ik zag dat je gisteren nog KingRoland naar de sc had gelokt. Ik hecht daarom geen waarde aan jouw post.quote:
Kinderachtig zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft hij niet zelf geschreven. Derhalve geen like.
Drizzt is fan van een club die de KNVB misbruikt en zo geld blijft innen. Zodat ze toch nog kunnen meedoen in de voetbalpiramide.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden pik je dit?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren nog KingRoland naar de sc had gelokt. Ik hecht daarom geen waarde aan jouw post.
Debielen naar de sc halen
quote:
ik ging nog in de tijd dat het live veel beter was dan op tv maar denk dat het inmiddels beter te zien is op tv dan live, wel vaak genoten in stadions maar dan meer om het hele gebeuren dan om het voetbal alleen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echte voetballiefhebbers gaan niet naar het stadion.
@:el-stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |