Echt een engerd vind ik hetquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:10 schreef praadje het volgende:
Roethof met zo'n minzaam lachje op zijn gezicht
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders zien? Duw jij vaker harde voorwerpen in iemand anders z’n anus, zonder verdere bedoelingen? Gewoon, zomaar. Maar niet seksueel hoor!
Dat is verkrachting, lees je maar eens in over wat verkrachting precies inhoudt.
https://uitspraken.rechts(...)NL:RBLEE:2008:BF7034quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders zien? Duw jij vaker harde voorwerpen in iemand anders z’n anus, zonder verdere bedoelingen? Gewoon, zomaar. Maar niet seksueel hoor!
Dat is verkrachting, lees je maar eens in over wat verkrachting precies inhoudt.
Nee hoor, je verleden telt mee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is niet wat er wordt gezegd.
Het is alsof een ex bankovervaller in een bank staat terwijl daar net een bankoverval gepleegd wordt.
De politie herkent de ex bankovervaller die net in de lobby staat en pakt hem direct op.
Slaat nergens op natuurlijk.
Je verleden is je verleden. Natuurlijk heel erg maar moet er niet toe doen voor deze zaak.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wel vreemd, normaliter heb ik een hele hoge pet op van @:bianconeri en @:Neef_Wuppie, dit had ik totaal niet achter ze gezocht!
Oeps, dat hartje staat standaard ingesteld. Had daar verder geen bedoelingen mee hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hartje, wat de intonatie van je post weer dient te geven en een kotssmiley als inhoud van je post.
Onbegrijpelijk zoals ik zeg.
Nee je verleden telt mee bij een veroordeling!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, je verleden telt mee.
Hou toch eens op Jos B te verdedigen alsof ie de onschuld zelve is. Ziek hoeveel mensen sympathie hebben voor die engerd.
Je bedoelt dat ze woorden gebruiken die je niet kent of zo? Het is juist uiterst goed gemotiveerd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Deze rechtbank is echt een lachertje voor de Nederlandse rechtstaat.
De Amerikaanse jury kan dit nog beter.
Hij heeft maar 1 doel, een zo gunstig mogelijk scenario voor zijn cliënt. Dus zo gek is het niet dat hij tevreden is met het laten vervallen van doodslag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:10 schreef praadje het volgende:
Roethof met zo'n minzaam lachje op zijn gezicht
Ik reageer maar niet meer op jou...quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee je verleden telt mee bij een veroordeling!
Doe je iets 10x dan word je idd harder gestraft......
Echter als ik in mijn verleden een bank overvallen heb dan houdt dat niet in dat ik dat morgen ook weer doe?
En dat ik direct zonder enig bewijs veroordeeld mag worden.
Er verdwijnen reacties hier, waarom dan? Hij heeft zijn mening knetterhard door onze strotten geduwt zonder einde, en nu mag ik mij niet afvragen waarom hij nu ineens stil is?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:TjjWester
Jarenlange ervaring zit daar een zaak te beoordelen na een lange loopbaan vol zware zaken, maar amateur jurist bianconeri weet het wel allemaal beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Deze rechtbank is echt een lachertje voor de Nederlandse rechtstaat.
De Amerikaanse jury kan dit nog beter.
Verstandig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik reageer maar niet meer op jou...
Hij wordt niet vervolgd voor doodslag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Kort gezegd:
Er is geen bewijs voor seksuele aanranding van Jos B.
Er is geen bewijs voor moord door Jos B.
En toch wordt Jos B. voor allebei veroordeeld omdat er een aantal waarschijnlijkheden zijn.
R.I.P. Nederlandse rechtstaat.
Dit betoog verdient geen schoonheidsprijs nee. Roethof gaat hier een hoop gaten in kunnen schieten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Kort gezegd:
Er is geen bewijs voor seksuele aanranding van Jos B.
Er is geen bewijs voor moord door Jos B.
En toch wordt Jos B. voor allebei veroordeeld omdat er een aantal waarschijnlijkheden zijn.
R.I.P. Nederlandse rechtstaat.
Ik mod hier niet makker. Ik ben slecht een user hierquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Er verdwijnen reacties hier, waarom dan? Hij heeft zijn mening knetterhard door onze strotten geduwt zonder einde, en nu mag ik mij niet afvragen waarom hij nu ineens stil is?
Roethof weet het ook beter.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring zit daar een zaak te beoordelen na een lange loopbaan vol zware zaken, maar amateur jurist bianconeri weet het wel allemaal beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |