Te bizar voor woorden ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef bianconeri het volgende:
Dus haalt de rechtbank maar een oude zaak aan om naar aanleiding daarvan Jos B. als schuldig aan te merken?
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een extreem rare combinatie, jouw post en jouw PI.
Geen touw aan vast te knopen
dood door schuldquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nu want voor doodslag moet er sprake zijn van opzet
De pathologen waren duidelijk dat er beschadiging is door een vorm van penetratie, wss door iets van buitenaf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het werd niet veroorzaakt door harde ontlasting.
Vertel mij eens, hoe je anders aan beschadigingen daar kunt komen??
Ik zeg ook niet dat dat mag?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:13 schreef zoost het volgende:
[..]
Niet seksuele penetratie mag ook niet. Maar echt, wat probeer je nu te betogen.
Om een patroon in modus operandi aan te tonen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef bianconeri het volgende:
Dus haalt de rechtbank maar een oude zaak aan om naar aanleiding daarvan Jos B. als schuldig aan te merken?
Dat is helemaal niet gek.quote:
De zolderkamerjuristen van FOK weten het veel beter hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:16 schreef T3hTommay het volgende:
Rechtbankgoden, geweldige uiteenzetting.
Dat is niet wat er wordt gezegd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek.
Als je voor de tweede keer voor een bankoverval wordt veroordeeld, ga je er niet weer blanco in he.
Het verleden neem je mee.
Nee, vrijgesproken voor doodslag.quote:
Waarom kijk jij geen darten meer?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
De zolderkamerjuristen van FOK weten het veel beter hoor!
Hoe moet ik het anders zien? Duw jij vaker harde voorwerpen in iemand anders z’n anus, zonder verdere bedoelingen? Gewoon, zomaar. Maar niet seksueel hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De pathologen waren duidelijk dat er beschadiging is door een vorm van penetratie, wss door iets van buitenaf.
Mogelijk seksueel maar kan ook door een hard object zijn gaven ze aan.
[..]
Ik zeg ook niet dat dat mag?
Wat ik probeer te betogen?
Dat er 0,0 bewijs is en dat Jos B. gewoon veroordeeld wordt op een hoop maren en mogelijkheden.
In Nederland heb je bewijs nodig voor veroordelingen. Tot vandaag blijkbaar.
Hier roddelen we niet. @TjjWesterquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen weet het beter dan deze rechtbank.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een extreem rare combinatie, jouw post en jouw PI.
Geen touw aan vast te knopen
De zolderkamerjuristen zie je daar in de rechtbank zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel vreemd, normaliter heb ik een hele hoge pet op van @bianconeri en @Neef_Wuppie, dit had ik totaal niet achter ze gezocht!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |