quote:Michael van Gerwen en de verrassing van het seizoen Dirk van Duijvenbode doen in Coventry een gooi naar de titel tijdens de Grand Slam of Darts. Wordt een Nederlander de opvolger van titelverdediger Gerwyn Price?
Alle grote darters ter wereld zijn in het Engelse Coventry bijeen voor de Grand Slam of Darts. Namens Nederland komen in ieder geval twee toppers in actie. Michael van Gerwen won onder meer de UK Open en verzekerde zich daarmee van deelname aan de Grand Slam of Darts.
Dirk van Duijvenbode
Dirk van Duijvenbode mag meedoen dankzij zijn sensationele finaleplek op de World Grand Prix eerder dit jaar. Het is overigens de vierde keer dat ook vrouwen meedoen aan het evenement. Net als vorig jaar maken Mikuru Suzuki en Lisa Ashton hun opwachting. Gerwyn Price won vorig jaar in de finale van Peter Wright en verdedigt dus zijn titel. De historie kent twee verschillende Nederlandse winnaars, namelijk Van Gerwen en Raymond van Barneveld. Voor de winnaar ligt ruim 135.000 euro klaar.
Hij gooit dit hele seizoen juist enorm sterk. Sinds zijn aanpassingen aan zijn worp is het een gevaarlijke klant geworden.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 79 gemiddeld gooiende Petersen die elk jaar een gratis ticket krijgt door een speciaal voor hem georganiseerde Afrikaanse qualifier is ziedendmakend ja.
Ik reageer op een post uit 2018. Toen gooide hij nog totaal kut.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gooit dit hele seizoen juist enorm sterk. Sinds zijn aanpassingen aan zijn worp is het een gevaarlijke klant geworden.
Ik bind nooit meer in.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 79 gemiddeld gooiende Petersen die elk jaar een gratis ticket krijgt door een speciaal voor hem georganiseerde Afrikaanse qualifier is ziedendmakend ja.
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was de Petersen hype verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Devon Petersen was gewoon een kansloze hype die zichzelf vooral redde met sterk finishen.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de vervelende Petersen hier Jones breekt.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Vervelend dat veel mensen de vervelende Petersen als winnaar hadden.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk verliest de heel matige kutact hebbende Devon Petersen.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Die Zuid-Afrikaanse plek is tegenwoordig een gratis ticket voor de vervelende Petersen.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige goede nieuws aan deze compleet random prestatie van Petersen is dat De Graaf zijn tourkaart kwijt is.
quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Petersen bakt er ook weer heerlijk geen kut van na zijn WK-succes. Dood- en doodvermoeiend.
Dit zit erg diep.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bind nooit meer in.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooie kerel die Devon. Ik gun hem het presidentschap van Zuiden Afrika.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef Nober het volgende:
AFRIKAANT
Devon houdt het niet droog bij de Engelse Arjan
madquote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bind nooit meer in.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajacied422God.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik bind nooit meer in.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een kabouterquote:Op donderdag 19 november 2020 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Die chick van Sky wie is dat eigenlijk @:Nober ?
nou nou nouquote:Op donderdag 19 november 2020 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Walgelijke pink act. Moffenzeug.
Die dikke Arjan zal wel wat geld op tafel hebben gelegd.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Oh, Maikol wil weer met de Feeder praten?
Wright paar weken geleden; Als ik met mijn wk setje speel win ik van iedereen. HAHAHAHAHAHAHA.quote:
ho ho ho maar MvG is de arrogante villain!quote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright paar weken geleden; Als ik met mijn wk setje speel win ik van iedereen. HAHAHAHAHAHAHA.
Is Wright er iets teveel in gaan geloven?
Die stelt de komende 10 jaar geen kritische vraag meer.quote:
Nouja ze zijn allebei niet helemaal lekker op sommige momentenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
ho ho ho maar MvG is de arrogante villain!
MvG is een van de meest sympathieke mensen binnen het circuit en dat zeg ik niet alleen omdat ik hem met enige regelmaat spreek. Wisten jullie bijvoorbeeld dat MvG nog regelmatig belt met bijvoorbeeld T. Greebe gewoon om te vragen; Hoe gaat het nou allemaal etc. Hoeft hij niet te doen. GROOTHEID.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
ho ho ho maar MvG is de arrogante villain!
Anders zou het maar zo saai zijn. Net als bij voetbal.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja ze zijn allebei niet helemaal lekker op sommige momenten
Dat maakt darts ook leuk
quote:
Echte liefhebbers kijken geen RTL 7 darts.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja ze zijn allebei niet helemaal lekker op sommige momenten
Dat maakt darts ook leuk
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG is een van de meest sympathieke mensen binnen het circuit en dat zeg ik niet alleen omdat ik hem met enige regelmaat spreek. Wisten jullie bijvoorbeeld dat MvG nog regelmatig belt met bijvoorbeeld T. Greebe gewoon om te vragen; Hoe gaat het nou allemaal etc. Hoeft hij niet te doen. GROOTHEID.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Toon gaatquote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG is een van de meest sympathieke mensen binnen het circuit en dat zeg ik niet alleen omdat ik hem met enige regelmaat spreek. Wisten jullie bijvoorbeeld dat MvG nog regelmatig belt met bijvoorbeeld T. Greebe gewoon om te vragen; Hoe gaat het nou allemaal etc. Hoeft hij niet te doen. GROOTHEID.
Wel goed net huis gekocht ergens in de middle of nowhere die dorpsgek. Die komt er wel weer aan, mits het financieel te behappen blijft.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Toon gaat
Zal vast weer een boekje aan het schrijven zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Toon gaat
Hij zet er zijn beste beentje voorquote:Op donderdag 19 november 2020 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal vast weer een boekje aan het schrijven zijn.
Frozen lijkt mij het type dat een pak rammel krijgt irl bij de darters en dan niet zon grote mond heeft.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zet er zijn beste beentje voor
Groot talent KEANE BARRY GODquote:Op donderdag 19 november 2020 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Hunt is nooit een groot talent geweest dronken Zjak.
Ik kan niet eens darten, doe niet zo gekquote:Op donderdag 19 november 2020 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frozen lijkt mij het type dat een pak rammel krijgt irl bij de darters en dan niet zon grote mond heeft.
Pink heeft overal ingezeten allenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil sex met de worp van Clemens. Heerlijk.
Niet een voorkomen hebben als Paul Nicholsonquote:Op donderdag 19 november 2020 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Jezelf "The Hunter" noemen met zo'n grijs nikszeggend depressief voorkomen.![]()
Adam "The Accountant" Hunt.
Paulgod. THE ASSET godquote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet een voorkomen hebben als Paul Nicholson
Blijft een mof en die zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Clemens die de ene na de andere 100+ gemiddelde laat noteren de laatste 2 jaar. Geen sterke punten.
Zegt Nieuwlaat dat?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Clemens die de ene na de andere 100+ gemiddelde laat noteren de laatste 2 jaar. Geen sterke punten.
Ik denk dat ie meer bedoelt dat het een complete darter isquote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Geen zwakke punten maar ook geen sterke punten, erg "solide". Alsof het een nonvaleur is die niet boven de 95 gemiddeld komt.quote:
Stukje rusty hook.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pink heeft overal ingezeten allen
Mooiste worp is trouwens James Wade. Recht vooruit, geen gekkigheid en zo mokergoed boh.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil sex met de worp van Clemens. Heerlijk.
Not great, not terrible.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen zwakke punten maar ook geen sterke punten, erg "solide". Alsof het een nonvaleur is die niet boven de 95 gemiddeld komt.
Zjak met zijn doodvermoeiende ''Ik heb op het jeugd EK weer een ongelofelijke unreal Bulgaar zien darten fap fap fap'' en dan zo laatdunkend doen over Clemensquote:Op donderdag 19 november 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen zwakke punten maar ook geen sterke punten, erg "solide". Alsof het een nonvaleur is die niet boven de 95 gemiddeld komt.
Clemens gaat ook nooit een Top 10 speler worden. Veel te lief, geen killer ala MvG, Gando, Wright, Wade etc etc.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zjak met zijn doodvermoeiende ''Ik heb op het jeugd EK weer een ongelofelijke unreal Bulgaar zien darten fap fap fap'' en dan zo laatdunkend doen over Clemens.
Ik trek dit statement inquote:Op donderdag 19 november 2020 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer bedoelt dat het een complete darter is
Wel wat ongelukkig
Wij noteren, Geen Sterke Punten.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zjak met zijn doodvermoeiende ''Ik heb op het jeugd EK weer een ongelofelijke unreal Bulgaar zien darten fap fap fap'' en dan zo laatdunkend doen over Clemens.
Dat het een lief kind is klopt, maar met puur talent wordt het minimaal een top 16 speler.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clemens gaat ook nooit een Top 10 speler worden. Veel te lief, geen killer ala MvG, Gando, Wright, Wade etc etc.
Nee hoor. Talent is niet genoeg. Een Keane Barry achtige speler maakt gehakt van types als Clemens. Overigens verwacht ik die Barry heel snel top 30. Ventje is echt heel goed.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat het een lief kind is klopt, maar met puur talent wordt het minimaal een top 16 speler.
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Die ene tiet (gele kant) van Clemens hangt weer lager dan de andere. En die kale plek op zijn achterhoofd is ook niet aangegroeid.
Ter info.
Cullen of Cunt. Kiezen tussen, ja, wat eigenlijk?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Straks gaat Hunt gewoon door uit deze poule.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Snoei is echt ontzettend zie-dend.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
CULLEN CULLEN CULLENquote:Op donderdag 19 november 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cullen of Cunt. Kiezen tussen, ja, wat eigenlijk?
quote:Adam Hunt's wins on TV:
June 7, 2012 - 4-2 v Steve Maish (UK Open first round)
November 19, 2020 - 5-2 v Gabriel Clemens (Grand Slam group stage)
bah dit vind ik nietsquote:Op donderdag 19 november 2020 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje bbw voor mijn vriend @:de_boswachter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snoei is echt ontzettend zie-dend.
Cullen heeft ook kaal haar.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Cullen heeft wel een heerlijke worp en mooiboy uiteraard.
Ik wil niet weten waarom jij quotes van Gerard Joling kentquote:Op donderdag 19 november 2020 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet de pony regelmatig laten grazen ~ G Joling
Ik kijk weleens VI ouwe reus.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom jij quotes van Gerard Joling kent
Je vinger en je tong blijven altijd jongquote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk weleens VI ouwe reus.
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ~ G Joling
Dacht Wade.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine quiz:
Welke van deze darters rookt er niet?
1. MvG
2. Gando
3. Chisnall
4. Michael Smith.
5. Wade
6. Rob Cross
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je vinger en je tong blijven altijd jong
- Gerard J.
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk weleens VI ouwe reus.
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ~ G Joling
Jij zou er geen probleem mee hebben als Cullen zijn penis leegt op je billen? #dtvquote:Op donderdag 19 november 2020 23:22 schreef Kopiko het volgende:
Mooiboy kan ons nog verlossen van Hunt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij zou er geen probleem mee hebben als Cullen zijn penis leegt op je billen? #dtv
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]Zo'n taart vreet mn schoonmoeder helemaal alleen op. Gematigd dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood topic genot.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wacht op meer deelnemers allen.
@Slobeend wordt ziedendquote:Op donderdag 19 november 2020 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveau daalt hier met minuut
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij zou er geen probleem mee hebben als Cullen zijn penis leegt op je billen? #dtv
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Cullen heeft wel een heerlijke worp en mooiboy uiteraard.
Poepz0r is er.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveau daalt hier met minuut
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trailertje Slag om de Schelde al gezien Jos? Prima film genot.
DRT is een stuk leuker zonder jou.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch dat ik er ben. DRT is er dankzij mij en niemand anders ouwe reus.
Niet gezienquote:Op donderdag 19 november 2020 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trailertje Slag om de Schelde al gezien Jos? Prima film genot.
Eerder ondanks maar goedquote:Op donderdag 19 november 2020 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch dat ik er ben. DRT is er dankzij mij en niemand anders ouwe reus.
Oke deugcuntquote:Op donderdag 19 november 2020 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DRT is een stuk leuker zonder jou.
Dit topic haalt het natuurlijk niet bij het niveau van Promenade en De Kwis.quote:
Vanwege de dolgezellige sfeer in dit topicquote:Op donderdag 19 november 2020 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Een mongool als Hunt een ronde verder. Waarom kijk ik dit
Morgen 13:30 uitspraak Jos Brech. Ik verwacht jou morgen in het topic.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij flikkeren ze Anne Frank in het water in deze film allen.
Laat gaan joh, af en toe beetje ordinair. Niks mis mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanwege de dolgezellige sfeer in dit topic
Behalve vanavond dan
20 jaar met aftrek van voorarrest. Goenavund.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen 13:30 uitspraak Jos Brech. Ik verwacht jou morgen in het topic.
Ordinariteit is niets mis meequote:Op donderdag 19 november 2020 23:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat gaan joh, af en toe beetje ordinair. Niks mis mee.
Vrijspraak allen.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen 13:30 uitspraak Jos Brech. Ik verwacht jou morgen in het topic.
wrijf het er nog een keer in jaquote:Op donderdag 19 november 2020 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanwege de dolgezellige sfeer in dit topic
Behalve vanavond dan
DRT ON TOURquote:Op donderdag 19 november 2020 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen een warm bad sfeertje creëren in dat topic.
Nicky was voor Ajax.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ik wil Maikol wel in de rechtszaal zien. Nicky is dood, maggewoonniegebeure maar weejewattis da hep Jos nie gedaan zekerstewete.
Dat met die zinsopbouw is mij niet echt opgevallenquote:Op donderdag 19 november 2020 18:57 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende: [..] Haha, ik heb ook een redelijk stereotype zinsopbouw en ik heb een vrij vreemde voorkeur qua clubs. Ik bedoel, wie is er nou supporter van het dameselftal van FC Honka uit Finland? Wie volgt er überhaupt de Finse damescompetitie? Ik ben bang dat het antwoord op beide vragen 'ik' is
.
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:45 schreef Zipportal het volgende:
"Mist geen wedstijd op TV."
Zoveel zendt RTL7 ook niet uit.
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:33 schreef Slobeend het volgende:
Bieten is geen seed meer op dit moment.
Teleurstellende wedstrijdverdeling, maar acceptabel dat tussen 21:00 en 23:00 heden vrijdag de kutste wedstrijden zijn en ik dan prima voetbal kan gaan kijken.quote:Friday November 20 (1900 GMT)
Second Round
Dimitri Van den Bergh v Jonny Clayton
James Wade v Ian White
Simon Whitlock v Adam Hunt
Dave Chisnall v Jose De Sousa
Saturday November 21 (1900 GMT)
Michael Smith v Rob Cross
Devon Petersen v Damon Heta
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Gerwyn Price v Nathan Aspinall
heb je geen 2e en 3e scherm?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellende wedstrijdverdeling, maar acceptabel dat tussen 21:00 en 23:00 heden vrijdag de kutste wedstrijden zijn en ik dan prima voetbal kan gaan kijken.
Ik doe vaak precies het tegenovergestelde, namelijk ze feliciteren met de overwinning. Ik ben vrij goed bevriend met een aantal meiden die voor andere clubs spelen.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat met die zinsopbouw is mij niet echt opgevallen. Dat met voorkeuren wel maar ach, kan het ook wel waarderen. Zolang je maar niet de andere dames uit de Finse competitie gebroken botten toewenst enkel omdat ze winnen van FC Honka
Anderson ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooiste worp is trouwens James Wade. Recht vooruit, geen gekkigheid en zo mokergoed boh.
Minachting van de kijker deze verdeling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellende wedstrijdverdeling, maar acceptabel dat tussen 21:00 en 23:00 heden vrijdag de kutste wedstrijden zijn en ik dan prima voetbal kan gaan kijken.
Miserabele verdeling. Alledrie de toppers morgen pasquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mwah, hoop ook op Dimitri en de Sousa, maar beter wint White van Wade. Whitlock/Hunt is mij om het even. Ik heb volgens mij nog nooit Hunt echt zien spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef Kopiko het volgende:
Dimitri Van den Bergh v Jonny Clayton
James Wade v Ian White
Simon Whitlock v Adam Hunt
Dave Chisnall v Jose De Sousa
Eerste drie potjes een ééntje graag en bij de vierde graag een twéé.
Geen bier?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh hierna Wade - White..... kijken dat ik me zo even wat Dextro pak.
Ik ga aan de Prozac om die wedstrijd de overlevenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh hierna Wade - White..... kijken dat ik me zo even wat Dextro pak.
Tegen wie moet Dimitri hierna?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met deze zege, demonstratie.
Veel zin in de kwartfinale, hopelijk zondagavond anders riot.
Winnaar Price-Aspquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tegen wie moet Dimitri hierna?
Ja, maar dat word ik niet bepaald fit van. Standaard HJ'tje, mocht je het willen weten.quote:
Het zou wel leuk zijn als DRT tijdens het WK een keertje dat ding kaaptquote:
Ik ga niet 5 euro betalen daarvoor want weet je hoeveel lekkere IPA’s ik van dat geld kan halen? Juist ja, 1.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als DRT tijdens het WK een keertje dat ding kaapt
Uiteraard met alleen lieve en gezellige teksten
Hopelijk veriest MVG al in z'n eerste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga niet 5 euro betalen daarvoor want weet je hoeveel lekkere IPA’s ik van dat geld kan halen? Juist ja, 1.
Maar het zou wel lachen zijn ja.
Vooral als vGerwen in zijn tweede wedstrijd verliest van Ricky Evans ofzo
wat heb jij tegen onze grote kale leider?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe om Danny geld te geven.
Ter info.
Daar kun je een maand extra Roddelproat van kijken @Zipportalquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga niet 5 euro betalen daarvoor want weet je hoeveel lekkere IPA’s ik van dat geld kan halen? Juist ja, 1.
Maar het zou wel lachen zijn ja.
Vooral als vGerwen in zijn tweede wedstrijd verliest van Ricky Evans ofzo
De gemiddelde 13-jarige kan ook een beter functionerend forum in elkaar zetten dus het is nergens voor nodig om geld te betalen om deze verouderde rotzooi online te houden waar ruim 30% verstandelijk beperkt is (met name in KLB)quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe om Danny geld te geven.
Ter info.
Aangezien je Gerrie bij voornaam hebt genoemd neem ik aan dat Kyle er ook in komtquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Van Barneveld
Bristow
Lowe
Gary Anderson
Priestley
Ho die ging iets te vroeg. Maar ging over het lijstje 10 beste darters ooit. Wie nog meer?
Live updategenotquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De gemiddelde 13-jarige kan ook een beter functionerend forum in elkaar zetten dus het is nergens voor nodig om geld te betalen om deze verouderde rotzooi online te houden waar ruim 30% verstandelijk beperkt is (met name in KLB)
Maar zolang er geen beter platform is om over darten of feyenoord te lullen, tja, er is ook geen reden om het per direct er uit te knallen ofzo
nou nou nou wat een negativiteitquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De gemiddelde 13-jarige kan ook een beter functionerend forum in elkaar zetten dus het is nergens voor nodig om geld te betalen om deze verouderde rotzooi online te houden waar ruim 30% verstandelijk beperkt is (met name in KLB)
Maar zolang er geen beter platform is om over darten of feyenoord te lullen, tja, er is ook geen reden om het per direct er uit te knallen ofzo
Laatste 3 namen:quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien je Gerrie bij voornaam hebt genoemd neem ik aan dat Kyle er ook in komt
Het is niet zo zeer negativiteit, eerder positiviteit omdat er geen beter platform is om over dingen als Feyenoord of darten te praten. Maar Fok werkt veel te brak en is gewoon veel te makkelijk vervangbaar om er euro’s voor uit te geven terwijl je voor dat geld ook een lekker biertje kan halen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nou nou nou wat een negativiteit
Ik ga niet betoale voor een site die er om de haverklap uit ligt, waar je steeds wordt lastiggevallen om cookies te accepteren of adblockers uit te zetten met een waardeloze frontpage en vele waardeloze subfora met waardeloze users waar ik toch nooit kom. Een fatsoenlijke dark modus zit er niet eens in anno 2020.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat heb jij tegen onze grote kale leider?
Punt!quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga niet betoale voor een site die er om de haverklap uit ligt, waar je steeds wordt lastiggevallen om cookies te accepteren of adblockers uit te zetten met een waardeloze frontpage en vele waardeloze subfora met waardeloze users waar ik toch nooit kom. Een fatsoenlijke dark modus zit er niet eens in anno 2020.
Goede imitatie van White die twee singles raakt voor de bulls eye.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
op zo'n moment het vlak missen en dan nog finishen. Netjes psycho.
Door wat is Fok vervangbaar? Ken eigenlijk geen forum dat lekkerder werkt...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer negativiteit, eerder positiviteit omdat er geen beter platform is om over dingen als Feyenoord of darten te praten. Maar Fok werkt veel te brak en is gewoon veel te makkelijk vervangbaar om er euro’s voor uit te geven terwijl je voor dat geld ook een lekker biertje kan halen.
Leighton Rees.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Van Barneveld
Bristow
Lowe
Gary Anderson
Priestley
Ho die ging iets te vroeg. Maar ging over het lijstje 10 beste darters ooit. Wie nog meer?
Ik zou oudere darters als Lowe, Bristow en Priestley niet meer zo hoog plaatsen, in ieder geval zeker niet hoger dan Lewis of Wright die met een veel sterker deelnemersveld wereldkampioen zijn geworden, maar ook spelers als Price, Wade en zelfs spelers als Cross en Gurney hebben bij de PDC gewoon een beduidend hoger punt bereikt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
1. Taylor
2. Van Gerwen
3. Van Barneveld
4. Bristow
5. Lowe
6. Priestley
7. Anderson
8. Wilson
9. Lewis
10. Wright
Discussie gesloten
lekker. Heb koude rillingen, hopelijk niet ziek ah wordenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef Tagliano het volgende:
In dit tempo zijn we behoorlijk op tijd klaar vanavond
Sterkte gewenst ouwe reusquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker. Heb koude rillingen, hopelijk niet ziek ah worden
Sterkte gozert. Klotetijd om ziek te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles moet in context staan met de tijdgeest, anders zou Van Gerwen ook ver boven Taylor staan. T gaat niet alleen om gemiddelden maar ook om prijzen en algemene prestaties. Priestley 2x wereldkampioen en de enige die Taylor in die tijd enigszins bij kon houden. Bristow 5x wereldkampioen en nog wat meer WK finales gespeeld. Horen echt wel boven Wright en Lewis imoquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou oudere darters als Lowe, Bristow en Priestley niet meer zo hoog plaatsen, in ieder geval zeker niet hoger dan Lewis of Wright die met een veel sterker deelnemersveld wereldkampioen zijn geworden, maar ook spelers als Price, Wade en zelfs spelers als Cross en Gurney hebben bij de PDC gewoon een beduidend hoger punt bereikt.
Flinke dosis paracetamol kan je nog net de juiste kant opduwen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niveautje hoor...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ah nu hoerenneuker tegen iemand die er niets van kan. Dat zal wel 10-8 worden ofzo
CORONAED.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag je straks ook nog in karrentin terwijl je gewoon griep hebtquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte gozert. Klotetijd om ziek te zijn.
Het schijnt dat je je tegenwoordig kan laten testen hequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag je straks ook nog in karrentin terwijl je gewoon griep hebt
De altijd hoeren neukende S Whitlockquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb je het over mij of de wedstrijd
Ben het daar nooit zo mee eens, zeker in een niet-dynamische sport als het darten waarbij het heel makkelijk is om het niveau van vroeger te vergelijken met het niveau van nu. Zeker bij Priestley die qua aantal gewonnen majors zelfs op Lewis achterblijft volgens mij, maar ook wel bij Lowe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alles moet in context staan met de tijdgeest, anders zou Van Gerwen ook ver boven Taylor staan. T gaat niet alleen om gemiddelden maar ook om prijzen en algemene prestaties. Priestley 2x wereldkampioen en de enige die Taylor in die tijd enigszins bij kon houden. Bristow 5x wereldkampioen en nog wat meer WK finales gespeeld. Horen echt wel boven Wright en Lewis imo
ja daaaaaaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je tegenwoordig kan laten testen he
Ik denk ik zeg het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |