Geen bier?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh hierna Wade - White..... kijken dat ik me zo even wat Dextro pak.
Ik ga aan de Prozac om die wedstrijd de overlevenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh hierna Wade - White..... kijken dat ik me zo even wat Dextro pak.
Tegen wie moet Dimitri hierna?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met deze zege, demonstratie.
Veel zin in de kwartfinale, hopelijk zondagavond anders riot.
Winnaar Price-Aspquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tegen wie moet Dimitri hierna?
Ja, maar dat word ik niet bepaald fit van. Standaard HJ'tje, mocht je het willen weten.quote:
Het zou wel leuk zijn als DRT tijdens het WK een keertje dat ding kaaptquote:
Ik ga niet 5 euro betalen daarvoor want weet je hoeveel lekkere IPA’s ik van dat geld kan halen? Juist ja, 1.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als DRT tijdens het WK een keertje dat ding kaapt
Uiteraard met alleen lieve en gezellige teksten
Hopelijk veriest MVG al in z'n eerste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga niet 5 euro betalen daarvoor want weet je hoeveel lekkere IPA’s ik van dat geld kan halen? Juist ja, 1.
Maar het zou wel lachen zijn ja.
Vooral als vGerwen in zijn tweede wedstrijd verliest van Ricky Evans ofzo
wat heb jij tegen onze grote kale leider?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weiger uit principe om Danny geld te geven.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |