SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Denk dat ik de wit nog wel beter vind dan de jong zelfsquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong scoorde ook altijd veel, dan was hij nog geen goede middenvelder.
Ik vind het allemaal niks.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat ik de wit nog wel beter vind dan de jong zelfs
Wie gaat nou weer naar die PL kijken, boeit niemandquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
PL is ook veel minder prestigieus dan een WK. Vergeet dat niet
Dan te bedenken dat Gizzy Gisnall er ook uit had moeten liggenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
109 average na 2 sets naar uitschakeling
Jezus dit WK
Niceeequote:Op vrijdag 21 december 2018 21:17 schreef fetX het volgende:
Nog een weekje en dan ook naar Ally Pally genot
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige goede nieuws aan deze compleet random prestatie van Petersen is dat De Graaf zijn tourkaart kwijt is.
En devon behoudt hem toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige goede nieuws aan deze compleet random prestatie van Petersen is dat De Graaf zijn tourkaart kwijt is.
Ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Premier League gewoon 10 weken MVG tegen Gerrie doen
Geen woorden voor deze prestatie. Het hele jaar geen ene reet gooien tegen de lamme en de blinde, je via een gehandicaptenqualifier plaatsen en dan vrolijk je beste partij sinds het ontstaan van leven op Aarde gooien. Wie legt het me uit?quote:
Gewoon pure qualiteit manquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Doping?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen woorden voor deze prestatie. Het hele jaar geen ene reet gooien tegen de lamme en de blinde, je via een gehandicaptenqualifier plaatsen en dan vrolijk je beste partij sinds het ontstaan van leven op Aarde gooien. Wie legt het me uit?
De beste steeds op Wright na zitten er voor mij nog in. En ook die had geen geweldig jaar. Denk dat winnaar buit rijtje MvG, Gando, Price en M. Smith komt. En dan heb je nog Cross, Gurney en Wade als outsiders. Zo slecht is het nog niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat Gizzy Gisnall er ook uit had moeten liggen
Dan zou Aspinall sowieso moeten winnen van Prijs, vervolgens moet Labby of Humphries de kwartfinale halen.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen woorden voor deze prestatie. Het hele jaar geen ene reet gooien tegen de lamme en de blinde, je via een gehandicaptenqualifier plaatsen en dan vrolijk je beste partij sinds het ontstaan van leven op Aarde gooien. Wie legt het me uit?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
En dan volgende ronde 83 gemiddeld met 15% dubbelpercentage gooienquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sterk zijn op de dubbels is wel een trademark van Petersen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En dan volgende ronde 83 gemiddeld met 15% dubbelpercentage gooien
Zeker met zo'n polsblessure. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk aan wat anders als ik aan Jelle K denk.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker met zo'n polsblessure. Gadverdamme.
Wie heeft hij allemaal afgerukt?quote:
Dat denk ik niet. Er zijn veel spelers te vinden met een compleet uit-het-niets-prestatie om daarna weer die baggerlijn voor te zetten. Kuch Cullen tegen Cadby Kuch.quote:
Gaat alleen maar voor D16 en lagerquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Mensen die pedograpjes maken bij lage dubbels van Jelle zijn af
Zinnige teksten ook.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Geert toch een leuke jongen, vinden jullie ook niet?
Absoluut.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Geert toch een leuke jongen, vinden jullie ook niet?
Onder de 11 voor Jelle zelfquote:
Im on fire was leuker geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef sr.Chief het volgende:
Ben ik de enige die Sex on Fire een ongelukkig gekozen walk on tune vind voor Jelle?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi Blobfish er maar uit allen.
Toen was zijn vriendin nog niet eens geboren. (lol)quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
13e WK alweer voor Jelle, wat gaat de tijd toch hard
De feestdagen zijn al weer bijna voorbij.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
13e WK alweer voor Jelle, wat gaat de tijd toch hard
Even KPD checkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Circuleren zijn piemelfoto's ergens op FOK!?
Peter Jacques staat nu op p64.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
HEY LITTLE GIRL IS YOUR DADDY HOME
Ik zie het ook. Fatsoenlijk postuur voor een darter.quote:
Doe mij ook een snuifie.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neusdruppelverslavinggenot.
Jelle was vorig seizoen viesvet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:31 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ik zie het ook. Fatsoenlijk postuur voor een darter.
Brown daarentegen doet denken aan een speenvarkentje.
Wade moet Jelle niet in zijn gezicht gaan juichen, die tikt m zo op zn snuitquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
Wade - Jelle is wel genot
of Wade - Brown, wedstrijd van de bipolaire stoornis
Dat blijft toch aan hem kleven bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jelle was vorig seizoen viesvet.
Goed bezig. En achja. Iedereen heeft wel eens met een 15 jarige gesmst hé. Ik heb het hem vergeven. Ben op zoek naar een nieuwe NL favo nu Barney weg gaat.
Ik mag hopen dat die bril van z'n neus tetst in dat geval.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wade moet Jelle niet in zijn gezicht gaan juichen, die tikt m zo op zn snuit
Dat potje tegen Gando bohhhquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Als Jelle lekker gooit is het zo fijn om naar zijn darts te kijken
Dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ze schijnen je in het VI topic flink te missen.
Zeker wel eens met een 15 jarige gesmst. Alleen was ik toen zelf ook 15. Da's toch andersquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed bezig. En achja. Iedereen heeft wel eens met een 15 jarige gesmst hé. Ik heb het hem vergeven. Ben op zoek naar een nieuwe NL favo nu Barney weg gaat.
Een praatprogrammaatje kijken terwijl er live sport is, dan ben je sowieso af.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ze schijnen je in het VI topic flink te missen.
Hahah, d'n Doevel!quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeker wel eens met een 15 jarige gesmst. Alleen was ik toen zelf ook 15. Da's toch anders
Toen ik 15 was bestond SMS nog niet. Onschuldig dus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Alleen was ik toen zelf ook 15. Da's toch anders
Doei.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een gescheld hier zegIk voel me helemaal ongemakkelijk.
Ik ben weg hier.
lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier.
Barbapappaquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Brown ziet er echt smerig uit wel, hij heeft wel wat weg van dat taart etende kutkind uit de film Mathilda.
Mooi, ik kijk er al naar uitquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moeder is nog het bed aan het verschonen.
Ik vind VdV eigenlijk best vervelend. Vooral die werkstijl, dat gezweet en dat geklaag.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Favo Nederlanders muv Rayagod:
1. Michael van Gerwen
2. Jeffrey de Zwaan
3. Danny Noppert
....
Nentjes
....
Benito/Wattimena
Same over dat vergeven en zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Best gevaarlijk, Jelle en een klein dik meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Brown ziet er echt smerig uit wel, hij heeft wel wat weg van dat taart etende kutkind uit de film Mathilda.
Oh okee doeiquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier.
Nou nou, iets minder mag wel!quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Jelle dart toch ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM is weg, hou maar weer op met die pedo grappen.
Dat is blubber, een soort blob, en dat kan niet breken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoop dat Klaasen de beide armen breekt van de tering klootzak Brown.
Jij hebt ook het postuur van een darter toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens normaal tegen GGMM
Alleen ik mag dat.
Fordham is darter af tochquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt ook het postuur van een darter toch?
En een piemel als een dartpijlquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gerwyn Price zeggen ze wel vaakquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon 2-0 voor laten komen en dan toch nog winnen. Depressie.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Pakt Brown ook nog deze set gadverdamme
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.haxball.com/play?c=ICvWn8btD9g
neuh.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Pakt Brown ook nog deze set gadverdamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |