SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...quote:
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...
Dat kon toen gewoon nog zonder dat je jezelf meteen binair of genderneutraal of zoiets moest noemen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor twee hetero's zagen ze er toch wel enorm gay uit...
Dat is dan weer waar.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...
Ik vind die microfoons ook wel heel verdacht ineens.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor @:Symphonic :
[ afbeelding ]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
De 1984-versie van West End Girls. Er komt trouwens een 12-inch aan met nieuwe remixes van deze versie, waaronder een best wel gave Ben Liebrand remix.
Pet Shop Boys zijn er zelf wat minder blij mee, maar producer Bobby Orlando heeft nog steeds bepaalde rechten op die eerste versie.
Mee eens hoor. Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.
Bedenk maar hoe je groot bent geworden, denk ik dan...
Zo blijft het een uitdaging.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Drummers waren vroeger toch niet allemaal zo ritmevast.
Al deze platen zijn qua ritme niet constant...
Starlight - Numero Unoquote:
Grappig wel. Wel uit de tijd dat ik al volop muziek luisterde. Toch totaal nieuw voor me.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starlight - Numero Uno
Is best wel een hit(je) geweest: https://www.top40.nl/starlight/starlight-numero-uno-10830
I feel love?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan hoor ik dit ritme en dan moet ik me beheersen om niet weer die ene plaat er in te gooien...
Ook...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Het doet me trouwens wat denken aan The Only Way Is Up van Yazz. Beetje dezelfde feel.
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...quote:
Ik wou net zeggen.... het klinkt haast als filmmuziek.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Bennie Stoutquote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Ah, dat dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bennie Stout![]()
![]()
Heb ik in de bioscoop gezien met mijn toen nog zeer stoute zoon.
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de lekkere afterparty.
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel. En jij gefeliciteerd met je zoonquote:Op donderdag 19 november 2020 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.
quote:Op donderdag 19 november 2020 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd Diaan én zoon Livelink!
HOER-A!
Goedemorgen dame, heer.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
gefeliciteerd Diaan
![]()
gefeliciteerd zoon livelink
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen,
En felicitaties voor de jarige Diaan en de zoon van livelink
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en bedankt voor de felicitaties. Bij verjaardag hoort taart, tast toe:
[ afbeelding ]
livelink, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!![]()
Ja dat doe ik. Ik ga geen taart delen die ik zelf niet lust. Ik zou deze trouwens weleens zelf willen maken.quote:
Ziet er erg chemisch uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Ik ga geen taart delen die ik zelf niet lust. Ik zou deze trouwens weleens zelf willen maken.
Ik denk dat het gewoon een soort van crème is met kleurstof.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er erg chemisch uit.
Zou ook zomaar klei kunnen zijn.
Ik ben al jaren volger van het 'Genootschap radiojingles en -tunes' via https://www.jingleweb.nl .quote:Op donderdag 19 november 2020 09:09 schreef DJ11 het volgende:
Leuk item over radio-jingles, inclusief geluid:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ft-boek-over-jingles
Dank, maar van dit soort gebakjes barst het glazuur van mijn tanden al voordat ik een hap genomen heb...quote:Op donderdag 19 november 2020 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en bedankt voor de felicitaties. Bij verjaardag hoort taart, tast toe:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 19 november 2020 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al jaren volger van het 'Genootschap radiojingles en -tunes' via https://www.jingleweb.nl .
Heb er zelfs bijdragen aan geleverd. Leuk onderwerp, vind ik...
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting, hier weer een badkamer ter inspiratie: https://www.funda.nl/koop(...)8/#360-foto-badkamer
Erg.... apart inderdaad....quote:Op donderdag 19 november 2020 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat gordijn maakt het wel af, toch?
Echt, hoe verzinnen mensen zoiets toch?
Ze hebben geen deurquote:Op donderdag 19 november 2020 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg.... apart inderdaad....
Ik snap dat ook niet.
Geen plek voor in een woonwagen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben geen deurVandaar natuurlijk die gordijnen
Oh ja, Het is niet al goud wat er blinkt.quote:
dan is dan wel weer heel jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Het is heel gek, op zich zijn er mooie aspecten aan/in dat huis. Maar de badkamer is daarin totaal niet meegenomen.
er zijn ook mensen die een tuin delen, maar een jacuzzi is toch wel een ander verhaalquote:Op donderdag 19 november 2020 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind alleen de jacuzzi de moeite waard, wel fijn dat de makelaar nog even in de tekst benadrukt dat het je eigen jacuzzi is...ja, dat zou er nog bij moeten komen, dat je een gemeenschappelijke jacuzzi in je tuin hebt staan zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
Flikkeren ze hier vanochtend een zeecontainer achter het huis neer.
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterdan moet je nagaan (of na laten gaan) wie hier verantwoordelijk voor is, het is mij te ver om te komen opruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterZe hebben het grasveld vermoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de toilet beneden best netjes. Ik heb zelf helemaal niets met een jacuzzi.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind alleen de jacuzzi de moeite waard, wel fijn dat de makelaar nog even in de tekst benadrukt dat het je eigen jacuzzi is...ja, dat zou er nog bij moeten komen, dat je een gemeenschappelijke jacuzzi in je tuin hebt staan zeg
Nou peaceman, pak dat ding maar weer inquote:Op donderdag 19 november 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond de toilet beneden best netjes. Ik heb zelf helemaal niets met een jacuzzi.
Ik hoop dat hij mij wel zo goed kent dat hij het niet eens zou overwegen om er eentje te kopen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nou peaceman, pak dat ding maar weer in
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:54 schreef Rafeiro het volgende:
Nog wat leuks gekregen trouwens Diaan? 37 kaarsjes ofzo
Aww, matching the hairquote:Op donderdag 19 november 2020 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozen
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozen
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterGisteren was je kwaad omdat er geen zeecontainer was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is die er wel (geweest), weer mekkeren...
Make up your mind!!![]()
Zoon en man moesten erg lachen om je grap.quote:Op donderdag 19 november 2020 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd Diaan én zoon Livelink!
HOER-A!
Welkom terug en je mag trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Ja, das lang geleden. Sorry dat ik niks van mezelf heb laten horen. Ik heb een best zwaar jaar gehad. Lang verhaal kort, ik had last van alcoholverslaving waardoor ik veel angstklachten kreeg en al met al eigenlijk een heftige kutperiode had. Dit was rond de tijd van de vorige top 2000.
Ik zit bij de verslavingszorg, ben inmiddels nu bijna 5 maanden alcoholvrij en voel me stukken beter! Nu ik weer een beetje de oude ben leek het me leuk om hier weer eens te verschijnen en weer een beetje hier met iedereen te kletsen.
Verder alles goed hier?
Wat vervelend dat je in zo'n nare situatie zat. Fijn dat het nu weer beter met je gaat.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Ja, das lang geleden. Sorry dat ik niks van mezelf heb laten horen. Ik heb een best zwaar jaar gehad. Lang verhaal kort, ik had last van alcoholverslaving waardoor ik veel angstklachten kreeg en al met al eigenlijk een heftige kutperiode had. Dit was rond de tijd van de vorige top 2000.
Ik zit bij de verslavingszorg, ben inmiddels nu bijna 5 maanden alcoholvrij en voel me stukken beter! Nu ik weer een beetje de oude ben leek het me leuk om hier weer eens te verschijnen en weer een beetje hier met iedereen te kletsen.
Verder alles goed hier?
Hoi MTheBassman, wat leuk om je weer hier te zien en wat een heftig, zwaar jaar heb je achter de rug.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Valt mee eerlijk gezegd. Als je zo'n hel van een ontwenningsperiode hebt gehad dan verlang je niet echt terug naar de oude tijd. Wel is het lastig om met bepaalde prikkels om te gaan die ik normaliter met alcohol kon dempen.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Volhouden blijft vast heel lastig.
Welkom terug!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Welkom terug!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Nice...quote:Op donderdag 19 november 2020 17:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoon en man moesten erg lachen om je grap.
Hi Bassie!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Nee, ze hingen allemaal even onstevig. Het was een soort loterij, maar ze bleven allemaal hangen.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice...![]()
Heb je de A aan een iets dunner touwtje opgehangen?
En vond hij de chocoladeletters wel leuk?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze hingen allemaal even onstevig. Het was een soort loterij, maar ze bleven allemaal hangen.
Dat is al behoorlijk oud ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Als je opruimt, kom je nog eens wat tegen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze hingen allemaal even onstevig. Het was een soort loterij, maar ze bleven allemaal hangen.
Nog geheel intacte stickers die ik toen voor de fun heb gekocht.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog geheel intacte stickers die ik toen voor de fun heb gekocht.
Die vice-president van toen wordt nu de nieuwe president.
Zou het nog wat waard zijn? 😆
Hé, het zijn Amerikanen.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, het zijn Amerikanen.
En wel de laatste Democratische president en zijn opvolger 12 jaar later...![]()
Ik heb nog meer verkiezingspullen gevonden.
In november hebben ze ook altijd lokale verkiezingen en dan staan er voor allerlei dorpsgekken die sherrif of mayor willen worden bordjes langs de kant van de weg.
Ik heb er flink wat met de meest debiele namen uit de grond getrokken en mee naar huis genomen...
Klik op de link boven de chatbox.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak ik moet even de URL weer zoeken, heb wat met winamp lopen klooien, nu staat de stream er niet meer in
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I Shot The Sherrif...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb altijd ip:poort maar als je vangelis draait werkt het weer.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Klik op de link boven de chatbox.
In kleine plaatsen staan er bij verkeerskruisingen soms wel 30 à 40 verschillende.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch triest als je je zo aan moet prijzen.
Dat niemand op dat idee is gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In kleine plaatsen staan er bij verkeerskruisingen soms wel 30 à 40 verschillende.
En deze komt uit Texas, daar val je pas op als je geen cowboy hoed draagt...
Zie net dat hij uit Arkansas, naast Texas, komt:quote:Op donderdag 19 november 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat niemand op dat idee is gekomen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Britney Spears, heeft Vout weer aan de knoppen gezeten?
Dat zou gevierd moeten worden.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je bent al een half uur later dan normaal begonnen.
Verjaardagen, dat zal het wel zijn...
Ik had de melding van de app al gehad maar moest nog even een show vol proppen.quote:
En dat is gelukt?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had de melding van de app al gehad maar moest nog even een show vol proppen.
Ja, veel te goed eigenlijk... Gaat een lange zit worden. Heb 4,5 uur aan metal klaar staanquote:
Maak er dan 2 shows van.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, veel te goed eigenlijk... Gaat een lange zit worden. Heb 4,5 uur aan metal klaar staan
Ja, dat zou kunnen maar dan heb je 2 shows met baggerherrie.quote:
Dat is al minder erg dan 1 lange.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen maar dan heb je 2 shows met baggerherrie.
Ik zal de app eens verwijderen en opnieuw installeren op mijn telefoon.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had de melding van de app al gehad maar moest nog even een show vol proppen.
4,5 uur aan baggerherrie klinkt ook niet zo aanlokkelijkquote:Op donderdag 19 november 2020 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen maar dan heb je 2 shows met baggerherrie.
Dat heeft bij mij gewerkt.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de app eens verwijderen en opnieuw installeren op mijn telefoon.
Meldingen krijg ik namelijk nog steeds niet...
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Stand & Deliver - Adam & The Ants
Één bepaald nummer of gewoon heel de lp?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Deze LP heb ik behoorlijk grijs gedraaid...
Nee, alles wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Één bepaald nummer of gewoon heel de lp?
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Nick Kamen - Each Time You Break My Heart...
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben met iets anders bezig maar ik heb het op de achtergrond aanstaan
Goed je hier weer te zien!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben met iets anders bezig maar ik heb het op de achtergrond aanstaan
De namaak versie dan...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:45 schreef brother52 het volgende:
Dit is die knakker met zijn bandje die vandaag een tenstonestelling heeft geopend.
Klopt.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
dit had je net zo goed cotton eyed joe 2.0 kunnen noemen
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die o's g's waren
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
Going to the run-golden earring btw
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
The Voice - Strangers In The Night
quote:
Rust in vrede dan maar...quote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga me te rusten leggen.
Welterusten.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Goedemorgen dames, heer.quote:
2 kopjes koffie, dan mag je ook 2 stukjes cake.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker hoor Melting, dank je wel
Wat voor zalfje krijg je? En je voeten echt goed in de gaten houden hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm hopen dat de apotheek zo nog even doorwerkt. Ontdekte gisteravond een wondje op mijn grote teen. Geen last van, maar schijnt met diabetes risicovol te zijn. Dus had maar even mailtje gedaan met foto naar de huisarts. En nu wil hij toch dat ik er een zalfje opdoe met pleister. Maar die hier zit zaterdag en zondag dicht.
Ook wel koddig dat ik woensdag nog contact had met de praktijkondersteuner over de diabetes. Toen wees ze me erop en dacht ik, ik heb nooit wat aan mijn voeten en dag later dus wel. Heb ik weer, lol.
Fucidin creme, 3x daags. Met pleisters dus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat voor zalfje krijg je? En je voeten echt goed in de gaten houden hoor
quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of die apps een bericht ontvangen...
We gaan nu live!
Niks moet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hoofd kan de boeink boink vandaag even niet aan, ik was dus heel snel weer uitgetuned
Veel plezier met de tijdelijke rust!quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:45 schreef just me het volgende:
De kabouters zijn in aantocht dus ik luister nu nog even naar de rust in huishave fun!!
Welke app gaat het over, ik weet dat er in het verleden ooit een Radio49 app was en iets van Nobex als ik me goed herinner. Maar lijkt me dat, dat nu niet de app is waar het nu om draait?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net pas de melding via de app.
Werkt dus wel, maar met enige vertraging kennelijk...
De Listen2MyRadio app, van het platform waarlangs we nu streamen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Welke app gaat het over, ik weet dat er in het verleden ooit een Radio49 app was en iets van Nobex als ik me goed herinner. Maar lijkt me dat, dat nu niet de app is waar het nu om draait?
Bedankt ik had net inderdaad de Android variant gevonden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Listen2MyRadio app, van het platform waarlangs we nu streamen.
Daar kan je Radio49 als favoriet in opslaan en als de stream start kan je dan een melding krijgen...
Weet niet welk platform je hebt, maar hier is die van Android te vinden:
https://play.google.com/s(...)2myradio&hl=nl&gl=US
Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt ik had net inderdaad de Android variant gevonden.
Alleen vraag ik me werkelijk waar af waarom deze App rechten nodig heeft voor :
- De content van je gedeelde opslag aanpassen of verwijderen
- De content van je gedeelde opslag lezen.
Ik zelf dus ook nietquote:
Begrijpelijk...quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik zelf dus ook niet, dat soort dingen weerhoud mij er wel van het te installeren. (De app dan)
Merci, ik ga iets meer de commerciële kant op nu...quote:Maar fijne muziek tot nu toe
Het komt me wel bekend voor ergens, nou ja mijn geheugen laat me in de streek.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan in de versie zoals Tiësto dat bedacht heeft...
Deze versie is een stuk rauwer dan de versie van William Orbit/Ferry Corsten...quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor ergens, nou ja mijn geheugen laat me in de streek.
Nummer vloeit nu over in iets anders, toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze versie is een stuk rauwer dan de versie van William Orbit/Ferry Corsten...
Yep, ik doe niets anders...quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nummer vloeit nu over in iets anders, toch?
Alstu, eet smakelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster bedankt voor de show maar ik ga nu zo eten.
Ik wil straks wel wat draaien als er behoefte aan is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:51 schreef livelink het volgende:
Shows terwijl je werkt![]()
Arbeidsvitaminen, zonder dat ik kan/mag luisteren.
Vanaf 20.00 kan ik wel luisteren. Maar als ik de enige ben, moet je het niet doen. Want ik kan me inderdaad ook vermaken met gewoon niks doen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil straks wel wat draaien als er behoefte aan is.
Gewoon, ouderwets van alles wat, daar heb ik ook nog wel wat van liggen.
Maar niks moet, uitrusten op de bank is ook een prettige vrijdagavond besteding...
Ik start over 15 minuten de boel op en dan zien we wel...quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanaf 20.00 kan ik wel luisteren. Maar als ik de enige ben, moet je het niet doen. Want ik kan me inderdaad ook vermaken met gewoon niks doen.
Klinkt nog steeds mooi en helemaal niet gedateerd eigenlijk.quote:
Als kind vond ik het prachtig, als opvolger van Oebele.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds mooi en helemaal niet gedateerd eigenlijk.
Oebele heb ik nooit gezien. Hamelen alleen fragmentarisch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind vond ik het prachtig, als opvolger van Oebele.
Maar kabouter Gruizel Gruis vond ik eng, dan liep ik bij de TV weg...
Hij deed het vanmiddag bij mij ook, maar met enige vertraging.quote:
Ik heb meestal ook wel wat vertraging maar 15 minuten is vrij veel. Bij mij is het tot nu toe onder de 10 minuten gebleven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij deed het vanmiddag bij mij ook, maar met enige vertraging.
Ik was al 15 minuten aan het draaien...
Ik heb een melding binnen gekregen om 20.22u.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel wat vertraging maar 15 minuten is vrij veel. Bij mij is het tot nu toe onder de 10 minuten gebleven.
Lekker nummer om mee te bleren, live.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel live...
Tröckener Kecks - Ik Denk Nooit Meer Aan Jou...
Hun afscheidsconcert, laatste nummer ooit...quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer om mee te bleren, live.
Ja, ik begreep al zoiets uit zijn woorden. Was jij er bji?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hun afscheidsconcert, laatste nummer ooit...
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik begreep al zoiets uit zijn woorden. Was jij er bji?
Kan me voorstellen, ik sta bij concerten wel graag wat verder van de boxen weg, trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Bloedende oren van het geluid, maar kippenvel tot in je kruin...
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik sta bij concerten wel graag wat verder van de boxen weg, trouwens.
Live zijn ze volgens mij altijd wel erg goed en in een kleine setting is het dan helemaal bijzonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Bloedende oren van het geluid, maar kippenvel tot in je kruin...
Yep, percussioniste er bij en rammen maar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Live zijn ze volgens mij altijd wel erg goed en in een kleine setting is het dan helemaal bijzonder natuurlijk.
Ach, kan gebeuren. Het was niet heel storend.quote:
Met een koptelefoon op toch wel, het snijdt in je trommelvlies dat gekraak...quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Het was niet heel storend.
Doe ik ook, van een lekker afstandje maar niet te ver weg.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik sta bij concerten wel graag wat verder van de boxen weg, trouwens.
Leuk! Zie je hem nog wel eens?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Dit is uit mei 1980, ook uit Paradiso.
Denk dat niemand het kent, op een handje die hards na...
MadMaster plays The Tapes - You Just Can't Sleep (Live)
[ afbeelding ]
Die gozer links is mijn neef, vandaar...
Hi Bas!quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe ik ook, van een lekker afstandje maar niet te ver weg.
Onmogelijk bij deze muziek.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Brother is in slaap gevallen, denk ik...
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is 'zijn' muziek, vandaar...
Ik ben er nog wel hoor...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Brother is in slaap gevallen, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |