SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...quote:
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...
Dat kon toen gewoon nog zonder dat je jezelf meteen binair of genderneutraal of zoiets moest noemen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor twee hetero's zagen ze er toch wel enorm gay uit...
Dat is dan weer waar.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...
Ik vind die microfoons ook wel heel verdacht ineens.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor @:Symphonic :
[ afbeelding ]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
De 1984-versie van West End Girls. Er komt trouwens een 12-inch aan met nieuwe remixes van deze versie, waaronder een best wel gave Ben Liebrand remix.
Pet Shop Boys zijn er zelf wat minder blij mee, maar producer Bobby Orlando heeft nog steeds bepaalde rechten op die eerste versie.
Mee eens hoor. Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.
Bedenk maar hoe je groot bent geworden, denk ik dan...
Zo blijft het een uitdaging.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Drummers waren vroeger toch niet allemaal zo ritmevast.
Al deze platen zijn qua ritme niet constant...
Starlight - Numero Unoquote:
Grappig wel. Wel uit de tijd dat ik al volop muziek luisterde. Toch totaal nieuw voor me.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starlight - Numero Uno
Is best wel een hit(je) geweest: https://www.top40.nl/starlight/starlight-numero-uno-10830
I feel love?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan hoor ik dit ritme en dan moet ik me beheersen om niet weer die ene plaat er in te gooien...
Ook...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Het doet me trouwens wat denken aan The Only Way Is Up van Yazz. Beetje dezelfde feel.
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...quote:
Ik wou net zeggen.... het klinkt haast als filmmuziek.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Bennie Stoutquote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Ah, dat dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bennie Stout![]()
![]()
Heb ik in de bioscoop gezien met mijn toen nog zeer stoute zoon.
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de lekkere afterparty.
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel. En jij gefeliciteerd met je zoonquote:Op donderdag 19 november 2020 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.
quote:Op donderdag 19 november 2020 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd Diaan én zoon Livelink!
HOER-A!
Goedemorgen dame, heer.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
gefeliciteerd Diaan
![]()
gefeliciteerd zoon livelink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |