SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...quote:
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het DDM om het uiterlijk gaat...
Dat kon toen gewoon nog zonder dat je jezelf meteen binair of genderneutraal of zoiets moest noemen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor twee hetero's zagen ze er toch wel enorm gay uit...
Dat is dan weer waar.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar anders heeft ze geen idee waar het over ging...
Ik vind die microfoons ook wel heel verdacht ineens.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor @:Symphonic :
[ afbeelding ]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
De 1984-versie van West End Girls. Er komt trouwens een 12-inch aan met nieuwe remixes van deze versie, waaronder een best wel gave Ben Liebrand remix.
Pet Shop Boys zijn er zelf wat minder blij mee, maar producer Bobby Orlando heeft nog steeds bepaalde rechten op die eerste versie.
Mee eens hoor. Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ze moeten niet zo zeuren.
Bedenk maar hoe je groot bent geworden, denk ik dan...
Zo blijft het een uitdaging.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Drummers waren vroeger toch niet allemaal zo ritmevast.
Al deze platen zijn qua ritme niet constant...
Starlight - Numero Unoquote:
Grappig wel. Wel uit de tijd dat ik al volop muziek luisterde. Toch totaal nieuw voor me.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starlight - Numero Uno
Is best wel een hit(je) geweest: https://www.top40.nl/starlight/starlight-numero-uno-10830
I feel love?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan hoor ik dit ritme en dan moet ik me beheersen om niet weer die ene plaat er in te gooien...
Ook...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Het doet me trouwens wat denken aan The Only Way Is Up van Yazz. Beetje dezelfde feel.
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...quote:
Ik wou net zeggen.... het klinkt haast als filmmuziek.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Bennie Stoutquote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit schijnt uit de film 'Stout' te komen, er zijn meer van dit soort arrangementen voor gemaakt...
Ah, dat dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bennie Stout![]()
![]()
Heb ik in de bioscoop gezien met mijn toen nog zeer stoute zoon.
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de lekkere afterparty.
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 november 2020 06:22 schreef peaceman het volgende:
Diaan is jarig en alweer 37 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel. En jij gefeliciteerd met je zoonquote:Op donderdag 19 november 2020 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het ook al voordat jij het verklapte. Gefeliciteerd peaceman met Diaan.
quote:Op donderdag 19 november 2020 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd Diaan én zoon Livelink!
HOER-A!
Goedemorgen dame, heer.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
gefeliciteerd Diaan
![]()
gefeliciteerd zoon livelink
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen,
En felicitaties voor de jarige Diaan en de zoon van livelink
quote:Op donderdag 19 november 2020 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en bedankt voor de felicitaties. Bij verjaardag hoort taart, tast toe:
[ afbeelding ]
livelink, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!![]()
Ja dat doe ik. Ik ga geen taart delen die ik zelf niet lust. Ik zou deze trouwens weleens zelf willen maken.quote:
Ziet er erg chemisch uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Ik ga geen taart delen die ik zelf niet lust. Ik zou deze trouwens weleens zelf willen maken.
Ik denk dat het gewoon een soort van crème is met kleurstof.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er erg chemisch uit.
Zou ook zomaar klei kunnen zijn.
Ik ben al jaren volger van het 'Genootschap radiojingles en -tunes' via https://www.jingleweb.nl .quote:Op donderdag 19 november 2020 09:09 schreef DJ11 het volgende:
Leuk item over radio-jingles, inclusief geluid:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ft-boek-over-jingles
Dank, maar van dit soort gebakjes barst het glazuur van mijn tanden al voordat ik een hap genomen heb...quote:Op donderdag 19 november 2020 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en bedankt voor de felicitaties. Bij verjaardag hoort taart, tast toe:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 19 november 2020 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al jaren volger van het 'Genootschap radiojingles en -tunes' via https://www.jingleweb.nl .
Heb er zelfs bijdragen aan geleverd. Leuk onderwerp, vind ik...
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting, hier weer een badkamer ter inspiratie: https://www.funda.nl/koop(...)8/#360-foto-badkamer
Erg.... apart inderdaad....quote:Op donderdag 19 november 2020 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat gordijn maakt het wel af, toch?
Echt, hoe verzinnen mensen zoiets toch?
Ze hebben geen deurquote:Op donderdag 19 november 2020 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg.... apart inderdaad....
Ik snap dat ook niet.
Geen plek voor in een woonwagen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben geen deurVandaar natuurlijk die gordijnen
Oh ja, Het is niet al goud wat er blinkt.quote:
dan is dan wel weer heel jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Het is heel gek, op zich zijn er mooie aspecten aan/in dat huis. Maar de badkamer is daarin totaal niet meegenomen.
er zijn ook mensen die een tuin delen, maar een jacuzzi is toch wel een ander verhaalquote:Op donderdag 19 november 2020 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind alleen de jacuzzi de moeite waard, wel fijn dat de makelaar nog even in de tekst benadrukt dat het je eigen jacuzzi is...ja, dat zou er nog bij moeten komen, dat je een gemeenschappelijke jacuzzi in je tuin hebt staan zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
Flikkeren ze hier vanochtend een zeecontainer achter het huis neer.
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterdan moet je nagaan (of na laten gaan) wie hier verantwoordelijk voor is, het is mij te ver om te komen opruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterZe hebben het grasveld vermoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de toilet beneden best netjes. Ik heb zelf helemaal niets met een jacuzzi.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind alleen de jacuzzi de moeite waard, wel fijn dat de makelaar nog even in de tekst benadrukt dat het je eigen jacuzzi is...ja, dat zou er nog bij moeten komen, dat je een gemeenschappelijke jacuzzi in je tuin hebt staan zeg
Nou peaceman, pak dat ding maar weer inquote:Op donderdag 19 november 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond de toilet beneden best netjes. Ik heb zelf helemaal niets met een jacuzzi.
Ik hoop dat hij mij wel zo goed kent dat hij het niet eens zou overwegen om er eentje te kopen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nou peaceman, pak dat ding maar weer in
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozenquote:Op donderdag 19 november 2020 15:54 schreef Rafeiro het volgende:
Nog wat leuks gekregen trouwens Diaan? 37 kaarsjes ofzo
Aww, matching the hairquote:Op donderdag 19 november 2020 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozen
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen straks cadeautjes, maar ik heb al wel kaartjes ontvangen en 37 oranje rozen
Nu is die weg, maar laten ze het zo achterGisteren was je kwaad omdat er geen zeecontainer was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is die er wel (geweest), weer mekkeren...
Make up your mind!!![]()
Zoon en man moesten erg lachen om je grap.quote:Op donderdag 19 november 2020 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd Diaan én zoon Livelink!
HOER-A!
Welkom terug en je mag trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Ja, das lang geleden. Sorry dat ik niks van mezelf heb laten horen. Ik heb een best zwaar jaar gehad. Lang verhaal kort, ik had last van alcoholverslaving waardoor ik veel angstklachten kreeg en al met al eigenlijk een heftige kutperiode had. Dit was rond de tijd van de vorige top 2000.
Ik zit bij de verslavingszorg, ben inmiddels nu bijna 5 maanden alcoholvrij en voel me stukken beter! Nu ik weer een beetje de oude ben leek het me leuk om hier weer eens te verschijnen en weer een beetje hier met iedereen te kletsen.
Verder alles goed hier?
Wat vervelend dat je in zo'n nare situatie zat. Fijn dat het nu weer beter met je gaat.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Ja, das lang geleden. Sorry dat ik niks van mezelf heb laten horen. Ik heb een best zwaar jaar gehad. Lang verhaal kort, ik had last van alcoholverslaving waardoor ik veel angstklachten kreeg en al met al eigenlijk een heftige kutperiode had. Dit was rond de tijd van de vorige top 2000.
Ik zit bij de verslavingszorg, ben inmiddels nu bijna 5 maanden alcoholvrij en voel me stukken beter! Nu ik weer een beetje de oude ben leek het me leuk om hier weer eens te verschijnen en weer een beetje hier met iedereen te kletsen.
Verder alles goed hier?
Hoi MTheBassman, wat leuk om je weer hier te zien en wat een heftig, zwaar jaar heb je achter de rug.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Valt mee eerlijk gezegd. Als je zo'n hel van een ontwenningsperiode hebt gehad dan verlang je niet echt terug naar de oude tijd. Wel is het lastig om met bepaalde prikkels om te gaan die ik normaliter met alcohol kon dempen.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Volhouden blijft vast heel lastig.
Welkom terug!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Welkom terug!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Nice...quote:Op donderdag 19 november 2020 17:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoon en man moesten erg lachen om je grap.
Hi Bassie!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen![]()
Verder alles goed hier?
Nee, ze hingen allemaal even onstevig. Het was een soort loterij, maar ze bleven allemaal hangen.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice...![]()
Heb je de A aan een iets dunner touwtje opgehangen?
En vond hij de chocoladeletters wel leuk?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze hingen allemaal even onstevig. Het was een soort loterij, maar ze bleven allemaal hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |