Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef fietsie het volgende:
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:02:19 ]
Lekker subtiel wel, om zo naar iedereen hetzelfde bericht te sturen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik DACHT ook serieus dat dat dus het plan was aanvankelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
Veel organisaties hebben ervoor gekozen voor iedere medewerker de bonus aan te vragen. Als het niet wordt goedgekeurd denk ik dat ze uit eigen middelen bijpassen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...
ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
je zou de spoiler niet quotenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat
Klik er eens opquote:
Als ik zo snel door de niet lijst scrol dan vallen er wel een paar functies op die wat mij betreft wel voor de bonus in aanmerking mogen komen. Zijn misschien niet de directe handen aan het bed. Maar zonder hen gaat de zooi ook in lekker draaien als het ziekenhuis vol ligt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis
Ik ben in het algemeen geen voorstander van bonussen, dus dat ben ik best met je eens. Als werkgever laten merken dat je iemand waardeert is fijn, maar met zulke bonussen komt er altijd alleen maar gezeur. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ze hadden nooit met die zorgbonus moeten komen.
en zo hoort het toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?
Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.
,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
Dat dus, en het is ook niet motiverend voor de huidige en komende golvenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. "
Dat heb ik ook al begrepen dat die het niet zouden krijgen maar daar is wel over gesproken, dit bericht komt uit eind september.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Beveiliging vh ziekenhuis ook. Laboratorium medewerkers ook. Fabrieksmedewetkers van covid testen ook. Ambtenaren belast met zorg ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
In de tijd van "normale" post was een directeur een keer aan het klagen dat het zo lang duurde voordat de postkamer de ronde had gelopen en hij deed er nogal minachtend over.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
Ongetwijfeld. Maar als ze het krijgen is er ook weer commentaar op. Want je staat niet met handjes aan het bed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:01:47 ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
Het wordt een vreemde dag hier..Jij achter in huis op een bankje en mr X en zwager aan tafel voor? Hoef je hem ook niet te spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga ff wandelen![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
Het wordt een vreemde dag hier..je kunt natuurlijk... even gaan wandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De deur uit kan ALTIJD.
maar misschien moet je het gewoon even proberen... soms heelt de tijd echt
en soms veranderen mensen ook.
(en anders moet je spontaan even wat wegbrengen naar iemand en was je dat helemaal vergeten... en ga je alsnog dat blokje om)
je kunt het![]()
Ik vind het juist wel leuk altijd, de vellen van salami en chorizo en aanverwanten pellen! Maar om er nou steeds voor met de trein naar Enschede te gaan..quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.
Groetjes,
Hoogtepunt vd dag.
Niks mis met die zorgbonus, maar wel met de uitvoering ervan. En verder wat fietsie zeiquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring opquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie.
Jij hebt vast echt wel een mening er overquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn.![]()
Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk![]()
Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus!) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig
Nee eigenlijk niet echt een duidelijke meningquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt vast echt wel een mening er over
Team vegeteren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.
/dilemma's
Dat ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef minilot het volgende:
Hoe is deze dag nou alweer halverwege?
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niksquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op
Lekker toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.
Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Wat is er niks aan thee?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks
Je kunt er echt prima biscuitjes in dopen!quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid![]()
Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan
Ik wel. Ik weet dat niemand het ziet, maar ik voel mezelf er dan toch ongemakkelijk bij als ik het niet doe.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...
Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatjequote:Op dinsdag 17 november 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
Het kan zo makkelijk...mail mij/bel mij/app mijquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje
Ik heb ook geen last van mijn beha. Ik heb een aantal fijne aan laten meten en nu bestel ik elke keer dezelfde.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?
Dank voor jullie luisterend oor.![]()
Wel foto van het eindresultaat hier hè?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:30 schreef z80 het volgende:
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
Er zijn beroerdere manieren om een ochtend kwijt te rakenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Wow wat een lange route. Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
.
G 90 hiero, meteen na douchen als ik opsta aan en rond 1900 uitquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op een mailtjeje zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
Een dagquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk isquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
Dat zekerquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is
Ik stop best vaak dingen in mijn bhquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren
haha titicallsquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur
Ik ook niet hoor. Misschien ben ik er ook niet voor gebouwdquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijvenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
Meesquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven. Kittens gaan niet passen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom ook niet in het openbaar met spullen tussen mijn beha natuurlijk. Gewoon in en om het huis. Het komt wel regelmatig voor dat ik mijn telefoon uit mijn beha moet vissen als er weer eens een nieuwsgierige buur een praatje komt maken over de moestuin.
Het is wel een slippery slope hoor. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik bij volle handen mijn beha ook gebruik als tijdelijke opslaglokatie in huis. Ik vervoerde er gisteren nog 2 lolly's in.
Dat doe ik ook. Als ik de keuken uitloop met twee glazen drinken en nog iets mee wil nemen. Dan stop ik gerust een reep chocolade eerst even in m'n bh.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is wel een slippery slope hoor. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik bij volle handen mijn beha ook gebruik als tijdelijke opslaglokatie in huis. Ik vervoerde er gisteren nog 2 lolly's in.
Bij mij past er geen chocoladereep in m'n broekzak hoor. Ik draag normaal ook altijd wel spijkerbroeken met zakken. Even getest, de afstandbediening past wel makkelijk, maar heb wel het gevoel dat het eerder zou vallen dan uit m'n bh.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:05 schreef minilot het volgende:
Ik geloof dat ik serieuze voordelen begin te ontwaren wat betreft het gewoonlijk aanhebben van spijkerbroeken met zakken aan de voor- en achterkant waarin lollies, chocoladerepen, afstandbedieningen en telefoons moeiteloos door het huis heen reizen..
Beetje Johnny Doodle is toch wel een stuk breder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:07 schreef minilot het volgende:
Doorsnee chocoladereep is toch niet groter dan een doorsnee afstandsbediening?
Goed onderwerp wel, dit!
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:03 schreef minilot het volgende:
Thuis ook meestal een bandshirtje aan met een normale hoge tshirt-hals, een lolly daaronder in mijn beha zien te stoppen lijkt me uitermate onhandig!
Tony's wel, eigen merk niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:07 schreef minilot het volgende:
Doorsnee chocoladereep is toch niet groter dan een doorsnee afstandsbediening?
Goed onderwerp wel, dit!
Kan je het nog beter in je broekband klemmen vanaf daar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]Volgens mij kun je je shirt dan nog beter optillen en van onderaf iets in je BH stoppen, eerder dan via de hals. Maar dat is ook weer zo omslachtig.
Waarvoor had je de rolmaat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef minilot het volgende:
Even mijn zakken geleegd net. Score:
- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis
Telefoon was er al uit, want daar typ ik dit op
Ik overwoog beide routes inderdaad, en yup, allebei onhandigquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]Volgens mij kun je je shirt dan nog beter optillen en van onderaf iets in je BH stoppen, eerder dan via de hals. Maar dat is ook weer zo omslachtig.
Loopt dat niet idioot irritant? Of heb ik gewoon te strakke broeken aan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef minilot het volgende:
- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis
Ja, doe ik ook wel eens heel, in uiterste nood. Maar bij mijn spijkerbroeken gaat het eigenlijk al niet (dan wipt het er gewoon aan de bovenkant uit) en bij iets lossere/elastischere broeken kan ik het daarna ter hoogte van m'n sokken weer oprapenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kan je het nog beter in je broekband klemmen vanaf daar.
De meeste van die dingen zijn hartstikke klein. Als je dat een beetje verdeelt tussen links en rechts, en een niet al te strak model broek draagt, lijkt me dat het wel gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Loopt dat niet idioot irritant? Of heb ik gewoon te strakke broeken aan?
(Met harembroeken vind ik het ook niks, want dan zakt die broek van m'n kont)
Allemaal dingen van vandaag, of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef minilot het volgende:
- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis
Voor het opmeten van de ruimte tussen Günthers afgelopen weekend in elkaar gezette eenpersoonsbed en de muur, om te zien of er nog op zinnige wijze een bureautje en stoel in het kamertje pastquote:
Geinig! Mijn telefoon er dus altijd inquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iets in een kontzak gestopt. Ik moest net zelfs even voelen om te checken of dat wel echte zakken waren.
Sowieso want elke dag een schone broekquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allemaal dingen van vandaag, of niet?![]()
Oh wow, dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Sowieso want elke dag een schone broek
Ja. Ik maal niet om wat krasjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:16 schreef Myraela het volgende:
Nog een broekzak-vraag. Doen jullie sleutels en telefoon tegelijk in dezelfde zak?
Nop, komt nog uit de periode dat ik geen hoesje met flapje had. Veel te bang voor krassen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:16 schreef Myraela het volgende:
Nog een broekzak-vraag. Doen jullie sleutels en telefoon tegelijk in dezelfde zak?
Ik maak mijn broek ook wel gewoon vies elke dag: modder van buiten, plakvingers van Günther, geur erin van wat ik heb staan koken/bakken, whatever.. En momenteel hardloop ik ook in mijn spijkerbroeken. Elke dag alle kleren schoon uit de kastquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow, dat doe ik dan weer niet.
Oh daarom ligt ie in zijn eigen bed/kamertje! Een nieuw bedquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor het opmeten van de ruimte tussen Günthers afgelopen weekend in elkaar gezette eenpersoonsbed en de muur, om te zien of er nog op zinnige wijze een bureautje en stoel in het kamertje past
Haha mijn bh heeft ook voornamelijk als drugsopbergplekje dienst gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Dit vind ik nog best handigquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:44 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het plaatje lukt, maar hema heeft dus speciale decollete-portemonnees om aan je bh te klemmen. Nee, ik heb niet zo’n ding, ik heb een handyman. Veel handy’er.
Want als je zwanger bent heb je natuurlijk geen zakken nodigquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:00 schreef Aure het volgende:
Ik heb nu een zwangerschapsbroek aan en daarvan zijn de zakken aan de voorkant nepzo irritant.
Ja ik snap er ook niks van. De kontzakken zijn gelukkig wel echtquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Want als je zwanger bent heb je natuurlijk geen zakken nodig
Geen kontzak leverde mij vandeweek nog bijna een natte telefoon op... ik had net op tijd door dat het wel heel makkelijk gingquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks van. De kontzakken zijn gelukkig wel echt
Yikes!quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben van mijn eigen erf geweest. Inclusief een kletspraatje, buitenschoenen en stevig doorstappen. Mijn nieuwe jas is goedgekeurd en ik ben niet gevallen. Het was alweer 6 weken geleden dat ik de deur uit ging. Ik ben hier blijer mee dan ik dacht.
Wel via dat linkje toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:10 schreef Kreator het volgende:
Smsje vd belastingdienst. Of ik wilde betalen. Heb maar meteen gedaan want er stond in dat deurwaarder na vandaag wordt ingeschakeld.
Verstandig.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:10 schreef Kreator het volgende:
Smsje vd belastingdienst. Of ik wilde betalen. Heb maar meteen gedaan want er stond in dat deurwaarder na vandaag wordt ingeschakeld.
"Hoe vaak u de olie moet verversen, hangt af van het type auto en de hoeveelheid kilometers die u rijdt. Gemiddeld zou het verstandig zijn de olie te verversen na iedere 10.000 tot 15.000 kilometers. Rijdt u niet veel? Probeer dan minstens ieder jaar de olie te verversen."quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Automensen, hoe vaak laat ik motorolie in de auto vervangen? Het is 20.000 kilometer en 5 jaar geleden.
9 Jaar daar voor is de remvloeistof vervangen. Dat klinkt lang.
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. En bij de alle nieuwste auto's kan het ook om de 2 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Automensen, hoe vaak laat ik motorolie in de auto vervangen? Het is 20.000 kilometer en 5 jaar geleden.
Ik was er al bang voor. Ik had dit beter uit kunnen zoeken voor de auto vorige maand voor de apk ging ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. En bij de alle nieuwste auto's kan het ook om de 2 jaar dacht ik.
Remvloeistof mag ook zeker wel weer eens verse in.
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. Sommige auto's ook om de 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hóe...’gewonnen’ , dagelijks mét facetime?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
2 weken online gratis pianoles van Corrrrrr Bakkerrrrrrrrr geritseld net![]()
![]()
Daar let de garage op😉 met kleine/grote beurt en/of apk, toch!?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanks, 30.000km of 2 jaar. Dan valt het nog meequote:Op dinsdag 17 november 2020 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. Sommige auto's ook om de 2 jaar.
Remvloeistof mag ook zeker wel weer eens verse in.
Op de website van Kroon kun je je kenteken invoeren en zie je de meeste intervallen.
Weet niet precies welke uitvoering je hebt? De 1.4 is om de 2 jaar.
https://www.kroon-oil.com(...)/#!/component:95335/
Als je alleen om een apk vraagt bij een fastfitter dan doen ze ook verder nietsquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar let de garage op😉 met kleine/grote beurt en/of apk, toch!?
De laatste beurt was in 2009quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar let de garage op😉 met kleine/grote beurt en/of apk, toch!?
Hoe zou het leven eruit zien zonder pakjesbezorgers en internetbestellingen.
Dat is de vierde bestelling vandaag:nu een brievenbus pakje.![]()
Nja alsnog 3 jaar, oftewel anderhalf keer langer als voorgeschreven, te lang.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks, 30.000km of 2 jaar. Dan valt het nog mee
😳quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De laatste beurt was in 2009![]()
Daarna had mijn schoonvader hem in onderhoud maar die vertelde nooit wat hij deed. Hij stierf in 2013. Toen kwam het op de lange baan.
Sch.vader hing ook niet zo’n kaartje met een elastiekje aan het pookje van de ruitenwisser met de volgende k.m.-stand en grote/kleine beurt 😂quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik moet er maar iets aan doen. Uiterlijk volgend jaar oktober, beloofd.
* Kaatje1 Schuift een glas wijn naar @Barreltjequote:Op dinsdag 17 november 2020 18:13 schreef Barreltje het volgende:
*Egopost*
Gloeiendegloeiende wat een buttdag zeg![]()
* Barreltje gaat numaar eens koken na alweer een werkdag van 10 uur
Niet bij mijn garage. Ik ga niet naar de dealer maar naar een kleine garage in de buurt. Die doen wat ik van ze vraag, namelijk de apk of het unfucken van mijn ruitenwissers of het vervangen van de accu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef Myraela het volgende:
Maar je moet toch wel naar de apk? Daar geven ze dat soort dingen toch ook aan.
Als ik dat nou ook nog zou mogen drinken.. maar weer in de geheel-onthoudingsstand..quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
* Kaatje1 Schuift een glas wijn naar @:Barreltje
Glaasje roosvicee dan? En een doos bonbons! Zonder alcohol.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als ik dat nou ook nog zou mogen drinken.. maar weer in de geheel-onthoudingsstand..
Bonbonsquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Glaasje roosvicee dan? En een doos bonbons! Zonder alcohol.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als ik dat nou ook nog zou mogen drinken.. maar weer in de geheel-onthoudingsstand..
QFTquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bonbons![]()
Je denkt dat je iets krijgt en dan smaakt het toch weer anders...![]()
En ik heb juist -heel verstandig- geen chocolade gekocht .. ik ben de laatste paar weken echt weer teveel kilos aangekomen..
Jawel. Zeuren dat de remblokken en ruitenwissers op zijn. Dat de ruitenvloeistof moet worden bijgevuld. En als ze de kans krijgen er lampen vervangen dienen te worden, het liefste in een setje. Want de ander is net zo oud.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je alleen om een apk vraagt bij een fastfitter dan doen ze ook verder niets
Gewoon strakjes alsnog opwarmen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een lekkere toogoodtogo maaltijd in de vriezer gemikt om mijn groentenbordje te eten
+1000quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in chocolade koffieboontjes. Die dingen zijn goddelijk.
Bonbons kunnen eigenlijk zelden op tegen gewoon een lekkere reep chocolade.
Nee ik ga slapen om dat te voorkomenquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon strakjes alsnog opwarmen.![]()
Wat is het?
Dat klinkt ook gewoon gezond, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen om dat te voorkomen
Parelhoen met aardappels en iets van gemengde groenten ofzo.
Ik hoor er veel mensen over klagen, komt dat toch omdat het nog zo warm is?quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:54 schreef z80 het volgende:
Half november. En na een rondje lopen een hooikoorts aanval. Gister ging nog. Maar nu is het weer feest.
Hopelijk weer over voor bedtijd. Slapen met een loopneus is niets.
Ja, mn eten was al klaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gewoon gezond, eigenlijk.
Tien uur werken is een gemiddelde werkdag voor mensen die niet in de zorg of andere ambtenarij werken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:13 schreef Barreltje het volgende:
*Egopost*
Gloeiendegloeiende wat een buttdag zeg![]()
* Barreltje gaat numaar eens koken na alweer een werkdag van 10 uur
Sorry /aaioverbolletjesmileyquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ha, nog een bonbonhater, mij verklaren ze altijd voor gek, maar nu ken ik er nog eenquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bonbons![]()
Je denkt dat je iets krijgt en dan smaakt het toch weer anders...![]()
En ik heb juist -heel verstandig- geen chocolade gekocht .. ik ben de laatste paar weken echt weer teveel kilos aangekomen..
Meer het gebrek aan een paar nachten vorst. Dan stopen de bomen en planten met groeien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoor er veel mensen over klagen, komt dat toch omdat het nog zo warm is?
Eensquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in chocolade koffieboontjes. Die dingen zijn goddelijk.
Ik doe iets verkeerdquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tien uur werken is een gemiddelde werkdag voor mensen die niet in de zorg of andere ambtenarij werken.
Mijn langste werkdag ooit was 35 uur non-stop.
Mietje.
Oneensquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:
Oneens.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie gaan niet naar de goede bonbonzaken.
Ik heb niet gekeken. Kan je het samenvatten?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Dat was best een inhoudsloze persconferentie zo.
De maatregelen die maar 2 weken zouden duren, die zijn afgelopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet gekeken. Kan je het samenvatten?
En jij naar de verkeerde groentenboerquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oneens
Jullie gaan niet naar de goede bonbonzaken.
Intussen lunch en dineer ik vegan. Ik word daar niet helemaal blij van. Mooie maaltijden, kakelverse groenten, goede hoeveelheden. Maar overal proef ik iets... muffigs. Het is zeker niet vies, maar de volle prijs zou ik er niet aan uitgeven. Jammer voor de beestjes.
Behalve.. dat Rutte duidelijk echt HEEL erg trots was op Sinterklaas.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Dat was best een inhoudsloze persconferentie zo.
Hoho we moeten ook meer thuiswerkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
De maatregelen die maar 2 weken zouden duren, die zijn afgelopen.
Oh ja die was mooiquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve.. dat Rutte duidelijk echt HEEL erg trots was op Sinterklaas.
Dat is toch wel gedenkwaardig.
Louter leuk! En dat na bijna drie jaar tussenin in het grote bedquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh daarom ligt ie in zijn eigen bed/kamertje! Een nieuw bedVond ie het spannend/leuk/gewoon?
Allerlei lui (waaronder mijn broertjequote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Myraela het volgende:
De nieuwe xbox en playstation zijn uit, maar beide zijn eigenlijk onmogelijk te krijgen. Coolblue heeft er dus ook veel te weinig. Maar nu kun je je schoen zetten om toch kans te maken om één van de 180 playstations te kunnen kopen.
Ze zijn wel lekker realistisch.
1. Bevestig je kansloze aanmelding
"Je hebt dit e-mailadres opgegeven om je schoen te zetten. Nu alleen nog even bevestigen en dan maak je heel weinig kans om uitgekozen te worden om de PlayStation 5 te bestellen."
Ja joh, het is helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:02 schreef minilot het volgende:
Allerlei lui (waaronder mijn broertje) zijn mijn lief lastig aan het vallen of -ie er intern niet eentje kan regelen
![]()
Nee hoor, niet gewonnen, kwam voorbij op fb en gewoon aangemeld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:54 schreef AnneX het volgende:
Hóe...’gewonnen’ , dagelijks mét facetime?
Vertel!
Wat geinig!quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gewonnen, kwam voorbij op fb en gewoon aangemeld.
Schijnt ie vaker te doen.
Jum!quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
Zelfgemaakt spijs ligt al in de koelkast.
Ik heb K&K besteld, geen idee welke groenteboer ze hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En jij naar de verkeerde groentenboer
Hoe kan groenten nou muffig smaken?
Dan is het niet vers
Weinig eten, meer bewegen...quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:09 schreef minilot het volgende:
Avondeten hier was een propvolle maar helaas matige durum van de lokale bezorgexoot (verzoek van meeëtend broertje). Gelukkig was de baklava wel fijn en de los bestelde salade ook prima, erna nog wat vers fruit uit eigen koelkast op. Nu voor het eerst in een tijdje weer eens een poosje vasten.Vrijdagochtend weer eten. Zaterdag zelf gevulde speculaas maken, erg veel zin in in!
Phoebs, succes met de afvalpoging! Wat is de aanpak?
Oh dat is wel wat treurig.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik bij alle gerechten een review achter heb gelaten. En bij de positieve gerechten hebben ze die wel geplaatst, maar mijn negatieve reviews niet.
Dat zie ik nu dus. Nu ben ik helemaal afgeknapt op ze.
Nou moe!quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik bij alle gerechten een review achter heb gelaten. En bij de positieve gerechten hebben ze die wel geplaatst, maar mijn negatieve reviews niet.
Dat zie ik nu dus. Nu ben ik helemaal afgeknapt op ze.
Joe.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weinig eten, meer bewegen...
Dat is ook wel sad.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh dat is wel wat treurig.![]()
net als de bezorgtoko die 'gratis maaltijd en geld terug' beloofde als ik mijn slechte review van thuisbezorgd zou halen.
Oeh, maar dat klinkt op zich wel knetterboeiendquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:32 schreef Lot_1 het volgende:
..maar het gaat om diagnostiek en behandeling gericht op het voorkomen van delicten
Het restaurant van de meet in Enschedequote:Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Ik eet eigenlijk vooral echt lekker vegan als ik het zelf maak - elders vandaan valt toch meestal gewoon flink tegenMaar ik hou me aanbevolen voor (bezorg-)tips!
I sold my soul.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel sad.Maar heb je het gedaan?
Maar dit is ook gewoon hun eigen website. Vraag dan gewoon niet om reviews, als je toch alleen de positieve plaatst. Wat moeten mensen dan met die reviews? Het was ook niet alsof ik asociaal was, ik beschreef gewoon de smaken en gaf het advies om één van de andere gerechten te bestellen omdat ik die veel smaakvoller vond.
Dat is het vrij specifieke vakgebied waar ik graag aan zou bijdragen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:32 schreef Lot_1 het volgende:
Graag bh-loos hier
Maar als ik dan een jurkje zonder zakken aan heb én een bh, stop ik ook graag telefoon of sleutels of pinpas in mijn bh. Heb er een hekel aan om per se een tasje mee te moeten nemen.
Eerste werkdag bij een andere instelling zit er op. Was er een beetje nerveus voor maar het viel alles mee. Wil vanwege de privacy niet te expliciet iets over kwijt maar het gaat om diagnostiek en behandeling gericht op het voorkomen van delicten.
Ik blijk vrij weinig contact te gaan hebben met de patiënten. Dat vind ik nu nog wel prettig maar lijkt me op den duur erg saai. We gaan 't zien.
Nu moe
Hahahaha.quote:
Nou, die keer erna was het dus wel prima. Hij had wel redelijk solide verhaal over waarom het mis was gegaan. Nieuw personeel, druk met zaak opbouwen blabla.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Was het wel een soort van 'ongelukje kan gebeuren' of denk je dat je review eigenlijk wel terecht was?
De falafel van Souq.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
Wat is jullie favoriete vegan maaltijd/gerecht ooit gegeten, luitjes? Graag zo specifiek mogelijk
Als in, deze? Heus?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De falafel van Souq.
In een wortel-groente-wrap van fairytales, met gegrilde aubergine, tomaat, komkommer, ui en knoflooksaus. Die niet vegan is.![]()
Ja, heus.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Als in, deze? Heus?
[ afbeelding ]
Hij staat hier vrijdag weer op het menu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
Die falafel heb ik ook nog in de kast staan na advies van Lonaa.
Van de zomer pop up restaurant hier in Nijmegen. Kiemkracht 64.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
Wat is jullie favoriete vegan maaltijd/gerecht ooit gegeten, luitjes? Graag zo specifiek mogelijk
Mijn dove vriendin is groot fan van Irmaquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stoor me echt enorm aan die eerste gebarentolk. Haar mimiek is die van iemand die Klokhuis tolkt.
Ik vraag me af hoe een slechthorend persoon hier over denkt. Is het handig om zo een toon mee te krijgen nog voelt men zich benaderd als een zwakzinnige?
Ik at lekker, orzo met chorizo, pastinaak, pompoen, salie, hazelnoot en chilivlokken. Min of meer dit recept: http://www.bitchincamero.(...)rizo-hazelnut-pasta/
Volgens mij wel, is dat de goede? Albert Heijn had maar 1 soort.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij staat hier vrijdag weer op het menu.![]()
Edit: welke falafel heb je 'normaal'?
Dat is stomquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K besteld, geen idee welke groenteboer ze hadden.
Als ik groenten klaarmaak smaken ze niet mufIk verdenk de vleesvervangers
Nou nou! En je eet het niet toevallig alleen precies als je net vijfhonderd kettlebellen hebt opgetild of weetikwat je voor onguurs uitvoert bij van die sessies?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, heus.![]()
Ik vind het, oprecht, de beste falafel.![]()
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is dat de goede? Albert Heijn had maar 1 soort.
Ik heb ook nog groentewraps. Denk dat ik er dan wat van die plantaardige jalapeno spread van AH op smeer. Met wat tomaat en komkommer ofzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou nou! En je eet het niet toevallig alleen precies als je net vijfhonderd kettlebellen hebt opgetild of weetikwat je voor onguurs uitvoert bij van die sessies?
Ik ga het binnenkort proberen! Wel benieuwd nu![]()
Waar frituur je ze in, trouwens?
How do you sleep at night?quote:
Alright, ik ga het kopen!quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik eet het niet alleen maar na ongure dingen dus er is niet op die manier een vertekend beeld.
![]()
Oh sorry! Hahaha. Ik heb eigenlijk geen vaste falafel. Ik als er een aanbieding is probeer ik soms eens een ander merk, maar anders vind ik de basis falafel van AH ook al dikke prima. Sommige zijn best pittig, dat hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Welke falafel koop je normaal gesproken, als je falafel koopt?
De AH heeft er idd maar 1, dat is die van het plaatje.
Kom ik binnenkort op terug (binnenkort bestellen bij Konijnenvoer)quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
Deze is niet pittig. Kruidig wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh sorry! Hahaha. Ik heb eigenlijk geen vaste falafel. Ik als er een aanbieding is probeer ik soms eens een ander merk, maar anders vind ik de basis falafel van AH ook al dikke prima. Sommige zijn best pittig, dat hoeft van mij niet.
Ik ben benieuwd wat jij en Myraela er van vinden! Of dat het echt alleen aan mij (ons) ligt.quote:
Ik vind mazaa altijd lekker. Is deze beter?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze is niet pittig. Kruidig wel.![]()
Ik heb wel her en der k&k falafel geprobeerd, maar deze is veruit de beste.
Ik durf niet te zeggen of ik die wel eens gehad heb.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind mazaa altijd lekker. Is deze beter?
Je zei net dat je al veel had geproefd!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of ik die wel eens gehad heb.
Lekkerderder dan Vivera, Garden Gourmet, Aldi, Lidl, Jumbo. Daarvan weet ik zeker dat ik ze gehad heb. Dat vind ik best veel soorten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zei net dat je al veel had geproefd!!!!
Nooit op, wel benieuwd, want ik ben meestal wat huiverig voor dergelijke vervangers.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:56 schreef Myraela het volgende:
Over vegan gesproken. Ik heb dus speciaal bij de Jumbo besteld om dit weekend sushi te kunnen maken met de vegan zalm en tonijn. Volgens mij heb ik dat spul ook al eens gegeten in de cheviche van 'The Streetfood Bar', toen vond ik het niet zo boeiend. Maar misschien voegt het in de sushi wel iets toe. Ben wel benieuwd.
Ik had laatst worst van garden gourmetquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekkerderder dan Vivera, Garden Gourmet, Aldi, Lidl, Jumbo. Daarvan weet ik zeker dat ik ze gehad heb. Dat vind ik best veel soorten.
Waku wordt ook echt steeds beter jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:
[ afbeelding ]
Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.
En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
Garden gourmet vind ik meestal het geld niet waard. Het is vrij duur en de vleesvervangers zijn niet bijzonder. De kaasrondo's en zo vond mijn vegetarische oudhuisgenootje eeeerg lekker, maar dat is kaas met paneermeel dus daar kan niet veel aan misgaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had laatst worst van garden gourmet
En dat was gewoon ronduit vies.
Lag dat aan dat vega worst kennelijk sowieso meestal niet lekker is..
of kan ik dat merk voortaan beter links laten liggen?
Ik ben niet de expertquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg een pot Vegan mayo van de buurvrouw, is dat wat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waku wordt ook echt steeds beter ja
Ik heb nog geen enkele écht goede warme vegan worst gegeten om eerlijk te zijn. (Die hotdog van de Ikea is prima, maar smaakt naar groenten, niet naar worst).quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe grillworst!?!?!? Daar kijk ik zo naar uit. Maar online elke keer uitverkocht en in de winkel nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog geen enkele écht goede warme vegan worst gegeten om eerlijk te zijn. (Die hotdog van de Ikea is prima, maar smaakt naar groenten, niet naar worst).
Enkel de grillworst van de AH vind ik lekker, maar ik durf niet te zeggen in hoeverre die in de buurt komt van het dierlijke origineel. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat mijn smaakvoorkeuren veranderd zijn.
Oh en garden gourmet vind ik over het algemeen matig. (Ik eet er ook niet zoveel van want het meeste is niet vegan)
Hoe eet je die balletjes?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de IKEA groenteworstjes erg lekker. Maar zijn inderdaad groenteworstjes, moet je niet eten als je iets wil dat op vlees lijkt. Ik neem wel altijd een paar zakken mee, net als de plantaardige balletjes. Die balletjes zijn wel de beste balletjes die ik tot nu heb gevonden.
Verschilt per merk, en of je liever mayo of liever fritesaus hebt. De Mayolijn van remia is als fritesaus best goed (mijn schoonouders hebben hem nu gewoon standaard. Hoewel dat niet echte fijnproevers zijn hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg een pot Vegan mayo van de buurvrouw, is dat wat?
Uit de oven. Met groente en aardappels ook uit de oven. En sausjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe eet je die balletjes?
inb4 'met je mond'
Ik eet ze echt met alles. Laatst gooide ik ze in de Chinese hotpot.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Hoe eet je die balletjes?
inb4 'met je mond'
is Hellman mayo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Verschilt per merk, en of je liever mayo of liever fritesaus hebt. De Mayolijn van remia is als fritesaus best goed (mijn schoonouders hebben hem nu gewoon standaard. Hoewel dat niet echte fijnproevers zijn hoor). Hellman vind ik ook best ok.
Jup. Er lijken hier wat problemen met de levering te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe grillworst!?!?!? Daar kijk ik zo naar uit. Maar online elke keer uitverkocht en in de winkel nog niet gevonden.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uit de oven. Met groente en aardappels ook uit de oven. En sausjes.
Voor als je te lui bent om iets anders te doen dan de oven aanzetten, spul erin schuiven en wachten.
Ik heb ze nog liggen en ik neig heel veilig naar 'in een wrap'quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet ze echt met alles. Laatst gooide ik ze in de Chinese hotpot.Ik vind het ook fijn bij m'n spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus. Maar gewoon simpel los gebakken bij het avondeten of op een broodje is ook heerlijk.
Ok veel jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekkerderder dan Vivera, Garden Gourmet, Aldi, Lidl, Jumbo. Daarvan weet ik zeker dat ik ze gehad heb. Dat vind ik best veel soorten.
Verwacht geen 'echte' mayo, die is zuurder. Als je toch over je nek gaat stuur je hem maar deze kant op.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
is Hellman mayo.![]()
Normaal heb ik Zaanse en lever ik in op kcal en smaak door halfvolle te kopen ()
Je hebt wel de goede, toch? Je hebt groente balletjes met stukjes groenten en die zijn meh. Maar de plantaardige balletjes die meer op vlees lijken, gaan sowieso een succes zijn. Wat je er ook mee doet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ze nog liggen en ik neig heel veilig naar 'in een wrap'
Meestal gebruik ik mayo niet om z'n awesome smaak maar als vettig smeermiddel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Verwacht geen 'echte' mayo, die is zuurder. Als je toch over je nek gaat stuur je hem maar deze kant op.
Ik heb de meh-balletjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel de goede, toch? Je hebt groente balletjes met stukjes groenten en die zijn meh. Maar de plantaardige balletjes die meer op vlees lijken, gaan sowieso een succes zijn. Wat je er ook mee doet.
Dingen met zwarte knoflookquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb kaas.Manchego met zwarte knoflook
![]()
Kaas
Oh. Dan pas ik mijn advies aan. Die moet je wel echt goed bakken. Vooral niet in een tomatensaus oid gooien want dan vallen ze een beetje uit elkaar. Wrap lijkt me dan inderdaad een prima optie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |