abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196284395
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef fietsie het volgende:
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
pi_196284436
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:02:19 ]
pi_196284457
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
pi_196284467
Ze hadden nooit met die zorgbonus moeten komen.
pi_196284469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Lekker subtiel wel, om zo naar iedereen hetzelfde bericht te sturen. :D
pi_196284479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284483
quote:
En zo werd het ons meegedeeld.

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
pi_196284486
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
ik DACHT ook serieus dat dat dus het plan was aanvankelijk.
pi_196284495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
Veel organisaties hebben ervoor gekozen voor iedere medewerker de bonus aan te vragen. Als het niet wordt goedgekeurd denk ik dat ze uit eigen middelen bijpassen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284496
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
je zou de spoiler niet quoten :)
pi_196284497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je zou de spoiler niet quoten :)
Klik er eens op ;)
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:12:47 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
Als ik zo snel door de niet lijst scrol dan vallen er wel een paar functies op die wat mij betreft wel voor de bonus in aanmerking mogen komen. Zijn misschien niet de directe handen aan het bed. Maar zonder hen gaat de zooi ook in lekker draaien als het ziekenhuis vol ligt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196284501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ik ben in het algemeen geen voorstander van bonussen, dus dat ben ik best met je eens. Als werkgever laten merken dat je iemand waardeert is fijn, maar met zulke bonussen komt er altijd alleen maar gezeur. Maar dat is weer een andere discussie. :D
pi_196284504
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
We have far more in common than that which devides us..
pi_196284518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
pi_196284531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Dat dus, en het is ook niet motiverend voor de huidige en komende golven
pi_196284540
Ik vind het ook raar dat iedereen hetzelfde bedrag krijgt.
Ik werk maar een paar uur in de zorg (destijds wel wat meer) maar krijg nu zowat drie keer een maandsalaris. Terwijl een collega die fulltime werkt en er dus veel meer mee in aanraking kwam naar verhouding een half maandsalaris krijgt.

Naar rato was eerlijker geweest. Maar, gezien het gedoe nu al, natuurlijk helemaal niet haalbaar.
pi_196284542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. "
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:16:16 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284543
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.

Groetjes,

Hoogtepunt vd dag.
pi_196284552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
Dat heb ik ook al begrepen dat die het niet zouden krijgen maar daar is wel over gesproken, dit bericht komt uit eind september.
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:59 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284554
quote:

[..]

en zo hoort het toch?
Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:18:19 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284559
quote:
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:21:12 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284590
quote:

[..]

en zo hoort het toch?
Beveiliging vh ziekenhuis ook. Laboratorium medewerkers ook. Fabrieksmedewetkers van covid testen ook. Ambtenaren belast met zorg ook.
De burgemeester ook.

Je moet natuurlijk ergens een grens trekken maar je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
pi_196284591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
In de tijd van "normale" post was een directeur een keer aan het klagen dat het zo lang duurde voordat de postkamer de ronde had gelopen en hij deed er nogal minachtend over.
Heb 'm gevraagd wat een groter probleem was voor het bedrijf, een week lang geen raad van bestuursleden op kantoor (toen reisde men ook minder) of een dag lang geen mensen op de postkamer.
Hij zweeg....(en het is ook nooit meer goedgekomen >:) )
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:35:25 #28
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196284776
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
Ongetwijfeld. Maar als ze het krijgen is er ook weer commentaar op. Want je staat niet met handjes aan het bed.
pi_196284831
Er is ook nog een brief voor een ander hier bezorgd :')

Ik heb geen mening over de bonus. Of eigenlijk een stuk of 6 elkaar tegensprekende meningen.
Spoilers!
pi_196284932
De Zorgverzekeraars zouden hun winsten en advertentiekosten in een pot kunnen doen...
voor iedereen in de Zorg, naar rato en wat fietsie pragmatisch formuleert.
Fietsie for president. w/
pi_196284941
Oh iemand appt nu een screenshot van een vorige mededeling, vorige maand, dus nu zijn we in verwarring :+
(ik kan zelf niet meer in mijn werkmail zonder token, dus op mn vrije dagen en er is iets belangrijks appen we op de werkapp wel zo handig)

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:01:47 ]
pi_196285015
Het wordt een vreemde dag hier..
SPOILER
pi_196285019
Ze hebben dus de die vermaledijde bonus aangevraagd voor die en die en deze voorwaarden.
Dan krijg je het, maar dan mag/ga je het uitkeren volgens de voorwaarden van het vws? Dat mag je toch zelf bepalen dan? Ik snap er geen bal meer van.
pi_196285022
Hoe is deze dag nou alweer halverwege? :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_196285033
Ach @AnneX wat rottig zo :*
pi_196285041
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Jij achter in huis op een bankje en mr X en zwager aan tafel voor? Hoef je hem ook niet te spreken.
Of ga ff wandelen >:)
pi_196285043
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
je kunt natuurlijk... even gaan wandelen.
De deur uit kan ALTIJD.

maar misschien moet je het gewoon even proberen... soms heelt de tijd echt
en soms veranderen mensen ook.

(en anders moet je spontaan even wat wegbrengen naar iemand en was je dat helemaal vergeten... en ga je alsnog dat blokje om)

je kunt het :*
pi_196285082
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.

Groetjes,

Hoogtepunt vd dag.
Ik vind het juist wel leuk altijd, de vellen van salami en chorizo en aanverwanten pellen! Maar om er nou steeds voor met de trein naar Enschede te gaan..
pi_196285104
En yup Anne, waarom nergens heen als je altijd wandelen kunt? Hup, frisseneuzen jij :Y
pi_196285114
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn. :)

Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk :+

Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus! ;) ) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig :P
pi_196285117
quote:
Niks mis met die zorgbonus, maar wel met de uitvoering ervan. En verder wat fietsie zei :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196285123
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie. :9
pi_196285147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie. :9
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op 8-)
pi_196285152
Lastige situatie @AnneX, maar wat de anderen zeggen, wandelen? boodschappen doen? Met een boek op bed gaan liggen?

Vreemd @Blues, hopelijk krijg je het toch, je hebt er wel recht op volgens de aanvraag.

Nou, gisteren blij over zeikende buurman omdat de advocaat duidelijk had aangegeven dat hij verkeerd zit. Maar meneer begrijpt de brief niet, en stuurt een epistel (vol schrijf/type/taalfouten) terug met diverse eisen waaronder dat hij het geld meteen wil hebben want de advocaat zit fout :?
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:04:56 #45
13783 Anthraxx
pi_196285160
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn. :)

Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk :+

Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus! ;) ) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig :P
Jij hebt vast echt wel een mening er over :o
pi_196285162
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.

/dilemma's
pi_196285173
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jij hebt vast echt wel een mening er over :o
Nee eigenlijk niet echt een duidelijke mening :D Ik zit in team Lucky geloof ik wat dit betreft.
pi_196285195
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.

/dilemma's
Team vegeteren.
pi_196285224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef minilot het volgende:
Hoe is deze dag nou alweer halverwege? :o
Dat ja.

Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.

Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
pi_196285227
@AnneX wat een narigheid :{ :*
pi_196285236
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op 8-)
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks :N
pi_196285240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat ja.

Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.

Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Lekker toch? ^O^

Ik liep gisteren naar de Ah verderop (2km enkele reis) en werd bij de AH herkent door een man die ik bij mijn huis langs me fietste. Die riep lachend 'Zo, jij komt van ver, gezond bezig, blijven doen hoor!' :D .
Wel grappig dat 'ie me herkende. (hoewel..ik heb een vrij opvallend blauwe jas... misschien dat het daardoor kwam :P )
pi_196285262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat is er niks aan thee?
Ik houd wel van het sterkere spul, bv rookthee. Sterk zetten, dan kun je er een muurtje van bouwen. :P
pi_196285265
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Je kunt er echt prima biscuitjes in dopen! ^O^ En het is warm. En om nu 20 koppen bouillon te drinken vinden mijn nieren niet zo tof vermoed ik. En koffie blief ik niet. En water is me te koud. Verder eigenlijk niks in huis. :P
(Ohjawel, sojamelk. Maar dat drink ik niet 'los'.)
pi_196285283
Ik mag elke dag onder een dekentje op de bank O+
Spoilers!
pi_196285294
Tevens is dit mijn eerste officiële werkdag sinds 5 oktober. Gaat best ok.
Spoilers!
pi_196285297
Oeh, thee om gemberkoekjes in te dippen. :9 Daar zou ik wel zin in hebben.
pi_196285341
Een dutje, daar heb ik zin in. Pff, ik ben gaar.
pi_196285394
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid :')

Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan :P
pi_196285410
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid :')

Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan :P
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...

Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
pi_196285457
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...

Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
Ik wel. Ik weet dat niemand het ziet, maar ik voel mezelf er dan toch ongemakkelijk bij als ik het niet doe.
Struggels.

En mijn vaste tijd was inmiddels gevuld, moet ik alsnog om half vijf gaan -O- *bh uitdoet*
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:30:30 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_196285482
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
pi_196285501
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
pi_196285674
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje :{w
pi_196285745
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje :{w
Het kan zo makkelijk...mail mij/bel mij/app mij
pi_196285762
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?

Dank voor jullie luisterend oor. :*
pi_196285794
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?

Dank voor jullie luisterend oor. :*
Ik heb ook geen last van mijn beha. Ik heb een aantal fijne aan laten meten en nu bestel ik elke keer dezelfde.

Is de ellende al achter de rug? Lijkt me lastig. Ik snap wel dat het enorm onprettig kan zijn om iemand in je huis te hebben, ook al ben je zelf in een andere kamer of in de tuin. :*
Spoilers!
pi_196285812
Geen echte last van mijn bhs maar toch liever zonder O+
pi_196285918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:30 schreef z80 het volgende:
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
Wel foto van het eindresultaat hier hè? *O*
pi_196285938
quote:

Er zijn beroerdere manieren om een ochtend kwijt te raken *O*
pi_196285964
Mijn verwarring er ff goed uitgewerkt >:)
Hele tuinkamerpui/ramen/houtwerk :r r binnen en buiten gedaan.
Kledingwas opgehangen.
Garage geveegd en meteen door met het opritje en de garagedeur en ook nog ff tuin geveegd.
Ik kwam bij het schoonmaken tuinkamerpui nog wat snotneuzerij en haartjes van Xena tegen O+ en de vergeetmenietjes op haar grafje bloeien ook nog steeds *G*
pi_196285970
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
pi_196285981
quote:

.

Wow wat een lange route. Leuk!
Nog foto's geschoten?
pi_196286006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
G 90 hiero, meteen na douchen als ik opsta aan en rond 1900 uit :D
Wel nodig om er eentje te dragen anders stap ik steeds op ze :P

Ik heb nu wel eindelijk!! de goeie maat en die zitten dan ook perfect. Jaren met een verkeerde maat gelopen 8)7
pi_196286153
Wachten op een mailtje -O- je zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
pi_196286205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op een mailtje -O- je zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
pi_196286526
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
Een dag :)
pi_196287204
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
pi_196287239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is ;)
pi_196287249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is ;)
Dat zeker :D

Helder :D
pi_196287347
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren :+
pi_196287407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren :+
Ik stop best vaak dingen in mijn bh :') Mijn mp3-spelertje zit in mijn sportbh tijdens het hardlopen *O*

En wat die bonus betreft: dat hadden ze nóóit moeten beloven en zeker niet "jij wel en jij niet" moeten doen |:(
Wie er ook niet in aanmerking kwamen voor een bonus? Anaesthesie assistenten. De mensen die helpen bij het intuberen. De meest gevaarlijke handeling betreffende kans op besmetting in het ziekenhuis. En de meest emotionele handeling. Je doet het namelijk bij mensen die helemaal niet weten of ze ooit nog wel wakker worden. Die kwamen dus ook niet in aanmerking voor een bonus :') Faal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196287420
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
:D
Creatief
pi_196287528
Ik heb wel eens mensen gezien die spullen kwijtraakten in hun beha, of die de gekste dingen uit hun decolleté visten.

Toch heb ik liever broekzakken.
pi_196287628
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur :')
Spoilers!
pi_196287660
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur :')
haha titicalls
pi_196287684
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen :?
pi_196287727
Potloden berg je juist niet op in je bh :7 :P

Ik heb zelf ook nooit echt de neiging gehad dingen inmijn bh te verstoppen. Hooguit een keer een zakdoekje als ik een zakloos ( ;( ) jurkje aan heb en geen tasje mee wil nemen.
pi_196287731
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen :?
Ik ook niet hoor. Misschien ben ik er ook niet voor gebouwd :s)
Mijn telefoon zit meestal in mijn rugzak of jaszak als ik de deur uit ga.
pi_196287760
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
pi_196287774
quote:
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Spoilers!
pi_196287797
Knapzakbh's, ik ben oprecht verbaasd.. ik geloof niet dat ik IRL vrouwen ken die hun beha als opbergruimte gebruiken :o
pi_196287798
Telefoon in mijn achterzak doe ik niet meer, in elk geval niet buiten, dat heeft me al een keer een scherm gekost :P
Maar in mijn BH zit het ook voor geen meter, veel te groot (ik heb niet zulke grote cups, dus het past ook niet eens :') )
Dus mijn telefoon zit gewoon in mijn jaszak/zak vest/tasje op rug.

Zo, gaar. Maar even aankleden en een rondje lopen.
Met BH :P Ik ben me zonder echt continu veel te bewust van m'n borsten :')
(En ik vind het er bij de meeste kleding in mijn geval ook veel minder mooi uitzien. )
pi_196287799
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
pi_196287800
Ik heb bijna geen kledingstukken met zakken -O- wel vervelend tijdens het wandelen
pi_196287816
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven :D . Kittens gaan niet passen
pi_196287822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Duidelijk! :Y
pi_196287834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
Dit inderdaad :Y
pi_196287890
Ik kom ook niet in het openbaar met spullen tussen mijn beha natuurlijk. Gewoon in en om het huis. Het komt wel regelmatig voor dat ik mijn telefoon uit mijn beha moet vissen als er weer eens een nieuwsgierige buur een praatje komt maken over de moestuin.

Het is wel een slippery slope hoor. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik bij volle handen mijn beha ook gebruik als tijdelijke opslaglokatie in huis. Ik vervoerde er gisteren nog 2 lolly's in.
Spoilers!
pi_196287896
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven :D . Kittens gaan niet passen
Mees O+ ;(

Kittens passen idd alleen in een iets ruimer of rekbaar topje.
pi_196287900
Mijn tel zit in zo'n hoes met pasjes. En dat heb ik soms bij gebrek aan zakken wel in mijn G'tje :+ Valt niet op.
pi_196287906
Ik heb geen zakken in m'n sportkleding, dus dan gaat het inderdaad gewoon in m'n BH. Vroeger bij het stappen ging er ook vaak wat geld in.

Maar voor de rest ben ik gewoon iemand die altijd met een rugzak loopt of met asociaal volle zakken.
pi_196287908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom ook niet in het openbaar met spullen tussen mijn beha natuurlijk. Gewoon in en om het huis. Het komt wel regelmatig voor dat ik mijn telefoon uit mijn beha moet vissen als er weer eens een nieuwsgierige buur een praatje komt maken over de moestuin.

Het is wel een slippery slope hoor. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik bij volle handen mijn beha ook gebruik als tijdelijke opslaglokatie in huis. Ik vervoerde er gisteren nog 2 lolly's in.
pi_196287912
Voor de beeldvorming. Ik heb dus ook niet veel borst. In elk geval niet in proportie met de rest van mijn lijf. Maar ik draag beugelbeha's en de telefoon gaat dus in het midden, dat klemt goed vast.
Spoilers!
pi_196287933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat doe ik ook. Als ik de keuken uitloop met twee glazen drinken en nog iets mee wil nemen. Dan stop ik gerust een reep chocolade eerst even in m'n bh. :D
pi_196287936
Thuis ook meestal een bandshirtje aan met een normale hoge tshirt-hals, een lolly daaronder in mijn beha zien te stoppen lijkt me uitermate onhandig! :D
pi_196287958
Ik geloof dat ik serieuze voordelen begin te ontwaren wat betreft het gewoonlijk aanhebben van spijkerbroeken met zakken aan de voor- en achterkant waarin lollies, chocoladerepen, afstandbedieningen en telefoons moeiteloos door het huis heen reizen.. :)
pi_196287964
Ik bedenk me net dat ik eerder een badpak vervoerder ben dan een bh vervoerder. Bij glijbanen waarbij je geen bril op mag (zodat ik lekker veilig blind de baan af mag storten) douw ik mijn bril altijd tussen mijn boobjes. Veilig, beschermd én bij de hand.
pi_196287966
Ik loop vaak in een trui of vest met zo'n grote buidelzak want ik zit toch thuis en dan kan ik maar beter m'n grootste, warmste, comfortabelste truien dragen. Alle mee te dragen zooi gaat in die buidelzak... of ik loop twee keer want het is nog geen 7 meter van mijn keuken naar mijn bureau :D
pi_196287975
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:05 schreef minilot het volgende:
Ik geloof dat ik serieuze voordelen begin te ontwaren wat betreft het gewoonlijk aanhebben van spijkerbroeken met zakken aan de voor- en achterkant waarin lollies, chocoladerepen, afstandbedieningen en telefoons moeiteloos door het huis heen reizen..
Bij mij past er geen chocoladereep in m'n broekzak hoor. Ik draag normaal ook altijd wel spijkerbroeken met zakken. Even getest, de afstandbediening past wel makkelijk, maar heb wel het gevoel dat het eerder zou vallen dan uit m'n bh.
pi_196288008
Doorsnee chocoladereep is toch niet groter dan een doorsnee afstandsbediening?
Goed onderwerp wel, dit! :7
pi_196288021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:07 schreef minilot het volgende:
Beetje Johnny Doodle is toch wel een stuk breder.
pi_196288029
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:03 schreef minilot het volgende:
Thuis ook meestal een bandshirtje aan met een normale hoge tshirt-hals, een lolly daaronder in mijn beha zien te stoppen lijkt me uitermate onhandig! :D
:D Volgens mij kun je je shirt dan nog beter optillen en van onderaf iets in je BH stoppen, eerder dan via de hals. Maar dat is ook weer zo omslachtig.
pi_196288030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:07 schreef minilot het volgende:
Tony's wel, eigen merk niet.
pi_196288032
Even mijn zakken geleegd net. Score:

- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis

Telefoon was er al uit, want daar typ ik dit op :)
pi_196288034
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Volgens mij kun je je shirt dan nog beter optillen en van onderaf iets in je BH stoppen, eerder dan via de hals. Maar dat is ook weer zo omslachtig.
Kan je het nog beter in je broekband klemmen vanaf daar.
pi_196288038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef minilot het volgende:

- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis

Waarvoor had je de rolmaat?
pi_196288048
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik overwoog beide routes inderdaad, en yup, allebei onhandig 8)7
pi_196288053
quote:

- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis

Loopt dat niet idioot irritant? Of heb ik gewoon te strakke broeken aan?
(Met harembroeken vind ik het ook niks, want dan zakt die broek van m'n kont door het gewicht :') )
pi_196288072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kan je het nog beter in je broekband klemmen vanaf daar.
Ja, doe ik ook wel eens heel, in uiterste nood. Maar bij mijn spijkerbroeken gaat het eigenlijk al niet (dan wipt het er gewoon aan de bovenkant uit) en bij iets lossere/elastischere broeken kan ik het daarna ter hoogte van m'n sokken weer oprapen :')
pi_196288079
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Loopt dat niet idioot irritant? Of heb ik gewoon te strakke broeken aan?
(Met harembroeken vind ik het ook niks, want dan zakt die broek van m'n kont :') )
De meeste van die dingen zijn hartstikke klein. Als je dat een beetje verdeelt tussen links en rechts, en een niet al te strak model broek draagt, lijkt me dat het wel gaat.

Ik stop meestal minder dingen in mijn broekzakken, maar dat is vooral omdat ik ze anders telkens meewas :')
pi_196288082
quote:

- rolmaat
- boodschappenlijstje
- losse huissleutel
- smintje
- oordopjes
- divers pluis

Allemaal dingen van vandaag, of niet? :D Ik loop buiten de deur wel met volle zakken met twee sleutels en een sleutelbos, maar thuis gooi ik alles er meteen weer uit.
pi_196288103
Ik heb trouwens nog nooit iets in een kontzak gestopt. Ik moest net zelfs even voelen om te checken of dat wel echte zakken waren. :')
pi_196288109
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarvoor had je de rolmaat?
Voor het opmeten van de ruimte tussen Günthers afgelopen weekend in elkaar gezette eenpersoonsbed en de muur, om te zien of er nog op zinnige wijze een bureautje en stoel in het kamertje past :)
pi_196288131
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iets in een kontzak gestopt. Ik moest net zelfs even voelen om te checken of dat wel echte zakken waren. :')
Geinig! Mijn telefoon er dus altijd in :Y
pi_196288153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Allemaal dingen van vandaag, of niet? :D
Sowieso want elke dag een schone broek :)
pi_196288164
Nog een broekzak-vraag. Doen jullie sleutels en telefoon tegelijk in dezelfde zak?
pi_196288170
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Sowieso want elke dag een schone broek :)
Oh wow, dat doe ik dan weer niet. :D
pi_196288173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:16 schreef Myraela het volgende:
Nog een broekzak-vraag. Doen jullie sleutels en telefoon tegelijk in dezelfde zak?
Ja. Ik maal niet om wat krasjes.
pi_196288176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:16 schreef Myraela het volgende:
Nop, komt nog uit de periode dat ik geen hoesje met flapje had. Veel te bang voor krassen.
pi_196288200
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh wow, dat doe ik dan weer niet. :D
Ik maak mijn broek ook wel gewoon vies elke dag: modder van buiten, plakvingers van Günther, geur erin van wat ik heb staan koken/bakken, whatever.. En momenteel hardloop ik ook in mijn spijkerbroeken. Elke dag alle kleren schoon uit de kast :Y
pi_196288258
Sinds jaren al geen telefoon meer in mijn broekzak. Vind ik onhandig, altijd tas(je) bij als ik de deur uitga en thuis ligt hij prima op tafel.
Inmiddels ben ik dus gemigreerd naar zo’n grote telefoon dat die in geen enkele broekzak meer past.
pi_196288484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor het opmeten van de ruimte tussen Günthers afgelopen weekend in elkaar gezette eenpersoonsbed en de muur, om te zien of er nog op zinnige wijze een bureautje en stoel in het kamertje past :)
Oh daarom ligt ie in zijn eigen bed/kamertje! Een nieuw bed *G* Vond ie het spannend/leuk/gewoon?
  dinsdag 17 november 2020 @ 16:41:46 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196288522
Niemand hier die deze heeft?

pi_196288558

Ik weet niet of het plaatje lukt, maar hema heeft dus speciale decollete-portemonnees om aan je bh te klemmen. Nee, ik heb niet zo’n ding, ik heb een handyman. Veel handy’er.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196288592
Maar vandaag had ik gewoon een rokje met zakken aan. En een jas. En een rugzakje.

25duizend stappen, van 10 tot 15:30 gewandeld. Daarna op hotel een soepje en nu aan de wijn. Ik slaap vannacht wel weer goed denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196288748
quote:
Haha mijn bh heeft ook voornamelijk als drugsopbergplekje dienst gedaan :') verder ook niet echt de neiging iets anders, behalve mijn tieten, er in te stoppen :D
pi_196288765
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:44 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet of het plaatje lukt, maar hema heeft dus speciale decollete-portemonnees om aan je bh te klemmen. Nee, ik heb niet zo’n ding, ik heb een handyman. Veel handy’er.
Dit vind ik nog best handig :D
pi_196288798
Ik heb nu een zwangerschapsbroek aan en daarvan zijn de zakken aan de voorkant nep }:| zo irritant.
pi_196288856
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:00 schreef Aure het volgende:
Ik heb nu een zwangerschapsbroek aan en daarvan zijn de zakken aan de voorkant nep }:| zo irritant.
Want als je zwanger bent heb je natuurlijk geen zakken nodig :X
pi_196288865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Want als je zwanger bent heb je natuurlijk geen zakken nodig :X
Ja ik snap er ook niks van. De kontzakken zijn gelukkig wel echt :P
pi_196288894
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:04 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik snap er ook niks van. De kontzakken zijn gelukkig wel echt :P
Geen kontzak leverde mij vandeweek nog bijna een natte telefoon op... ik had net op tijd door dat het wel heel makkelijk ging _O-
pi_196288901
2 weken online gratis pianoles van Corrrrrr Bakkerrrrrrrrr geritseld net *) *) :D
pi_196288914
Ik ben van mijn eigen erf geweest. Inclusief een kletspraatje, buitenschoenen en stevig doorstappen. Mijn nieuwe jas is goedgekeurd en ik ben niet gevallen. Het was alweer 6 weken geleden dat ik de deur uit ging. Ik ben hier blijer mee dan ik dacht.
Spoilers!
pi_196288947
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben van mijn eigen erf geweest. Inclusief een kletspraatje, buitenschoenen en stevig doorstappen. Mijn nieuwe jas is goedgekeurd en ik ben niet gevallen. Het was alweer 6 weken geleden dat ik de deur uit ging. Ik ben hier blijer mee dan ik dacht.
Yikes!

En heel belangrijk: ook de weg naar huis nog niet vergeten :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 17:10:00 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196288961
Smsje vd belastingdienst. Of ik wilde betalen. Heb maar meteen gedaan want er stond in dat deurwaarder na vandaag wordt ingeschakeld.
pi_196289043
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:10 schreef Kreator het volgende:
Smsje vd belastingdienst. Of ik wilde betalen. Heb maar meteen gedaan want er stond in dat deurwaarder na vandaag wordt ingeschakeld.
Wel via dat linkje toch?
Heel belangrijk.
pi_196289318
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:10 schreef Kreator het volgende:
Verstandig.
pi_196289340
Ik ben een webshop aan het F5'en. :9
pi_196289344
Het is de Albert Heijn, want ik wil een bezorgmoment volgende week.
pi_196289349
Zo'n spannend leven, Myraela. Vertel ons meer.
pi_196289363
Maar nee, ik moet een beetje mysterieus blijven verder.
pi_196289398
Automensen, hoe vaak laat ik motorolie in de auto vervangen? Het is 20.000 kilometer en 5 jaar geleden.
9 Jaar daar voor is de remvloeistof vervangen. Dat klinkt lang.
Spoilers!
pi_196289433
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Automensen, hoe vaak laat ik motorolie in de auto vervangen? Het is 20.000 kilometer en 5 jaar geleden.
"Hoe vaak u de olie moet verversen, hangt af van het type auto en de hoeveelheid kilometers die u rijdt. Gemiddeld zou het verstandig zijn de olie te verversen na iedere 10.000 tot 15.000 kilometers. Rijdt u niet veel? Probeer dan minstens ieder jaar de olie te verversen."

* Deze Googleservice is gratis aangeboden door Myraela.
pi_196289461
Ik doe het overigens nooit.
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:43:11 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196289470
quote:
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. En bij de alle nieuwste auto's kan het ook om de 2 jaar dacht ik.

Remvloeistof mag ook zeker wel weer eens verse in.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196289497
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. En bij de alle nieuwste auto's kan het ook om de 2 jaar dacht ik.

Ik was er al bang voor. Ik had dit beter uit kunnen zoeken voor de auto vorige maand voor de apk ging ook :')
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:47:02 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196289526
quote:
Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. Sommige auto's ook om de 2 jaar.

Op de website van Kroon kun je je kenteken invoeren en zie je de meeste intervallen.
Weet niet precies welke uitvoering je hebt? De 1.4 is om de 2 jaar.

https://www.kroon-oil.com(...)/#!/component:95335/
pi_196289626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
2 weken online gratis pianoles van Corrrrrr Bakkerrrrrrrrr geritseld net *) *) :D
Hóe...’gewonnen’ , dagelijks mét facetime?
Vertel!

En Lucky..wat een goed bericht: eropuit mét nieuwe jas! w/

Klopt het, dat ik Lonaa niet zie posten?
pi_196289728
quote:
Daar let de garage op😉 met kleine/grote beurt en/of apk, toch!?

Hoe zou het leven eruit zien zonder pakjesbezorgers en internetbestellingen.
Dat is de vierde bestelling vandaag:nu een brievenbus pakje. w/
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 18:00:46 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196289736
Over broekzakken en de inhoud ervan. Der Postilion heeft er net een artikel over geschreven

https://www.der-postillon.com/2020/11/maennerhosentasche.html
pi_196289755
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Elk jaar of elke zoveel kilometer. Dat kan 15,20,30.000km zijn. Sommige auto's ook om de 2 jaar.

Op de website van Kroon kun je je kenteken invoeren en zie je de meeste intervallen.
Weet niet precies welke uitvoering je hebt? De 1.4 is om de 2 jaar.

https://www.kroon-oil.com(...)/#!/component:95335/
Thanks, 30.000km of 2 jaar. Dan valt het nog mee :D
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 18:02:24 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196289760
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als je alleen om een apk vraagt bij een fastfitter dan doen ze ook verder niets ;)
pi_196289801
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe zou het leven eruit zien zonder pakjesbezorgers en internetbestellingen.
Dat is de vierde bestelling vandaag:nu een brievenbus pakje. w/
De laatste beurt was in 2009 _O-

Daarna had mijn schoonvader hem in onderhoud maar die vertelde nooit wat hij deed. Hij stierf in 2013. Toen kwam het op de lange baan.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 18:10:36 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196289882
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanks, 30.000km of 2 jaar. Dan valt het nog mee :D
Nja alsnog 3 jaar, oftewel anderhalf keer langer als voorgeschreven, te lang.

Als de garage synthetische olie heeft gebruikt. In simpele benzineblokken van die leeftijd willen ze ook nog wel eens halfsyntheet doen.

Ik moet elk jaar/20.000km. Tot dit jaar kwam 20.000 eerst.
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:13:14 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196289926
*Egopost*

Gloeiendegloeiende wat een buttdag zeg :r

* Barreltje gaat numaar eens koken na alweer een werkdag van 10 uur 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196289959
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De laatste beurt was in 2009 _O-

Daarna had mijn schoonvader hem in onderhoud maar die vertelde nooit wat hij deed. Hij stierf in 2013. Toen kwam het op de lange baan.
😳
pi_196289974
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

😳
Ja, ik moet er maar iets aan doen. Uiterlijk volgend jaar oktober, beloofd.
Spoilers!
pi_196289994
Maar je moet toch wel naar de apk? Daar geven ze dat soort dingen toch ook aan.
pi_196290049
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik moet er maar iets aan doen. Uiterlijk volgend jaar oktober, beloofd.
Sch.vader hing ook niet zo’n kaartje met een elastiekje aan het pookje van de ruitenwisser met de volgende k.m.-stand en grote/kleine beurt 😂
pi_196290096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:13 schreef Barreltje het volgende:
*Egopost*

* Kaatje1 Schuift een glas wijn naar @Barreltje
pi_196290201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef Myraela het volgende:
Maar je moet toch wel naar de apk? Daar geven ze dat soort dingen toch ook aan.
Niet bij mijn garage. Ik ga niet naar de dealer maar naar een kleine garage in de buurt. Die doen wat ik van ze vraag, namelijk de apk of het unfucken van mijn ruitenwissers of het vervangen van de accu.
Spoilers!
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:33:16 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196290214
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

* Kaatje1 Schuift een glas wijn naar @:Barreltje
Als ik dat nou ook nog zou mogen drinken.. maar weer in de geheel-onthoudingsstand..

:%
pi_196290233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als ik dat nou ook nog zou mogen drinken.. maar weer in de geheel-onthoudingsstand..

Glaasje roosvicee dan? En een doos bonbons! Zonder alcohol.
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:36:58 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196290261
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Glaasje roosvicee dan? En een doos bonbons! Zonder alcohol.
Bonbons :r

Je denkt dat je iets krijgt en dan smaakt het toch weer anders... _O-

En ik heb juist -heel verstandig- geen chocolade gekocht .. ik ben de laatste paar weken echt weer teveel kilos aangekomen.. :X
pi_196290279
quote:

[..]

:*
Spoilers!
pi_196290343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen.
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196290392
Ik doe thuis wel gelijk mn bh uit, maar draag strakke hemdjes, beste tussenweg miet mien memmen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196290393
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

En ik heb juist -heel verstandig- geen chocolade gekocht .. ik ben de laatste paar weken echt weer teveel kilos aangekomen.. :X
:o

Jamaar dan zeg jij waar je van houdt en dan laat ik alleen die in het doosje doen! Je wordt er wel viesdik van ;(

Jij bent verstandiger dan ik.
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:47:50 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_196290425
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je alleen om een apk vraagt bij een fastfitter dan doen ze ook verder niets ;)
Jawel. Zeuren dat de remblokken en ruitenwissers op zijn. Dat de ruitenvloeistof moet worden bijgevuld. En als ze de kans krijgen er lampen vervangen dienen te worden, het liefste in een setje. Want de ander is net zo oud.
pi_196290442
Ik heb zin in chocolade koffieboontjes. Die dingen zijn goddelijk.

Bonbons kunnen eigenlijk zelden op tegen gewoon een lekkere reep chocolade.
pi_196290505
Ik heb een lekkere toogoodtogo maaltijd in de vriezer gemikt om mijn groentenbordje te eten :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196290524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een lekkere toogoodtogo maaltijd in de vriezer gemikt om mijn groentenbordje te eten :'(
Gewoon strakjes alsnog opwarmen. :9

Wat is het?
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:54:43 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_196290543
Half november. En na een rondje lopen een hooikoorts aanval. Gister ging nog. Maar nu is het weer feest.
Hopelijk weer over voor bedtijd. Slapen met een loopneus is niets.
pi_196290551
Zometeen donuts maken :9 moet toch iets te eten hebben bij Great British Bake Off :9
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:55:17 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196290560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:49 schreef Myraela het volgende:

+1000 _O_
pi_196290562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon strakjes alsnog opwarmen. :9

Wat is het?
Nee ik ga slapen om dat te voorkomen :')

Parelhoen met aardappels en iets van gemengde groenten ofzo.
pi_196290580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik ga slapen om dat te voorkomen :')

Parelhoen met aardappels en iets van gemengde groenten ofzo.
Dat klinkt ook gewoon gezond, eigenlijk. :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 18:56:03 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196290583
Ik at uiteindelijk avo d eten met kroepoek.. en lucifer doet de rest O-)
pi_196290587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:54 schreef z80 het volgende:
Half november. En na een rondje lopen een hooikoorts aanval. Gister ging nog. Maar nu is het weer feest.
Hopelijk weer over voor bedtijd. Slapen met een loopneus is niets.
Ik hoor er veel mensen over klagen, komt dat toch omdat het nog zo warm is?
pi_196290602
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat klinkt ook gewoon gezond, eigenlijk. :D
Ja, mn eten was al klaar :(

Maar mn eten was ook wel beter... dieetwise.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 18:58:00 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196290629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:13 schreef Barreltje het volgende:
*Egopost*

Tien uur werken is een gemiddelde werkdag voor mensen die niet in de zorg of andere ambtenarij werken.

Mijn langste werkdag ooit was 35 uur non-stop.

Mietje.
pi_196290633
quote:

[..]

Sorry /aaioverbolletjesmiley
pi_196290684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ha, nog een bonbonhater, mij verklaren ze altijd voor gek, maar nu ken ik er nog een *O*
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:00:42 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_196290704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hoor er veel mensen over klagen, komt dat toch omdat het nog zo warm is?
Meer het gebrek aan een paar nachten vorst. Dan stopen de bomen en planten met groeien.
pi_196290794
quote:

Eens O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:04:54 #197
13783 Anthraxx
pi_196290836
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tien uur werken is een gemiddelde werkdag voor mensen die niet in de zorg of andere ambtenarij werken.

Mijn langste werkdag ooit was 35 uur non-stop.

Mietje.
Ik doe iets verkeerd ;(
pi_196290942
quote:

Oneens :D

Jullie gaan niet naar de goede bonbonzaken.

Intussen lunch en dineer ik vegan. Ik word daar niet helemaal blij van. Mooie maaltijden, kakelverse groenten, goede hoeveelheden. Maar overal proef ik iets... muffigs. Het is zeker niet vies, maar de volle prijs zou ik er niet aan uitgeven. Jammer voor de beestjes.
pi_196290968
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oneens. :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:44 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196291439
Bonbons O+
pi_196291442
Dat was best een inhoudsloze persconferentie zo.
pi_196291789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niet gekeken. Kan je het samenvatten? :+
pi_196291808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet gekeken. Kan je het samenvatten? :+
De maatregelen die maar 2 weken zouden duren, die zijn afgelopen.
pi_196291888
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oneens :D

Intussen lunch en dineer ik vegan. Ik word daar niet helemaal blij van. Mooie maaltijden, kakelverse groenten, goede hoeveelheden. Maar overal proef ik iets... muffigs. Het is zeker niet vies, maar de volle prijs zou ik er niet aan uitgeven. Jammer voor de beestjes.
En jij naar de verkeerde groentenboer

Hoe kan groenten nou muffig smaken?
Dan is het niet vers :)
pi_196291905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Behalve.. dat Rutte duidelijk echt HEEL erg trots was op Sinterklaas.

Dat is toch wel gedenkwaardig.
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:44:53 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196291916
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

De maatregelen die maar 2 weken zouden duren, die zijn afgelopen.
Hoho we moeten ook meer thuiswerken
pi_196291926
De nieuwe xbox en playstation zijn uit, maar beide zijn eigenlijk onmogelijk te krijgen. Coolblue heeft er dus ook veel te weinig. Maar nu kun je je schoen zetten om toch kans te maken om één van de 180 playstations te kunnen kopen.

Ze zijn wel lekker realistisch. :D

1. Bevestig je kansloze aanmelding

"Je hebt dit e-mailadres opgegeven om je schoen te zetten. Nu alleen nog even bevestigen en dan maak je heel weinig kans om uitgekozen te worden om de PlayStation 5 te bestellen."
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:45:19 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196291927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Behalve.. dat Rutte duidelijk echt HEEL erg trots was op Sinterklaas.

Dat is toch wel gedenkwaardig.
Oh ja die was mooi O+
pi_196292108
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh daarom ligt ie in zijn eigen bed/kamertje! Een nieuw bed *G* Vond ie het spannend/leuk/gewoon?
Louter leuk! En dat na bijna drie jaar tussenin in het grote bed :Y)
Nou hebben we gewoon gewacht tot -ie zelf over een eigen bed begon en hij heeft ook enthousiast zelf dekbedovertrekken uitgezocht - het was al met al meer zijn initiatief dan het onze :) Wellicht daarom ook flink enthousiast!
pi_196292252
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Myraela het volgende:
De nieuwe xbox en playstation zijn uit, maar beide zijn eigenlijk onmogelijk te krijgen. Coolblue heeft er dus ook veel te weinig. Maar nu kun je je schoen zetten om toch kans te maken om één van de 180 playstations te kunnen kopen.

Ze zijn wel lekker realistisch. :D

1. Bevestig je kansloze aanmelding

"Je hebt dit e-mailadres opgegeven om je schoen te zetten. Nu alleen nog even bevestigen en dan maak je heel weinig kans om uitgekozen te worden om de PlayStation 5 te bestellen."
Allerlei lui (waaronder mijn broertje :')) zijn mijn lief lastig aan het vallen of -ie er intern niet eentje kan regelen :N
pi_196292301
Efteling weer open, bieb weer open en zwembaden weer open - ook wel in lijn der verwachting maar niettemin voor mijn dagelijks leven wel drie relevante kwesties :)
pi_196292341
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:02 schreef minilot het volgende:
Allerlei lui (waaronder mijn broertje :')) zijn mijn lief lastig aan het vallen of -ie er intern niet eentje kan regelen :N
Ja joh, het is helemaal kansloos. :D Ze worden ook weer voor zoveel meer doorverkocht. :')
pi_196292374
Ik stoor me echt enorm aan die eerste gebarentolk. Haar mimiek is die van iemand die Klokhuis tolkt.
Ik vraag me af hoe een slechthorend persoon hier over denkt. Is het handig om zo een toon mee te krijgen nog voelt men zich benaderd als een zwakzinnige?

Ik at lekker, orzo met chorizo, pastinaak, pompoen, salie, hazelnoot en chilivlokken. Min of meer dit recept: http://www.bitchincamero.(...)rizo-hazelnut-pasta/
Spoilers!
pi_196292386
Avondeten hier was een propvolle maar helaas matige durum van de lokale bezorgexoot (verzoek van meeëtend broertje). Gelukkig was de baklava wel fijn en de los bestelde salade ook prima, erna nog wat vers fruit uit eigen koelkast op. Nu voor het eerst in een tijdje weer eens een poosje vasten. O+ Vrijdagochtend weer eten. Zaterdag zelf gevulde speculaas maken, erg veel zin in in! :9

Phoebs, succes met de afvalpoging! Wat is de aanpak? :*
pi_196292424
Ik had een curry met een currypasta van de Lidl. Die stond in de koopjesbak voor 25 cent, dus dat was een poging waard. Vind hem niet vies. Heb er wel zelf nog knoflook, gember en citroengras bij gedaan.
pi_196292448
Ha, voor vijfentwintig cent kan het ook nauwelijks tegenvallen natuurlijk! :D
pi_196292480
Sowieso kan het eigenlijk niet tegenvallen als je zelf nog knoflook, gember en citroengras toevoegt. Als het alleen tomatenpasta was geweest, was het ook al niet vies geworden. Maar toch.
pi_196292481
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:54 schreef AnneX het volgende:

Hóe...’gewonnen’ , dagelijks mét facetime?
Vertel!

Nee hoor, niet gewonnen, kwam voorbij op fb en gewoon aangemeld.
Schijnt ie vaker te doen.
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:15:38 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196292497
Gevuld speculaas O+
Zelfgemaakt spijs ligt al in de koelkast. Denk rond sinterklaas maken :9
pi_196292499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee hoor, niet gewonnen, kwam voorbij op fb en gewoon aangemeld.
Schijnt ie vaker te doen.
Wat geinig! :D Ook wel benieuwd naar hoe die lesjes dan verlopen :Y
pi_196292512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
Zelfgemaakt spijs ligt al in de koelkast.
Jum! O+
pi_196292517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En jij naar de verkeerde groentenboer

Hoe kan groenten nou muffig smaken?
Dan is het niet vers :)
Ik heb K&K besteld, geen idee welke groenteboer ze hadden.
Als ik groenten klaarmaak smaken ze niet muf ;( Ik verdenk de vleesvervangers :7
pi_196292532
Wat had je?
pi_196292576
Ik eet graag en vaak veganistisch maar het kan buiten de deur, danwel thuisbezorgd vontzettend muffig uitpakken - ik herken dat wel.
pi_196292659
Ik had die ervaring bij Vegan Masters niet echt. Al had ik wel een groene curry die wat muffig was, maar dat kwam vooral door ietswat laffe maken. En rijst met een curry van linzen is qua structuur ook maar een eentonige hap natuurlijk.

En de rendang vond ik gewoon echt vies. Die smaakte niet muffig, maar wel medicinaal ofzo. Heel vies.
pi_196292693
Ik eet eigenlijk vooral echt lekker vegan als ik het zelf maak - elders vandaan valt toch meestal gewoon flink tegen }:| Maar ik hou me aanbevolen voor (bezorg-)tips!
pi_196292697
Ik had stamppot boerenkool met rookworst. Van de hema. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196292703
Wel een beetje jammer dat ik bij alle gerechten een review achter heb gelaten. En bij de positieve gerechten hebben ze die wel geplaatst, maar mijn negatieve reviews niet.

Dat zie ik nu dus. Nu ben ik helemaal afgeknapt op ze. :')
pi_196292720
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:09 schreef minilot het volgende:
Avondeten hier was een propvolle maar helaas matige durum van de lokale bezorgexoot (verzoek van meeëtend broertje). Gelukkig was de baklava wel fijn en de los bestelde salade ook prima, erna nog wat vers fruit uit eigen koelkast op. Nu voor het eerst in een tijdje weer eens een poosje vasten. O+ Vrijdagochtend weer eten. Zaterdag zelf gevulde speculaas maken, erg veel zin in in! :9

Phoebs, succes met de afvalpoging! Wat is de aanpak? :*
Weinig eten, meer bewegen...
pi_196292722
Ik had gister stamppot andijvie met een nog van de Poolse week op CUL resterende jagersworst. Bedankt Poolse week! :9
pi_196292728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik bij alle gerechten een review achter heb gelaten. En bij de positieve gerechten hebben ze die wel geplaatst, maar mijn negatieve reviews niet.

Oh dat is wel wat treurig. :')

net als de bezorgtoko die 'gratis maaltijd en geld terug' beloofde als ik mijn slechte review van thuisbezorgd zou halen.
pi_196292737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:

Nou moe!
pi_196292779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Weinig eten, meer bewegen...
Joe. :Y) Succes dan maar!
pi_196292789
Graag bh-loos hier :Y

Maar als ik dan een jurkje zonder zakken aan heb én een bh, stop ik ook graag telefoon of sleutels of pinpas in mijn bh. Heb er een hekel aan om per se een tasje mee te moeten nemen.

Eerste werkdag bij een andere instelling zit er op. Was er een beetje nerveus voor maar het viel alles mee. Wil vanwege de privacy niet te expliciet iets over kwijt maar het gaat om diagnostiek en behandeling gericht op het voorkomen van delicten.
Ik blijk vrij weinig contact te gaan hebben met de patiënten. Dat vind ik nu nog wel prettig maar lijkt me op den duur erg saai. We gaan 't zien.

Nu moe :O
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_196292852
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh dat is wel wat treurig. :')

net als de bezorgtoko die 'gratis maaltijd en geld terug' beloofde als ik mijn slechte review van thuisbezorgd zou halen.
Dat is ook wel sad. :D Maar heb je het gedaan? :7

Maar dit is ook gewoon hun eigen website. Vraag dan gewoon niet om reviews, als je toch alleen de positieve plaatst. Wat moeten mensen dan met die reviews? Het was ook niet alsof ik asociaal was, ik beschreef gewoon de smaken en gaf het advies om één van de andere gerechten te bestellen omdat ik die veel smaakvoller vond.
pi_196292856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:32 schreef Lot_1 het volgende:
..maar het gaat om diagnostiek en behandeling gericht op het voorkomen van delicten
Oeh, maar dat klinkt op zich wel knetterboeiend ^O^
Benieuwd hoe je het verder gaat vinden, succes alvast!
pi_196292892
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Ik eet eigenlijk vooral echt lekker vegan als ik het zelf maak - elders vandaan valt toch meestal gewoon flink tegen }:| Maar ik hou me aanbevolen voor (bezorg-)tips!
Het restaurant van de meet in Enschede :P

Ik haal zelden af, op af en toe een pizza na in Antwerpen als ik geen zin heb om te koken. (De frituur die in plantaardige vet bakt zit 3km verderop, dus dat is het dan ook niet...)

Maar wij koken vaak ook liever zelf. De keuze qua restaurants is gewoon wat beperkter, en daarmee de kans dat je net een echt goede treft ook kleiner natuurlijk .
pi_196292894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is ook wel sad. :D Maar heb je het gedaan? :7

Maar dit is ook gewoon hun eigen website. Vraag dan gewoon niet om reviews, als je toch alleen de positieve plaatst. Wat moeten mensen dan met die reviews? Het was ook niet alsof ik asociaal was, ik beschreef gewoon de smaken en gaf het advies om één van de andere gerechten te bestellen omdat ik die veel smaakvoller vond.
I sold my soul. :@
pi_196292916
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wel gratis eten! *O* >:)
pi_196292918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:32 schreef Lot_1 het volgende:
Graag bh-loos hier :Y

Maar als ik dan een jurkje zonder zakken aan heb én een bh, stop ik ook graag telefoon of sleutels of pinpas in mijn bh. Heb er een hekel aan om per se een tasje mee te moeten nemen.

Eerste werkdag bij een andere instelling zit er op. Was er een beetje nerveus voor maar het viel alles mee. Wil vanwege de privacy niet te expliciet iets over kwijt maar het gaat om diagnostiek en behandeling gericht op het voorkomen van delicten.
Ik blijk vrij weinig contact te gaan hebben met de patiënten. Dat vind ik nu nog wel prettig maar lijkt me op den duur erg saai. We gaan 't zien.

Nu moe :O
Dat is het vrij specifieke vakgebied waar ik graag aan zou bijdragen. :Y Gaaf. O+
pi_196292925
quote:
Hahahaha. :D

Was het wel een soort van 'ongelukje kan gebeuren' of denk je dat je review eigenlijk wel terecht was?
pi_196292930
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel gratis eten! *O* >:)
En was die keer WEL goed.
pi_196292961
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hahahaha. :D

Was het wel een soort van 'ongelukje kan gebeuren' of denk je dat je review eigenlijk wel terecht was?
Nou, die keer erna was het dus wel prima. Hij had wel redelijk solide verhaal over waarom het mis was gegaan. Nieuw personeel, druk met zaak opbouwen blabla.

Mijn pizza droop van het vet, dat was het voornaamste. :r En er was wat met F zn eten maar weet niet meer wat.
pi_196292962
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En was die keer WEL goed.
Dan was het de juiste keuze :7 ^O^
pi_196292971
Wat is jullie favoriete vegan maaltijd/gerecht ooit gegeten, luitjes? Graag zo specifiek mogelijk :)
pi_196292982
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
Wat is jullie favoriete vegan maaltijd/gerecht ooit gegeten, luitjes? Graag zo specifiek mogelijk :)
De falafel van Souq.

In een wortel-groente-wrap van fairytales, met gegrilde aubergine, tomaat, komkommer, ui en knoflooksaus. Die niet vegan is. :@
pi_196293017
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat vooral de 'oh, dit is toevallig vegan' gerechten zijn, Indiase keuken waarschijnlijk. En vaak niet de gerechten die bewust vegan zijn aangepast.
pi_196293035
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De falafel van Souq.

In een wortel-groente-wrap van fairytales, met gegrilde aubergine, tomaat, komkommer, ui en knoflooksaus. Die niet vegan is. :@
Als in, deze? Heus?

pi_196293042
Al vond ik de Whopper ook wel lekker. :D Maar niet als culinair hoogtepuntje, meer gewoon verbaasd dat ze zo dicht bij het origineel in de buurt komen.
pi_196293052
Die falafel heb ik ook nog in de kast staan na advies van Lonaa. :D
pi_196293079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Als in, deze? Heus?

[ afbeelding ]
Ja, heus. :@
Ik vind het, oprecht, de beste falafel. :9
Zelf maken heb ik wel eens gedaan, lang geleden. Dit eet ik liever.

Zelfs F. vraagt met regelmaat 'wanneer we weer eens falafel eten'. Er staat eigenlijk altijd een pak in de kast. :@
pi_196293086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
Die falafel heb ik ook nog in de kast staan na advies van Lonaa. :D
Hij staat hier vrijdag weer op het menu. :') :D

Edit: welke falafel heb je 'normaal'?
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:47:58 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293112
quote:
Van de zomer pop up restaurant hier in Nijmegen. Kiemkracht 64.
Hele menu was tof en uit eigen tuin en super smaakvol. Vooral de gebraisseerde rode kool met rode wijn saus O+
pi_196293114
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stoor me echt enorm aan die eerste gebarentolk. Haar mimiek is die van iemand die Klokhuis tolkt.
Ik vraag me af hoe een slechthorend persoon hier over denkt. Is het handig om zo een toon mee te krijgen nog voelt men zich benaderd als een zwakzinnige?

Ik at lekker, orzo met chorizo, pastinaak, pompoen, salie, hazelnoot en chilivlokken. Min of meer dit recept: http://www.bitchincamero.(...)rizo-hazelnut-pasta/
Mijn dove vriendin is groot fan van Irma
Maar ik heb dr niet heel negatief zien uitlaten over de dame van vandaag. Ook niet tojdens eerdere persconferenties.
pi_196293124
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij staat hier vrijdag weer op het menu. :') :D

Edit: welke falafel heb je 'normaal'?
Volgens mij wel, is dat de goede? Albert Heijn had maar 1 soort.

Ik heb ook nog groentewraps. Denk dat ik er dan wat van die plantaardige jalapeno spread van AH op smeer. Met wat tomaat en komkommer ofzo. :9
pi_196293132
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb K&K besteld, geen idee welke groenteboer ze hadden.
Als ik groenten klaarmaak smaken ze niet muf ;( Ik verdenk de vleesvervangers :7
Dat is stom :(
pi_196293134
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, heus. :@
Ik vind het, oprecht, de beste falafel. :9
Nou nou! En je eet het niet toevallig alleen precies als je net vijfhonderd kettlebellen hebt opgetild of weetikwat je voor onguurs uitvoert bij van die sessies?

Ik ga het binnenkort proberen! Wel benieuwd nu :9
Waar frituur je ze in, trouwens?
pi_196293139
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij wel, is dat de goede? Albert Heijn had maar 1 soort.

Ik heb ook nog groentewraps. Denk dat ik er dan wat van die plantaardige jalapeno spread van AH op smeer. Met wat tomaat en komkommer ofzo. :9
Dat bedoelde ik niet. :D Welke falafel koop je normaal gesproken, als je falafel koopt?

De AH heeft er idd maar 1, dat is die van het plaatje.
pi_196293155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou nou! En je eet het niet toevallig alleen precies als je net vijfhonderd kettlebellen hebt opgetild of weetikwat je voor onguurs uitvoert bij van die sessies?

Ik ga het binnenkort proberen! Wel benieuwd nu :9
Waar frituur je ze in, trouwens?
:D Ik eet het niet alleen maar na ongure dingen dus er is niet op die manier een vertekend beeld. :D

Dikke laag zonnebloemolie. :Y
pi_196293168
quote:

How do you sleep at night? :o
pi_196293173
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Ik eet het niet alleen maar na ongure dingen dus er is niet op die manier een vertekend beeld. :D

Alright, ik ga het kopen! :D ^O^
pi_196293178
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. :D Welke falafel koop je normaal gesproken, als je falafel koopt?

De AH heeft er idd maar 1, dat is die van het plaatje.
Oh sorry! Hahaha. Ik heb eigenlijk geen vaste falafel. Ik als er een aanbieding is probeer ik soms eens een ander merk, maar anders vind ik de basis falafel van AH ook al dikke prima. Sommige zijn best pittig, dat hoeft van mij niet.
pi_196293202
quote:
Kom ik binnenkort op terug (binnenkort bestellen bij Konijnenvoer)
pi_196293208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh sorry! Hahaha. Ik heb eigenlijk geen vaste falafel. Ik als er een aanbieding is probeer ik soms eens een ander merk, maar anders vind ik de basis falafel van AH ook al dikke prima. Sommige zijn best pittig, dat hoeft van mij niet.
Deze is niet pittig. Kruidig wel. :Y

Ik heb wel her en der k&k falafel geprobeerd, maar deze is veruit de beste. :Y
pi_196293217
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Alright, ik ga het kopen! :D ^O^
Ik ben benieuwd wat jij en Myraela er van vinden! Of dat het echt alleen aan mij (ons) ligt. :')
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:53:25 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293229
Oh en bijna vegan mega lekker eten https://denieuwewinkel.com

De creativiteit en smaken O+
Echt zo leuk wat zij maken en hoe ze erover vertellen.
pi_196293230
Mijn weekmenu ligt redelijk vast al deze week. Misschien zondag. :9
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:54:32 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293250
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze is niet pittig. Kruidig wel. :Y

Ik heb wel her en der k&k falafel geprobeerd, maar deze is veruit de beste. :Y
Ik vind mazaa altijd lekker. Is deze beter?
pi_196293278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vind mazaa altijd lekker. Is deze beter?
Ik durf niet te zeggen of ik die wel eens gehad heb. :@
pi_196293281
Over vegan gesproken. Ik heb dus speciaal bij de Jumbo besteld om dit weekend sushi te kunnen maken met de vegan zalm en tonijn. Volgens mij heb ik dat spul ook al eens gegeten in de cheviche van 'The Streetfood Bar', toen vond ik het niet zo boeiend. Maar misschien voegt het in de sushi wel iets toe. Ben wel benieuwd.
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:12 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293322
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik durf niet te zeggen of ik die wel eens gehad heb. :@
Je zei net dat je al veel had geproefd!!!!

pi_196293362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je zei net dat je al veel had geproefd!!!!

Lekkerderder dan Vivera, Garden Gourmet, Aldi, Lidl, Jumbo. Daarvan weet ik zeker dat ik ze gehad heb. Dat vind ik best veel soorten. :P
pi_196293388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:56 schreef Myraela het volgende:
Over vegan gesproken. Ik heb dus speciaal bij de Jumbo besteld om dit weekend sushi te kunnen maken met de vegan zalm en tonijn. Volgens mij heb ik dat spul ook al eens gegeten in de cheviche van 'The Streetfood Bar', toen vond ik het niet zo boeiend. Maar misschien voegt het in de sushi wel iets toe. Ben wel benieuwd.
Nooit op, wel benieuwd, want ik ben meestal wat huiverig voor dergelijke vervangers.

Ik ben vooral dol op mango, avocado en komkommer in sushi. Eventueel met wat (vegan) mayo.

En goh.. het allerlekkerste... Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik heb vooral positieve ervaringen door de mensen die erbij waren, of de moeite die er gedaan werd, nog enthousiast ook. Maar het was niet eens altijd het meest hoogstaande, en van sommige avonden weet ik dat we er heel gelukkig mee waren, maar wat we dan precies gegeten hebben..... :@ :')

(Dat is ergens ook wel treurig, dat je al godvergeten blij bent als er iets is dat meer is dan een kale pasta of bord sla. Dus ik probeer tegenwoordig wat kritischer te zijn. )
pi_196293398
Ik vond deze heel lekker:

Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.

En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196293401
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lekkerderder dan Vivera, Garden Gourmet, Aldi, Lidl, Jumbo. Daarvan weet ik zeker dat ik ze gehad heb. Dat vind ik best veel soorten. :P
Ik had laatst worst van garden gourmet

En dat was gewoon ronduit vies.

Lag dat aan dat vega worst kennelijk sowieso meestal niet lekker is..
of kan ik dat merk voortaan beter links laten liggen?
pi_196293426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:

[ afbeelding ]

Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.

En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
Waku wordt ook echt steeds beter ja :Y
pi_196293434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Garden gourmet vind ik meestal het geld niet waard. Het is vrij duur en de vleesvervangers zijn niet bijzonder. De kaasrondo's en zo vond mijn vegetarische oudhuisgenootje eeeerg lekker, maar dat is kaas met paneermeel dus daar kan niet veel aan misgaan.

Doe mij maar Vivera.
Maza falafel is ook prima spul.
En tofu vers halen bij de indonesische toko.
pi_196293436
quote:

[..]

Ik ben niet de expert :D Qua 'vervangers' eet ik eigenlijk alleen kaasschnitzels van Vivera ( @Myraela ) en ik heb wel eens van dat 'gehakt' gehad, jaren geleden. :')

Ben nog wel benieuwd naar dingen van Beyond, eigenljk.
pi_196293451
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Waku wordt ook echt steeds beter ja :Y
Ik kreeg een pot Vegan mayo van de buurvrouw, is dat wat?
pi_196293485
Qua worst zou ik de vega worst van de Lidl aanraden. Niet geweldig, maar wel de beste die ik tot nu toe heb gegeten. En bij de Lidl zijn de vleesvervangers ook lekker betaalbaar. Maar de juicy steak is daar wel m'n ultieme favoriet. :9 Die eet ik morgen ook als broodje burger.

Ik heb nu voor het eerst de chorizo besteld van Garden Gourmet. Ik ben normaal geen fan van Garden Gourmet, maar chorizo mis ik zo en dat kom ik vega nergens tegen. :')
pi_196293493
quote:

[..]

Ik heb nog geen enkele écht goede warme vegan worst gegeten om eerlijk te zijn. (Die hotdog van de Ikea is prima, maar smaakt naar groenten, niet naar worst).

Enkel de grillworst van de AH vind ik lekker, maar ik durf niet te zeggen in hoeverre die in de buurt komt van het dierlijke origineel. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat mijn smaakvoorkeuren veranderd zijn.

Oh en garden gourmet vind ik over het algemeen matig. (Ik eet er ook niet zoveel van want het meeste is niet vegan)
pi_196293514
Ik vind die Ikeaworst ook lekker maar vooral omdat ze er augurken, mosterd en rode kool bij hebben. :D
pi_196293517
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog geen enkele écht goede warme vegan worst gegeten om eerlijk te zijn. (Die hotdog van de Ikea is prima, maar smaakt naar groenten, niet naar worst).

Enkel de grillworst van de AH vind ik lekker, maar ik durf niet te zeggen in hoeverre die in de buurt komt van het dierlijke origineel. Ik ben er inmiddels wel echt van overtuigd dat mijn smaakvoorkeuren veranderd zijn.

Oh en garden gourmet vind ik over het algemeen matig. (Ik eet er ook niet zoveel van want het meeste is niet vegan)
Is dat die nieuwe grillworst!?!?!? Daar kijk ik zo naar uit. Maar online elke keer uitverkocht en in de winkel nog niet gevonden. ;(
pi_196293527
Ik vind de IKEA groenteworstjes erg lekker. Maar zijn inderdaad groenteworstjes, moet je niet eten als je iets wil dat op vlees lijkt. Ik neem wel altijd een paar zakken mee, net als de plantaardige balletjes. Die balletjes zijn wel de beste balletjes die ik tot nu heb gevonden. :9
pi_196293530
Ik heb kaas. :9 Manchego met zwarte knoflook :9

Kaas :9
pi_196293542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de IKEA groenteworstjes erg lekker. Maar zijn inderdaad groenteworstjes, moet je niet eten als je iets wil dat op vlees lijkt. Ik neem wel altijd een paar zakken mee, net als de plantaardige balletjes. Die balletjes zijn wel de beste balletjes die ik tot nu heb gevonden. :9
Hoe eet je die balletjes?

inb4 'met je mond'
pi_196293551
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kreeg een pot Vegan mayo van de buurvrouw, is dat wat?
Verschilt per merk, en of je liever mayo of liever fritesaus hebt. De Mayolijn van remia is als fritesaus best goed (mijn schoonouders hebben hem nu gewoon standaard. Hoewel dat niet echte fijnproevers zijn hoor :P ). Hellman vind ik ook best ok.
pi_196293564
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

inb4 'met je mond'
Uit de oven. Met groente en aardappels ook uit de oven. En sausjes.
Voor als je te lui bent om iets anders te doen dan de oven aanzetten, spul erin schuiven en wachten.
pi_196293573
quote:

inb4 'met je mond'
Ik eet ze echt met alles. Laatst gooide ik ze in de Chinese hotpot. :D Ik vind het ook fijn bij m'n spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus. Maar gewoon simpel los gebakken bij het avondeten of op een broodje is ook heerlijk.
pi_196293584
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Verschilt per merk, en of je liever mayo of liever fritesaus hebt. De Mayolijn van remia is als fritesaus best goed (mijn schoonouders hebben hem nu gewoon standaard. Hoewel dat niet echte fijnproevers zijn hoor :P ). Hellman vind ik ook best ok.
is Hellman mayo. :Y

Normaal heb ik Zaanse en lever ik in op kcal en smaak door halfvolle te kopen ( ;( )
pi_196293585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat die nieuwe grillworst!?!?!? Daar kijk ik zo naar uit. Maar online elke keer uitverkocht en in de winkel nog niet gevonden. ;(
Jup. Er lijken hier wat problemen met de levering te zijn.

Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Misschien ben ik gewoon een barbaar hoor :D
pi_196293592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Uit de oven. Met groente en aardappels ook uit de oven. En sausjes.
Voor als je te lui bent om iets anders te doen dan de oven aanzetten, spul erin schuiven en wachten.
:D O+
pi_196293601
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik eet ze echt met alles. Laatst gooide ik ze in de Chinese hotpot. :D Ik vind het ook fijn bij m'n spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus. Maar gewoon simpel los gebakken bij het avondeten of op een broodje is ook heerlijk.
Ik heb ze nog liggen en ik neig heel veilig naar 'in een wrap'
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:13:25 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293603
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok veel ja :D
pi_196293612
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

is Hellman mayo. :Y

Normaal heb ik Zaanse en lever ik in op kcal en smaak door halfvolle te kopen ( ;( )
Verwacht geen 'echte' mayo, die is zuurder. Als je toch over je nek gaat stuur je hem maar deze kant op. :P
pi_196293627
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ze nog liggen en ik neig heel veilig naar 'in een wrap'
Je hebt wel de goede, toch? Je hebt groente balletjes met stukjes groenten en die zijn meh. Maar de plantaardige balletjes die meer op vlees lijken, gaan sowieso een succes zijn. Wat je er ook mee doet. :9
pi_196293630
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Verwacht geen 'echte' mayo, die is zuurder. Als je toch over je nek gaat stuur je hem maar deze kant op. :P
Meestal gebruik ik mayo niet om z'n awesome smaak maar als vettig smeermiddel. :7 Ben benieuwd. :D
pi_196293640
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hebt wel de goede, toch? Je hebt groente balletjes met stukjes groenten en die zijn meh. Maar de plantaardige balletjes die meer op vlees lijken, gaan sowieso een succes zijn. Wat je er ook mee doet. :9
Ik heb de meh-balletjes ;(
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:16:13 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293657
quote:
Ik heb kaas. :9 Manchego met zwarte knoflook :9

Kaas :9
Dingen met zwarte knoflook O+
pi_196293672
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb de meh-balletjes ;(
Oh. Dan pas ik mijn advies aan. Die moet je wel echt goed bakken. Vooral niet in een tomatensaus oid gooien want dan vallen ze een beetje uit elkaar. Wrap lijkt me dan inderdaad een prima optie. :Y Zou er wel wat dingen bij gooien die wat sterker van smaak zijn, een barbecuesaus oid. Want zelf vind ik ze wat lafjes.
pi_196293689
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dingen met zwarte knoflook O+
Ja! O+

Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koop O+ kaas O+ waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')