abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196284395
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef fietsie het volgende:
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
pi_196284436
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:02:19 ]
pi_196284457
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
pi_196284467
Ze hadden nooit met die zorgbonus moeten komen.
pi_196284469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Lekker subtiel wel, om zo naar iedereen hetzelfde bericht te sturen. :D
pi_196284479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284483
quote:
En zo werd het ons meegedeeld.

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
pi_196284486
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
ik DACHT ook serieus dat dat dus het plan was aanvankelijk.
pi_196284495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
Veel organisaties hebben ervoor gekozen voor iedere medewerker de bonus aan te vragen. Als het niet wordt goedgekeurd denk ik dat ze uit eigen middelen bijpassen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284496
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
je zou de spoiler niet quoten :)
pi_196284497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je zou de spoiler niet quoten :)
Klik er eens op ;)
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:12:47 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
Als ik zo snel door de niet lijst scrol dan vallen er wel een paar functies op die wat mij betreft wel voor de bonus in aanmerking mogen komen. Zijn misschien niet de directe handen aan het bed. Maar zonder hen gaat de zooi ook in lekker draaien als het ziekenhuis vol ligt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196284501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ik ben in het algemeen geen voorstander van bonussen, dus dat ben ik best met je eens. Als werkgever laten merken dat je iemand waardeert is fijn, maar met zulke bonussen komt er altijd alleen maar gezeur. Maar dat is weer een andere discussie. :D
pi_196284504
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
We have far more in common than that which devides us..
pi_196284518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
pi_196284531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Dat dus, en het is ook niet motiverend voor de huidige en komende golven
pi_196284540
Ik vind het ook raar dat iedereen hetzelfde bedrag krijgt.
Ik werk maar een paar uur in de zorg (destijds wel wat meer) maar krijg nu zowat drie keer een maandsalaris. Terwijl een collega die fulltime werkt en er dus veel meer mee in aanraking kwam naar verhouding een half maandsalaris krijgt.

Naar rato was eerlijker geweest. Maar, gezien het gedoe nu al, natuurlijk helemaal niet haalbaar.
pi_196284542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. "
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:16:16 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284543
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.

Groetjes,

Hoogtepunt vd dag.
pi_196284552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
Dat heb ik ook al begrepen dat die het niet zouden krijgen maar daar is wel over gesproken, dit bericht komt uit eind september.
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:59 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en zo hoort het toch?
Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:18:19 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')