Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef fietsie het volgende:
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:02:19 ]
Lekker subtiel wel, om zo naar iedereen hetzelfde bericht te sturen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik DACHT ook serieus dat dat dus het plan was aanvankelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
Veel organisaties hebben ervoor gekozen voor iedere medewerker de bonus aan te vragen. Als het niet wordt goedgekeurd denk ik dat ze uit eigen middelen bijpassen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...
ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
je zou de spoiler niet quotenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat
Klik er eens opquote:
Als ik zo snel door de niet lijst scrol dan vallen er wel een paar functies op die wat mij betreft wel voor de bonus in aanmerking mogen komen. Zijn misschien niet de directe handen aan het bed. Maar zonder hen gaat de zooi ook in lekker draaien als het ziekenhuis vol ligt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis
Ik ben in het algemeen geen voorstander van bonussen, dus dat ben ik best met je eens. Als werkgever laten merken dat je iemand waardeert is fijn, maar met zulke bonussen komt er altijd alleen maar gezeur. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ze hadden nooit met die zorgbonus moeten komen.
en zo hoort het toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?
Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.
,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
Dat dus, en het is ook niet motiverend voor de huidige en komende golvenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. "
Dat heb ik ook al begrepen dat die het niet zouden krijgen maar daar is wel over gesproken, dit bericht komt uit eind september.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Beveiliging vh ziekenhuis ook. Laboratorium medewerkers ook. Fabrieksmedewetkers van covid testen ook. Ambtenaren belast met zorg ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en zo hoort het toch?
In de tijd van "normale" post was een directeur een keer aan het klagen dat het zo lang duurde voordat de postkamer de ronde had gelopen en hij deed er nogal minachtend over.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
Ongetwijfeld. Maar als ze het krijgen is er ook weer commentaar op. Want je staat niet met handjes aan het bed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:01:47 ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
Het wordt een vreemde dag hier..Jij achter in huis op een bankje en mr X en zwager aan tafel voor? Hoef je hem ook niet te spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga ff wandelen![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
Het wordt een vreemde dag hier..je kunt natuurlijk... even gaan wandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De deur uit kan ALTIJD.
maar misschien moet je het gewoon even proberen... soms heelt de tijd echt
en soms veranderen mensen ook.
(en anders moet je spontaan even wat wegbrengen naar iemand en was je dat helemaal vergeten... en ga je alsnog dat blokje om)
je kunt het![]()
Ik vind het juist wel leuk altijd, de vellen van salami en chorizo en aanverwanten pellen! Maar om er nou steeds voor met de trein naar Enschede te gaan..quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.
Groetjes,
Hoogtepunt vd dag.
Niks mis met die zorgbonus, maar wel met de uitvoering ervan. En verder wat fietsie zeiquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring opquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie.
Jij hebt vast echt wel een mening er overquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn.![]()
Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk![]()
Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus!) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig
Nee eigenlijk niet echt een duidelijke meningquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt vast echt wel een mening er over
Team vegeteren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.
/dilemma's
Dat ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef minilot het volgende:
Hoe is deze dag nou alweer halverwege?
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niksquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op
Lekker toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.
Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Wat is er niks aan thee?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks
Je kunt er echt prima biscuitjes in dopen!quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid![]()
Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan
Ik wel. Ik weet dat niemand het ziet, maar ik voel mezelf er dan toch ongemakkelijk bij als ik het niet doe.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...
Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatjequote:Op dinsdag 17 november 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
Het kan zo makkelijk...mail mij/bel mij/app mijquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje
Ik heb ook geen last van mijn beha. Ik heb een aantal fijne aan laten meten en nu bestel ik elke keer dezelfde.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?
Dank voor jullie luisterend oor.![]()
Wel foto van het eindresultaat hier hè?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:30 schreef z80 het volgende:
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
Er zijn beroerdere manieren om een ochtend kwijt te rakenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Wow wat een lange route. Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:
.
G 90 hiero, meteen na douchen als ik opsta aan en rond 1900 uitquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op een mailtjeje zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
Een dagquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk isquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
Dat zekerquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is
Ik stop best vaak dingen in mijn bhquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren
haha titicallsquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur
Ik ook niet hoor. Misschien ben ik er ook niet voor gebouwdquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijvenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
Meesquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven. Kittens gaan niet passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |