abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196284395
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef fietsie het volgende:
Mooie is zelfs dat mijn beroep, wat op kosten van en in opdracht van VWS is "opgericht", niet eens voorkomt in beide lijsten :P
Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
pi_196284436
En zo werd het ons meegedeeld: (quote maar niet haal m straks weg)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:02:19 ]
pi_196284457
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
pi_196284467
Ze hadden nooit met die zorgbonus moeten komen.
pi_196284469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Lekker subtiel wel, om zo naar iedereen hetzelfde bericht te sturen. :D
pi_196284479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
Bij de lijsten staat overigens gewoon dat ze niet compleet zijn en dat er altijd van afgeweken kan worden. Het is niet mogelijk om complete lijsten te maken. Er zullen altijd mensen zijn die vanuit hun functie niet altijd getroffen worden, maar toch wel extra hebben ingezet omdat ze op bepaalde locaties werken of whatever.
Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196284483
quote:
En zo werd het ons meegedeeld.

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
pi_196284486
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarom had de regeling ook gewoon moeten zijn: "Alle fte's die in de periode tussen x en y zorgverlening mogelijk hebben gemaakt met een minimum van z gemaakte uren, met een maximum van 1 uitkerende werkgever". Oid.
ik DACHT ook serieus dat dat dus het plan was aanvankelijk.
pi_196284495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

denk dat hoop mensen dan toch lichtelijk teleurgesteld gaan zijn...

ik dacht dat juist het idee was dat het niet op functie zou gaan gebeuren?
juist omdat dat in de hand zou gaan werken dat er mensen onnodig buiten de boot zouden vallen.
Veel organisaties hebben ervoor gekozen voor iedere medewerker de bonus aan te vragen. Als het niet wordt goedgekeurd denk ik dat ze uit eigen middelen bijpassen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196284496
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Medewerker communicatie is ontslagen? Zo breng je dat toch niet, als deze mail naar iedere medewerker gaat :')
je zou de spoiler niet quoten :)
pi_196284497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je zou de spoiler niet quoten :)
Klik er eens op ;)
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:12:47 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Welk groepie nono's heeft die lijst sowieso opgesteld. Komen zeker nooit in een ziekenhuis :P
Als ik zo snel door de niet lijst scrol dan vallen er wel een paar functies op die wat mij betreft wel voor de bonus in aanmerking mogen komen. Zijn misschien niet de directe handen aan het bed. Maar zonder hen gaat de zooi ook in lekker draaien als het ziekenhuis vol ligt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196284501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef Blues het volgende:
Ik ben in het algemeen geen voorstander van bonussen, dus dat ben ik best met je eens. Als werkgever laten merken dat je iemand waardeert is fijn, maar met zulke bonussen komt er altijd alleen maar gezeur. Maar dat is weer een andere discussie. :D
pi_196284504
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
We have far more in common than that which devides us..
pi_196284518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje en dat is naar iedereen gestuurd?

Dit heeft het ziekenhuis hier ervan gezegd, en ik had gedacht/gehoopt dat alle instellingen dat zo zouden doen. Want dat is echt niet meer dan normaal.

"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. Dus niet alleen een bonus voor de verpleegkundigen op de intensive care, maar ook voor bijvoorbeeld zorgmedewerkers, het ondersteunend personeel, staffunctionarissen, baliepersoneel en schoonmakers.

,,We gaan niet kiezen, we gaan voor iedereen”, aldus Barbara van der Velden, woordvoerder van Rijnstate."
en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
pi_196284531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en zo hoort het toch?
kan me nog voorstellen dat ze er een minimaal gewerkt aantal uren aan koppelen..
maar de mensen die niet aan het bed staan.. moesten OOK gewoon extra hard werken om de boel draaiend te houden uiteindelijk.
Dat dus, en het is ook niet motiverend voor de huidige en komende golven
pi_196284540
Ik vind het ook raar dat iedereen hetzelfde bedrag krijgt.
Ik werk maar een paar uur in de zorg (destijds wel wat meer) maar krijg nu zowat drie keer een maandsalaris. Terwijl een collega die fulltime werkt en er dus veel meer mee in aanraking kwam naar verhouding een half maandsalaris krijgt.

Naar rato was eerlijker geweest. Maar, gezien het gedoe nu al, natuurlijk helemaal niet haalbaar.
pi_196284542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
"Iedereen in vaste dienst verdient die bonus voor het verrichte werk tijdens de coronacrisis, zo meent de Raad van Bestuur. "
Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:16:16 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284543
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.

Groetjes,

Hoogtepunt vd dag.
pi_196284552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik dit lees, dan lees ik er vooral in "Dus voor ZZP'ers gaan we het niet aanvragen". Ik weet niet of dat ook echt zo is daar hoor, maar er zijn dus best een hoop locaties die het voor flexwerkers niet hebben aangevraagd. Terwijl ook die juist onwijs veel hebben gewerkt en zijn bijgesprongen.
Dat heb ik ook al begrepen dat die het niet zouden krijgen maar daar is wel over gesproken, dit bericht komt uit eind september.
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:59 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_196284554
quote:

[..]

en zo hoort het toch?
Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:18:19 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284559
quote:
Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 november 2020 @ 12:21:12 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196284590
quote:

[..]

en zo hoort het toch?
Beveiliging vh ziekenhuis ook. Laboratorium medewerkers ook. Fabrieksmedewetkers van covid testen ook. Ambtenaren belast met zorg ook.
De burgemeester ook.

Je moet natuurlijk ergens een grens trekken maar je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
pi_196284591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Eens.
Op de niet lijst staat de kok. Echter deze zal bij een ziekenhuis dat 100% draait met alle bedden bezet en overwerkend personeel ook extra uren moeten gaan draaien.
Zo zijn er veel meer functies. Je ziet de mensen niet. Maar zodra deze er mee stoppen valt het hele kaartenhuis in. Kun je nog zoveel handen aan het bed hebben.
In de tijd van "normale" post was een directeur een keer aan het klagen dat het zo lang duurde voordat de postkamer de ronde had gelopen en hij deed er nogal minachtend over.
Heb 'm gevraagd wat een groter probleem was voor het bedrijf, een week lang geen raad van bestuursleden op kantoor (toen reisde men ook minder) of een dag lang geen mensen op de postkamer.
Hij zweeg....(en het is ook nooit meer goedgekomen >:) )
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:35:25 #28
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196284776
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Half werkend Nederland verdient een bonus. (Nu ja, verdient..). Dit onderscheid en de selectie maakt het onmogelijk.
Ongetwijfeld. Maar als ze het krijgen is er ook weer commentaar op. Want je staat niet met handjes aan het bed.
pi_196284831
Er is ook nog een brief voor een ander hier bezorgd :')

Ik heb geen mening over de bonus. Of eigenlijk een stuk of 6 elkaar tegensprekende meningen.
Spoilers!
pi_196284932
De Zorgverzekeraars zouden hun winsten en advertentiekosten in een pot kunnen doen...
voor iedereen in de Zorg, naar rato en wat fietsie pragmatisch formuleert.
Fietsie for president. w/
pi_196284941
Oh iemand appt nu een screenshot van een vorige mededeling, vorige maand, dus nu zijn we in verwarring :+
(ik kan zelf niet meer in mijn werkmail zonder token, dus op mn vrije dagen en er is iets belangrijks appen we op de werkapp wel zo handig)

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 17-11-2020 14:01:47 ]
pi_196285015
Het wordt een vreemde dag hier..
SPOILER
pi_196285019
Ze hebben dus de die vermaledijde bonus aangevraagd voor die en die en deze voorwaarden.
Dan krijg je het, maar dan mag/ga je het uitkeren volgens de voorwaarden van het vws? Dat mag je toch zelf bepalen dan? Ik snap er geen bal meer van.
pi_196285022
Hoe is deze dag nou alweer halverwege? :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_196285033
Ach @AnneX wat rottig zo :*
pi_196285041
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Jij achter in huis op een bankje en mr X en zwager aan tafel voor? Hoef je hem ook niet te spreken.
Of ga ff wandelen >:)
pi_196285043
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
je kunt natuurlijk... even gaan wandelen.
De deur uit kan ALTIJD.

maar misschien moet je het gewoon even proberen... soms heelt de tijd echt
en soms veranderen mensen ook.

(en anders moet je spontaan even wat wegbrengen naar iemand en was je dat helemaal vergeten... en ga je alsnog dat blokje om)

je kunt het :*
pi_196285082
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben gek op salami maar ik haat het ontvellen en dun snijden van plakjes voor op je brood.
Kant en klaar is nooit zo lekker.

Groetjes,

Hoogtepunt vd dag.
Ik vind het juist wel leuk altijd, de vellen van salami en chorizo en aanverwanten pellen! Maar om er nou steeds voor met de trein naar Enschede te gaan..
pi_196285104
En yup Anne, waarom nergens heen als je altijd wandelen kunt? Hup, frisseneuzen jij :Y
pi_196285114
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn. :)

Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk :+

Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus! ;) ) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig :P
pi_196285117
quote:
Niks mis met die zorgbonus, maar wel met de uitvoering ervan. En verder wat fietsie zei :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196285123
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie. :9
pi_196285147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Met een dekentje op de bank is natuurlijk de fijnste thermoregulatie. :9
Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op 8-)
pi_196285152
Lastige situatie @AnneX, maar wat de anderen zeggen, wandelen? boodschappen doen? Met een boek op bed gaan liggen?

Vreemd @Blues, hopelijk krijg je het toch, je hebt er wel recht op volgens de aanvraag.

Nou, gisteren blij over zeikende buurman omdat de advocaat duidelijk had aangegeven dat hij verkeerd zit. Maar meneer begrijpt de brief niet, en stuurt een epistel (vol schrijf/type/taalfouten) terug met diverse eisen waaronder dat hij het geld meteen wil hebben want de advocaat zit fout :?
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:04:56 #45
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196285160
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Middag. Leuk lesje over thermoregulatie gehad. Deze prof stuurde ook veel aan op interactie, dat is wel fijn. :)

Verder zit ik in een dekentje gewikkeld op de bank, in pyama, met de laptop op schoot, maar dat mag gewoon 1x per maand als vrouw natuurlijk :+

Over de zorgbonus heb ik ook niet echt een mening. (Ja het is heus! ;) ) . Behalve dan dat ik heel veel mensen wel een bonus zou gunnen. Of sowieso een wat beter salaris. Maar ja, de details zijn dan weer zo lastig :P
Jij hebt vast echt wel een mening er over :o
pi_196285162
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.

/dilemma's
pi_196285173
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jij hebt vast echt wel een mening er over :o
Nee eigenlijk niet echt een duidelijke mening :D Ik zit in team Lucky geloof ik wat dit betreft.
pi_196285195
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu aan het bedenken of ik voor het volgende collegeblok straks ga verhuizen naar de eettafel of hier blijf zitten. Het is een werkcollege, met oefeningen. Dus kunnen schrijven is eigenlijk wel fijn. Maar ik ben in staat gewoon de salontafel naar me toe te trekken en hier te blijven vegeteren.

/dilemma's
Team vegeteren.
pi_196285224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef minilot het volgende:
Hoe is deze dag nou alweer halverwege? :o
Dat ja.

Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.

Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
pi_196285227
@AnneX wat een narigheid :{ :*
pi_196285236
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja toch? Kop thee erbij (Mini: "gruwel!") en ik deed gelijk wat praktijkervaring op 8-)
Was thee maar gruwelijk! Thee is vooral niks :N
pi_196285240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat ja.

Ik was van alles van plan. We zullen zien wat er nog van terechtkomt.

Ik heb vanochtend gewandeld met een vriendin. Was een erg mooie route. Dus niet zo gek dat m'n hele ochtend ineens weg was -- ik was 9:00-12:00 van huis.
Lekker toch? ^O^

Ik liep gisteren naar de Ah verderop (2km enkele reis) en werd bij de AH herkent door een man die ik bij mijn huis langs me fietste. Die riep lachend 'Zo, jij komt van ver, gezond bezig, blijven doen hoor!' :D .
Wel grappig dat 'ie me herkende. (hoewel..ik heb een vrij opvallend blauwe jas... misschien dat het daardoor kwam :P )
pi_196285262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat is er niks aan thee?
Ik houd wel van het sterkere spul, bv rookthee. Sterk zetten, dan kun je er een muurtje van bouwen. :P
pi_196285265
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Je kunt er echt prima biscuitjes in dopen! ^O^ En het is warm. En om nu 20 koppen bouillon te drinken vinden mijn nieren niet zo tof vermoed ik. En koffie blief ik niet. En water is me te koud. Verder eigenlijk niks in huis. :P
(Ohjawel, sojamelk. Maar dat drink ik niet 'los'.)
pi_196285283
Ik mag elke dag onder een dekentje op de bank O+
Spoilers!
pi_196285294
Tevens is dit mijn eerste officiële werkdag sinds 5 oktober. Gaat best ok.
Spoilers!
pi_196285297
Oeh, thee om gemberkoekjes in te dippen. :9 Daar zou ik wel zin in hebben.
pi_196285341
Een dutje, daar heb ik zin in. Pff, ik ben gaar.
pi_196285394
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid :')

Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan :P
pi_196285410
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn overleg van 2 uur was klaar in 30 minuten. Niemand had wat voorbereid :')

Eens kijken of ik dan dadelijk alsnog op mijn vaste tijd kan sporten. Heb mijn bh nu toch al aan :P
doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...

Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
pi_196285457
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doe jij een bh aan voor video-overleg? Ik echt niet...

Morgen moet ik naar kantoor, dan moet ik echt gaan zoeken waar mijn bh's liggen..
Ik wel. Ik weet dat niemand het ziet, maar ik voel mezelf er dan toch ongemakkelijk bij als ik het niet doe.
Struggels.

En mijn vaste tijd was inmiddels gevuld, moet ik alsnog om half vijf gaan -O- *bh uitdoet*
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:30:30 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_196285482
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
pi_196285501
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
pi_196285674
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vandaag 6x een meeting moeten verzetten omdat men er maar dingen ingooit zonder te kijken (of te vragen) of het überhaupt kan. En wat is er moeilijk aan "hij kan wel van 15.00-15.30" en dan de meeting inplannen van 15.15-15.45
Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje :{w
pi_196285745
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgende keer een klok tekenen en uitleggen waar de wijzers voor staan. Want dit was wel heel ingewikkeld mevrouw Kaatje :{w
Het kan zo makkelijk...mail mij/bel mij/app mij
pi_196285762
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?

Dank voor jullie luisterend oor. :*
pi_196285794
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
In een lingerie winkel raadde de verkoopster aan om toch maar een bh te dragen.
Ligamenten en borstspieren zouden zodanig uitrekken op den duur, dat red je nooit meer terug.
Met de goede maat is een bh toch geen straf!?

Dank voor jullie luisterend oor. :*
Ik heb ook geen last van mijn beha. Ik heb een aantal fijne aan laten meten en nu bestel ik elke keer dezelfde.

Is de ellende al achter de rug? Lijkt me lastig. Ik snap wel dat het enorm onprettig kan zijn om iemand in je huis te hebben, ook al ben je zelf in een andere kamer of in de tuin. :*
Spoilers!
pi_196285812
Geen echte last van mijn bhs maar toch liever zonder O+
pi_196285918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:30 schreef z80 het volgende:
Straks rondje lopen richting bouwmarkt. Als het droog is/blijft. Stuk hout, kabel en wat wcd's halen.
Breekwerk is klaar. Bleek enkel in 1 hoek, waar tzt een hoge kast komt te staan in de tegels gesloopt.
Eerste grote schoonmaakronde ook klaar. Voegen moeten nog maar nog geen zin in.
Elektra aanpassingen zo maken dat er een opvul balk achter het aanrechtblad kan. Daaroverheen waarschijnlijk een plint als afwerking.
Wel foto van het eindresultaat hier hè? *O*
pi_196285938
quote:

Er zijn beroerdere manieren om een ochtend kwijt te raken *O*
pi_196285964
Mijn verwarring er ff goed uitgewerkt >:)
Hele tuinkamerpui/ramen/houtwerk :r r binnen en buiten gedaan.
Kledingwas opgehangen.
Garage geveegd en meteen door met het opritje en de garagedeur en ook nog ff tuin geveegd.
Ik kwam bij het schoonmaken tuinkamerpui nog wat snotneuzerij en haartjes van Xena tegen O+ en de vergeetmenietjes op haar grafje bloeien ook nog steeds *G*
pi_196285970
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
pi_196285981
quote:

.

Wow wat een lange route. Leuk!
Nog foto's geschoten?
pi_196286006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef minilot het volgende:
Ik trek onmiddellijk een beha aan zodra ik uit bed ga. Vind het veel comfortabeler met dan zonder als ik overdag bezig ben of zelfs maar gewoon op de bank zit te lezen, en dan heb ik geeneens grote jetsers ofzo, integendeel..
G 90 hiero, meteen na douchen als ik opsta aan en rond 1900 uit :D
Wel nodig om er eentje te dragen anders stap ik steeds op ze :P

Ik heb nu wel eindelijk!! de goeie maat en die zitten dan ook perfect. Jaren met een verkeerde maat gelopen 8)7
pi_196286153
Wachten op een mailtje -O- je zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
pi_196286205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op een mailtje -O- je zou er bijna achteraan gaan bellen maar dat komt ook zo ongeduldig over.
Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
pi_196286526
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoelang je al wacht...
Een dag :)
pi_196287204
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
pi_196287239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen over borsten en dat beweerde dat het onzin was dat borsten meer gaan hangen als je geen beha draagt. Ik kan me voorstellen dat je bouw en genetica er meer mee van doen heeft: sommige mensen hebben veel steviger bindweefsel en een elastischere huid dan anderen, en sommige borsten zijn veel steviger dan andere.
Beugelbeha's zijn stom. Ik kan er nooit vinden die écht goed zitten. Bij beha's zonder beugels komt het veel minder nauw.
Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is ;)
pi_196287249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar een verkoopster van een lingeriewinkel zou wel gek zijn als ze zegt dat een BH niet noodzakelijk is ;)
Dat zeker :D

Helder :D
pi_196287347
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren :+
pi_196287407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg plekken hebben om je potloden hands free te bewaren :+
Ik stop best vaak dingen in mijn bh :') Mijn mp3-spelertje zit in mijn sportbh tijdens het hardlopen *O*

En wat die bonus betreft: dat hadden ze nóóit moeten beloven en zeker niet "jij wel en jij niet" moeten doen |:(
Wie er ook niet in aanmerking kwamen voor een bonus? Anaesthesie assistenten. De mensen die helpen bij het intuberen. De meest gevaarlijke handeling betreffende kans op besmetting in het ziekenhuis. En de meest emotionele handeling. Je doet het namelijk bij mensen die helemaal niet weten of ze ooit nog wel wakker worden. Die kwamen dus ook niet in aanmerking voor een bonus :') Faal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196287420
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
:D
Creatief
pi_196287528
Ik heb wel eens mensen gezien die spullen kwijtraakten in hun beha, of die de gekste dingen uit hun decolleté visten.

Toch heb ik liever broekzakken.
pi_196287628
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur :')
Spoilers!
pi_196287660
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik bezig ben in huis of tuin heb ik altijd mijn telefoon tussen mijn beha voor mijn luisterboek. Al ik de flap van de telefoon niet dichtklap, kan het zomaar gebeuren dat ik met mijn borst per ongeluk appjes naar mensen stuur :')
haha titicalls
pi_196287684
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen :?
pi_196287727
Potloden berg je juist niet op in je bh :7 :P

Ik heb zelf ook nooit echt de neiging gehad dingen inmijn bh te verstoppen. Hooguit een keer een zakdoekje als ik een zakloos ( ;( ) jurkje aan heb en geen tasje mee wil nemen.
pi_196287731
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Mijn telefoon zit gewoon in mijn achterzak, ook als ik hardloop. Afgezien van zakjes mdma-kristallen onderweg naar feestjes volgens mij nooit de neiging gevoeld om dingen in mijn beha te verstoppen / op te bergen :?
Ik ook niet hoor. Misschien ben ik er ook niet voor gebouwd :s)
Mijn telefoon zit meestal in mijn rugzak of jaszak als ik de deur uit ga.
pi_196287760
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
pi_196287774
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef minilot het volgende:
Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Spoilers!
pi_196287797
Knapzakbh's, ik ben oprecht verbaasd.. ik geloof niet dat ik IRL vrouwen ken die hun beha als opbergruimte gebruiken :o
pi_196287798
Telefoon in mijn achterzak doe ik niet meer, in elk geval niet buiten, dat heeft me al een keer een scherm gekost :P
Maar in mijn BH zit het ook voor geen meter, veel te groot (ik heb niet zulke grote cups, dus het past ook niet eens :') )
Dus mijn telefoon zit gewoon in mijn jaszak/zak vest/tasje op rug.

Zo, gaar. Maar even aankleden en een rondje lopen.
Met BH :P Ik ben me zonder echt continu veel te bewust van m'n borsten :')
(En ik vind het er bij de meeste kleding in mijn geval ook veel minder mooi uitzien. )
pi_196287799
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
pi_196287800
Ik heb bijna geen kledingstukken met zakken -O- wel vervelend tijdens het wandelen
pi_196287816
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms (ver)stop ik wel een kitten in mijn topje. Telt dat ook?
Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven :D . Kittens gaan niet passen
pi_196287822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb geen oordopjes in. Ik kan het boek niet goed horen als ik de telefoon in mijn zak doe. In de winter gebruikte ik soms wel mijn vestzak maar nu mijn telefoon zo groot is, valt hij daar steeds uit.
Duidelijk! :Y
pi_196287834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb te weinig om ook maar iets in een bh te verstoppen, dat zie je meteen
Dit inderdaad :Y
pi_196287890
Ik kom ook niet in het openbaar met spullen tussen mijn beha natuurlijk. Gewoon in en om het huis. Het komt wel regelmatig voor dat ik mijn telefoon uit mijn beha moet vissen als er weer eens een nieuwsgierige buur een praatje komt maken over de moestuin.

Het is wel een slippery slope hoor. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik bij volle handen mijn beha ook gebruik als tijdelijke opslaglokatie in huis. Ik vervoerde er gisteren nog 2 lolly's in.
Spoilers!
pi_196287896
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik verstopte Mees er ooit eens in, om warm te blijven :D . Kittens gaan niet passen
Mees O+ ;(

Kittens passen idd alleen in een iets ruimer of rekbaar topje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')