Tokkiehonden.quote:Op maandag 16 november 2020 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vriend van me had daar vroeger een aantal van, vooral ter bewaking. Wat een monsters haha, en met eten kopen ben je ook flink zoet.
Een van de honden waarop een fokverbod is geweest vanwege agressiviteit. De Amstaff Terriër, de Fila Brasileiro, de Dogo Argentino en de Mastino Napoletano.quote:Op maandag 16 november 2020 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vriend van me had daar vroeger een aantal van, vooral ter bewaking. Wat een monsters haha, en met eten kopen ben je ook flink zoet.
dat verbaast mij ookquote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo de hoge prijzen dan als je geen raseisen hebt?
Mwoah. Amstaff en Bulterriers zijn wat mij betreft de echte tokkiehonden.quote:
Ja, het was niet hier maar op Curacao. Hier nog nooit gezien eigenlijk, door dat fokverbod dan neem ik aanquote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een van de honden waarop een fokverbod is geweest vanwege agressiviteit. De Amstaff Terriër, de Fila Brasileiro, de Dogo Argentino en de Mastino Napoletano.
Weet niet of dat nog geldt. Twee deuren hier verderop zit een jonge Napoletano. Skonne hond jongen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, het was niet hier maar op Curacao. Hier nog nooit gezien eigenlijk, door dat fokverbod dan neem ik aan
Voor een katquote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
stellen eisen qua woning etc. wij hebben geen tuin
Denk dat tegenwoordig mensen die gewoon een kat hebben en dus niet voor het fokken hem laten steriliseren en dus zijn er niet echt 'nestjes bij kennissen' waarvan je dan kan krijgen. 2 uit 1 nest is dan helemaal moeilijk te vinden denk ik.quote:
Toevallig heb ik vrijdag met een kattenvrouwtje gepraat die hier in de buurt twee katten uit een nest heeft gekocht. Daar hebben ze om de haverklap een nestje. @Taradoquote:Op maandag 16 november 2020 14:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat tegenwoordig mensen die gewoon een kat hebben en dus niet voor het fokken hem laten steriliseren en dus zijn er niet echt 'nestjes bij kennissen' waarvan je dan kan krijgen. 2 uit 1 nest is dan helemaal moeilijk te vinden denk ik.
Jij maakt wat mee daarquote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vrijdag met een kattenvrouwtje gepraat die hier in de buurt twee katten uit een nest heeft gekocht. Daar hebben ze om de haverklap een nestje. @:tarado
Maar wat is een normale prijs voor een niet-raskat? Ik heb geen idee.quote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vrijdag met een kattenvrouwtje gepraat die hier in de buurt twee katten uit een nest heeft gekocht. Daar hebben ze om de haverklap een nestje. @:tarado
Ik barst van de verhalen René.quote:
Paar tientjes? Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar wat is een normale prijs voor een niet-raskat? Ik heb geen idee.
Wel mooi dat ik ook op twitter een echte influencer blijk te zijnquote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat we een totaal toerekeningsvatbaar persoon aan onze zijde hebben
[ twitter ]
dank je maar 160km heen en weer is toch wel verquote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
het is alweer een tijdje geleden maar ik heb nog nooit voor een kat betaald, ze vragen vanaf 100 euroquote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar wat is een normale prijs voor een niet-raskat? Ik heb geen idee.
Als je snel wilt kunnen sprinten met voetballen, moet je de glute ham raise doen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
Benen helemaal KEPOT GEMAAKT. De schijven gingen dit keer niet echt door het dak maar ook die dagen heb je er gewoon wel eens tussen zitten weet je
Doe het lekker zelfquote:Op maandag 16 november 2020 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je snel wilt kunnen sprinten met voetballen, moet je de glute ham raise doen.
Praat normaal.quote:Op maandag 16 november 2020 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je snel wilt kunnen sprinten met voetballen, moet je de glute ham raise doen.
Eten vlak voor je gaat trainen is sowieso niet bestquote:Op maandag 16 november 2020 15:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is toch goddomme een oefening waar je eten van naar boven komt.
Oh vandaar!!quote:Op maandag 16 november 2020 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eten vlak voor je gaat trainen is sowieso niet best
Die hebben we niet geloof ik, wel die wat traditionelere back extension.quote:
Ja, het is een toestel wat pas recentelijk wat meer onder de aandacht is gekomen hier bij normale gyms. Het is wel echt iets anders dan een back extension. Hiermee train je de 'ketting' kuiten-hamstrings-billen-beetje onderrug in positie van de horizontale asquote:Op maandag 16 november 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben we niet geloof ik, wel die wat traditionelere back extension.
Zou je haar doen?quote:Op maandag 16 november 2020 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Sjom hep een dochter. @:coco
Lijkt me wel relaxed deze. Wij hebben niet echt een goed iets om de hamstrings te isoleren. Zo’n zittende leg curl maar dat ding vind ik maar niks. Vorige sportschool had een liggende. Dat werkt voor mijn gevoel een stuk beter.quote:Op maandag 16 november 2020 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, het is een toestel wat pas recentelijk wat meer onder de aandacht is gekomen hier bij normale gyms. Het is wel echt iets anders dan een back extension. Hiermee train je de 'ketting' kuiten-hamstrings-billen-beetje onderrug in positie van de horizontale as
Wat een onzin.quote:Op maandag 16 november 2020 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Sjom hep een dochter. @:coco
Ja, die liggende is voor pure isolatie het beste, soort biceps preacher curl maar dan voor de hamstrings.quote:Op maandag 16 november 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxed deze. Wij hebben niet echt een goed iets om de hamstrings te isoleren. Zo’n zittende leg curl maar dat ding vind ik maar niks. Vorige sportschool had een liggende. Dat werkt voor mijn gevoel een stuk beter.
Dus dan maar romanian deadlift en zo nu en dan aankloten bij de kabels en zo’n ding om je enkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |