quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, en jij vervolgens wat facesitting op hem in de praktijk brengen dan zeker...
Ik ben Nederlander, maar wel bad boy met een breekijzer, mag ik bij jou onderduiken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Stuur eens zo'n rifaap mijn kant op dan, mag hier wel onderduiken voor de popo
Dit ga ik niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, en jij vervolgens wat facesitting op hem in de praktijk brengen dan zeker...
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Nederlander, maar wel bad boy met een breekijzer, mag ik bij jou onderduiken?
Er komen daar bovengemiddeld veel zaken naar voren met allochtone verdachten. Natuurlijk zijn zij oververtegenwoordigd in bepaalde criminaliteitscijfers, maar niet in de mate die je zou vermoeden als je alleen op dat programma af gaat.quote:
Niet mijn ding, but whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Trouwens al een paar keer bij zo'n rifaap gedaan ik zou aanraden 9/10.
Stigmatiserend, dat zou kunnen. Ik denk altijd: dit is het topje van de ijsberg, al die zaken over lichtgetinte daders.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er komen daar bovengemiddeld veel zaken naar voren met allochtone verdachten. Natuurlijk zijn zij oververtegenwoordigd in bepaalde criminaliteitscijfers, maar niet in de mate die je zou vermoeden als je alleen op dat programma af gaat.
Racistisch is niet het goede woord misschien, maar wel stigmatiserend.
Het is ook niet echt des publieke omroep om bewust bepaalde groepen meer in beeld te laten komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er komen daar bovengemiddeld veel zaken naar voren met allochtone verdachten. Natuurlijk zijn zij oververtegenwoordigd in bepaalde criminaliteitscijfers, maar niet in de mate die je zou vermoeden als je alleen op dat programma af gaat.
Racistisch is niet het goede woord misschien, maar wel stigmatiserend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |