Als zijn bazen van D66 het maar top entertainment vonden.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:49 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk maar 4 items deze uitzending:
Corona en het onvermogen van Hugo de Jonge.
Deep-fake Gerry voor Democratie en een terechte bash van die idioot van FvD.
Rutte en de VVD-ers die verantwoordelijk zijn voor 10 jaar regeringsbeleid en niet begrijpen dat er onvrede over is.
Uitleg waarom taakstraffen vaak wel werken en dat de politieke opportunisten zich niet met de rechtspraak in Nederland moeten bemoeien.
Niet de scherpste, maar al met al best een leuke aflevering.
Ja, die en de mensen van Soros en Bill Gates vonden het ook allemaal leuk.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Nober het volgende:
Als zijn bazen van D66 het maar top entertainment vonden.
Onzin. Gymnasiasten zijn over het algemeen juist alfa's. Gymnasium is immers gelijk aan VWO, plus twee oude talen. Als je een cijfertjesnerd bent dan ga je dus geen gymnasium doen, want dan ben je die talen liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Baudet is een jongen van het gymnasium, die zijn zo autistisch op cijfers als ik weet niet wat.
Hoezo niet? Het zijn ook van die geniale zieners die zonder enige deskundigheid terzake kunnen bepalen dat de wetgever er naast zat met de strafhoogtes. Maar karakteristieken? Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb daar nog nooit een rechter over gehoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een rechter kan helemaal niet corrigeren voor "een persoon", maar voor omstandigheden en karakteristieken. Een rechter is niet één of andere geniale ziener die precies kan inschatten wat voor vlees hij of zij in de kuip heeft.
Het is nou niet bepaald voor het eerst dat ik zo'n onderzoekje tegenkom. Het zijn altijd van die u vraagt wij draaien onderoekjes met een opzet waarbij de uitkomst wel moet zjin dat taakstraffen of lichter straffen beter is. Net als de onderzoeken waarbij burgers dan net zo zwaar blijken te straffen of dat Nederland zo streng straft in vergelijking met het buitenland.quote:Je pleurt er weer een nietszeggend, om de hele brij heen draaiend betoogje tegenaan.
Feit blijft dat je vrij eenvoudig het soort omstandigheden dat een rechter meeweegt ook kunt wegen in onderzoek.
Het is heel simpel. De cijfers liggen er, toon maar aan wat er mis mee is.
Gaat hij hierna het theater in met shows ja? Of komt hij met een nieuw format voor een tv-programma?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:37 schreef Tegan het volgende:
Geen sterke openingsaflevering.
En de verkiezingen leken bijzaak in dit verkiezingsseizoen.
Veel drama voor dat dit het laatste seizoen is, maar ik zie Lubach wel weer terugkeren als er nog steeds niets mogelijk is in theaters.
Ik begreep dat hij sowieso wilde doorgaan met het maken van een satirisch actualiteitenprogramma op de NPO. Alleen dan in een ander format dan ZmL (a la The Daily Show).quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij hierna het theater in met shows ja? Of komt hij met een nieuw format voor een tv-programma?
quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij hierna het theater in met shows ja? Of komt hij met een nieuw format voor een tv-programma?
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)orjaar-van-2021.htmlquote:Toch nieuwe reeks Zondag met Lubach in het voorjaar van 2021
Er komt toch een nieuwe reeks afleveringen van het het satirische tv-programma Zondag met Lubach. Die wordt uitgezonden rond de verkiezingen volgend voorjaar. Presentator Arjen Lubach had eerder gezegd dat de reeks die nu op televisie is, het laatste seizoen van het programma zou zijn.
Lubach wilde begin volgend jaar een nieuwe theatertour gaan spelen, maar die is vanwege de coronapandemie uitgesteld. Daardoor ontstond ruimte voor een laatste reeks van acht programma's rond de Tweede Kamerverkiezingen in 2021.
...
Hij voegde daaraan toe dat hij op het hoogtepunt wil stoppen en andere dingen wil gaan doen, maar wel graag met hetzelfde team. Ook denkt hij al hard na over een nieuw programma.
Dit is wat ik zei. Of hij nu wel of niet gezegd heeft (volgens mij wel) dat dit het laatste seizoen is, ik zie hem wel terugkomen als...quote:Op zondag 7 februari 2021 23:37 schreef Tegan het volgende:
...
ik zie Lubach wel weer terugkeren als er nog steeds niets mogelijk is in theaters.
Gewoon zorgen dat je 70.000 malloten vindt die hetzelfde vinden en de moeite nemen om op jouw naam een vakje aan te kruisen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
De hele Tweede Kamer zit vol met populisten zo te horen
Ik denk dat Baudet het echt niet begrijpt en daadwerkelijk gelooft in het verhaal dat hij vertelt. Er is ook niets dat er op wijst dat hij wel beter weet, het is niet zo dat hij achter de schermen wel feitelijke dingen zegt.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Baudet is een jongen van het gymnasium, die zijn zo autistisch op cijfers als ik weet niet wat. Dat Baudet doet alsof hij het niet begrijpt, is voer voor dit soort shows en ze trappen er allemaal in. Extra aandacht voor Forum.
Maar Lubach zegt toch ook helemaal niet dat je zou moeten toegeven aan relschoppers? Hij zegt alleen maar als je je zou verdiepen in de motieven van de relschoppers, je wellicht in de toekomst dit soort escalaties zou kunnen voorkomen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dit slaat nergens op. wat voor een raar precedent schep je als je toegeeft aan relschoppers.
dat als je iets in Den Haag anders wilt hebben dan sloop je maar een treinstation.
het is niet relevant dat iemand bij zijn opvoeding geen driewieler gehad heeft. al zijn de covid-maatregelen al 3 jaar actief, er is niemand die je vraagt om een winkelpui in te gooien.
Iets te gemakkelijk en duurde wat te lang. Verder prima aflevering.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zetten wel perfect een brallende proleet neer ja.
Nou ja, ze kunnen het ook niet helpen dat Sjerry totaal van het padje af is gegaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iets te gemakkelijk en duurde wat te lang. Verder prima aflevering.
Ach welnee joh, het gaat om een zo groot mogelijke groep aanspreken.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet het echt niet begrijpt en daadwerkelijk gelooft in het verhaal dat hij vertelt. Er is ook niets dat er op wijst dat hij wel beter weet, het is niet zo dat hij achter de schermen wel feitelijke dingen zegt.
Cringequote:
Ik moest lachen, in tegenstelling tot de azijnpisser boven me.quote:
Ik ook. En ik voorspel dat het weer een teleurstellende aflevering wordt voor velen hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest lachen, in tegenstelling tot de azijnpisser boven me.
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest lachen, in tegenstelling tot de azijnpisser boven me.
Police Squadquote:Op zondag 14 februari 2021 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
De promo heeft nooit iets te maken met wat ze in de uitzending behandelen. dat is juist de grap.
volgens het concept van 'Police squad', een oude tv comedy waarbij ze in de intro altijd de verkeerde afleveringstitels hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |