Iemand bij twitter heeft een fulltime baan voor onder meldingen onder de tweets van Donquote:Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]
"DATA ANALYSIS FINDS"
Mooi, dan kunnen we er allemaal kennis van nemen hoe het precies zit.
Op dit punt staat het gewoon standaard onder elke tweet van hem volgens mij.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand bij twitter heeft een fulltime baan voor onder meldingen onder de tweets van Don
Bizar idd. Die hebben echt elke vierkante millimeter van Trump z'n kont vier jaar lang gekust en dan gelijk janken als ze 1 keer een millimeter gemist hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:13 schreef nostra het volgende:
Wat heeft FOX precies gedaan waar el jefe tientallen (re)tweets aan wijdt? Alleen maar Biden callen?
Zorgwekkend wel, aangezien dat nog extremer is dan Fox news. En zo schuiven heel veel mensen weer een beetje verder op naar complotwappieland.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:16 schreef trustychords het volgende:
Ah, nu fox heeft afgedaan is oann dus zijn vaste 'bron' voor tweets?
Nou ja, beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bizar idd. Die hebben echt elke vierkante millimeter van Trump z'n kont vier jaar lang gekust en dan gelijk janken als ze 1 keer een millimeter gemist hebben.
Het is in wezen een heel apart bedrijf natuurlijk. Zelfs binnen News is er echt nog genoeg ruimte voor tegengeluid: vergelijk een Wallace met een Hannity bijvoorbeeld. Zet je The Simpsons aan, dan fileren ze zichzelf letterlijk. Geld verdienen waar er geld te verdienen is, I guess.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:31 schreef Monolith het volgende:
Al heb ik nog steeds weinig vertrouwen in Fox, maar heel af en toe lijkt er enig respect voor de democratische rechtsstaat door te sijpelen.
quote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is in wezen een heel apart bedrijf natuurlijk. Zelfs binnen News is er echt nog genoeg ruimte voor tegengeluid: vergelijk een Wallace met een Hannity bijvoorbeeld. Zet je The Simpsons aan, dan fileren ze zichzelf letterlijk. Geld verdienen waar er geld te verdienen is, I guess.
Good faith errors hebben nog nooit een swing van meer dan een paar honderd stemmen opgeleverd toch?quote:
Liegen op tv en liegen in de rechtzaal hebben verschillende consequenties.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Georgia RNC heeft er genoeg van?
Okay, de aantallen komen overeen met Rudi's claim. Maar waar kan ik het bewijs nu vinden?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]
"DATA ANALYSIS FINDS"
Mooi, dan kunnen we er allemaal kennis van nemen hoe het precies zit.
In de "garrrblgarbbllgarbbblll"?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Okay, de aantallen komen overeen met Rudi's claim. Maar waar kan ik het bewijs nu vinden?
Op de laptop van Hunter Bidenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Okay, de aantallen komen overeen met Rudi's claim. Maar waar kan ik het bewijs nu vinden?
quote:Op donderdag 12 november 2020 18:26 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Wat gek nou toch weer dat juist hem dat moet overkomen
Ze middelen zich normaal gesproken ook uit.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Good faith errors hebben nog nooit een swing van meer dan een paar honderd stemmen opgeleverd toch?
Arizona toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Georgia RNC heeft er genoeg van?
Ik vermoed, onderhand, allemaal...quote:
Nee joh, gewoon weer lekker op een nieuwe triangel hengsten.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:33 schreef Gehenna het volgende:
Hoe staat het trouwens met de laptop van Hunter Biden?
Vreemd, hoe dat enorme, superbelangrijke nieuws ineens niet meer bestaat..
Ohja, En #Obamagate, - de grootste misdaad ooit - is er al een keer duidelijkheid gegeven wat dat inhoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |