abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196184613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dan hadden we nu tenminste in een lockdown gezeten met lijfstraffen voor iedereen die de deur uitging *O* *O*
Wel met een R van 0,6. Dus in potentie de kroegen binnen no time weer open.
blablablabla
pi_196184615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

2020 een jaar van smetvrees, 2021 om langzaam weer naar normaal te gaan en 2022 beginnen we overnieuw met de hippie-aanpak. Iedereen knuffelen :D Rutte kan ook een knuffel krijgen hoor, geen probleem.
Spreek voor jezelf. Mijn oude normaal is mensenmassa's mijden als de pest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196184621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:07 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Huh, twee Sandmans? _O-
Ja vrij hinderlijk zo'n nakomeling.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 november 2020 @ 12:10:37 #154
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196184632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel met een R van 0,6. Dus in potentie de kroegen binnen no time weer open.
De magische R van 0,6 die nog nooit in een praktijksituatie in een land op de wereld bereikt. Dat was ONS natuurlijk wel gelukt.
Antifa
pi_196184644
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oke, oke.. Dan worden we wel weer de kluizenaars die we in 2020 waren, maar dan vrijwillig. Zonder gekheid, ik ben wel benieuwd hoe het hierna gaat. Beetje persoonlijke hygiëne van mensen om je heen en iets minder in je 'aura' zou ik denk wel fijn vinden als 't blijft. Mensen die hun handen niet wassen nadat ze naar de WC zijn geweest 2 weken in quarantaine, hop.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:11:45 #156
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196184647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:08 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die R van 0,91 is van 23 oktober hè, dus die is al 2 weken onder de 1 dan.
Ja, ik bedoel dat we dat nu eindelijk weten. Is niettemin een periode van 4 maanden waarin ie boven de 1 heeft gezeten. Dat mag nooit meer gebeuren.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196184663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Oke, oke.. Dan worden we wel weer de kluizenaars die we in 2020 waren, maar dan vrijwillig. Zonder gekheid, ik ben wel benieuwd hoe het hierna gaat. Beetje persoonlijke hygiëne van mensen om je heen en iets minder in je 'aura' zou ik denk wel fijn vinden als 't blijft. Mensen die hun handen niet wassen nadat ze naar de WC zijn geweest 2 weken in quarantaine, hop.
Ik vermoed dat het oude normaal verbazingwekkend snel terugkomt, inclusief het op locatie werken. Ik hoop het niet, daar niet van.

Wat ik zelf nog het meest mis is iemand beschaafd kunnen begroeten door een hand te geven. Dat zoenen en knuffelen met mensen buiten m'n gezin hoeft voor mij niet zo.
pi_196184665
Volgens Goudsmit moeten we er maar vanuit gaan dat we eind volgend jaar eens breed kunnen vaccineren:

quote:
De aankondiging van farmabedrijven Pfizer en Biontech over hun coronavaccin dat binnen handbereik zou zijn, is te voorbarig. Dat zegt arts en viroloog Jaap Goudsmit, in het dagelijkse leven verbonden aan de Harvard Universiteit. 'We hebben een zeer belangrijke wetenschappelijke barrière weten te nemen. Fantastisch, en ik begrijp de euforie van de bevrijding onder de bevolking en zelfs op de beurs, maar voordat het bij de huisarts ligt duurt het nog wel even.'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://fd.nl/economie-po(...)is-veel-te-voorbarig
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 11 november 2020 @ 12:13:57 #159
473584 Gretzl
pi_196184678
Hoe lang denken jullie dat het gaat dure totdat we terug zijn bij niveau 1 van de routekaart?

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  woensdag 11 november 2020 @ 12:14:02 #160
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196184679
quote:
15s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef nostra het volgende:
Volgens Goudsmit moeten we er maar vanuit gaan dat we eind volgend jaar eens breed kunnen vaccineren:
[..]

Het spreekt een hoop mensen tegen.
en eind volgend jaar is veel te laat als versoepelingen daar vanaf hangen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_196184681
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dat we dat nu eindelijk weten. Is niettemin een periode van 4 maanden waarin ie boven de 1 heeft gezeten. Dat mag nooit meer gebeuren.
Accepteer die positieve ontwikkeling nou gewoon :P De R is onder de 1, zonder de sluiting van scholen, verplichtte quarantaine en sluiting van de detailhandel.

Ik heb ook best zitten bitchen op de overheid in de afgelopen maanden, maar dat ze hun rug recht hebben gehouden tegen de steeds harder wordende roep en in hun eigen ervaring geloofd hebben verdienen ze wat mij betreft wel wat meer krediet voor. Misschien zelfs wel een slow-clap 8-)
pi_196184687
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wel oppassen dat je daar niet voor moet betalen.
?? XDDD NEEEEEEE

Free hugs zijn free <3

BTW, ik vraag die 50 euro alleen voor smex, en eigenlijk doe ik het net zo makkelijk gratis, maar het viel me gewoon op dat als je geld vraagt, je niet die super irritante nep-reacties krijgt van mensen die nooit komen opdagen.

Plus, het is gratis geld :3 Maar iederen die ik ken (of tegenkom op een con of ergens) mag ook voor niets hoor. Het is zowieso leuk <3

Was overigens wel hilarisch een aantal jaren terug toen paar mensen ipv free hug bordjes "deluxe hug" bordjes gingen doen voor 50 cent, 60 cent, 1 euro... maar dat was een grap. :D ze kregen er wel nog wat voor thouhg LOL
#WeesGeenWhales
pi_196184698
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef Gretzl het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het gaat dure totdat we terug zijn bij niveau 1 van de routekaart?

[ twitter ]
Ik weet wel dat ik na één tweet alweer meteen op het allerhoogste ergernisniveau zit van de escalatieladder.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:15:36 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196184707
quote:
15s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef nostra het volgende:
[..]

zit wel wat in, denken dat het allemaal in maart voor elkaar is wel enorm wishful thinking
pi_196184713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

?? XDDD NEEEEEEE

Free hugs zijn free <3

BTW, ik vraag die 50 euro alleen voor smex, en eigenlijk doe ik het net zo makkelijk gratis, maar het viel me gewoon op dat als je geld vraagt, je niet die super irritante nep-reacties krijgt van mensen die nooit komen opdagen.

Plus, het is gratis geld :3 Maar iederen die ik ken (of tegenkom op een con of ergens) mag ook voor niets hoor. Het is zowieso leuk <3

Was overigens wel hilarisch een aantal jaren terug toen paar mensen ipv free hug bordjes "deluxe hug" bordjes gingen doen voor 50 cent, 60 cent, 1 euro... maar dat was een grap. :D ze kregen er wel nog wat voor thouhg LOL
Wat is in hemelsnaam een deluxe hug. Met een knijpje in je billen? Of een oorlikje?
pi_196184717
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef Gretzl het volgende:

[ twitter ]
Is zijn vader die ouwe snoepert die het met Marijnissen deed of hebben die niks met elkaar te maken.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:16:51 #167
473584 Gretzl
pi_196184727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Accepteer die positieve ontwikkeling nou gewoon :P De R is onder de 1, zonder de sluiting van scholen, verplichtte quarantaine en sluiting van de detailhandel.
Je kan het positief noemen dat de scholen open zijn gebleven en niet alles compleet dicht ging (en mensen niet verplicht binnen hoefden te blijven). Het is echter niet positief dat er bij de tweede golf weer duizenden Nederlanders zijn overleden aan corona en nog meer landgenoten ernstig ziek zijn geworden.

Ik blijf erbij dat een potentiële tweede golf beter net zo voortvarend als bijvoorbeeld Australië bestreden had kunnen worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb ook best zitten bitchen op de overheid in de afgelopen maanden, maar dat ze hun rug recht hebben gehouden tegen de steeds harder wordende roep en in hun eigen ervaring geloofd hebben verdienen ze wat mij betreft wel wat meer krediet voor. Misschien zelfs wel een slow-clap 8-)
Wat is er zo bijzonder knap aan de beleidskeuzes van Rutte III dan? Wat hebben ze hier in Nederland gedaan wat nergens anders ter wereld is gelukt? Ik zie het nog steeds als aanmodderen zonder optimale resultaten te bereiken.
pi_196184731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

?? XDDD NEEEEEEE

Free hugs zijn free <3

Smex is the kind of sex you read or watch when looking at or reading any kind of japanese cartoon.

wtf
pi_196184745
quote:
19s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het spreekt een hoop mensen tegen.
en eind volgend jaar is veel te laat als versoepelingen daar vanaf hangen.
"Euforie is veel te voorbarig"

Dezelfde persoon:

"We hebben een zeer belangrijke wetenschappelijke barrière weten te nemen. Fantastisch, en ik begrijp de euforie van de bevrijding onder de bevolking en zelfs op de beurs, maar voordat het bij de huisarts ligt duurt het nog wel even.'

"Pfizer heeft laten zien dat het mogelijk is een hoge bescherming tegen de infectie van 90% te realiseren. Hoewel we niet weten hoe lang de bescherming aanhoudt, is dat fantastisch nieuws waar anderen ook weer veel van leren. Het sterkt mij in de overtuiging dat er een vaccin beschikbaar komt voor de miljoenen in ons land die daar baat bij hebben"

"Een ander pluspunt is dat het middel van Pfizer een zogeheten RNA-vaccin is, waarbij een nieuw stukje genetische code wordt toegevoegd aan bepaalde afweercellen in het menselijk lichaam. 'Echt heel knap en daarmee zijn we verder dan we bijvoorbeeld ooit met ons onderzoek naar aids zijn gekomen"

Ik heb een vraag: waarom denkt deze meneer precies dat ik en anderen zo euforisch zijn?

Ik verwacht óók dat alle regels weg pas in 2022 weer komt. Maar ik ben wel blij dat het nu vrijwel zeker is dat het komt.
#WeesGeenWhales
pi_196184772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:17 schreef eragon2890 het volgende:

Ik heb een vraag: waarom denkt deze meneer precies dat ik en anderen zo euforisch zijn?
Omdat het z'n levenswerk is en hij de aandacht eromheen op de voet volgt?
pi_196184787
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar daar gaat het om hé, dat het dan weer je keuze is. Niemand wilt iemand ergens toe dwingen, maar we willen dat we het gewoon weer mógen :3

2022 wordt een topjaar!! <3
#WeesGeenWhales
pi_196184788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Het is echter niet positief dat er bij de tweede golf weer duizenden Nederlanders zijn overleden aan corona en nog meer landgenoten ernstig ziek zijn geworden.

Ik blijf erbij dat een potentiële tweede golf beter net zo voortvarend als bijvoorbeeld Australië bestreden had kunnen worden.
De dood hoort bij het leven. Wij hebben in de zomer wel een beetje geleefd. En de Australiërs? Daarnaast kunnen wij aan het einde van de rit pas eindconclusies trekken. Waarbij doden een factor is, maar wij ook moeten kijken hoe wij economisch en maatschappelijk er door zijn gekomen.
pi_196184802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:16 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Je kan het positief noemen dat de scholen open zijn gebleven en niet alles compleet dicht ging (en mensen niet verplicht binnen hoefden te blijven). Het is echter niet positief dat er bij de tweede golf weer duizenden Nederlanders zijn overleden aan corona en nog meer landgenoten ernstig ziek zijn geworden.

[..]
Niet iedereen kan jammer genoeg gered worden. Hoeveel mensen is de kwaliteit van leven hoger geworden doordat ze niet als een kluizenaar aan huis zaten, ook ouderen? Als we dat tegen elkaar afzetten, welke kant valt het op? Elk overlijden is mij er één teveel, maar dat is overlijden aan wat dan ook. De ongezonde focus op een corona-overlijden dat meer waard is dan een overlijden door kanker of een hartstilstand moet naar mijn mening gewoon stoppen.

quote:
Wat is er zo bijzonder knap aan de beleidskeuzes van Rutte III dan? Wat hebben ze hier in Nederland gedaan wat nergens anders ter wereld is gelukt? Ik zie het nog steeds als aanmodderen zonder optimale resultaten te bereiken.
Ik vind het knap dat ze hun rug recht hebben weten te houden en gevaren hebben op hun eigen kennis en inzicht, en niet blind mee zijn gegaan in roeptoeterclubs. Als het aan het C19 Red Team lag zaten we nu harde lockdown en zaten we daar tot januari in. Dat is makkelijk roepen door het Red Team, want de nevenschade komt niet op hun bord.
pi_196184886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat je mijn eerdere posts niet helemaal goed begrepen hebt :D

Wat ik namelijk telkens zei is: Als de risicogroepen gevaccineerd zijn en dus niet meer omvallen, waarom kunnen de mensen die niet in een risicogroep zitten dan niet weer normaal gaan leven? De risicogroepen hebben het vaccin gekregen, dus de ziekenhuisbezetting moet dan behapbaar zijn. Eigenlijk precies wat jij zegt dus.

Wel heb ik wat reserveringen. Nogmaals, ik zal het vaccin gewoon nemen (sterker nog, ik krijg 'm eerder dan jij, want ik zit formeel in een risicogroep :P), maar ik zal er geen volledig fijn gevoel van krijgen.

Ik kan niet wachten op 2022, en als ik je tegenkom op Lowlands ofzo krijg je wel een knuffel hoor O+
Oh eens dan ja! :D En met een vaccin wat meer dan 90% effectief is moet dat ook wel lukken.

Hoewel de "niet risico groep" ook in ziekenhuis kan komen, als die het allemaal tegelijk krijgen... misschien wachten op groepsimmuniteit beter. Maar met 90% , zoals Marc Bonten zei, is die 70% die het wilde al genoeg.
#WeesGeenWhales
  woensdag 11 november 2020 @ 12:27:45 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196184890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:17 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

"Euforie is veel te voorbarig"

Dezelfde persoon:

"We hebben een zeer belangrijke wetenschappelijke barrière weten te nemen. Fantastisch, en ik begrijp de euforie van de bevrijding onder de bevolking en zelfs op de beurs, maar voordat het bij de huisarts ligt duurt het nog wel even.'

"Pfizer heeft laten zien dat het mogelijk is een hoge bescherming tegen de infectie van 90% te realiseren. Hoewel we niet weten hoe lang de bescherming aanhoudt, is dat fantastisch nieuws waar anderen ook weer veel van leren. Het sterkt mij in de overtuiging dat er een vaccin beschikbaar komt voor de miljoenen in ons land die daar baat bij hebben"

"Een ander pluspunt is dat het middel van Pfizer een zogeheten RNA-vaccin is, waarbij een nieuw stukje genetische code wordt toegevoegd aan bepaalde afweercellen in het menselijk lichaam. 'Echt heel knap en daarmee zijn we verder dan we bijvoorbeeld ooit met ons onderzoek naar aids zijn gekomen"

Ik verwacht óók dat alle regels weg pas in 2022 weer komt. Maar ik ben wel blij dat het nu vrijwel zeker is dat het komt.
hij geeft gewoon de logistieke problemen aan en daar is niks mis mee, het is wel te hopen dat de vaccins van andere fabrikanten niet opgeslagen hoeven te worden bij dit soort temperaturen want dat bemoeilijkt wel enorm de distributie
pi_196184940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Omdat het z'n levenswerk is en hij de aandacht eromheen op de voet volgt?
Ik bedoel dat k vermoed dat hij niet helemaal begrijpt WAAROM mensen zo jubelen. Niemand verwacht dat we morgen vrij zijn nu.

Iedereen jubelt om de redenen die ik hierboven uit zijn mond citeer.

Hij probeert dus volgens mij mensen te overtuigen van iets wat de meesten al snappen - en waarvoor ze al de vlag hebben uitgehangen (terecht).
#WeesGeenWhales
pi_196184958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wat is in hemelsnaam een deluxe hug. Met een knijpje in je billen? Of een oorlikje?
Een grap. XD De boordjes werden ook steeds mooier, waren gewoon hugs natuurlijk. Maar het was gewoon prachtig om te zien dat mensen nog gingen betalen ook ervoor, iedereen deed ermee mee. _O-

Headpats zijn ook altijd leuk trouwens :3
#WeesGeenWhales
pi_196185008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Smex is the kind of sex you read or watch when looking at or reading any kind of japanese cartoon.

wtf
?????

Urban dictionary ofzo? WTF

Die kende ik niet. :D Wel hoewel, net als "smut" gebruiken weebs soms wel eens "smex" lol. Maar dat is meer ontstaan volgens mij om om die simpele censuur filters heen te komen jaren terug :P

Bij yaoi/BL zeg ik eigenlijk altijd smut. lol.

En voor fanfics had je vroeger dan nog lemon en lime enzo, maar dat is opa vertelt, ik ga al sinds 2008 mee in de fandom XD

[ Bericht 0% gewijzigd door eragon2890 op 11-11-2020 12:53:13 ]
#WeesGeenWhales
pi_196185047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij geeft gewoon de logistieke problemen aan en daar is niks mis mee, het is wel te hopen dat de vaccins van andere fabrikanten niet opgeslagen hoeven te worden bij dit soort temperaturen want dat bemoeilijkt wel enorm de distributie
Dat is al lang bekend dat dat niet hoeft. Sterker nog, sommigen, ik dacht oxford, kunnen zelfs op kamertemperattuur! Moderna geloof ik -18. (ook mrna).

Dit is voor óns eigenlijk wel gunstig. Het blijft echt wél lang genoeg goed om de hele rij te vaccineren na ontdooien namelijk. En dit probleem betekent nu juist dat wij sneller er van af zijn en weer normaal kunnen doen.

Waarom? precies om wat hij en anderen zeggen: ontwikkelingslanden hebben hier niets aan. Alleen rijke landen. Wat betekent dat we dus niet onder druk komen te staan om die 1,4 miljard dosissen te delen volgend jaar... toevallig precies genoeg voor de hele bevolking van de EU, USA, Japan, en Australië/Niuew-zeeland.

:)
#WeesGeenWhales
pi_196185048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

?????

Urban dictionary ofzo? WTF

Die kende ik niet. :D Wel hoewel, net als "smut" gebruiken weebs soms wel eens "smex" lol. Maar dat is meer ontstaan volgens mij om om die simpele censuur filters heen te komen jaren terug :P

Bij yaoi/BL zeg ik eigenlijk altijd smut. lol.

En voor fanfics had je vroeger dan nog lemon en lime enzo, maar dat is opa vertaalt, ik ga al sinds 2008 mee in de fandom XD
Maar wat is smex nou
pi_196185096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het oude normaal verbazingwekkend snel terugkomt, inclusief het op locatie werken. Ik hoop het niet, daar niet van.

Wat ik zelf nog het meest mis is iemand beschaafd kunnen begroeten door een hand te geven. Dat zoenen en knuffelen met mensen buiten m'n gezin hoeft voor mij niet zo.
LOL ik mis handen geven nu juist absoluut niet, dat was puur een ritueel, terwijl mede weebs huggen leuk is, warm, fluffy, soft hugs... ahhh. Precies andersom dus :P

Hoe dan ook, ik heb gewoon dat ík weer snel (... tegen eind volgend jaar dus) mag knuffelen én jij weer handen mag geven. Vrijheid blijheid!

Op locatie werken zal écht wel op z'n minst minder worden. Het is namelijk ook veel goedkoper voor de meeste bedrijven. Heel veel grote werkgevers zeggen dat nu al. Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken. Sterker nog, ik denk dat dat ook een keuze gaat worden voor wat mensen leuker vinden, wat natuurlijk alleen maar fijn zal zijn!

Maar iig is het gewoon mooi als mensen *die dat leuk vinden* weer zo snel mogelijk naar een festival kunnen gaan, knuffelen, dansen in een club etc. Je bent niet verplicht om daar heen te gaan natuurlijk, en er is niets mis mee als je dat niet doet (ik vermijd discos zelf als de plaag, zwetende op elkaaar gepropte massa mensen waar het veel te warm is met herie, gadver), maar het zou toch wel echt héél fijn zijn als iedereen strkas weer gewoon mag doen wat ze zelf leuk vinden!
#WeesGeenWhales
pi_196185133
Dat vaccin kan me gestolen worden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196185207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Geen handen wassen na toilet was altijd al disgusting, probleem is dat mensne niet ineens minder disgusting worden vrees ik. DIe paar dan.

Ik hoop heel hard en ga er ook blind vanuit dat die handgel in restaurants etc blijft, gewoon omdat het handig is om je handen ff te kunnen wassen voor en vooral ook na eten zodat je telefoon niet onder 17 lagen vleesvet zit als je opzoekt hoe je naar huis terug moet.

Meer mogelijkheden tot thuiswerken. Zowieso.

In godsnaam, niet meer voor een zakelijk congres voor een dag bussines class in de PlaneetSloper 3000 naar Australië vliegen. Please. Doe dat soort zakelijke dingen en EU toppen etc aub virtueel voortaan. Het kan, het is goedkoper, makkelijker, en zoveel beter voor het klimaat.

Misschien makkelijker en geaccepteerder maken om thuis te blijven van kantoor als je ziek bent? Ik wil heel graag weer gewoon iedereen mogen knuffelen op een con en gezelligheid, spontaniteit, menselijk contact, maar ik hoef niet de griep erbij cadeau. :D

Dat is het wel zo'n beetje.

Wat bedoel je met iets minder in je aura? Je zegt hiervoor dat als je me ziet dat ik een hug krijg, lol. XD
Als je bedoelt dat in de supermarkt niet meer over je heen hijgen door Karen voor dat pak spaghetti, eens, maar probleem is, ook dat was al onbeleefd. :( DIe mensen doen dat nu nog en blijven dat ook doen.
Maar voor de rest , wel, ik ben zo klaar met die ongezellige 1,5m hel, dat zodra het straks weer mag in 2022, ik nu al een weddenschap heb met een vriendin wie als eerste de 1000 free hugs haalt op een event. XD

--

Maar aub jongens. Thuiswerken voor wie dat wil, en voor ZAKELIJKE evenementen niet meer de hele wereld over vliegen. Dat moét lukken toch? Toch?
#WeesGeenWhales
pi_196185214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Maar wat is smex nou
sex. Met een m zodat het door die crappy filters van toen kwam. :)
#WeesGeenWhales
pi_196185261
Schopje GGZ?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  woensdag 11 november 2020 @ 12:57:40 #186
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_196185267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:47 schreef aartstyle het volgende:

[..]

bla... bla...

Nee ik laat mij gewoon vaccineren als ik aan de beurt ben. Nu genoeg mensen aan het woord gezien die er verstand van hebben dat mijn twijfels voor een groot deel weg zijn. Kan niet wachten om het normale leven weer op te pakken.
Gewoon doen joh! Sterk argument ook! Een experimenteel vaccin, op basis van nieuwe, nog nooit eerder toegepaste technieken, waarbij de test -en voornamelijk vervolgtraject, namelijk minimaal 5 jaar waarbij proefpersonen worden gevolgd wordt volledig overgeslagen. Wat kan er misgaan? Wat zijn de kansen? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Anderson83 op 11-11-2020 12:59:51 (spelling) ]
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
pi_196185269
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat vaccin kan me gestolen worden.
Dat wordt dan je leven lang thuis blijven, als het aan Hugo ligt.

Zonder vaccin-sterretje in je app kom je straks nergens meer binnen.
pi_196185284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:57 schreef Jed1Gam het volgende:

Mag ik 'n niet op m'n borst dragen?
[..]
  woensdag 11 november 2020 @ 13:01:13 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:57 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

Gewoon doen joh! Sterk argument ook! Een experimenteel vaccin, op basis van nieuwe, nog nooit eerder toegepaste technieken, waarbij de test -en voornamelijk vervolgtraject, namelijk minimaal 5 jaar waarbij proefpersonen worden gevolgd wordt volledig overgeslagen. Wat kan er misgaan? Wat zijn de kansen? :')
want nu gaat het allemaal goed?
  woensdag 11 november 2020 @ 13:01:30 #190
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_196185308
quote:
11s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:59 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Mag ik 'n niet op m'n borst dragen?
Hij zou toch op je voorhoofd of rechterhand komen te staan? Snap er niets meer van! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
pi_196185324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

want nu gaat het allemaal goed?
Niet zo slecht dat ik zo'n groot risico zou nemen.
[..]
pi_196185326
quote:

[..]

Gewoon even de cheatcode invullen om het sterretje te unlocken ^O^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196185335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Gewoon even de cheatcode invullen om het sterretje te unlocken ^O^
Ik ga dit thuis proberen.
[..]
  woensdag 11 november 2020 @ 13:07:51 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185383
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Niet zo slecht dat ik zo'n groot risico zou nemen.
wat is een groot risico, wat te voorbarig om daar zo bang voor te zijn
pi_196185396
quote:

[..]

Het lijkt me al afdoende om de ziekenhuis triage straks te doen op basis van vaccinatie. Antivaxxer gekkies hoeven niet geholpen te worden.
pi_196185401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat is een groot risico, wat te voorbarig om daar zo bang voor te zijn
Nee op dit moment het zou voorbarig zijn het geen risico te vinden. Waarom zou ik vertrouwen hebben na de afgelopen tijd?
[..]
pi_196185411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Het lijkt me al afdoende om de ziekenhuis triage straks te doen op basis van vaccinatie. Antivaxxer gekkies hoeven niet geholpen te worden.
Als we het ook andersom doen, mensen met complicaties door een vaccin laten we creperen.
[..]
  woensdag 11 november 2020 @ 13:10:51 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185416
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee op dit moment het zou voorbarig zijn het geen risico te vinden. Waarom zou ik vertrouwen hebben na de afgelopen tijd?
welke afgelopen tijd, wat bedoel je daarmee?
  woensdag 11 november 2020 @ 13:18:03 #199
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_196185504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
alleen de politiek correcte vragen
alleen de politiek correcte vragen :')
  woensdag 11 november 2020 @ 13:22:40 #200
14505 OProg
A Life in Music
pi_196185562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
Stond toen nog een heel artikel over in de Volkskrant meen ik waarom het in Italië wel goed ging en o.a. hier en in Spanje niet.
Twee maanden of iets terug een artikel gelezen wat het verschil tussen Nederlanders en Belgen is. De strekking was dat Belgen netjes de regeltjes opvolgen en Nederlanders alles betwisten.

Ik ben er nog naar op zoek geweest twee weken terug maar helaas kan ik het nergens meer vinden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_196185587
quote:
11s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:22 schreef OProg het volgende:

[..]

Twee maanden of iets terug een artikel gelezen wat het verschil tussen Nederlanders en Belgen is. De strekking was dat Belgen netjes de regeltjes opvolgen en Nederlanders alles betwisten.

Ik ben er nog naar op zoek geweest twee weken terug maar helaas kan ik het nergens meer vinden.
Ik betwist het bestaan van dat artikel.
  woensdag 11 november 2020 @ 13:25:31 #202
14505 OProg
A Life in Music
pi_196185610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Ik betwist het bestaan van dat artikel.
Het is me toch wat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_196185654
quote:

[..]

Deze ?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eving-verschil-groot
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 11 november 2020 @ 13:30:08 #204
14505 OProg
A Life in Music
pi_196185671
quote:
Ja. Die. Ik had hem ook net gevonden. Het is indertijd wat langs me heen gegaan maar het was van toen de cijfers daar beter waren en iemand dat dus ging verklaren. Grappig om nog eens te lezen.

Mijn beeld is namelijk totaal niet zo ook voortkomend uit de projecten die ik met Belgen gedaan heb.
pi_196185673

OOK Ruud is het slachtoffer van het niet knuffelen net als die anime koekwaus. Minuut stilte voor de knuffelaars.
Go hard or go home
pi_196185678
quote:

[..]

Dan kan óf jijzelf, óf helemaal niemand, straks dus meer naar carnaval, festivals, concerten, oma knuffelen, etc.

En natuurlijk kan je dan - zoals de meeste mensen die het vaccin niet willen nemen valt me op - roepen dat dat ook schandalig is en dat de overheid onze vrijheid terug moet geven nu los van het vaccin, maar ik heb nieuws voor je: dat gaat niet gebeuren. Het meerendeel van het volk, en tweede kamer , staat achter het beleid.

De énige manier waarop we ons normale fijne vrije leven dus weer terugkrijgen, is als genoeg mensen straks dat vaccin nemen. Wat jij daar van vind is irrelevant, dat is een feít met hoe de kaarten liggen.

Dus, wil jij wel of niet ooit nog je vrijheid terug zoals je die tot maart dit jaar had?
#WeesGeenWhales
pi_196185738
quote:

[..]

Prima toch, ik zie het probleem niet als iemand anders proefkonijn wil spelen en de maatregelen daardoor zsm van tafel kunnen.
pi_196185753
quote:

[..]

Nederlanders en Belgen omdraaien en ze kunnen het artikel morgen weer publiceren.
pi_196185767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef Noek het volgende:

OOK Ruud is het slachtoffer van het niet knuffelen net als die anime koekwaus. Minuut stilte voor de knuffelaars.
Me drie keer afgevraagd wie toch die anonieme koekwaus zou zijn maar ik ben weer bij hoor _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 november 2020 @ 13:38:36 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:36 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Prima toch, ik zie het probleem niet als iemand anders proefkonijn wil spelen en de maatregelen daardoor zsm van tafel kunnen.
ik denk dat het niet zo makkelijk zal zijn om het/een vaccin te ontlopen
pi_196185786
Epidemioloog Frits Rosendaal van het Leids Universitair Medisch Centrum is opgetogen over het Pfizer-vaccin.

Die is echter van mening dat de jongere groep als eerste moet.

quote:
Bij welke groepen begin je met inenten?

Mogelijk zitten kwetsbare groepen en vitale beroepen in de voorhoede. Vakbonden FNV en CNV vinden dat zorgmedewerkers als eersten aan de beurt moeten zijn. Het beschermt de medewerker én patiënt. Scheelt ook ziekteverzuim en dus werkdruk. Onderwijsbond AOb wil dat leerkrachten voorrang krijgen.

Epidemioloog Frits Rosendaal van het LUMC ziet dat anders. „Je moet beginnen bij de jongeren en kwetsbare actieve mensen. Jongeren zijn de verspreiders, zo roep je het virus een halt toe. Indirect bescherm je daarmee ook de ouderen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196185833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat het niet zo makkelijk zal zijn om het/een vaccin te ontlopen
Natuurlijk wel, dat is het nu toch ook.
[..]
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 13:43:17 #213
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196185846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef _serial_ het volgende:
Epidemioloog Frits Rosendaal van het Leids Universitair Medisch Centrum is opgetogen over het Pfizer-vaccin.

Die is echter van mening dat de jongere groep als eerste moet.
[..]

Vind ik niet geheel onlogisch deze denkwijze.....
  woensdag 11 november 2020 @ 13:43:45 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185857
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dat is het nu toch ook.
ik verwacht wel net zoiets als met de mondkapjes, vliegen bijvoorbeeld zonder vaccinatie niet mogelijk, moet jij eens kijken hoe snel het dan gaat
pi_196185887
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef OProg het volgende:

[..]

Ja. Die. Ik had hem ook net gevonden. Het is indertijd wat langs me heen gegaan maar het was van toen de cijfers daar beter waren en iemand dat dus ging verklaren. Grappig om nog eens te lezen.

Mijn beeld is namelijk totaal niet zo ook voortkomend uit de projecten die ik met Belgen gedaan heb.
Iedereen die wel eens met Belgen te maken heeft gehad, weet hoe lachwekkend de generalisaties in dat artikel zijn. Gefeliciteerd, ze zijn daar minder direct, minder geneigd om zich uit te spreken, en meer op het collectieve gericht. Dat betekent alleen maar dat ze ook ontzettend achterbaks kunnen zijn (niet alle Belgen, laat dat duidelijk zijn, voordat we de andere kant op gaan generaliseren).

Als er een probleem is, bijvoorbeeld in een zakelijke context, en je werkt met Belgen, probeer dan maar eens te achterhalen wat nu precies het probleem is, aangezien ze het je niet direct in je gezicht zeggen.

Ik acht veel Belgen er volledig toe in staat om zich openlijk aan de maatregelen te houden en deze ook luidkeels te steunen. Maar dan stiekem toch de hele familie en vriendenkring over de vloer. Bij de Nederlander weet je tenminste dat die scepticus, die vrije jongen en die onbehouwen hork waarschijnlijk dezelfden zijn die het niet zo nauw nemen met de regeltjes, omdat ze er openlijk voor uitkomen.

Inmiddels zijn we in beide landen weer over de piek heen, ondanks alle verleidelijke cultureel-antropologische tegenstellingen. Blijkbaar interesseert het virus zich geen reet of jouw voorouders protestants of katholiek waren, heel raar.
pi_196185915
Effe tussendoor, voor alle 'liefhebbers' van mondkapjes:
pi_196185935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:45 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Iedereen die wel eens met Belgen te maken heeft gehad, weet hoe lachwekkend de generalisaties in dat artikel zijn. Gefeliciteerd, ze zijn daar minder direct, minder geneigd om zich uit te spreken, en meer op het collectieve gericht. Dat betekent alleen maar dat ze ook ontzettend achterbaks kunnen zijn (niet alle Belgen, laat dat duidelijk zijn, voordat we de andere kant op gaan generaliseren).

Als er een probleem is, bijvoorbeeld in een zakelijke context, en je werkt met Belgen, probeer dan maar eens te achterhalen wat nu precies het probleem is, aangezien ze het je niet direct in je gezicht zeggen.

Ik acht veel Belgen er volledig toe in staat om zich openlijk aan de maatregelen te houden en deze ook luidkeels te steunen. Maar dan stiekem toch de hele familie en vriendenkring over de vloer. Bij de Nederlander weet je tenminste dat die scepticus, die vrije jongen en die onbehouwen hork waarschijnlijk dezelfden zijn die het niet zo nauw nemen met de regeltjes, omdat ze er openlijk voor uitkomen.

Inmiddels zijn we in beide landen weer over de piek heen, ondanks alle verleidelijke cultureel-antropologische tegenstellingen. Blijkbaar interesseert het virus zich geen reet of jouw voorouders protestants of katholiek waren, heel raar.
God ja. Het polderen in Nederland was een verademing ten opzichte van werken met veel Belgen die nooit aangaven het ergens niet mee eens te zijn. Dat hoorde ik dan wel van de manager van mijn manager. Ik geloof best dat die er zo in zitten ja.

Hoorde idd wel dat België ook langzaam beter ging :)
pi_196185953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dan kan óf jijzelf, óf helemaal niemand, straks dus meer naar carnaval, festivals, concerten, oma knuffelen, etc.

En natuurlijk kan je dan - zoals de meeste mensen die het vaccin niet willen nemen valt me op - roepen dat dat ook schandalig is en dat de overheid onze vrijheid terug moet geven nu los van het vaccin, maar ik heb nieuws voor je: dat gaat niet gebeuren. Het meerendeel van het volk, en tweede kamer , staat achter het beleid.

De énige manier waarop we ons normale fijne vrije leven dus weer terugkrijgen, is als genoeg mensen straks dat vaccin nemen. Wat jij daar van vind is irrelevant, dat is een feít met hoe de kaarten liggen.

Dus, wil jij wel of niet ooit nog je vrijheid terug zoals je die tot maart dit jaar had?
Als 60% zich laat vaccineren hebben we de gewenste groepsimmuniteit bereikt. De verspreiding zal minder zijn waardoor er weer genoeg plek is in het ziekenhuis. Loop het het dan toch op (de kans is dan aanzienlijk veel kleiner) dan is er gewoon een bedje in het hospitaal.
pi_196185978
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Als 60% zich laat vaccineren hebben we de gewenste groepsimmuniteit bereikt. De verspreiding zal minder zijn waardoor er weer genoeg plek is in het ziekenhuis. Loop het het dan toch op (de kans is dan aanzienlijk veel kleiner) dan is er gewoon een bedje in het hospitaal.
Nope. Is afhankelijk van de werkzaamheid van het vaccin.
pi_196185983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik verwacht wel net zoiets als met de mondkapjes, vliegen bijvoorbeeld zonder vaccinatie niet mogelijk, moet jij eens kijken hoe snel het dan gaat
Oftewel de jodenster cultuur/rassenscheiding..... alleen privileges hebben als je proefkonijn wil zijn

Nou, lekker oprotten met die mentaliteit..
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_196185989
quote:
Maar wat als het vaccin effectief genoeg is om de kwetsbaren te vaccineren en zo de ziekenhuizen ontlast worden? Nog steeds regelgeving terwijl de ziekenhuizen leeg zijn omdat de risisogroep niet meer in het ziekenhuis komt?

Kwetsbaren vaccineren is genoeg. We proberen geen besmettingen te voorkomen maar druk op de zorg. Als jonge gezonde mensen besmet worden zal er geen druk op de zorg komen want voor hen is het gewoon een griep.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 11 november 2020 @ 13:53:12 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196185995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oftewel de jodenster cultuur/rassenscheiding..... alleen privileges hebben als je proefkonijn wil zijn

Nou, lekker oprotten met die mentaliteit..
blijf je toch lekker thuis
pi_196186000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijf je toch lekker thuis
:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_196186006
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nah, 70 a 80% bij 90% effectiveit. Bonten zegt 70%. Lijkt me reeël. 60 is wel erg laag. Maar volgens polls wil 70% zich ook laten vaccineren, dus hallejuhah.

Één probleem: het was biased (logisch) naar oudere mensen/risicogroepen. Bij jongeren, die het meest verspreiden, was het 50%. Dat is nog een dingetje. Dus daarom wat influencer campagnes er tegen aan gooien "ik ben niet bang voor het prikje!" , en misschien lowlands en de disco tijdelijk alleen open voor gevaccineerden. Moet je ze eens zien gaan.
#WeesGeenWhales
pi_196186011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nope. Is afhankelijk van de werkzaamheid van het vaccin.
Die >90% blijkt te zijn.
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')