Je zou natuurlijk dan niet je....quote:Op woensdag 11 november 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
Zo ontzettend verkeerd gelegen vannacht dat ik nu zenuwpijn heb elke keer als ik mijn linkerschouder beweeg.
rechter schouder bewegen?quote:Op woensdag 11 november 2020 08:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk dan niet je....
PWWWWWWWWWWNED!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Je kan het!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Thanks!quote:
Gelukkig. Ik heb echt geen plek voor nog een derde koelkast.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Helaas, je gaat niet door voor de koelkast.
Succes met de dromen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Thanks!
Het roken vind ik niet zo erg, dat vond ik toch al steeds viezer. Maar mn blowtjes mis ik wel![]()
![]()
Straks moet je nog gaan werkenquote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Mag zuipen en snuiven wel nog?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Stopt vanzelf weer.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou inderdaad, heftiger dan heftig
Thuis?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Drugsquote:Op woensdag 11 november 2020 09:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet en andere drugs doe ik ook niet
Binnenkort gaan ze ook alle apps blokkeren die niet direct van de baas zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef babylon het volgende:
[..]
PWWWWWWWWWWNED!
Ik bedoel, wat vervelend.
Leve de eigen inrichtbare laptop
Iemand nog wat corona over?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan meldt Q zich ziek denk ik.
Schoonmaker?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Gesprek gehad over nieuwe functie. Lijkt van beide kanten positief
Tofquote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegdquote:
Je kan het leren.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegd
Ik was eigenlijk van plan daar een vrouw voor te zoeken maar dat zet ook nog geen zoden aan de dijkquote:
Het is vandaag singles dayquote:Op woensdag 11 november 2020 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan daar een vrouw voor te zoeken maar dat zet ook nog geen zoden aan de dijk
Ja! Veelzijdig werk, gelinked aan mijn vorige werk, maar zonder de stresscomponenten en een leuk team.quote:
Ik zal vanavond kijken of er bij de ah een feestmuts te krijgen isquote:Op woensdag 11 november 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is vandaag singles day
Senn88quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegd
voorrijkosten zijn te duur om even te komen poetsenquote:
Haar gewoon in huis nemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorrijkosten zijn te duur om even te komen poetsen
Ik heb dit idee wel al eens geopperdquote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar gewoon in huis nemen.
Fijn!quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
30k boven vraagprijs geboden?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn!
Bod op een huis gedaan. Valkenswaard, here we comemisschien dan he, misschien
Spannendquote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn!
Ja zit wel wat werk aan. Rotte kozijnen, plat dak uit 73 dat alleen half gerepareerd is, een scheur in de gevel en we willen een andere keuken.quote:
Vanavond weer.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar gewoon in huis nemen.
Dat klinkt als 50.000 boven de vraagprijs bieden.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zit wel wat werk aan. Rotte kozijnen, plat dak uit 73 dat alleen half gerepareerd is, een scheur in de gevel en we willen een andere keuken.
Hehe ja, gewaagd is het wel. Maar dit is wat we het waard vinden (en wat we met alle dingen die erbij komen, kunnen betalen). We zullen zien. Wordt vast niks.quote:
Zo werkt het niet meer in 2020.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dit is wat we het waard vinden
Staat ie al lang te koop?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zit wel wat werk aan. Rotte kozijnen, plat dak uit 73 dat alleen half gerepareerd is, een scheur in de gevel en we willen een andere keuken.
toppiequote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Joh. We hebben inderdaad pas 1 bezichtiging gehad Q en lezen geen nieuwsquote:
2/3 weken. Zelfde huis paar deuren verderop is met vraagprijs van 500 minder binnen een week verkocht. Uiteraard technisch in veel betere staat.quote:
Wel lef van die lui om het huis in veel mindere staat voor dezelfde prijs in de markt te zetten, dat moet je ze wel nagevenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh. We hebben inderdaad pas 1 bezichtiging gehad Q en lezen geen nieuws.
[..]
2/3 weken. Zelfde huis paar deuren verderop is met vraagprijs van 500 minder binnen een week verkocht. Uiteraard technisch in veel betere staat.
Die slechtere was eerst dus die zal gebaald hebben van de 2equote:Op woensdag 11 november 2020 13:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel lef van die lui om het huis in veel mindere staat voor dezelfde prijs in de markt te zetten, dat moet je ze wel nageven
Maar als je direct 15-20k kwijt bent aan kozijnen en een dakreparatie dan is een scherp bod inderdaad misschien wel haalbaar
Wanneer hoor je meer?
Ik heb hem vrijdag. Als afronding van een paar weken aan de andere kant zitten. Ik heb er al 28 gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag mijn beoordelingsgesprek. Even snel er tussendoor geplanned nu
Valkenswaard, kom ik nog best wel geregeldquote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn!
Ik hoef gelukkig niet al mijn mensen persoonlijk te beoordelen. De lead engineers wel vanaf volgende week, maar die presteren allemaal best aardig.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb hem vrijdag. Als afronding van een paar weken aan de andere kant zitten. Ik heb er al 28 gedaan.
Is mijn eerste keer. Ik had verwacht het een stuk lastiger te vinden om te oordelen over mensen. Maar gaat mij prima afquote:Op woensdag 11 november 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet al mijn mensen persoonlijk te beoordelen. De lead engineers wel vanaf volgende week, maar die presteren allemaal best aardig.
De vraag is dan vooral wat de mensen van het oordeel vindenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Is mijn eerste keer. Ik had verwacht het een stuk lastiger te vinden om te oordelen over mensen. Maar gaat mij prima af
Maakt op zich niet uit. Is niet te onderhandelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De vraag is dan vooral wat de mensen van het oordeel vinden.
239? Was het een garagebox?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:20 schreef babylon het volgende:
Hier laatst een makelaar gehad. Die adviseerde om flink onder de gewenste prijs te gaan zitten om mensen te lokken. Werkte prima een paar huizen verderop. 239 gevraagd, 272 gekregen.
Zoveel? Dan ben ik rijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:51 schreef babylon het volgende:
[..]
239.000, 272.000. Voor Zwolle normaal voor 80m2.
Pfff, Wel eens buiten de Randstad geweest?quote:
WIL JE ME DOOD HEBBEN OFZO?quote:Op donderdag 12 november 2020 07:46 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Pfff, Wel eens buiten de Randstad geweest?
Iedereen weet dat je een Belter bent.quote:
Rust Belt?quote:Op donderdag 12 november 2020 07:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een Belter bent.
Elke thuiswerkdag is een vrijdag!quote:Op donderdag 12 november 2020 08:39 schreef babylon het volgende:
3de dag op een rij dat het voelt alsof het vrijdag is
Gelukkig zit ik er nu nog maar één dag naast.
You Inner scum.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een Belter bent.
Morgen vrij, dus ik wil vandaag best als vrijdag zien.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:39 schreef babylon het volgende:
3de dag op een rij dat het voelt alsof het vrijdag is
Gelukkig zit ik er nu nog maar één dag naast.
Elke dag is vrijdag!quote:Op donderdag 12 november 2020 08:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet voor mij. Alleen op vrijdag trek ik op het eind een biertje los.
Oe lekker!quote:Op donderdag 12 november 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen vrij, dus ik wil vandaag best als vrijdag zien.
daar heb ik ook even aan gedacht, maar ik denk dat ik de week voor kerst vrij pak ipv elke week een dag.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Oe lekker!
Dat heb ik vanaf morgen de rest van het jaar
Ik heb nog 2 vrije dagen voor de rest van het jaar!quote:Op donderdag 12 november 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik ook even aan gedacht, maar ik denk dat ik de week voor kerst vrij pak ipv elke week een dag.
Ik blijf me altijd verbazen hoe snel mensen hun vrije dagen opmaken. Ik hou er bijna altijd over terwijl ik ook gewoon 2 weken op vakantie ga in de zomer.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 vrije dagen voor de rest van het jaar!
2 weken maar, ik wil zomer altijd wel 3 hoor!quote:Op donderdag 12 november 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd verbazen hoe snel mensen hun vrije dagen opmaken. Ik hou er bijna altijd over terwijl ik ook gewoon 2 weken op vakantie ga in de zomer.
zomers heb ik ook maar 2. want ik wil in het voorjaar en najaar ook een week.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 weken maar, ik wil zomer altijd wel 3 hoor!
Q heeft er volgens mij ook gewoon heel weinig.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd verbazen hoe snel mensen hun vrije dagen opmaken. Ik hou er bijna altijd over terwijl ik ook gewoon 2 weken op vakantie ga in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |