Je zou natuurlijk dan niet je....quote:Op woensdag 11 november 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
Zo ontzettend verkeerd gelegen vannacht dat ik nu zenuwpijn heb elke keer als ik mijn linkerschouder beweeg.
rechter schouder bewegen?quote:Op woensdag 11 november 2020 08:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk dan niet je....
PWWWWWWWWWWNED!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Je kan het!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Thanks!quote:
Gelukkig. Ik heb echt geen plek voor nog een derde koelkast.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Helaas, je gaat niet door voor de koelkast.
Succes met de dromen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Thanks!
Het roken vind ik niet zo erg, dat vond ik toch al steeds viezer. Maar mn blowtjes mis ik wel![]()
![]()
Straks moet je nog gaan werkenquote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Mag zuipen en snuiven wel nog?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Stopt vanzelf weer.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou inderdaad, heftiger dan heftig
Thuis?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Drugsquote:Op woensdag 11 november 2020 09:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet en andere drugs doe ik ook niet
Binnenkort gaan ze ook alle apps blokkeren die niet direct van de baas zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef babylon het volgende:
[..]
PWWWWWWWWWWNED!
Ik bedoel, wat vervelend.
Leve de eigen inrichtbare laptop
Iemand nog wat corona over?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan meldt Q zich ziek denk ik.
Schoonmaker?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Gesprek gehad over nieuwe functie. Lijkt van beide kanten positief
Tofquote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegdquote:
Je kan het leren.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegd
Ik was eigenlijk van plan daar een vrouw voor te zoeken maar dat zet ook nog geen zoden aan de dijkquote:
Het is vandaag singles dayquote:Op woensdag 11 november 2020 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan daar een vrouw voor te zoeken maar dat zet ook nog geen zoden aan de dijk
Ja! Veelzijdig werk, gelinked aan mijn vorige werk, maar zonder de stresscomponenten en een leuk team.quote:
Ik zal vanavond kijken of er bij de ah een feestmuts te krijgen isquote:Op woensdag 11 november 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is vandaag singles day
Senn88quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik hier in mijn thuiskantoor om me heen kijk is dat niet een van de functies waar ik voor in de wieg ben gelegd
voorrijkosten zijn te duur om even te komen poetsenquote:
Haar gewoon in huis nemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorrijkosten zijn te duur om even te komen poetsen
Ik heb dit idee wel al eens geopperdquote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar gewoon in huis nemen.
Fijn!quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DrMarten het volgende:
30k boven vraagprijs geboden?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn!
Bod op een huis gedaan. Valkenswaard, here we comemisschien dan he, misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |