abonnement Unibet Coolblue
pi_196168803


De vierde generatie consoles van Microsoft na Xbox, Xbox 360 en Xbox One. De Series X is met ruim 12 TERAFLOPS de krachtigste next-gen console en de Series S is een next-gen console in de kleinste Xbox ooit.

GamePass
Xbox Game Pass is een soort Netflix voor games. Je downloadt de games naar je Xbox One/Series en kunt dan spelen zolang ze beschikbaar zijn. Elke maand komen er nieuwe games bij en zijn er enkele games die verdwijnen. Alle games van Microsoft zelf komen op launch direct beschikbaar.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass

Xbox Live
Xbox Live is de online multiplayer service. Je kunt hier los een abonnement op nemen middels Xbox Live Gold. Jr krijgt dan ook maandelijks een paar games 'gratis'.
https://www.xbox.com/nl-nl/live/gold?xr=shellnav

De Xbox Series S en X liggen vanaf 10 november in de winkel voor een prijs van resp. € 299,- en € 499,-. De pre-orders starten dinsdag 22 september om 9.00 uur.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 11-11-2020 15:56:57 ]
pi_196168811
Ik had zonder dat ik het doorhad, de laatste post gemaakt, hier weer verder. :*
pi_196168920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Kneuzen van bol hebben me eenSeries S in plaats van Series X gestuurd :{
Wtf???
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_196168939
Maakt het iets uit of je m rechtop of plat neerlegt?!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196169028
Ik wacht wel -O-

Ze staan volop op marktplaats voor 600-800 euro. Maar dat vertik ik gewoon.

Dan maar gewoon verder op mijn Xbox one X ^O^
pi_196169044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is normaal dat de tijden verschuiven, ik heb dat zeker sinds de corona crisis geregeld meegemaakt, daar hoefde je niet onrustig van te worden.. en uhh.. called it he! midden in de nacht lol, doet bol wel vaker.
Ja ik weet het, maar hier is al jaren dezelfde pakketbezorger die meestal rond dezelfde tijd komt en nu niet :{ En dan met dat ‘incidentje’ van nog geen twee weken geleden (ook op dinsdag) ben ik op mijn hoede wat betreft postnl :*
(En ja, you called it. Er is weinig slaap geweest)
pi_196169079
Wel leuk al die oude spelletjes op gamepass. Battlefield en skate enzo

Installeren van Xbox ging ook easy via app. 700mb oid maar.
Daarna controller updaten en je kan aan de slag.
Kwartiertje werk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 13:36:40 #8
181272 crew  Noppie2000
pi_196169088
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
pi_196169124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
Wat moet jij verschrikkelijk balen nu -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 13:39:16 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196169137
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
Nee is ook zo zinloos, maar jezus wat irritant, denk je er ook vroeg bij te zijn :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196169195
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
Ik zou sowieso de s gewoon gebruiken tot je je x hebt ;)
pi_196169233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
Klote allemaal zeg. Ik voel echt met je mee.
Las net op Twitter iemand die de BCC in Arnhem was binnengelopen en daar hadden ze dus gewoon voorraad, terwijl talloze mensen die daar gepreorderd hebben, vanmorgen een mailtje kregen dat BCC te weinig voorraad heeft. Dan voel je je ook belazerd.
Ik hoop echt dat het snel goedkomt.
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 13:47:55 #13
181272 crew  Noppie2000
pi_196169260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:43 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Ik zou sowieso de s gewoon gebruiken tot je je x hebt ;)
Zat ik aan te denken, maar daar had ik ook geen zin in :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:45 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Klote allemaal zeg. Ik voel echt met je mee.
Las net op Twitter iemand die de BCC in Arnhem was binnengelopen en daar hadden ze dus gewoon voorraad, terwijl talloze mensen die daar gepreorderd hebben, vanmorgen een mailtje kregen dat BCC te weinig voorraad heeft. Dan voel je je ook belazerd.
Ik hoop echt dat het snel goedkomt.
Thanks, is echt zuur ja. Je pre-ordert lekker de eerste minuut op bol, alles gaat soepel en dan dit :D Dat BCC verhaal is ook bizar ja, niet normaal.
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:52:11 #14
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196169321
Wat zuur, zou er wel een tegoedbon uit proberen te slepen... benadrukken dat het om release ging, je er naar uit keek, je een week vtv nog aankondigingsmail etc. hebt gehad. Wie weet.
pi_196169333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Na jaren weer skate spelen _O_

beste dag ever
Na 3 minuten uitgezet en Tony hawk aangedaan. Wat irritante camera view en controls voelen ook niet logisch. Later nog maar s proberen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Wat zuur, zou er wel een tegoedbon uit proberen te slepen... benadrukken dat het om release ging, je er naar uit keek, je een week vtv nog aankondigingsmail etc. hebt gehad. Wie weet.
Idd je besteld specifiek bij hen. Het gaat niet om een random iets maar iets wat lastig te krijgen is etc etc. Minimaal 25 euro vergoeding.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 november 2020 @ 14:05:52 #16
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196169554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben echt in tijden niet zo teleurgesteld geweest _O- Bol gaat er natuurlijk achteraan, S inmiddels alweer de deur uit gegooid, maar ja. 'Hij is momenteel niet op voorraad, ik moet even controleren wanneer dit weer binnenkomt en stuur je dan een mail'

Kon haar ook wel vertellen dat dat weken gaat duren, maar goed, boos doen op de klantenservice doe ik liever niet :+
Wat een faal. Zelf ook wel eens iets soortgelijks gehad. Had een limited edition van een film besteld; ze stuurden me echter een bordspelletje. Was daarna natuurlijk al uitverkocht.

Hoop dat je alsnog snel een X krijgt...ik zou vooral Microsoft in de gaten houden, daar komt af en toe nog wat vrij. Gisterenavond bij DE nog eentje kunnen bestellen die hopelijk donderdag aankomt.

https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL (France)
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL (Polish)
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL (DE/Germany)

Op de NL versie (https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL) van MS je account klaarzetten met je betaalmethode, dan gaat het uitchecken vrij simpel, ook als je die talen niet spreekt. Weet niet of je er wat aan hebt, maar toch.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 14:07:56 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_196169585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat een faal. Zelf ook wel eens iets soortgelijks gehad. Had een limited edition van een film besteld; ze stuurden me echter een bordspelletje. Was daarna natuurlijk al uitverkocht.

Hoop dat je alsnog snel een X krijgt...ik zou vooral Microsoft in de gaten houden, daar komt af en toe nog wat vrij. Gisterenavond bij DE nog eentje kunnen bestellen die hopelijk donderdag aankomt.

https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL (France)
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL (Polish)
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL (DE/Germany)

Op de NL versie (https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL) van MS je account klaarzetten met je betaalmethode, dan gaat het uitchecken vrij simpel, ook als je die talen niet spreekt. Weet niet of je er wat aan hebt, maar toch.
Ga ik in de gaten houden, thanks :)
pi_196169902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:43 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Ik zou sowieso de s gewoon gebruiken tot je je x hebt ;)
Dan kan hij het niet meer ruilen.

Dat is dus het zure, het is uitverkocht dus valt niets te ruilen behalve geld terug.
pi_196170017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:15 schreef Jimbo het volgende:
Oh wow... skate 3 voelt zó verouderd op het moment :{.... valt dat even vies tegen. In mn gedachte was die game véééél sneller
dat is nostalgie voor je bro.
pi_196170052
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat een faal. Zelf ook wel eens iets soortgelijks gehad. Had een limited edition van een film besteld; ze stuurden me echter een bordspelletje. Was daarna natuurlijk al uitverkocht.

Hoop dat je alsnog snel een X krijgt...ik zou vooral Microsoft in de gaten houden, daar komt af en toe nog wat vrij. Gisterenavond bij DE nog eentje kunnen bestellen die hopelijk donderdag aankomt.

https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL (France)
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL (Polish)
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL (DE/Germany)

Op de NL versie (https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL) van MS je account klaarzetten met je betaalmethode, dan gaat het uitchecken vrij simpel, ook als je die talen niet spreekt. Weet niet of je er wat aan hebt, maar toch.
Hoe kom je bij de MS winkelpagina? Echt elke optie die ik doorloop heeft geen mogelijkheid om direct bij Ms zelf te kopen, zo raar.
pi_196170103
Ja, sommige dingen moeten nostalgie blijven. :P
  dinsdag 10 november 2020 @ 14:37:57 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196170148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hoe kom je bij de MS winkelpagina? Echt elke optie die ik doorloop heeft geen mogelijkheid om direct bij Ms zelf te kopen, zo raar.
Bij mij doen die links die ik gaf het gewoon :o Nu is er geen voorraad, maar als er wel voorraad is dan kan je op de groene knop rechts boven klikken (waar nu niet op voorraad staat). Daar op klikken en je gaat het bestelproces door (rechts boven jezelf ook aanmelden - kan helpen wellicht). Geen moeilijkheden hier. Raar dat het bij jou niet goed lijkt te werken :{
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196170172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Bij mij doen die links die ik gaf het gewoon :o Nu is er geen voorraad, maar als er wel voorraad is dan kan je op de groene knop rechts boven klikken (waar nu niet op voorraad staat). Daar op klikken en je gaat het bestelproces door (rechts boven jezelf ook aanmelden - kan helpen wellicht). Geen moeilijkheden hier. Raar dat het bij jou niet goed lijkt te werken :{
Je link werkt wel, ik bedoel hoe kom je zelfstandig op die link uit? Als je snapt wat ik bedoel.

Ik ga naar Microsoft store, of Xbox store of welke keuze dan ook, kom ik niet op die pagina uit.

Ik heb je links nu opgeslagen natuurlijk maar ik snap dus niet hoe ik er zelf kan komen als ik begin met kijken op de ms store.
  dinsdag 10 november 2020 @ 14:40:27 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196170187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je link werkt wel, ik bedoel hoe kom je zelfstandig op die link uit? Als je snapt wat ik bedoel.

Ik ga naar Microsoft store, of Xbox store of welke keuze dan ook, kom ik niet op die pagina uit.

Ik heb je links nu opgeslagen natuurlijk maar ik snap dus niet hoe ik er zelf kan komen als ik begin met kijken op de ms store.
Oh, op die manier. Sorry :D

Geen idee eigenlijk. Ik kwam die links een keer op tweakers tegen en heb ze opgeslagen, ben er nooit zelf terecht gekomen volgens mij :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196170293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan kan hij het niet meer ruilen.

Dat is dus het zure, het is uitverkocht dus valt niets te ruilen behalve geld terug.
Oh ja wel hoor :D

Ze hadden mij een retourdeal gestuurd ipv een nieuw koffiezetapparaat (650 euro)

Tot ik de nieuwe had ontvangen heb ik gebruik gemaakt van het koffiezetapparaat. Die heb ik uiteindelijk retour gestuurd en nooit meer wat gehoord.

Ik geef iedereen 1 tip. Bol controleert 90% van de retouren niet ;) de retouren stoten ze door naar opkopers :P (palletverkoop)
pi_196170313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:45 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Oh ja wel hoor :D

Ze hadden mij een retourdeal gestuurd ipv een nieuw koffiezetapparaat (650 euro)

Tot ik de nieuwe had ontvangen heb ik gebruik gemaakt van het koffiezetapparaat. Die heb ik uiteindelijk retour gestuurd en nooit meer wat gehoord.

Ik geef iedereen 1 tip. Bol controleert 90% van de retouren niet ;) de retouren stoten ze door naar opkopers :P (palletverkoop)
Nou ja okay technisch gezien kan het, maar voor mij zou de lol toch een stuk minder zijn.
pi_196170341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja okay technisch gezien kan het, maar voor mij zou de lol toch een stuk minder zijn.
Beter iets dan niets toxh
  dinsdag 10 november 2020 @ 15:04:35 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196170578
Lekker voor die Series S order die nu de Series X van @Noppie2000 heeft gehad
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196170603
MM zal hem ook wel niet meer worden dan aangezien ik nog geen bericht heb gekregen dat hij op te halen is. Volgens KS zou dat wel het geval zijn, maar die zeggen alles om van je af te komen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 15:07:03 #30
181272 crew  Noppie2000
pi_196170625
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Kiid het volgende:
MM zal hem ook wel niet meer worden dan aangezien ik nog geen bericht heb gekregen dat hij op te halen is. Volgens KS zou dat wel het geval zijn, maar die zeggen alles om van je af te komen
Zie net iemand die bij MM was langsgegaan en dat hij gewoon klaarlag, misschien ook proberen of een belletje doen?
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker voor die Series S order die nu de Series X van @:noppie2000 heeft gehad
Sommigen hebben pech, anderen hebben mazzel. Helaas voor mij :+
pi_196170658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, op die manier. Sorry :D

Geen idee eigenlijk. Ik kwam die links een keer op tweakers tegen en heb ze opgeslagen, ben er nooit zelf terecht gekomen volgens mij :@
Ben er achter gekomen.

Als hij via MS zelf te koop is, staat er bij “selecteer verkoop punt” een groene knoop “koop nu”, dan kom je pas op die pagina wat jij linkte uit.

Kwam erachter door te kijken naar de series S pagina wat hetzelfde is qua opmaak pagina.. maar die is alles behalve uitverkocht dus kon het makkelijk even uitproberen. :P
pi_196170671
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Kiid het volgende:
MM zal hem ook wel niet meer worden dan aangezien ik nog geen bericht heb gekregen dat hij op te halen is. Volgens KS zou dat wel het geval zijn, maar die zeggen alles om van je af te komen
Als het niet te ver weg is allemaal, gewoon langs gaan.
pi_196171051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zie net iemand die bij MM was langsgegaan en dat hij gewoon klaarlag, misschien ook proberen of een belletje doen?
[..]

Sommigen hebben pech, anderen hebben mazzel. Helaas voor mij :+
Had al eerder gebeld vandaag. En moet nu zeggen dat ik zojuist een mail heb ontvangen dat de Xbox op te halen is in de MM. Dus zometeen na werk maar gelijk langsgaan voordat die wordt uitgedeeld :@

Wel zuur voor jou met de Series S! Dat is nog wel erger dan gewoon een annulering van een bestelling...
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_196171065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als het niet te ver weg is allemaal, gewoon langs gaan.
Had uitgerekend vandaag een dag op kantoor haha. Anders had ik er waarschijnlijk op de gok al naartoe gereden
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 10 november 2020 @ 15:41:02 #35
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196171242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:37 schreef hyviiee het volgende: [..] Naja , niet echt. Maar het gaat wel om 500 euro. Ik heb nergens de optie om de order te cancelen. En ze zijn gewoon niet eerlijk geweest over het aantal xboxen wat ze krijgen dus. "Vertraging" is natuurlijk gewoon onzin als ze zelf al aangeven niet te weten wanneer ze wel geleverd worden. Of dat dagen ,weken, maanden gaan worden, wisten ze niet.
Tjah. Ach. Die 500 was je in september al kwijt. Je console komt wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:45 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Oh ja wel hoor :D

Ze hadden mij een retourdeal gestuurd ipv een nieuw koffiezetapparaat (650 euro)

Tot ik de nieuwe had ontvangen heb ik gebruik gemaakt van het koffiezetapparaat. Die heb ik uiteindelijk retour gestuurd en nooit meer wat gehoord.

Ik geef iedereen 1 tip. Bol controleert 90% van de retouren niet ;) de retouren stoten ze door naar opkopers :P (palletverkoop)
Mag ik dit extreem aso vinden?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 16:12:01 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196171866
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tjah. Ach. Die 500 was je in september al kwijt. Je console komt wel.
[..]

Mag ik dit extreem aso vinden?

kan het je erger vertellen. Ik verkoop kleding op bol

mensen dragen die shit naar feestjes en sturen het mooi terug. Je ruikt de zweet en rook eraan, maar de retour van bol morgen weigeren? Nope.

:r mensen zijn kut
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:13:19 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196171893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

kan het je erger vertellen. Ik verkoop kleding op bol

mensen dragen die shit naar feestjes en sturen het mooi terug. Je ruikt de zweet en rook eraan, maar de retour van bol morgen weigeren? Nope.

:r mensen zijn kut
Het doen vind ik nog één ding, het een soort van stoer verkondigen op internet maakt je echt een tokkie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196171947
De app van🍎 Apple TV is uit en draait prima op mijn One S🎮😁
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 16:32:04 #39
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196172197
Wat isnhet xbox netwerk trouwens langzaam, krijg 20 eruit hier... zal wel druk zijn _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196172409
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:32 schreef Jimbo het volgende:
Wat isnhet xbox netwerk trouwens langzaam, krijg 20 eruit hier... zal wel druk zijn _O-
Launchday GENOT
SOONY
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 16:48:51 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196172436
Omg dat getril in de trigger. Ik schrok even :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:00:38 #42
44906 merino
World of Sleepers
pi_196172566
Hoe werkt EA Play nu precies met Game Pass Ultimate?

Want het lukt me absoluut niet op iets van EA Play te downloaden momenteel.
Krijg of in de Microsoft Store aangeboden de game met 10% korting te kopen, of ik krijg te zien dat ik me nog voor EA Play moet registreren a xx euro per maand. De EA Play app in de Microsoft Store staat op niet beschikbaar :?

Dit op een Xbox Series S overigens
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 17:06:18 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196172619
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196172644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
@Noppie2000 :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 17:22:37 #45
181272 crew  Noppie2000
pi_196172833
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
Op zich wel :+ Hou even af, vrienden van me hebben misschien goed nieuws voor me :@

[ Bericht 13% gewijzigd door Noppie2000 op 10-11-2020 17:38:38 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:35:02 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196173031
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef Jimbo het volgende:
Omg dat getril in de trigger. Ik schrok even :')
Haptic feedback genot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196173037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
Een One X? :P
pi_196173143
twitter
pi_196173232
Had het niet meer verwacht, maar kreeg om half 5 eindelijk een mail dat ik hem kon halen. Denk dat de Series S overal wel goed verkrijgbaar is, maar mocht iemand het willen weten is die in Nieuwegein ruim op voorraad (MM).

Gelukkig toch de series X vandaag en niet voor niets vrij gevraagd einde van de week :+
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 17:48:22 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196173240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een One X? :P
Series x uiteraard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196173265
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Series x uiteraard
Als je er een voor mij hebt, sure.
Maar waarom verkopen? Voor die 50eu winst?
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 18:01:57 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196173448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als je er een voor mij hebt, sure.
Maar waarom verkopen? Voor die 50eu winst?
Altijd al gezegd dat ik er wat extra voor fok zou proberen te regelen zo ook met de ps5.

Die 50eur is voor m'n moeite en zo betaalt de fokker geen woekerprijzen via een marktplaatsgekkie (wel een fokgekkie)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196173476
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Altijd al gezegd dat ik er wat extra voor fok zou proberen te regelen zo ook met de ps5.

Die 50eur is voor m'n moeite en zo betaalt de fokker geen woekerprijzen via een marktplaatsgekkie (wel een fokgekkie)
Ik heb wel interesse hoor als dat incl verzendkosten is. :P tenzij die andere fokker soort van voorrang krijgt vanwege die flater van een serie S ontvangen.
Die persoon mag voor gaan wat mij betreft als hij interesse heeft.
pi_196173751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tjah. Ach. Die 500 was je in september al kwijt. Je console komt wel.
[..]

Mag ik dit extreem aso vinden?

Ze sturen mij 2 keer een retour deal op. Pas de derde was een nieuw apparaat.

Ik vind het asociaal van bol dat ze mij 2 keer een retourdeal sturen ipv een nieuwe. Het is toch 650 euro. Dus ik heb een week lang met de retourdeal koffie gezet. Want er was toch al koffie mee gezet :D want onder instellingen stond 27 bakjes koffie. Dat zijn er 14 meer geworden.

Je wilt overigens niet weten wat mensen allemaal doen. Maar dat komt omdat bol zo laks is.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 18:23:29 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196173797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse hoor als dat incl verzendkosten is. :P tenzij die andere fokker soort van voorrang krijgt vanwege die flater van een serie S ontvangen.
Die persoon mag voor gaan wat mij betreft als hij interesse heeft.
Sowieso zonder verzenden, ga zon ding niet op de post doen.

Maar had t nog geen 5 sec hier staan en er is vanavond een gelukkige fokker met een xbox die m zo hier haalt.

Hoop dat ie zo nog ff wat in t topic gooit of iig lekker actief is/wordt hier.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196173806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

kan het je erger vertellen. Ik verkoop kleding op bol

mensen dragen die shit naar feestjes en sturen het mooi terug. Je ruikt de zweet en rook eraan, maar de retour van bol morgen weigeren? Nope.

:r mensen zijn kut
Wij mogen kleding wel weigeren hoor. Als we een goede reden hebben.... ik doe toevallig de bolretouren op mijn werk. En weiger best veel. (Moet het wel in je retourvoorwaarden vermeldt staan)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
Voor 500 kom ik hem ophalen :P
pi_196173850
De man van een collega van mij werkt bij 1 van de winkels waar de Xbox te koop was. Helaas kan en mag ik niet zeggen welke winkel.

Er komen er 200 op voorraad. Het zou vandaag zijn, maar helaas. Dus ik heb nog hoop. Ik geloof dat ik om de 10 min aan het checken ben _O-
  Redactie Games dinsdag 10 november 2020 @ 18:30:48 #58
181272 crew  Noppie2000
pi_196173896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
De man van een collega van mij werkt bij 1 van de winkels waar de Xbox te koop was. Helaas kan en mag ik niet zeggen welke winkel.

Er komen er 200 op voorraad. Het zou vandaag zijn, maar helaas. Dus ik heb nog hoop. Ik geloof dat ik om de 10 min aan het checken ben _O-
Mag van mij wel hoor :P
pi_196173974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
De man van een collega van mij werkt bij 1 van de winkels waar de Xbox te koop was. Helaas kan en mag ik niet zeggen welke winkel.

Er komen er 200 op voorraad. Het zou vandaag zijn, maar helaas. Dus ik heb nog hoop. Ik geloof dat ik om de 10 min aan het checken ben _O-
Alsof je collega dat kan weten als jij dat hier zegt, zeg maar gewoon, doe je mensen een plezier mee, of dm het.
pi_196174007
Nou ik moet er eerst zelf 1 weten te bemachtigen _O-

Als ik hem al had, dan had ik het hier neer gezet :)
pi_196174022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:38 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ik moet er eerst zelf 1 weten te bemachtigen _O-

Als ik hem al had, dan had ik het hier neer gezet :)
De kans dat je het niet krijgt is klein, ik bedoel niemand lijkt er vanaf te weten dat er nieuwe voorraad ergens binnenkomt.
  dinsdag 10 november 2020 @ 18:40:23 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196174044
Ik heb m'n X ook binnen. *O* Toch wel hyped.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196174208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De kans dat je het niet krijgt is klein, ik bedoel niemand lijkt er vanaf te weten dat er nieuwe voorraad ergens binnenkomt.
Zodra hij beschikbaar is, gooi ik het direct hier in de groep :)
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:00:58 #64
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196174352
Series S uitgepakt, hij is klein, niet mega-klein maar wel acceptabel klein. Vooral in de "diepte". Hij is zwaarder dan ik dacht, wat opzich een gevoel van degelijkheid/stevigheid geeft. Mooi apparaatje wel.

Nog niet veel met de controller gedaan, maar wat meteen opvalt is de vierpuntersdruktoets. Ik was even bang dat het zo'n nét niet vierpuntersdruktoets was (te rond), maar dat indrukken voelt (door het "klikken") echt heel precies. Heel anders dan de ps4 controller waar het heel "soft" voelt. Voor games als Celeste of Tetris dus heel chill.

Menu (en gamepass gedeelte) is qua snelheid echt een verademing vergeleken met de Playstation store. De Playstation store (en het menu an sich) was altijd zó traag. Telkens na elk klikje wachten... Hopelijk hebben ze dat voor de ps5 opgelost.

En dan Gamepass zelf, even doorheen gescrold en wat een shitload aan dikke games! :o
Ja, heel goed gevoel bij deze console :Y .
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:05:12 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196174403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:00 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Series S uitgepakt, hij is klein, niet mega-klein maar wel acceptabel klein. Vooral in de "diepte". Hij is zwaarder dan ik dacht, wat opzich een gevoel van degelijkheid/stevigheid geeft. Mooi apparaatje wel.

Nog niet veel met de controller gedaan, maar wat meteen opvalt is de vierpuntersdruktoets. Ik was even bang dat het zo'n nét niet vierpuntersdruktoets was (te rond), maar dat indrukken voelt (door het "klikken") echt heel precies. Heel anders dan de ps4 controller waar het heel "soft" voelt. Voor games als Celeste of Tetris dus heel chill.

Menu (en gamepass gedeelte) is qua snelheid echt een verademing vergeleken met de Playstation store. De Playstation store (en het menu an sich) was altijd zó traag. Telkens na elk klikje wachten... Hopelijk hebben ze dat voor de ps5 opgelost.

En dan Gamepass zelf, even doorheen gescrollt en wat een shitload aan dikke games! :o
Ja, heel goed gevoel bij deze console :Y .
Zo voelde ik me vorig jaar al bij de One S, GamePass is echt een werelddeal. Goed om te horen dat de Series S degelijk aanvoelt en het menu snel is. Dat zijn toch wel belangrijke zaken. En de controller natuurlijk _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196174442
Voor allen die er een hebben ontvangen (de goede dan :7 ), veel plezier ermee *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196174488
Ik wacht nog even tot volgend jaar :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196174510
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

GamePass is echt een werelddeal.
Vind je dat echt?
pi_196174527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Vind je dat echt?
100+ games, EA play en volgens mij komt er zelfs Disney+ bij dit jaar.. voor 13eu (of minder afhankelijk van sub plan) per maand.
pi_196174536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

100+ games, EA play en volgens mij komt er zelfs Disney+ bij dit jaar.. voor 13eu (of minder afhankelijk van sub plan) per maand.
Disney+ staat erbij maar alleen trial voor 30dagen.

Dat erbij zou wel goed zijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:16:26 #71
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196174553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Vind je dat echt?
3 jaar lang voor 3 á 4 euro per maand zoveel games en ook echt topgames? Lijkt me wel :Y .
En met topgames bedoel ik niet alleen triple A, maar ook games als Celeste zijn echt pareltjes.
pi_196174564
Ben benieuwd wanneer het fatsoenlijk op voorraad komt.
SOONY
pi_196174572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

3 jaar lang voor 3 á 4 euro per maand zoveel games en ook echt topgames? Lijkt me wel :Y .
En met topgames bedoel ik niet alleen triple A, maar ook games als Celeste zijn echt pareltjes.
Als ik zie hoeveel geld ik bijv aan steam heb uitgegeven en hoeveel ik eigenlijk nooit meer speel..

Je kan leuk opzoeken op je account wat het in (dollars) waard is.
Iets van 8000 dollar lol.
pi_196174581
Voor mij begint de series X wel met een valse start. Ik kan geen profiel toevoegen? Keerde constant terug naar homescreen en er gebeurde niks. Deed factory reset om het vanuit daar te proberen, maar bij de optie van een profiel toevoegen is hij nu al minuten lang aan het laden. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Dit probleem nog niet eerder gehad (xbox one x)
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_196174601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

3 jaar lang voor 3 á 4 euro per maand zoveel games en ook echt topgames? Lijkt me wel :Y .
En met topgames bedoel ik niet alleen triple A, maar ook games als Celeste zijn echt pareltjes.
Hoe betaal je 3/4 euro.. ik betaal volgens mij iets van 12-13 voor ultimate.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:24:07 #76
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196174638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hoe betaal je 3/4 euro.. ik betaal volgens mij iets van 12-13 voor ultimate.
Als je nog geen ultimate hebt gehad, kan je gold voor 1 euro omzetten naar ultimate. Of heel simpel, je koopt voor 36 maanden gold (á 100 - 150 euro) en vervolgens zet je dat om in ultimate (als je dus nog geen ultimate hebt gehad, of je moet een nieuwe account maken). De meesten hier hebben op die manier t/m +/- oktober 2023 ultimate voor 3 á 4 euro per maand.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 19:30:54 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196174787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:23 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Wij mogen kleding wel weigeren hoor. Als we een goede reden hebben.... ik doe toevallig de bolretouren op mijn werk. En weiger best veel. (Moet het wel in je retourvoorwaarden vermeldt staan)
[..]

Voor 500 kom ik hem ophalen :P
Had een goed excuus geweest je weer een keer te zien, maar nee hij is al weg (of nja dadelijk opgehaald)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196174863
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:12 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Vind je dat echt?
Ik heb voor 150 euro 2,5 jaar Game Pass. Daar kan ik dus de aankomende Halo, Age of Empires, Forza, Avowed, Starfield, Wolfenstein, etc. voor spelen. En dan ook nog al die third party dingen er bij komen zoals nu EA Play met Jedi Fallen Order, of een Doom Eternal vorige maand.
pi_196174904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hoe betaal je 3/4 euro.. ik betaal volgens mij iets van 12-13 voor ultimate.
Ja ik betaal ook 12,99
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

100+ games, EA play en volgens mij komt er zelfs Disney+ bij dit jaar.. voor 13eu (of minder afhankelijk van sub plan) per maand.
Ja maar de helft van die games zijn ruk. Speel nu destiny 2, maar die had ik al :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Had een goed excuus geweest je weer een keer te zien, maar nee hij is al weg (of nja dadelijk opgehaald)
ik wacht even of er inderdaad nog 200 beschikbaar komen. En anders wacht ik wel.

Iemand enig idee of er nog special editions uitkomen?

Van de Xbox one x heb ik de gears editie
pi_196175130
Servers liggen eruit ofzo?

Kan niet op mijn Xbox one x. En ook niet in de Xbox app.

Wil destiny spelen ;(
pi_196175164
Aanmeld servers liggen eruit, wel te verwachten op launchdag.
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:47:25 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196175280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:18 schreef Kiid het volgende:
Voor mij begint de series X wel met een valse start. Ik kan geen profiel toevoegen? Keerde constant terug naar homescreen en er gebeurde niks. Deed factory reset om het vanuit daar te proberen, maar bij de optie van een profiel toevoegen is hij nu al minuten lang aan het laden. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Dit probleem nog niet eerder gehad (xbox one x)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aanmeld servers liggen eruit, wel te verwachten op launchdag.
Dit zal wel met elkaar te maken hebben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196175363
Hij doet het. Update van een uur -O-
pi_196175602
Ow beyond light is gewoon gratis met gamepass. Nice !
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 20:07:14 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196175861
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Als je nog geen ultimate hebt gehad, kan je gold voor 1 euro omzetten naar ultimate. Of heel simpel, je koopt voor 36 maanden gold (á 100 - 150 euro) en vervolgens zet je dat om in ultimate (als je dus nog geen ultimate hebt gehad, of je moet een nieuwe account maken). De meesten hier hebben op die manier t/m +/- oktober 2023 ultimate voor 3 á 4 euro per maand.
30sep 2023 voor 93eur
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 10 november 2020 @ 20:08:55 #86
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196175913
:') wees blij dat jullie een xbox hebben.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 20:09:15 #87
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196175932
Hoe zet je die xsx in rest mode? Moet toch niet elke x naar t knopje lopen he :{
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196176063
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Hoe zet je die xsx in rest mode? Moet toch niet elke x naar t knopje lopen he :{
In the settings, instant on option aanvinken geloof ik.
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:05:01 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196177113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:20 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Ze sturen mij 2 keer een retour deal op. Pas de derde was een nieuw apparaat.

Ik vind het asociaal van bol dat ze mij 2 keer een retourdeal sturen ipv een nieuwe. Het is toch 650 euro. Dus ik heb een week lang met de retourdeal koffie gezet. Want er was toch al koffie mee gezet :D want onder instellingen stond 27 bakjes koffie. Dat zijn er 14 meer geworden.

Je wilt overigens niet weten wat mensen allemaal doen. Maar dat komt omdat bol zo laks is.
Praat het vooral goed met "maar zij doen het ook" :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196177203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Praat het vooral goed met "maar zij doen het ook" :')
Ik praat helemaal niks goed.
Bol maakt 2 fouten achter elkaar.

2 retourdeals waar al koffie mee is gezet. Die 14 bakjes konden er wel bij.

Eigen schuld. Was sowieso al klaar met kopen van dure dingen op bol. Zeker sinds ze samen werken met BuyBay. Gaat teveel fout.

Sowieso had ik de Xbox series x niet bij bol gekocht. Zeker als hij nu nog online komt. 200% zeker dat het een retour is :)
pi_196177548
Uh wtf

  dinsdag 10 november 2020 @ 22:09:07 #92
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196178461
Wie nog nooit Tetris Effect heeft gespeeld... spelen die hap!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand Tetris nooit leuk heeft gevonden, dus als je ooit ook maar 1x plezier hebt gehad aan Tetris moet je het echt proberen. Had 'm al op PSVR, maar moet zeggen dat het zelfs zonder VR een hele bijzondere, bijna hypnotiserende ervaring is. Audio-visueel echt een klasse apart.
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:22:09 #93
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_196178725
Ook de Xbox Series X binnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-11-2020 22:31:05 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_196179074
Heb fifa 2220 geinstalleerd net. Ik kan het niet :') Eeerste voetbalspel dat ik ooit speel, zijn die altijd moeilijk of ben ik echt een kneus erin?
pi_196179181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:39 schreef Sfancta het volgende:
Heb fifa 2220 geinstalleerd net. Ik kan het niet :') Eeerste voetbalspel dat ik ooit speel, zijn die altijd moeilijk of ben ik echt een kneus erin?
Voetbal zal in 2220 wel hele andere regels hebben.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 22:57:52 #96
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196179349
Heb over de hele dag verspreid amper een uur kunnen spelen tussen updates en werk in :')

Dacht ik net even doom te gaan spelen, die was als het goed is gedownload, blijkt het dat ie de multiplayer gedownload heeft en niet de campaign ;( :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 10 november 2020 @ 23:06:06 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196179517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niks goed.
Bol maakt 2 fouten achter elkaar.

2 retourdeals waar al koffie mee is gezet. Die 14 bakjes konden er wel bij.

Eigen schuld. Was sowieso al klaar met kopen van dure dingen op bol. Zeker sinds ze samen werken met BuyBay. Gaat teveel fout.

Sowieso had ik de Xbox series x niet bij bol gekocht. Zeker als hij nu nog online komt. 200% zeker dat het een retour is :)
En daar zit het goedpraten :*

Bol.com levering net afgehaald bij de AH, zo even kijken of er niet stiekem een Series S in gestopt is. Zoals gezegd dit weekend pas aansluiten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196179822
twitter
  woensdag 11 november 2020 @ 01:20:21 #100
192683 AMDB
Visionair.
pi_196180713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
Uh wtf

[ afbeelding ]
Begin hier gisteravond al. 1000 voor me. Ik wilde alleen (single player) een campaign Missie spelen. Hier zuigt Destiny wel hoor.
pi_196180965
Watch Dogs Legion ziet er goed uit. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_196181546
Series s en x zijn beiden backward compatibility, maar hoe doe je dat met de OG en 360 games op een series s die backward compatibility zijn...
pi_196181563
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Series s en x zijn beiden backward compatibility, maar hoe doe je dat met de OG en 360 games op een series s die backward compatibility zijn...
Digitaal kan het wel, fysiek niet :+
SOONY
pi_196181692
Ik kan alleen niet ontdekken welke winkels :?



Ben alle mediamarkt winkels online afgegaan

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2020 07:52:57 ]
pi_196181699
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan alleen niet ontdekken welke winkels :?

[ afbeelding ]

Ben alle mediamarkt winkels online afgegaan
Normaal was er een overzicht waar het dan in de winkel ligt, niks te vinden inderdaad.
pi_196181755
Zal wel met opzet zijn toch? Denk dat Mediamarkt ook niet zit te wachten op een stormloop van klanten, heb je meteen weer Rutte en De Jonge in je nek hijgen.
pi_196181866
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Digitaal kan het wel, fysiek niet :+
Vele originele en 360 waren niet digitaal. :@
  Redactie Games woensdag 11 november 2020 @ 08:44:34 #108
181272 crew  Noppie2000
pi_196181948
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan alleen niet ontdekken welke winkels :?

[ afbeelding ]

Ben alle mediamarkt winkels online afgegaan
Lukte net op pc om snel op winkelvooraad te klikken,nergens op voorraad :D zal ergens een fout zitten of nog bijgewerkt moeten worden.
  woensdag 11 november 2020 @ 08:52:44 #109
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196182010
12 TFLOPS.. en wat zit ik te spelen? Tetris :9
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_196182020
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:52 schreef L3viathan het volgende:
12 TFLOPS.. en wat zit ik te spelen? Tetris :9
Ruil dan jouw X met de S van Noppie2000 :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games woensdag 11 november 2020 @ 08:55:38 #111
181272 crew  Noppie2000
pi_196182038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ruil dan jouw X met de S van Noppie2000 :D
:D da's nog eens een idee :7
  woensdag 11 november 2020 @ 08:59:34 #112
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196182086
:D
ik ga er over nadenken :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 09:19:39 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196182306
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan alleen niet ontdekken welke winkels :?

[ afbeelding ]

Ben alle mediamarkt winkels online afgegaan
Stock is niet vrij, maar staat op depot. Is voor de mensen die pre-orders had.

Hij laat het wel zien dus, maar ze zijn al besproken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 09:22:29 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196182342
Vannacht flink die xbox op zn flikker gegeven door een zooi games erop te zetten en te proberen.

Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat:

• Sunrise Overdrive wel heel vet is :Y
• Monster hunter is niets voor mij :@
• Destiny lag plat ;(
• Bloodstained en de Ori games hier nog een keer de tv stuk gaan maken (but i love it <3)
• Skate 3 veel toffer was in m'n hoofd.
• Gamepass wel heel nice is, maar ik vooral nieuwe games wil :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196182754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:22 schreef Jimbo het volgende:
Destiny lag plat
Net gisteravond een nieuwe DLC uit, vind je het gek :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196182815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:22 schreef Jimbo het volgende:
Vannacht flink die xbox op zn flikker gegeven door een zooi games erop te zetten en te proberen.

Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat:

• Sunrise Overdrive wel heel vet is :Y
• Monster hunter is niets voor mij :@
• Destiny lag plat ;(
• Bloodstained en de Ori games hier nog een keer de tv stuk gaan maken (but i love it <3)
• Skate 3 veel toffer was in m'n hoofd.
• Gamepass wel heel nice is, maar ik vooral nieuwe games wil :+
Uiteindelijk heb ik nog 2 uur destiny gespeeld.
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 10:39:27 #117
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196183213
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Net gisteravond een nieuwe DLC uit, vind je het gek :P
Die kwam ook bij gamepass binnenkort toch?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196183468
Ik vind mediamarkt echt irritant 😂

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 11:08:48 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196183682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:56 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind mediamarkt echt irritant 😂

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je leest mn post even.

Er is geen stock.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 11 november 2020 @ 11:14:41 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196183755
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Vele originele en 360 waren niet digitaal. :@
En dat weet je als je een Series S haalt. Next.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196183776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dat weet je als je een Series S haalt. Next.
Het is maar een vraag met je 'next'. :')
  woensdag 11 november 2020 @ 11:17:32 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196183807
quote:
83s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Het is maar een vraag met je 'next'. :')
Mjah, maar welk magisch antwoord verwacht je als je kiest voor een console zonder disc drive?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196183864
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, maar welk magisch antwoord verwacht je als je kiest voor een console zonder disc drive?
Wat boeit het vriend, misschien was er een of andere mogelijkheid omdat het zo wordt geadverteerd, logisch maar ik kon er niets over vinden. Ik volg dat hele Xbox gebeuren niet meer sinds ze de Xbox One hebben aangekondigd.
  woensdag 11 november 2020 @ 11:24:28 #124
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196183919
De Series X is hier zojuist bezorgd O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196184540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
De Series X is hier zojuist bezorgd O+
Wel even goed checken of het ook echt de X is :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196184937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wel even goed checken of het ook echt de X is :7
Dan is het de one X.

Waren nogal wat mensen die tijdens die eerste preorder ronde de verkeerde bestelde.
pi_196185111
Ik heb vannacht tot drie uur Valhalla zitten spelen en vanmorgen om zeven uur het wekkertje w/
Lekker hoor! Ik vermaak me er prima mee.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:51:55 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196185201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wel even goed checken of het ook echt de X is :7
Ik schrok wel even omdat er op de bijgeleverde factuur stond dat het een S versie was. Maar de doos was duidelijk een X versie. Uitgepakt en was inderdaad de X. Staat ook online gewoon goed aangegeven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196185279
Gekke vraag misschien: maar met al die gaten aan bovenkant van Xbox valt er toch een lading stof dat ding dagelijks in. Dat kan toch niet goed zijn?! Waarom is daarvoor gekozen? Kan dit kwaad of niks om druk over te maken?!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196185523
De fan blaast toch in die richting? En hoe stoffig is je huis dat het een dagelijks probleem is?

Overigens gisteren toch nog even een play & charge kit en die blauwe controller besteld. Hou niet zo van losse batterijen en maar 1 controller.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_196185581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ afbeelding ]

De vierde generatie consoles van Microsoft na Xbox, Xbox 360 en Xbox One. De Series X is met ruim 12 TERAFLOPS de krachtigste next-gen console en de Series S is een next-gen console in de kleinste Xbox ooit.

GamePass
Xbox Game Pass is een soort Netflix voor games. Je downloadt de games naar je Xbox One/Series en kunt dan spelen zolang ze beschikbaar zijn. Elke maand komen er nieuwe games bij en zijn er enkele games die verdwijnen. Alle games van Microsoft zelf komen op launch direct beschikbaar.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass

Xbox Live
Xbox Live is de online multiplayer service. Je kunt hier los een abonnement op nemen middels Xbox Live Gold. Jr krijgt dan ook maandelijks een paar games 'gratis'.
https://www.xbox.com/nl-nl/live/gold?xr=shellnav

De Xbox Series S en X liggen vanaf 10 november in de winkel voor een prijs van resp. € 299,- en € 499,-. De pre-orders starten dinsdag 22 september om 9.00 uur.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je charmed_angel wijzigen in Mazikeen

Thx
pi_196185894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Wil je charmed_angel wijzigen in Mazikeen

Thx
Zo klopt het hopelijk? (als je ff checkt :P)
  Redactie Games woensdag 11 november 2020 @ 13:48:17 #133
181272 crew  Noppie2000
pi_196185913
Staat verdorrie ineens een bezorger voor de deur met een pakketje van bol.com, Xbox Series X geleverd _O_ *O*
  woensdag 11 november 2020 @ 14:17:34 #134
192683 AMDB
Visionair.
pi_196186410
Weet niet hoe ze de controller verbeterd hebben maar het is ze gelukt. Voelt heerlijk aan, stukje zwaarder. extra grip, stukje meer solide. Alleen de knoppen voelen iets goedkoper aan.

Laadtijden zijn zo'n genot:-)
pi_196186757
Klote PostNL. Besteld bij bol.com op de dag van preorder. De status van de track en trace staat nog steeds op "afgeleverd bij PostNL" na gisteren verplaatst te zijn naar vandaag. Waardeloos bedrijf, kan je helemaal niks mee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196186815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:17 schreef AMDB het volgende:
Weet niet hoe ze de controller verbeterd hebben maar het is ze gelukt. Voelt heerlijk aan, stukje zwaarder. extra grip, stukje meer solide. Alleen de knoppen voelen iets goedkoper aan.

Laadtijden zijn zo'n genot:-)
Dit.

Was een beetje rond aan het navigeren met de d-pad en dat ding is best klik-klak, had het iets zachter / stiller verwacht. Maar misschien is het over 2 weken anders, who knows.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_196186839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zo klopt het hopelijk? (als je ff checkt :P)
Thx. C_a was mijn oude account
pi_196187310
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:44 schreef NothingHappened het volgende:
Ik heb vannacht tot drie uur Valhalla zitten spelen en vanmorgen om zeven uur het wekkertje w/
Lekker hoor! Ik vermaak me er prima mee.
Aanrader? Ben wel echt altijd een AC fan geweest, maar de viking thema vind ik minder leuk dan het assassin gebeuren. Ik zoek wel nog een spel waarbij je de nieuwe next gen specs wel kan zien. Dus twijfel wel om Valhalla te kopen

Nu speel ik Fifa op de series X en daar zie je natuurlijk weinig grafisch verschil. Is alleen wat sneller
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_196187636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef Kiid het volgende:

[..]

Aanrader? Ben wel echt altijd een AC fan geweest, maar de viking thema vind ik minder leuk dan het assassin gebeuren. Ik zoek wel nog een spel waarbij je de nieuwe next gen specs wel kan zien. Dus twijfel wel om Valhalla te kopen

Nu speel ik Fifa op de series X en daar zie je natuurlijk weinig grafisch verschil. Is alleen wat sneller
4k op 60fps met alle toeters en bellen aan, is geen kattenpis.P

Ik speel het op de pc.. met veel moeite op 1080p.
Dat terwijl ik rdr2 zowat op ultra kan draaien op 60fps.

Dus voor pc is het ietwat poep, voor series X schijnt het echt dikke prima te zijn.

Daarbij is Vikingen dikke lol hebben naar mijn mening, heb er wel plezier van op pc in ieder geval.
  woensdag 11 november 2020 @ 15:44:01 #140
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196187851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zo klopt het hopelijk? (als je ff checkt :P)
Als je dan toch bezig bent, wil je mij even toevoegen?
Lionheaad - Picnic82

:s) alvast bedankt voor de moeite :s)
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_196188007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:44 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent, wil je mij even toevoegen?
Lionheaad - Picnic82

:s) alvast bedankt voor de moeite :s)
Gelukt, moest het ff paar keer doen, de url wilde maar niet plakken.

^O^
  woensdag 11 november 2020 @ 16:28:05 #142
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196188375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Gelukt, moest het ff paar keer doen, de url wilde maar niet plakken.

^O^
Toppie
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_196188541
Ik zit echt te twijfelen om de s te halen, ik vind x iets te duur voor nu (ik heb vorige week nog een gloednieuwe laptop en twee weken geleden nog een switch gekocht). *O*

Bijna iedereen heeft hier de x zo te zien, maar waar zijn de s eigenaren? Bevalt die een beetje?
pi_196188778
Ik vind de s mooier dan de x.

Maar ik wil gewoon fysieke games kopen (krijg sowieso 20% personeelskorting) die zijn toch altijd iets goedkoper dan online.

Vandaar dat ik een x wil :)
  woensdag 11 november 2020 @ 17:03:48 #145
192683 AMDB
Visionair.
pi_196188887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:37 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit.

Was een beetje rond aan het navigeren met de d-pad en dat ding is best klik-klak, had het iets zachter / stiller verwacht. Maar misschien is het over 2 weken anders, who knows.
Ja klopt, m'n huidige controllers zijn 6 jaar oud, weet niet meer hoe "klik-klak" deze in het begin waren.
  woensdag 11 november 2020 @ 17:52:59 #146
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196189543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om de s te halen, ik vind x iets te duur voor nu (ik heb vorige week nog een gloednieuwe laptop en twee weken geleden nog een switch gekocht). *O*

Bijna iedereen heeft hier de x zo te zien, maar waar zijn de s eigenaren? Bevalt die een beetje?
Series S eigenaar hiero. Bevalt tot nu toe zeker *O* .

De nadelen zijn denk ik wel bekend inmiddels (1080p console, 364gb opslagruimte, bc speelt hij de xbox one s games af), als je die voor lief neemt heb je volgens mij een hele vette console voor een hele mooie prijs. Helemaal icm Gamepass een hele vette deal.

EDIT: Overigens zie en zag ik veel reacties over hoe klein die wel niet zou zijn. Vind het eigenlijk wel mee (of tegen?) vallen. Voor een next-gen console issie idd klein, maar het is ook weer niet zo dat ik denk, wow wat een kleine console! Waarschijnlijk meer het idee dat het next-gen is en wat voor power er in zit i.c.m. het formaat.
Vind 'm wel heel mooi :).

[ Bericht 12% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 11-11-2020 18:16:15 ]
pi_196190159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Series S eigenaar hiero. Bevalt tot nu toe zeker *O* .

De nadelen zijn denk ik wel bekend inmiddels (1080p console, 364gb opslagruimte, bc speelt hij de xbox one s games af), als je die voor lief neemt heb je volgens mij een hele vette console voor een hele mooie prijs. Helemaal icm Gamepass een hele vette deal.

EDIT: Overigens zie en zag ik veel reacties over hoe klein die wel niet zou zijn. Vind het eigenlijk wel mee (of tegen?) vallen. Voor een next-gen console issie idd klein, maar het is ook weer niet zo dat ik denk, wow wat een kleine console! Waarschijnlijk meer het idee dat het next-gen is en wat voor power er in zit i.c.m. het formaat.
Vind 'm wel heel mooi :).
Thanks voor je antwoord. Hij ziet er iets groter uit dan een wii en die was mega klein. :')
pi_196190341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef Kiid het volgende:

[..]

Aanrader? Ben wel echt altijd een AC fan geweest, maar de viking thema vind ik minder leuk dan het assassin gebeuren. Ik zoek wel nog een spel waarbij je de nieuwe next gen specs wel kan zien. Dus twijfel wel om Valhalla te kopen

Nu speel ik Fifa op de series X en daar zie je natuurlijk weinig grafisch verschil. Is alleen wat sneller
4 december komt de next gen update van FIFA.
SOONY
  woensdag 11 november 2020 @ 19:03:09 #149
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196190619
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Hij ziet er iets groter uit dan een wii en die was mega klein. :')
Misschien maak ik ook onbewust een vergelijking met de Wii en die was idd wel heel klein. Je ziet het niet zo goed op onderstaande, maar de Series S is echt wel een behoorlijk stuk groter dan de Wii.

https://cdn.vox-cdn.com/u(...)age_from_iOS__3_.jpg

[ Bericht 12% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 11-11-2020 19:09:30 ]
  woensdag 11 november 2020 @ 19:11:40 #150
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196190761
Het is vooral als je hem afzet tegen de PS4, PS5 en X1, XsX dat hij behoorlijk klein lijkt.

Nintendo Wii was inderdaad klein.

Maar de XsS bevalt me prima.
Super upgrade vanaf de X1
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 11 november 2020 @ 19:46:20 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196191524
Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste bundels verwachten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196191639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef PzKpfw het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste bundels verwachten?
Volgend jaar denk ik. Als er ook echte next-gen games uit zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 11 november 2020 @ 19:56:08 #153
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196191768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgend jaar denk ik. Als er ook echte next-gen games uit zijn.
Lekker op tijd :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196192346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

4 december komt de next gen update van FIFA.
Oh lol, dat verklaard vast waarom het verschil zo minimaal was ten opzichte van de one X :@
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 20:53:25 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196192984
Hmmm remote play doet het nog niet op de S|X .. Jammer wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 20:54:01 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196192999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:

[..]

Oh lol, dat verklaard vast waarom het verschil zo minimaal was ten opzichte van de one X :@
met de next gen versie is dat ook minimaal
fifa 22 schijnt wel beter te worden

twitter
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 11 november 2020 @ 21:35:17 #157
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196194175
Ik zie trouwens wat Xbox series X' voorbij komen waar rook uit de fans komt.

(Edit)

Laat maar, is CGI :')
  woensdag 11 november 2020 @ 22:32:10 #158
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196195289
Doet quick resume het bij iemand? Ik heb echt allerlei games geprobeerd maar nog bij geen een werkt het bij mij
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 11 november 2020 @ 22:45:34 #159
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196195617
Ik denk dat er een bug in Tetris Effect zit, ik krijg steeds de verkeerde, nergens-passende blokjes in multiplayer :{w

Btw, zijn hier mensen die al bekend waren met Forza Horizon 4? Vind het een gave game, dacht ff online multiplayer, maar dat sloeg nergens op... aangezien er allemaal mensen met alleen maar dikke (véél snellere) auto's reden.

Is er niet een soort online mode waar iedereen dezelfde, al dan niet soortgelijke auto's heeft? Vind een racegame opzich wel tof, als het in evenwicht is. Daarom vond ik Trackmania altijd tof, iedereen dezelfde wagen en kwam het altijd op skills aan. Of moet ik dan bij een Dirt 4/5 o.i.d. zijn?

[ Bericht 28% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 11-11-2020 22:52:26 ]
pi_196195752
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zie trouwens wat Xbox series X' voorbij komen waar rook uit de fans komt.

(Edit)

Laat maar, is CGI :')
Nee, gewoon een vape.

twitter
  woensdag 11 november 2020 @ 22:55:28 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196195754
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zie trouwens wat Xbox series X' voorbij komen waar rook uit de fans komt.

(Edit)

Laat maar, is CGI :')
Gewoon een vape pen erbij gok ik... maar dat zal de sony cult niet tegenhouden om met modder te smijten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196196427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:45 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik denk dat er een bug in Tetris Effect zit, ik krijg steeds de verkeerde, nergens-passende blokjes in multiplayer :{w

Btw, zijn hier mensen die al bekend waren met Forza Horizon 4? Vind het een gave game, dacht ff online multiplayer, maar dat sloeg nergens op... aangezien er allemaal mensen met alleen maar dikke (véél snellere) auto's reden.

Is er niet een soort online mode waar iedereen dezelfde, al dan niet soortgelijke auto's heeft? Vind een racegame opzich wel tof, als het in evenwicht is. Daarom vond ik Trackmania altijd tof, iedereen dezelfde wagen en kwam het altijd op skills aan. Of moet ik dan bij een Dirt 4/5 o.i.d. zijn?
Ik speel Forza Horizon 4 al 2 jaar minimaal. Heb tegen de 500 mil, alle auto's tot nu toe beschikbaar en level 4 prestige bijna. Wil je best credits geven, maar dat werkt alleen via de AH volgens mij.
pi_196196893
twitter
pi_196197551
Die links van eerder waardoor je bijv op de Franse, Duitse of Poolse Microsoft sites kon komen om te kijken of er bij MS zelf voorraad weer is, zijn allemaal weg. ;(
pi_196197740
quote:
3s.gif Op donderdag 12 november 2020 02:03 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
:')
pi_196199762
Begrijp ik nou goed dat deze console 100% van de tijd een internetverbinding nodig heeft? Je kunt niks meer als je internet eruit ligt, inclusief single player games?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196200307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Begrijp ik nou goed dat deze console 100% van de tijd een internetverbinding nodig heeft? Je kunt niks meer als je internet eruit ligt, inclusief single player games?
Nee, dat lijkt mij niet. Zal wel eens in de zoveel tijd een check willen doen vermoed ik. Zeker wanneer je Game Pass games speelt.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 10:58:32 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196200388
quote:
3s.gif Op donderdag 12 november 2020 02:03 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 10:58:57 #169
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196200394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Begrijp ik nou goed dat deze console 100% van de tijd een internetverbinding nodig heeft? Je kunt niks meer als je internet eruit ligt, inclusief single player games?
denk zelfs dat ie 100% zeker stroom nodig heeft, altijd

Hier lijkt ie nooit uit te gaan _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 12 november 2020 @ 11:25:49 #170
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196200710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef PzKpfw het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste bundels verwachten?
op dit moment moet je al blij zijn dat er überhaupt iets in de winkels ligt }:|

geen idee waarom ze dat doen. vraag en hype creëren?
  donderdag 12 november 2020 @ 12:03:09 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196201436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Begrijp ik nou goed dat deze console 100% van de tijd een internetverbinding nodig heeft? Je kunt niks meer als je internet eruit ligt, inclusief single player games?
Zover ik weet kun je gewoon offline, waarbij je waarschijnlijk wel even uitlogt omdat hij geen saves en achievements kan wegschrijven, maar dat wordt meestal bij opnieuw verbinden opgelost. Always on drm zit er iig niet op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 12 november 2020 @ 12:09:28 #172
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196201573
quote:
19s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:25 schreef Gunner het volgende:

[..]

op dit moment moet je al blij zijn dat er überhaupt iets in de winkels ligt }:|

geen idee waarom ze dat doen. vraag en hype creëren?
Series S is bijna overal nog te krijgen ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 12 november 2020 @ 12:40:21 #173
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196202251
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Series S is bijna overal nog te krijgen ;)
Even aan gedacht als tussenpaus, maar ondanks dat die beter is dan dan de One X op CPU en GPU gebied doet die geen 4K output, dat is wel jammer.
pi_196202462
quote:
19s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Even aan gedacht als tussenpaus, maar ondanks dat die beter is dan dan de One X op CPU en GPU gebied doet die geen 4K output, dat is wel jammer.
Als je geen (fatsoenlijke) 4K televisie hebt, en die voorlopig ook niet gaat kopen, dan is de Series S een goede optie.

Zelf heb ik, speciaal voor de next gen, een paar maanden terug een dikke LG oled gekocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 november 2020 @ 12:56:02 #175
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196202524
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als je geen (fatsoenlijke) 4K televisie hebt, en die voorlopig ook niet gaat kopen, dan is de Series S een goede optie.
Heb al een tijdje een volgens mij redelijke 4K tv, geen OLED, maar zeker geen goedkoop ding ofzo.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:28:30 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196206584
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als je geen (fatsoenlijke) 4K televisie hebt, en die voorlopig ook niet gaat kopen, dan is de Series S een goede optie.

Zelf heb ik, speciaal voor de next gen, een paar maanden terug een dikke LG oled gekocht.
Zelfs met een 720P scherm is een Series S een betere investering IMO, ik wil gewoon een disc drive, en een xbox die niet halverwege zijn levenscyclus al op zijn knieen moet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196207151
Zoals ik het zie, al heb je nog geen 4k scherm dan ben je wel wat toekomst bestendiger met een series X of een van de ps5’s afhankelijk van wat je wil qua diskdrive.
  donderdag 12 november 2020 @ 17:34:26 #178
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196207825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoals ik het zie, al heb je nog geen 4k scherm dan ben je wel wat toekomst bestendiger met een series X of een van de ps5’s afhankelijk van wat je wil qua diskdrive.
Ik heb al bijna 10 jaar een 1080p televisie. Werkt nog helemaal naar behoren en verwacht ook niet dat die het op korte termijn zal begeven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 12 november 2020 @ 17:47:02 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196208023
Is voorlopig ook echt gewoon prima. Vorige generatie (non-pro/one X) deed al een tijdje geen 1080P meer als standaard aangezien hun stap van de 360/PS3 gewoon niet groot genoeg was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196208374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:34 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 10 jaar een 1080p televisie. Werkt nog helemaal naar behoren en verwacht ook niet dat die het op korte termijn zal begeven.
Ik heb ook maar een 1080p scherm, wel een redelijk goeie IPS monitor, maar over een paar jaar wil ik wel meer richting 4k gaan en dan is het handig als ik een console heb waar ik dan extra plezier van kan hebben.
  donderdag 12 november 2020 @ 18:43:58 #181
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196208982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb ook maar een 1080p scherm, wel een redelijk goeie IPS monitor, maar over een paar jaar wil ik wel meer richting 4k gaan en dan is het handig als ik een console heb waar ik dan extra plezier van kan hebben.
Ja wat is over een paar jaar? Als je 3-4 jaar verder bent zit je haast alweer op het punt dat je beter kunt wachten tot de volgende generatie.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 12 november 2020 @ 18:44:56 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196208999
Twijfel wel om misschien alsnog die Series X te kopen... kan ik tenminste m'n oude 360 spellen nog doen :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 12 november 2020 @ 18:52:08 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196209094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:44 schreef PzKpfw het volgende:
Twijfel wel om misschien alsnog die Series X te kopen... kan ik tenminste m'n oude 360 spellen nog doen :D
BCC is in ieder geval vaag aan het doen over een volgende levering . Een medewerker zegt misschien morgen weer voorraad terwijl de ander het ontkent
RED ONS HENNIEGOD
pi_196210155
quote:
9s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

BCC is in ieder geval vaag aan het doen over een volgende levering . Een medewerker zegt misschien morgen weer voorraad terwijl de ander het ontkent
Big Blak Cock
  donderdag 12 november 2020 @ 22:00:31 #185
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196213134
Is die Series S nog wel ergens te krijgen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 22:08:24 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196213239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Series S nog wel ergens te krijgen?
Bol?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 12 november 2020 @ 22:13:24 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196213335
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Bol?
Voor 330 bij third-party aanbieders...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 13 november 2020 @ 00:43:02 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196215424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Voor 330 bij third-party aanbieders...
Nooit scalpers voeren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196215469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Series S nog wel ergens te krijgen?
Dacht dat die niet zo snel zou uitverkopen.. blijkbaar toch grotendeels weg nu.
pi_196216096
twitter
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 09:13:03 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196217633
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Voor 330 bij third-party aanbieders...
https://www.mediamarkt.nl(...)7C%7Cp%7Cregulier%7C

Morgen in thus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196218332
Vanmorgen een X kunnen reserveren bij bol.com

Kan nu nog as I speak. 9 dec in huis.
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:30:59 #193
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_196218766
Ik had graag series S gewild maar diskspace valt tegen.
Ik ben nog altijd tevreden met SAD 1 Tb.
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:31:20 #194
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_196218774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Series S nog wel ergens te krijgen?
Series S gewoon leverbaar via Bol.com First Party

[ Bericht 10% gewijzigd door KingRadler op 13-11-2020 10:50:25 ]
pi_196218817
En de mail ook binnen, nu maar hopen dat ze hem leveren op 9 dec.

Bedankt ------,

Fijn dat je koos voor bol‌.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Dit heb je besteld

Xbox Series X Console
Gekocht bij bol.com

Bezorging: Nog niet verschenen
1x € 499,99
pi_196218948
Ik durfde niet te bestellen bij bol.com

Ivm retourtjes. Bol doet dat namelijk.
pi_196218963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik durfde niet te bestellen bij bol.com

Ivm retourtjes. Bol doet dat namelijk.
Alsof er iemand zijn X weer retourneert :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196219063
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Alsof er iemand zijn X weer retourneert :D
Ja hoor.
pi_196219227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik durfde niet te bestellen bij bol.com

Ivm retourtjes. Bol doet dat namelijk.
Elk bedrijf doet dat. Dan kan je nooit meer wat bestellen.
pi_196219291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik durfde niet te bestellen bij bol.com

Ivm retourtjes. Bol doet dat namelijk.
Ja bol.com is in dat opzicht wel echt een kakwinkel. Eigenlijk zijn ze ook superslecht met service.
pi_196220479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:08 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Elk bedrijf doet dat. Dan kan je nooit meer wat bestellen.
Je ziet het aan de doos als het een retour is.

(Wij kopen retouren op, dus weet precies wanneer een artikel een retour is geweest ;) )


quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja bol.com is in dat opzicht wel echt een kakwinkel. Eigenlijk zijn ze ook superslecht met service.
De klantenservice is top joh. Je wilt niet weten hoeveel tegoed bonnen je kan binnenharken. Zo heb ik een keer na lang zeuren een compleet nieuw spel ontvangen van 69,95

Ik had de gears Xbox one x gekocht. Dat was dus een retourtje geweest want de code van het spel was gebruikt. Dus mooi dat ik het spel gewoon opgestuurd kreeg *O*

Sindsdien niks meer bij bol gekocht Qua games en consoles.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2020 12:46:25 ]
pi_196223880
Vanavond weer destiny *O*
pi_196224202


Hebben jullie hoe ik dit uitschakel? Dit krijg ik bij het opstarten.
Irritant want ik wil helemaal geen reguliere TV kijken via de X-Box.
Er loopt een hdmi naar de TV vanuit de X-Box en er gaat niks in.
  Eindredactie Games vrijdag 13 november 2020 @ 16:28:49 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196224226
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hebben jullie hoe ik dit uitschakel? Dit krijg ik bij het opstarten.
Irritant want ik wil helemaal geen reguliere TV kijken via de X-Box.
Er loopt een hdmi naar de TV vanuit de X-Box en er gaat niks in.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 13 november 2020 @ 17:23:50 #206
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196224883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:06 schreef Mazikeen het volgende:
Vanavond weer destiny *O*
Ik wou ook weer eens inloggen, dacht meteen na werktijd ff wat hoofden schieten:



Uiteraard precies om 17u het spul down :') Maar goed het is gepland onderhoud dus zal zo wel weer online zijn

twitter
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:26:12 #207
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196224924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:00 schreef Diamond3d het volgende:
Vanmorgen een X kunnen reserveren bij bol.com

Kan nu nog as I speak. 9 dec in huis.
Same same uiteindelijk toch voor de Series X gegaan, ook bij bol.com. Al zie ik nog wel aankomen dat hij bij andere aanbieders ook nog (eerder) beschikbaar komt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:30 schreef KingRadler het volgende:
Ik had graag series S gewild maar diskspace valt tegen.
Ik ben nog altijd tevreden met SAD 1 Tb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:31 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Series S gewoon leverbaar via Bol.com First Party
Ja zag het, gisteravond was die niet meer te krijgen daar. Zullen de retourtjes wel zijn :P Ook voor de X gegaan, die Series S heb je binnen de kortste keren vol staan met die grote games tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik durfde niet te bestellen bij bol.com

Ivm retourtjes. Bol doet dat namelijk.
Ik neem aan dat het hier om een compleet nieuwe levering gaat. Anders waren ze ook wel eerder beschikbaar dan 9 december.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 13 november 2020 @ 17:42:21 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196225115
Sterf Mediamarkt
RED ONS HENNIEGOD
pi_196225945
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik wou ook weer eens inloggen, dacht meteen na werktijd ff wat hoofden schieten:

[ afbeelding ]

Uiteraard precies om 17u het spul down :') Maar goed het is gepland onderhoud dus zal zo wel weer online zijn

[ twitter ]
Doet hij het inmiddels weer? Ik ga pas over uurtje knallen. Eerst even eten :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Same same uiteindelijk toch voor de Series X gegaan, ook bij bol.com. Al zie ik nog wel aankomen dat hij bij andere aanbieders ook nog (eerder) beschikbaar komt.
[..]


[..]

Ja zag het, gisteravond was die niet meer te krijgen daar. Zullen de retourtjes wel zijn :P Ook voor de X gegaan, die Series S heb je binnen de kortste keren vol staan met die grote games tegenwoordig.
[..]

Ik neem aan dat het hier om een compleet nieuwe levering gaat. Anders waren ze ook wel eerder beschikbaar dan 9 december.
ik zeg niks :)
pi_196225978
quote:
:?

Ik heb de jacht opgegeven.
Ik wacht wel lekker en ik vermaak mij wel met destiny
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:01:56 #211
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196226007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:59 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

:?

Ik heb de jacht opgegeven.
Ik wacht wel lekker en ik vermaak mij wel met destiny
Hadden die X een paar uur geleden iets van 10 min op voorraad en ik bestel uiteraard in min 11 dus ik greep ernaast.

Even frustratie uiten ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_196226215
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hadden die X een paar uur geleden iets van 10 min op voorraad en ik bestel uiteraard in min 11 dus ik greep ernaast.

Even frustratie uiten ;(
1 tip. Hou coolblue in de gaten ;)
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:16:03 #213
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196226224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:57 schreef Mazikeen het volgende:

P
[..]

ik zeg niks :)
?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196226258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:15 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

1 tip. Hou coolblue in de gaten ;)
1 op 1.000 GENOT
SOONY
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:19:25 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196226276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:15 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

1 tip. Hou coolblue in de gaten ;)
Heeft op f5 rammen dan wel zin zo ? of is bellen misschien beter zoals de vorige keer lol
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 13 november 2020 @ 19:44:14 #216
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196226656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 18:59 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

:?

Ik heb de jacht opgegeven.
Ik wacht wel lekker en ik vermaak mij wel met destiny
Ik vermaak me ook prima met destiny.
En met die kortere laadtijden nog een beetje meer :P
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 19:53:14 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196226904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:15 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

1 tip. Hou coolblue in de gaten ;)
Wat weet jij wat ik nog niet weet? :?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196227752
Xbox Series X ray tracing GPU performance ongeveer gelijk aan een RTX 2060 Super volgens Digital Foundry.

  vrijdag 13 november 2020 @ 21:52:37 #219
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196229842
Gamepass is echt heerlijk. Zou ook zonder gamepass de xbox niet gekocht hebben, maar de shitload aan goede games die je krijgt voor maar 4 euro per maand is echt absurd. Kan bijna niet kiezen wat te spelen, zoveel goede titels. Denk dat ik echt bij uitzondering nog games ga kopen, misschien cyberpunk o.i.d. maar verder vermaak ik me meer dan prima met wat er beschikbaar is.
pi_196231300
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Gamepass is echt heerlijk. Zou ook zonder gamepass de xbox niet gekocht hebben, maar de shitload aan goede games die je krijgt voor maar 4 euro per maand is echt absurd. Kan bijna niet kiezen wat te spelen, zoveel goede titels. Denk dat ik echt bij uitzondering nog games ga kopen, misschien cyberpunk o.i.d. maar verder vermaak ik me meer dan prima met wat er beschikbaar is.
Vind dit vaak wel gevaarlijk. Iets met bomen en een bos.

Zo scroll ik maandelijks uren op Netflix zonder iets te kijken. :P
  vrijdag 13 november 2020 @ 23:10:27 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196231353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Drankster het volgende:

[..]

Vind dit vaak wel gevaarlijk. Iets met bomen en een bos.
Valt mee. Je moet niet alles gaan proberen natuurlijk. Als je bijvoorbeeld shooters niet leuk vindt hoef je Halo niet op te starten. Ik speel wel veel games via GamePass die op mijn 'misschien' lijstje staan. Soms pakt dat goed uit (Nier Automata, Bloodstained) en soms niet (Red Dead Redemption 2).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196231654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Wat weet jij wat ik nog niet weet? :?
;)
  zaterdag 14 november 2020 @ 11:22:37 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196235954
Zo, eindelijk weekend en tijd om de nieuwe xbox uit te pakken en aan te sluiten.

Wordt even shuffelen in het meubel onder de TV...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 14 november 2020 @ 14:17:55 #224
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_196238496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo, eindelijk weekend en tijd om de nieuwe xbox uit te pakken en aan te sluiten.

Wordt even shuffelen in het meubel onder de TV...
Ben benieuwd of het systeem past
  zaterdag 14 november 2020 @ 15:05:22 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196239201
Is er een firmware update voor de SeX? Ik wil namelijk m'n console gaan aansluiten vandaag, maar heb nog geen internet. Om in te loggen kan ik wel ff snel een hotspot op m'n telefoon instellen maar heb niet zo'n zin in 50 GB firmware :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:06:19 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196239880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 14:17 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het systeem past
Passen wel, rechtop niet...
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een firmware update voor de SeX? Ik wil namelijk m'n console gaan aansluiten vandaag, maar heb nog geen internet. Om in te loggen kan ik wel ff snel een hotspot op m'n telefoon instellen maar heb niet zo'n zin in 50 GB firmware :')
Ik denk dat je firmware en OS updates nu op een hoop gooit... firmware is gebruikelijk enkele megabytes hooguit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:09:04 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196239917
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Passen wel, rechtop niet...
[..]

Ik denk dat je firmware en OS updates nu op een hoop gooit... firmware is gebruikelijk enkele megabytes hooguit.
Ah ja, maar je snapt wat ik bedoel denk ik? Is er een grote update voor het OS?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:18:22 #228
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196240028
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah ja, maar je snapt wat ik bedoel denk ik? Is er een grote update voor het OS?
Volgens mij was er gelijk een update van 700 MB
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_196242074
Klopt het dat de series x games ook op de Xbox one (s) werken? Tenminste, als ik dit zo zie:

https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:24:45 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196242746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:18 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Volgens mij was er gelijk een update van 700 MB
775 inderdaad. Ben maar ff naar m'n zus gereden om 'm in te stellen. Via de app lukt dat trouwens niet, dus dan maar handmatig.

Vind het wel jammer dat het opstartgeluidje hetzelfde is als op de Xbox One. -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:25:57 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196242769
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:38 schreef BroesWillems het volgende:
Klopt het dat de series x games ook op de Xbox one (s) werken? Tenminste, als ik dit zo zie:

https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Sommige games zijn crossgen ja. Je speelt dan automatisch de juiste versie voor jouw console dankzij Xbox Magic (a.k.a. Smart Delivery).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196242991
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sommige games zijn crossgen ja. Je speelt dan automatisch de juiste versie voor jouw console dankzij Xbox Magic (a.k.a. Smart Delivery).
Zag bij de media markt wat doosjes staan, maar het verschil tussen de one en de series is moeilijk te zien iig. Dan kan nog wat verwarring op gaan leveren dan.
  zaterdag 14 november 2020 @ 20:46:30 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196243978
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

775 inderdaad. Ben maar ff naar m'n zus gereden om 'm in te stellen. Via de app lukt dat trouwens niet, dus dan maar handmatig.

Vind het wel jammer dat het opstartgeluidje hetzelfde is als op de Xbox One. -O-
Okay, waarom de fuck moet ik online zijn om een game met disc te spelen?! Wat een geluk zeg.

En dat allemaal omdat KPN de aanmelding vernaggeld heeft :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 01:47:20 #234
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196248230
Misschien dat ik het niet snap, maar wáárom in vredesnaam laad de xbox z'n controller niet op als ie in standbye staat? Nu zit je elke x met zo'n kut kabel te kutten, zelfs na dat je voor 25 eur een play/charge kit gekocht hebt.

Hoe moeilijk is het om spanning op die USB port te laten staan, de PS4 doet het al jaren
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 02:10:25 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196248339
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 01:47 schreef Jimbo het volgende:
Misschien dat ik het niet snap, maar wáárom in vredesnaam laad de xbox z'n controller niet op als ie in standbye staat? Nu zit je elke x met zo'n kut kabel te kutten, zelfs na dat je voor 25 eur een play/charge kit gekocht hebt.

Hoe moeilijk is het om spanning op die USB port te laten staan, de PS4 doet het al jaren
Meldt het ze.

Ik deel je mening overigens, zou gewoon in een menu in te stellen moeten zijn.

Dat gezegd hebbende, ik heb een USB blok en kabels onder de bank liggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 15 november 2020 @ 07:26:36 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196249393
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 01:47 schreef Jimbo het volgende:
Misschien dat ik het niet snap, maar wáárom in vredesnaam laad de xbox z'n controller niet op als ie in standbye staat? Nu zit je elke x met zo'n kut kabel te kutten, zelfs na dat je voor 25 eur een play/charge kit gekocht hebt.

Hoe moeilijk is het om spanning op die USB port te laten staan, de PS4 doet het al jaren
Waarom gebruik je niet gewoon batterijen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196249443
quote:
19s.gif Op zondag 15 november 2020 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom gebruik je niet gewoon batterijen?
Wat is dit? 1990?
  zondag 15 november 2020 @ 07:38:23 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196249449
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 07:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wat is dit? 1990?
Heb vrijdag een Game & Watch binnen gekregen, dus ja.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196249456
quote:
6s.gif Op zondag 15 november 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb vrijdag een Game & Watch binnen gekregen, dus ja.
Ik ook. En kijk eens op de achterkant, geen batterij klepje. Dus als zelfs de game&watch al geen batterijen meer gebruikt... :P
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 10:31:50 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196250716
quote:
19s.gif Op zondag 15 november 2020 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom gebruik je niet gewoon batterijen?
Ga ik nu ook doen, maar dacht van. Chill zon play and charge kit dan is ie altijd vol, ja nee niet dus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 11:20:08 #241
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196251679
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 10:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ga ik nu ook doen, maar dacht van. Chill zon play and charge kit dan is ie altijd vol, ja nee niet dus
Op de One X bleef hij gewoon doorladen als de Xbox in stand-by ging. En als je hem er in deed als hij uit stond zette hij zichzelf aan. Nu laad hij dus niet op in stand-by? Wel wat jammer ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196252051
Je moet de series X ook in de juiste PowerStand zetten anders gaat het inderdaad helemaal uit.

Daarvoor moet je het, ik dacht, op instant on zetten.
Dat is de stand waarop het dan op standby blijft staan, zeg maar de rest modus van de ps4.
  zondag 15 november 2020 @ 13:11:56 #243
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_196254522
@Jimbo, keek jij niet heel erg uit naar (het weer spelen van) Skate 3 en vond je het tegenvallen?

Skate 3 is nieuw voor mij, maar wat een toffe game! En dat voor een game van 10 jaar oud :P bijzonder dat daar geen vervolg op is gekomen. En dat ik meer fun heb nu met een 10 jaar oude game dan één of andere next gen titel :+
pi_196255036
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 07:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wat is dit? 1990?
Is toch ideaal. Even een 20-pack kopen en je kunt 400 uur gamen.
pi_196256018
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:41 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Is toch ideaal. Even een 20-pack kopen en je kunt 400 uur gamen.
Rondslingerende batterijen vind ik verre van ideaal. USB kabeltje er in en klaar, de switch pro controller kan ik weken met 1 lading.
pi_196256051
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 14:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Rondslingerende batterijen vind ik verre van ideaal. USB kabeltje er in en klaar, de switch pro controller kan ik weken met 1 lading.
Nouja, ik heb de Xbox controller gewoon met een kabel aan mijn PC hangen. Dus dit probleem heb ik sowieso niet heel vaak. En ik snap ook dat sommige mensen liever opladen.

Maar, waarom zou je batterijen laten rondslingeren? :D
pi_196256145
Jongons, charging dock!

Gebruik die van de PS4 al jaren en wil nooit meer wat anders. Na elke sessie in de lader, altijd de controllers op dezelfde plek en nooit een lege controller. Kost je wel een stopcontact.
  zondag 15 november 2020 @ 15:01:38 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_196256180
Na lang wikken en wegen welke headset het beste qua design en prestaties bij de Xbox Series X Zou passen zojuist de Steelseries Arctis 7X gekocht met 11% korting.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_196256321
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:59 schreef Drankster het volgende:
Jongons, charging dock!

Gebruik die van de PS4 al jaren en wil nooit meer wat anders. Na elke sessie in de lader, altijd de controllers op dezelfde plek en nooit een lege controller. Kost je wel een stopcontact.
Met de PS4 is dat ook wel nodig, wat is dat ding snel leeg.
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:53 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nouja, ik heb de Xbox controller gewoon met een kabel aan mijn PC hangen. Dus dit probleem heb ik sowieso niet heel vaak. En ik snap ook dat sommige mensen liever opladen.

Maar, waarom zou je batterijen laten rondslingeren? :D
Tja, dat gebeurt gewoon, omdat je en door wil. :P oude er uit, nieuwe erin, ouden blijven op de kast liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2020 15:12:12 ]
pi_196256878
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Na lang wikken en wegen welke headset het beste qua design en prestaties bij de Xbox Series X Zou passen zojuist de Steelseries Arctis 7X gekocht met 11% korting.
[ afbeelding ]
niks mis met die steelseries dingen naar mijn mening.
Soms kan het geluid wat 'platter" klinken dan een wat duurdere "normale" koptelefoon, maar zulke dingen wennen wel.

Qua mini geluidjes oppikken, van die subtiele geluiden, daar blinken die dingen wel in uit.
Ik heb de steelseries.. artic 3? ofzoiets, kan maar weinig klachten bedenken.

Misschien dat het wat lomp is maar voor die prijs van ~65 euries is het een prima ding.
  zondag 15 november 2020 @ 17:47:08 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196258465
Ik heb internet _O_ Online _O_ Vier dagen te vroeg. Alleen qua tv zenders is het nog enkel NL 1,2,3.

Even wat GB downloaden en dan vanavond na het eten gamen O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 15 november 2020 @ 17:47:58 #252
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196258472
quote:
19s.gif Op zondag 15 november 2020 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb internet _O_ Online _O_ Vier dagen te vroeg. Alleen qua tv zenders is het nog enkel NL 1,2,3.

Even wat GB downloaden en dan vanavond na het eten gamen O+
Ben je verhuist ofzo?
  zondag 15 november 2020 @ 18:36:31 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196259597
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:41 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Is toch ideaal. Even een 20-pack kopen en je kunt 400 uur gamen.
Batterijen ipv een accupack halen :') bij aanschaf van console erbij halen en nooit meer kutten met losse batterijen. Doorspelen met je kabel of tijdens netflix even laten hangen.

Dat van die batterijen is niet meer dan leuk voor absolute noodgevallen IMO...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 19:15:30 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196260407
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Batterijen ipv een accupack halen :') bij aanschaf van console erbij halen en nooit meer kutten met losse batterijen. Doorspelen met je kabel of tijdens netflix even laten hangen.

Dat van die batterijen is niet meer dan leuk voor absolute noodgevallen IMO...
Doe mij ook maar oplaadbare batterijen dan aan die kut kabel zitten hoor. Had hands down voor de accupack gegaan, als ie kon laden als de console standby staat. Vind het echt belachelijk dat het niet kan.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 19:16:33 #255
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196260422
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:11 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
@:Jimbo, keek jij niet heel erg uit naar (het weer spelen van) Skate 3 en vond je het tegenvallen?

Skate 3 is nieuw voor mij, maar wat een toffe game! En dat voor een game van 10 jaar oud :P bijzonder dat daar geen vervolg op is gekomen. En dat ik meer fun heb nu met een 10 jaar oude game dan één of andere next gen titel :+
Skate is ook echt geweldig, heb er hier ook meer plezier aan dan aan de andere games eigenlijk. Maar ja, skate3 was in m'n hoofd veel sneller en groter enzo.. maarja das 10 jaar terug :+
Skate 4 zit er wel aan te komen, die gaat nog toffer worden _O_ (hopelijk dan)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 19:38:35 #256
192683 AMDB
Visionair.
pi_196261005
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Doe mij ook maar oplaadbare batterijen dan aan die kut kabel zitten hoor. Had hands down voor de accupack gegaan, als ie kon laden als de console standby staat. Vind het echt belachelijk dat het niet kan.
Werkt hier gewoon...
pi_196261262
Ik heb gewoon oplaadbare batterijen. Vond ik wat veelzijdiger dan zo'n accupack
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 20:32:42 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196261897
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef AMDB het volgende:

[..]

Werkt hier gewoon...
series x?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 20:38:39 #259
192683 AMDB
Visionair.
pi_196262017
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

series x?
Jep, Instant On en USB aan de voorkant. Controller is vannacht gewoon opgeladen.
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 20:41:14 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196262074
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:38 schreef AMDB het volgende:

[..]

Jep, Instant On en USB aan de voorkant. Controller is vannacht gewoon opgeladen.
Heel vaag :/

Zit die van jou toevallig direct in het stopcontact geplugd ipv in een stekkerdoos? (las op reddit dat dit om een of andere vage reden bij mensen daar veel problemen verhielp met de standby mode)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 20:45:00 #261
192683 AMDB
Visionair.
pi_196262156
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heel vaag :/

Zit die van jou toevallig direct in het stopcontact geplugd ipv in een stekkerdoos? (las op reddit dat dit om een of andere vage reden bij mensen daar veel problemen verhielp met de standby mode)
Nee zit in een stekkerdoos.

Wat ik er wellicht wel bij moet zeggen: heb nog de battery pack van de X1 en gebruik de USB kabel van m'n Switch Pro controller. Allicht zijn er verschillen.
pi_196262190
Ben echt blij dat ik mijn internet heb ge-upgrade naar 1000mb. Want call of duty was een slorige 210gb in totaal :'). Je zou dat maar moeten downloaden met +- 25mbps
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_196262352
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:46 schreef Kiid het volgende:
Ben echt blij dat ik mijn internet heb ge-upgrade naar 1000mb. Want call of duty was een slorige 210gb in totaal :'). Je zou dat maar moeten downloaden met +- 25mbps
Ja of gewoon geen Call of Duty kopen.
  zondag 15 november 2020 @ 20:56:26 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196262373
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Doe mij ook maar oplaadbare batterijen dan aan die kut kabel zitten hoor. Had hands down voor de accupack gegaan, als ie kon laden als de console standby staat. Vind het echt belachelijk dat het niet kan.
Je weet dat er gewoon een USB stekker aan zit en dat je die gewoon in een willekeurige lader kunt prikken?
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
Ik heb gewoon oplaadbare batterijen. Vond ik wat veelzijdiger dan zo'n accupack
Buiten een handvol voor een afstandsbediening en een klok heb ik nergens meer batterijen voor nodig. En laten daar geen oplaadbare in moeten...
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:46 schreef Kiid het volgende:
Ben echt blij dat ik mijn internet heb ge-upgrade naar 1000mb. Want call of duty was een slorige 210gb in totaal :'). Je zou dat maar moeten downloaden met +- 25mbps
Want daartussen zit niks natuurlijk :')

[ Bericht 25% gewijzigd door Skull-splitter op 15-11-2020 21:01:36 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 15 november 2020 @ 21:53:58 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196263328
Stukje Valhalla gespeeld. Gekozen voor de female Eivar, al kan ze niet tippen aan Kassandra. Prima game vooralsnog.

Ook maar een zooi games in de download gezet zodat die er morgen op staan.

Heb nog niet echt dé next-gen ervaring omdat UI en geluidjes hetzelfde zijn als op de XBO. Is toch een beetje jammer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196263505
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stukje Valhalla gespeeld. Gekozen voor de female Eivar, al kan ze niet tippen aan Kassandra. Prima game vooralsnog.

Ook maar een zooi games in de download gezet zodat die er morgen op staan.

Heb nog niet echt dé next-gen ervaring omdat UI en geluidjes hetzelfde zijn als op de XBO. Is toch een beetje jammer.
Je moet nu natuurlijk voor de mannelijke Eivor kiezen :P
Dit is zeker geen Kassandra.
SOONY
  zondag 15 november 2020 @ 22:10:06 #267
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196263567
Heeft iemand anders hier toevallig ook problemen met Forza Horizon 4? Bij andere games vooralsnog geen problemen op de series X (Ori gespeeld, AC: Valhalla gespeeld, Forza Motorsport 7 geprobeerd), maar bij Horizon dus wel. Had het spel nooit eerder gespeeld, maar via Game pass gedownload vanmiddag. In die begin sequence (waar je in fall, winter, spring en summer moet racen) loopt het spel telkens vast; soms zelfs een green screen. Andere keren loopt hij enkel vast en zet hij me terug naar het Xbox hoofdmenu. Bij een green screen moet ik de console een hard reset geven, anders blijft hij hangen in het groene scherm. Maar dus alleen bij Horizon 4 tot dusver. Ben dus geneigd om te denken dat het aan het spel ligt, maar toch..

AC: Valhalla is echt tof trouwens _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 15 november 2020 @ 22:15:16 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196263643
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je moet nu natuurlijk voor de mannelijke Eivor kiezen :P
Dit is zeker geen Kassandra.
Ik vond z'n kop nogal chagrijnig in het keuzemenu :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196263660
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2020 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond z'n kop nogal chagrijnig in het keuzemenu :+
Ach het is een viking, een beetje een boze man als in AC3 ;(
SOONY
  zondag 15 november 2020 @ 22:17:22 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196263675
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ach het is een viking, een beetje een boze man als in AC3 ;(
Combat is in ieder geval beter dan in ACIII.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196263728
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Combat is in ieder geval beter dan in ACIII.
Ik zie dat het meer als Origins is, minder troep qua zijmissies. Veel minder loot en meer de nadruk op upgraden.
Zin in hoor donderdag.
SOONY
  Moderator zondag 15 november 2020 @ 22:25:14 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196263788
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie dat het meer als Origins is, minder troep qua zijmissies. Veel minder loot en meer de nadruk op upgraden.
Zin in hoor donderdag.
donderdag eerst demon souls toch wel? :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 15 november 2020 @ 23:02:23 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196264293
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 00:30:02 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196265147
quote:
geclaimed, maar de game komt over een half jaar ofzo :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196267048
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie dat het meer als Origins is, minder troep qua zijmissies. Veel minder loot en meer de nadruk op upgraden.
Zin in hoor donderdag.
Je bent nog niet ver, ik hoor het al :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 09:34:17 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196267437
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:46 schreef Kiid het volgende:
Ben echt blij dat ik mijn internet heb ge-upgrade naar 1000mb. Want call of duty was een slorige 210gb in totaal :'). Je zou dat maar moeten downloaden met +- 25mbps
Zelfde gedaan hier, van 100mbit naar 1000mbit, maar moet zeggen dat ik het geen wereld van verschil vind. Op de xbox haal ik ~200-250mbps. De enige pc waar ik het volle signaal pak is m'n werk pc. Prima opzich maar zelfs daar haal ik max 600-700mpbs eruit.

Denk dat ik ziggo ga omzetten naar een 500mbps abo. Ze hebben zo gigantisch veel gefaald met het aansluiten hiervan dat ik heimwee naar KPN begin te krijgen. Maar kpn kan max 200mbps halen hier, vind dat gewoon nét te langzaam.. maar tot zo ver is ziggo één grote anticlimax geweest.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196267542
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zelfde gedaan hier, van 100mbit naar 1000mbit, maar moet zeggen dat ik het geen wereld van verschil vind. Op de xbox haal ik ~200-250mbps. De enige pc waar ik het volle signaal pak is m'n werk pc. Prima opzich maar zelfs daar haal ik max 600-700mpbs eruit.

Denk dat ik ziggo ga omzetten naar een 500mbps abo. Ze hebben zo gigantisch veel gefaald met het aansluiten hiervan dat ik heimwee naar KPN begin te krijgen. Maar kpn kan max 200mbps halen hier, vind dat gewoon nét te langzaam.. maar tot zo ver is ziggo één grote anticlimax geweest.
Ik zat bij Ziggo en haalde max 150 mbps op de Xbox One X. Maximale internet op mijn locatie was 500mb, maar dat maakte geen verschil.

Nu ben ik naar KPN gegaan en haal ik +- 800mbps op de Xbox Series X dus dat scheelt wel een pak aan tijd. Al weet ik ook nog vroeger een tijd bij mijn ouders op de wifi dat ik amper tot 50 kwam. Dan ben je wel even een tijdje zoet met die downloads :+
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 16 november 2020 @ 09:57:22 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196267713
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je moet nu natuurlijk voor de mannelijke Eivor kiezen :P
Dit is zeker geen Kassandra.
Word helemaal giftig van die vrouwelijke stem :') zo slecht.
  maandag 16 november 2020 @ 10:05:34 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196267793
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Doe mij ook maar oplaadbare batterijen dan aan die kut kabel zitten hoor. Had hands down voor de accupack gegaan, als ie kon laden als de console standby staat. Vind het echt belachelijk dat het niet kan.
Ah vandaar, vroeg me al af waarom hij het in standby stand niet deed. Dan is zo'n accupack echt nutteloos...
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 10:16:48 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196267930
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 09:43 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zat bij Ziggo en haalde max 150 mbps op de Xbox One X. Maximale internet op mijn locatie was 500mb, maar dat maakte geen verschil.

Nu ben ik naar KPN gegaan en haal ik +- 800mbps op de Xbox Series X dus dat scheelt wel een pak aan tijd. Al weet ik ook nog vroeger een tijd bij mijn ouders op de wifi dat ik amper tot 50 kwam. Dan ben je wel even een tijdje zoet met die downloads :+
Mocht willen dat kpn dat hier kon aanbieden, dan was ik morgen nog om _O-
Vond KPN echt heel erg relaxed en vond het dan ook kut om te moeten switchen... Ziggo heeft mij inmiddels dan ook alles behalve gerust gesteld. Zo heb ik nu 3 lopende abo's omdat er 2 fout gegaan zijn, zit ik nu op de connectbox van Abo 2 qua verbinding, omdat die van 3 vertraagd is :') en komt er waarsch nog een abo 4 aan omdat ze m'n korting wééér niet goed verwerkt hebben.

Leuk man dat overstappen :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 10:17:30 #281
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196267937
quote:
3s.gif Op maandag 16 november 2020 10:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ah vandaar, vroeg me al af waarom hij het in standby stand niet deed. Dan is zo'n accupack echt nutteloos...
User hierboven had er geen last van, mss is het de kabel of de pack? Ik weet het niet maar die van mij gaat terug iig. Heb zat oplaadbare batterijen en das een stuk goedkoper.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 10:25:17 #282
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196268042
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Mocht willen dat kpn dat hier kon aanbieden, dan was ik morgen nog om _O-
Vond KPN echt heel erg relaxed en vond het dan ook kut om te moeten switchen... Ziggo heeft mij inmiddels dan ook alles behalve gerust gesteld. Zo heb ik nu 3 lopende abo's omdat er 2 fout gegaan zijn, zit ik nu op de connectbox van Abo 2 qua verbinding, omdat die van 3 vertraagd is :') en komt er waarsch nog een abo 4 aan omdat ze m'n korting wééér niet goed verwerkt hebben.

Leuk man dat overstappen :r
Essent@home/UPC/Ziggo sinds 2001, kan me serieus niet herkennen in de horrorverhalen behalve dat ze niet zelf even een modem opsturen als deze vervangen moet worden (te oud dus traag) en dat een verhuizing doorgeven waarbij aansluitpakket naar oude adres gestuurd wordt ondanks aangeven, maar verder is nagenoeg alles zo gefixt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 10:27:56 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196268080
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Essent@home/UPC/Ziggo sinds 2001, kan me serieus niet herkennen in de horrorverhalen behalve dat ze niet zelf even een modem opsturen als deze vervangen moet worden (te oud dus traag) en dat een verhuizing doorgeven waarbij aansluitpakket naar oude adres gestuurd wordt ondanks aangeven, maar verder is nagenoeg alles zo gefixt...
maar jij bent ook de enige die zn xbox controller via usb kan opladen... dus... maybe you special?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 10:29:33 #284
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196268098
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Doe mij ook maar oplaadbare batterijen dan aan die kut kabel zitten hoor. Had hands down voor de accupack gegaan, als ie kon laden als de console standby staat. Vind het echt belachelijk dat het niet kan.
Heb laatst zo'n play and charge kit gehaald. Voor zover ik weet laadt ie wel als de console uit staat (het amber lampje brandt gewoon)

als ik het goed lees bij MS moet de console eerst aan staan, dan aansluiten. daarna laadt ie verder als je hem uitzet
quote:
Connect your charge cable to the USB port on the front of the controller.
Connect the other end of the charge cable to a USB port on your Xbox One.
If your Xbox One console is off, turn it on. The console must be turned on after the controller is connected or the battery won't charge. However, you can then turn it off again if you want to.
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 10:38:33 #285
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196268193
quote:
19s.gif Op maandag 16 november 2020 10:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Heb laatst zo'n play and charge kit gehaald. Voor zover ik weet laadt ie wel als de console uit staat (het amber lampje brandt gewoon)

als ik het goed lees bij MS moet de console eerst aan staan, dan aansluiten. daarna laadt ie verder als je hem uitzet
[..]

Das xbox one, de series x doet dat dus niet :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 10:39:21 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196268199
quote:
19s.gif Op maandag 16 november 2020 10:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Heb laatst zo'n play and charge kit gehaald. Voor zover ik weet laadt ie wel als de console uit staat (het amber lampje brandt gewoon)

als ik het goed lees bij MS moet de console eerst aan staan, dan aansluiten. daarna laadt ie verder als je hem uitzet
[..]

Dat is onhandig, maar vanavond eens proberen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 16 november 2020 @ 10:52:40 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196268350
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

maar jij bent ook de enige die zn xbox controller via usb kan opladen... dus... maybe you special?
Ja, en nu nog eens mijn USB opmerking lezen :*
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 11:12:05 #288
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196268642
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja, en nu nog eens mijn USB opmerking lezen :*
yes, had m gelezen.
Blijft gewoon vaag. Zal vanavond eens kijken of t wel lukt met een andere usb-c. Lijkt me vaag als dat wel werkt, alsof ze die usb-c van de p&c kit een downgrade hebben gegeven ofzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 11:19:51 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196268760
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

yes, had m gelezen.
Blijft gewoon vaag. Zal vanavond eens kijken of t wel lukt met een andere usb-c. Lijkt me vaag als dat wel werkt, alsof ze die usb-c van de p&c kit een downgrade hebben gegeven ofzo
Vaag, tjah, ach, twee keer proberen en dan gewoon in een USB stekker prikken lijkt me efficienter dan tegen beter weten in gefrustreerd blijven proberen.
#probleemdenken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 16 november 2020 @ 11:33:48 #290
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196268980
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 10:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Das xbox one, de series x doet dat dus niet :(
vreemd verschil....
pi_196272996
Iemand enig idee waar ik een Series X kan kopen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 november 2020 @ 17:00:59 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196273598
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2020 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Series X kan kopen?
Zo'n beetje bij elke winkel in 2021.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 17:28:26 #293
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196273960
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2020 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Series X kan kopen?
een dag of 6 geleden bij BCC en coolblue
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 17:41:59 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196274136
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2020 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Series X kan kopen?
Marktplaats
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196274303
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zo'n beetje bij elke winkel in 2021.
:D
pi_196274580
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:57 schreef Blackst4r het volgende:

[..]

Word helemaal giftig van die vrouwelijke stem :') zo slecht.
Man Eivor is uitstekend inderdaad.
Klinkt ook authentiek als 't ware.

Cassandra was ook mijn fav. in Odyssey, gewoon uitstekende voice over actrice.. niet lelijk in het echt trouwens.

De vrouw Eivor is gewoon ronduit slecht inderdaad, snap het totaal niet welke gek dat heeft uitgekozen.
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 18:23:13 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196274614
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Man Eivor is uitstekend inderdaad.
Klinkt ook authentiek als 't ware.

Cassandra was ook mijn fav. in Odyssey, gewoon uitstekende voice over actrice.. niet lelijk in het echt trouwens.

De vrouw Eivor is gewoon ronduit slecht inderdaad, snap het totaal niet welke gek dat heeft uitgekozen.
pics
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 november 2020 @ 20:56:47 #299
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196277084
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2020 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Series X kan kopen?
Mediamarkt met een random voorraad soms
Kon er 2 dagen geleden 1 bestellen om 0:40 lol , was wel binnen 10 minuten weer uitverkocht.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 16 november 2020 @ 22:07:43 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196278278
Tering. Even mijn oude Xbox overzetten via netwerk dacht ik. Dat gaat UREN duren....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196278469
quote:
9s.gif Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mediamarkt met een random voorraad soms
Kon er 2 dagen geleden 1 bestellen om 0:40 lol , was wel binnen 10 minuten weer uitverkocht.
Lees dat je in de winkel een pre-order kunt plaatsen. Enig idee of dat zinvol is? In dat geval kar ik even naar een Mediamarkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')