Ja, vannacht om 3 uur een verzendbevestiging!quote:
Beterquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:50 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja, vannacht om 3 uur een verzendbevestiging!![]()
...maarrrrr...binnen een kwartier 3 keer verschillende bezorgtijden, dus ik vertrouw dat dan niet en heb zelf de bezorgtijd aangepast naar vanavond, want dat gaat meestal wel goed en dan kan je via tracktrace het busje volgen enzo. Ik heb goede hoop
Dat doe ik nog steeds (maar ik ben dan ook nog jong en mooi he) en ik herken dat. Twee weken geleden nog een akkefietje met postnl. Pakketje weg, niemand weet waar het is! En ja, ik ‘wist’ het al toen ik een afwijking constateerde in de bezorgtijdquote:Op dinsdag 10 november 2020 04:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog jong en mooi was, ging ik soms op een vrije dag van school of werk de halve dag uit het raam turen, als het ware dan, van waar blijft die postbode nou? En die kwam dan ook daadwerkelijk niet terwijl ik wel een bevestiging had hoewel dat toen brakker werkte dan nu.
Op de een of andere manier wist ik gewoon dat ie niet zou komen.
Ah the good old days.
Persoonlijk hyped voor Gamepass. Een shitload aan toffe games ter beschikking die ik anders nooit zo snel zou spelen. Dat op een snellere console. En aangezien mijn laatste xbox de 360 was, weer leuk om een “nieuwe” xbox te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar zijn jullie nu hyped voor dan? Ik gun een ieder zijn plezier maar ik begrijp oprecht niet waarom je webshops zou F5-en of winkels af zou bellen om deze machine in huis te halen. Er valt niks te spelen. Persoonlijk zit ik nog steeds in de Xbox 360 generatie. Er is sindsdien geeneens een nieuwe GTA uitgekomen dus volgens mij heb ik weinig gemist.
Is het eigenlijk ook wel. Maar noem het gewoon materialistisch zijn hahaha. Als ik binnen nu en 3 dagen niet de xbox heb, ga ik hem ook lekker cancelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GTA V werd zelfs vrij groot aangekondigd in de PS5 presentatie. Dat is toch lachwekkend?
To be fair: firstworldproblems.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:04 schreef hyviiee het volgende:
Tssss. Net contact gehad met intertoys. Ze hebben "vertraging" en kunnen geen indicatie geven wanneer ze de xbox geleverd gaan krijgen. WTF. Heb ik daar gvd de hele ochtend voor zitten wachten en gisteren de coolblue preoder helemaal laten schieten.
Niet bepaald, maar dat ligt er denk ik ook aan hoe kritisch je bent ten opzichte van een (nieuwe) gameconsole. Qua graphics en performance zit er echt een wereld van verschil tussen die twee machines. Als je dat niet ziet of daar de meerwaarde niet van ziet dan kun je inderdaad net zo goed bij de oudere generaties blijven. Dat er op launch niet zoveel (nieuws) te spelen valt klopt wel, daar hadden eerdere generaties ook last van.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De meerwaarde van een 2020 Series X is eigenlijk nihil vergeleken met de 2005 Xbox 360.
Dat sowieso.quote:GTA V werd zelfs vrij groot aangekondigd in de PS5 presentatie. Dat is toch lachwekkend?
Naja , niet echt. Maar het gaat wel om 500 euro. Ik heb nergens de optie om de order te cancelen. En ze zijn gewoon niet eerlijk geweest over het aantal xboxen wat ze krijgen dus. "Vertraging" is natuurlijk gewoon onzin als ze zelf al aangeven niet te weten wanneer ze wel geleverd worden. Of dat dagen ,weken, maanden gaan worden, wisten ze niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
To be fair: firstworldproblems.
Watquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Kneuzen van bol hebben me eenSeries S in plaats van Series X gestuurd
Hah dat is niks.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:54 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds (maar ik ben dan ook nog jong en mooi he) en ik herken dat. Twee weken geleden nog een akkefietje met postnl. Pakketje weg, niemand weet waar het is! En ja, ik ‘wist’ het al toen ik een afwijking constateerde in de bezorgtijdHet is een gave
Wow..quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Noppie2000 het volgende:
teringquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Tja, mobiele telefoons zijn nu ook niet meer zo baanbrekend dan toen we van koelkast naar handmodel gingen, van flipper naar smart etc. De veranderingen worden natuurlijk ook steeds minder baanbrekend. Qua realisme valt er op het scherm denk ik weinig nog eer te behalen. Zal dan met name in VR zittenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien dat ik oud word ofzo maar gaming lijkt een beetje te zijn uitontwikkeld. Vroeger werd ik weggeblazen door nieuwe console generaties. N64 deed dingen die SNES niet kon, Xbox was weer een grote stap, toen Xbox 360. tegenwoordig moet je de verbeteringen met een vergrootglas zoeken. De meerwaarde van een 2020 Series X is eigenlijk nihil vergeleken met de 2005 Xbox 360. GTA V werd zelfs vrij groot aangekondigd in de PS5 presentatie. Dat is toch lachwekkend?
Niet!quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |