Nou ja okay technisch gezien kan het, maar voor mij zou de lol toch een stuk minder zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor
Ze hadden mij een retourdeal gestuurd ipv een nieuw koffiezetapparaat (650 euro)
Tot ik de nieuwe had ontvangen heb ik gebruik gemaakt van het koffiezetapparaat. Die heb ik uiteindelijk retour gestuurd en nooit meer wat gehoord.
Ik geef iedereen 1 tip. Bol controleert 90% van de retouren nietde retouren stoten ze door naar opkopers
(palletverkoop)
Beter iets dan niets toxhquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja okay technisch gezien kan het, maar voor mij zou de lol toch een stuk minder zijn.
Zie net iemand die bij MM was langsgegaan en dat hij gewoon klaarlag, misschien ook proberen of een belletje doen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Kiid het volgende:
MM zal hem ook wel niet meer worden dan aangezien ik nog geen bericht heb gekregen dat hij op te halen is. Volgens KS zou dat wel het geval zijn, maar die zeggen alles om van je af te komen
Sommigen hebben pech, anderen hebben mazzel. Helaas voor mijquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker voor die Series S order die nu de Series X van @:noppie2000 heeft gehad
Ben er achter gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Sorry![]()
Geen idee eigenlijk. Ik kwam die links een keer op tweakers tegen en heb ze opgeslagen, ben er nooit zelf terecht gekomen volgens mij
Als het niet te ver weg is allemaal, gewoon langs gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Kiid het volgende:
MM zal hem ook wel niet meer worden dan aangezien ik nog geen bericht heb gekregen dat hij op te halen is. Volgens KS zou dat wel het geval zijn, maar die zeggen alles om van je af te komen
Had al eerder gebeld vandaag. En moet nu zeggen dat ik zojuist een mail heb ontvangen dat de Xbox op te halen is in de MM. Dus zometeen na werk maar gelijk langsgaan voordat die wordt uitgedeeldquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zie net iemand die bij MM was langsgegaan en dat hij gewoon klaarlag, misschien ook proberen of een belletje doen?
[..]
Sommigen hebben pech, anderen hebben mazzel. Helaas voor mij
Had uitgerekend vandaag een dag op kantoor haha. Anders had ik er waarschijnlijk op de gok al naartoe geredenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als het niet te ver weg is allemaal, gewoon langs gaan.
Tjah. Ach. Die 500 was je in september al kwijt. Je console komt wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:37 schreef hyviiee het volgende: [..] Naja , niet echt. Maar het gaat wel om 500 euro. Ik heb nergens de optie om de order te cancelen. En ze zijn gewoon niet eerlijk geweest over het aantal xboxen wat ze krijgen dus. "Vertraging" is natuurlijk gewoon onzin als ze zelf al aangeven niet te weten wanneer ze wel geleverd worden. Of dat dagen ,weken, maanden gaan worden, wisten ze niet.
Mag ik dit extreem aso vinden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor
Ze hadden mij een retourdeal gestuurd ipv een nieuw koffiezetapparaat (650 euro)
Tot ik de nieuwe had ontvangen heb ik gebruik gemaakt van het koffiezetapparaat. Die heb ik uiteindelijk retour gestuurd en nooit meer wat gehoord.
Ik geef iedereen 1 tip. Bol controleert 90% van de retouren nietde retouren stoten ze door naar opkopers
(palletverkoop)
kan het je erger vertellen. Ik verkoop kleding op bolquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tjah. Ach. Die 500 was je in september al kwijt. Je console komt wel.
[..]
Mag ik dit extreem aso vinden?
Het doen vind ik nog één ding, het een soort van stoer verkondigen op internet maakt je echt een tokkie.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan het je erger vertellen. Ik verkoop kleding op bol
mensen dragen die shit naar feestjes en sturen het mooi terug. Je ruikt de zweet en rook eraan, maar de retour van bol morgen weigeren? Nope.mensen zijn kut
Launchday GENOTquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:32 schreef Jimbo het volgende:
Wat isnhet xbox netwerk trouwens langzaam, krijg 20 eruit hier... zal wel druk zijn
@Noppie2000quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er trouwens iemand in dit topic die ik blij kan maken met een X voor 550?
Op zich welquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Haptic feedback genot.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef Jimbo het volgende:
Omg dat getril in de trigger. Ik schrok even
Een One X?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Series x uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |