abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196165727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

Net als van 'projectie' en 'rancune' moet je ook van 'hysterisch' maar eens de betekenis opzoeken.
Ik zie veel meer echte hysterie aan de Trumpkant.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_196165750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
Dat een hoop prominente Republikeinen meegaan in het fraudegelul van Trump, daar kan ik met m'n verstand niet bij. Hebben ze enig idee welke gevaren daarin schuilen?

Een functionerende democratie is voor een groot deel gebouwd op vertrouwen. Niemand is in staat om te na te gaan of alle stemmen correct worden geteld. Er zijn controlemechanismen, maar die zijn niet onfeilbaar. Daarom vertrouwen we erop dat verkiezingen netjes en eerlijk verlopen.

Maar wat gebeurt er als dat vertrouwen wegvalt? De Republikeinen planten nu een zaadje in de hoofden van hun achterban, dat het vertrouwen in eerlijke verkiezingen ondergraaft. De gevolgen daarvan kunnen verstrekkend zijn.
Volgens mij gaan de meeste prominente Republikeinen helemaal niet zo mee. Zoals McConnell, die heb ik alleen nog maar zien zeggen dat Trump het recht heeft om rechtszaken aan te spannen. Ik heb hem geen "FRAUDE!" horen roepen. Ik vind ze juist opvallend afzijdig blijven.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_196165791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Volgens mij gaan de meeste prominente Republikeinen helemaal niet zo mee. Zoals McConnell, die heb ik alleen nog maar zien zeggen dat Trump het recht heeft om rechtszaken aan te spannen. Ik heb hem geen "FRAUDE!" horen roepen. Ik vind ze juist opvallend afzijdig blijven.
Zie Cruz en Graham en tal van Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden. Dat nog slechts drie Republikeinen in het Congres Biden hebben gefeliciteerd, is veelzeggend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:12:31 #204
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196165803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

De GOP gaat toch echt wel mee in deze onzin hoor. Je kunt apologetisch doen dat ze slechts wijzen op de mogelijkheden van Trump, maar ze maken het gewoon mogelijk en ondersteunen het door zich er niet veroordelend over uit te laten.
Antifa
pi_196165824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

De GOP gaat toch echt wel mee in deze onzin hoor. Je kunt apologetisch doen dat ze slechts wijzen op de mogelijkheden van Trump, maar ze maken het gewoon mogelijk en ondersteunen het door zich er niet veroordelend over uit te laten.
Zich er veroordelend over uitlaten zou ook gewoon weer de andere kant zijn en gewoon politiek dom.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_196165826
Ondertussen zijn we wel voorbij het punt dat afzijdig blijven nog volstaat. Het is makkelijk om het weg te lachen vanwege de extreme knulligheid en (vooralsnog) het compleet mislukken ervan, maar wat Trump nu probeert is niets minder dan een couppoging. Je daar niet tegen uitspreken is functioneel hetzelfde als het goedkeuren.
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:15:01 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196165831
GOP heeft afgelopen jaar grotendeels Trump gesteund. Als ze nu allemaal 'abandon the ship' zouden doen valt dat natuurlijk op. Ze kunnen niet veel dan Trump blijven steunen tot na 20 januari.
pi_196165846
Ik had dit al eerder een keer geplaatst er zijn legal loopholes aanwezig waardoor Trump toch president kan worden zonder EV.

I´m back.
pi_196165857
Fraude of een foutje?

twitter
pi_196165886
Soldaten zijn losers als ze sneuvelen en crimineel als ze stemmen volgens Trump.

twitter
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:19:47 #211
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196165891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:17 schreef Ulx het volgende:
Fraude of een foutje?

[ twitter ]
Typisch gevalletje projectie dus weer, dat geroep van fraude.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_196165901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
GOP heeft afgelopen jaar grotendeels Trump gesteund. Als ze nu allemaal 'abandon the ship' zouden doen valt dat natuurlijk op. Ze kunnen niet veel dan Trump blijven steunen tot na 20 januari.
En dat zullen ze met liefde doen. De GOP heeft aan het enorme aantal stemmen voor Trump wel kunnen zien dat Trumpisme kennelijk erg populair is bij de achterban, dus het Trumpisme zullen ze nog wel even volhouden. En het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze op zoek zullen gaan naar een Trumpistische presidentskandidaat die in tegenstelling tot Trup wel capabel is, zodat hun lang gekoesterde droomwens van een authoritaire dictatuurstaat eindelijk in vervulling kan gaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:23:05 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196165917
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:17 schreef Ulx het volgende:
Fraude of een foutje?

[ twitter ]
Het verbaast me niets als er aan de kant van Trump meer gefraudeerd is dan aan de kant van Biden.

Ze zullen het uiteindelijk als afdoen als "methode om te bewijzen hoe makkelijk het is te frauderen", maar het zou zomaar eens zijn hoge aantal stemmen kunnen verklaren :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:24:56 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196165942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Typisch gevalletje projectie dus weer, dat geroep van fraude.
Dat niet alleen, hij heeft het zelf zelfs geprobeerd door zich in Florida te registreren om te stemmen, waarbij hij het adres van het Witte Huis als woonadres opgaf... en dat mag niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_196165965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had dit al eerder een keer geplaatst er zijn legal loopholes aanwezig waardoor Trump toch president kan worden zonder EV.

Je krijgt bijna een remake van de Amerikaanse burgeroorlog en de oprichting van de KKK.
De Zuidelijke Staten legden zich niet neer bij het verlies van de burgeroorlog en gingen ondergronds verder in een KKK.
Nu is er nauwelijks nog Noord-Zuid tegenstelling, maar meer Stad-Platteland. En een ondergrondse macht kan al best in de maak zijn.
Of word ik nu zelf een complot-denker...... ???
pi_196166001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je krijgt bijna een remake van de Amerikaanse burgeroorlog en de oprichting van de KKK.
De Zuidelijke Staten legden zich niet neer bij het verlies van de burgeroorlog en gingen ondergronds verder in een KKK.
Nu is er nauwelijks nog Noord-Zuid tegenstelling, maar meer Stad-Platteland. En een ondergrondse macht kan al best in de maak zijn.
Ja, hij concedes niet en je ziet de eerste stappen gezet worden in het scenario dat Jones hier beschrijft. Komt 14 november al een March for Trump, zag ik net. Dus ja wrs wordt toch het uiterste en onwaarschijnlijkste draaiboek afgedraaid.
I´m back.
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:33:44 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_196166050
Daarom, lacherig doen over de ‘verslagen’ Republikeinen is echt niet terecht, hoe zoet de roes afgelopen weekend ook was.
De gifslang leeft nog.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_196166073
Absoluut. Het Trumpisme leeft nog, alleen wil men Trump niet meer.
pi_196166085
Hoe hebben de Russen dit nu uit handen gegeven?
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:36:38 #220
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_196166094
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:39 schreef Dejannn het volgende:
Ik moest tijdens de verkiezingsuitslag zelfs naar één of andere hysterisch huilende man kijken.
Van Jones vertelde dat hij de afgelopen 4 jaar voortdurend op locatie werd uitgescholden en bedreigd door Trump-aanhangers: "Vuile kutneger, rot op met je nepnieuws."

Fijn zo'n nazi-president die minderheden bedreigt ...... jaren'30 Duitsland, nazipropaganda, jodenvervolging etc., etc.
pi_196166135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:36 schreef zoost het volgende:
Hoe hebben de Russen dit nu uit handen gegeven?
Ze gaan het nu op de écht Russische manier proberen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:30 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196166192
Misschien al gepost maar:

twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:47:20 #223
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196166238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:44 schreef Leandra het volgende:
Misschien al gepost maar:

[ twitter ]
Cool...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_196166275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:36 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Van Jones vertelde dat hij de afgelopen 4 jaar voortdurend op locatie werd uitgescholden en bedreigd door Trump-aanhangers: "Vuile kutneger, rot op met je nepnieuws."

Fijn zo'n nazi-president die minderheden bedreigt ...... jaren'30 Duitsland, nazipropaganda, jodenvervolging etc., etc.
https://www.frontnieuws.c(...)kiezing-tot-de-dood/

Ik hou niet zo van Godwins, dus ik probeer de feiten onbecommentarieerd weer te geven.
Maar een oproep tot totale oorlog hebben we de afgelopen "ruim 28000 dagen" niet meer gehoord.
pi_196166296
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef Ulx het volgende:
Soldaten zijn losers als ze sneuvelen en crimineel als ze stemmen volgens Trump.

[ twitter ]
Bij het lezen van de titel dacht ik nog 'misschien net overleden en een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar 2015 is toch al even geleden. _O-
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')