SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Dat dacht ik ook .quote:Op zondag 8 november 2020 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het schijnt dat alle punten deze maand tussen deze tijden gescoord zijn.![]()
Het is hier geen wenzconcertquote:
had ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopicquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dat vind ik wel een goede.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen wenzconcert
had ik.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @. Murp 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce FantopicActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @murp 🤪
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooooo je hebt mijn post aangepastquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag me af of het ooit is voorgekomen dat iemand dit zei en dat de ander toen dacht "oh, laat ik naar dit vriendelijke verzoek luisteren, toedeloe"quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.Revolutions are the locomotives of history.
De ban knop?quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen is blij, dus murp ookquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee.quote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had hem ook al in mijn hoofd.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@FreshFruit is geen homoquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopic![]()
![]()
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weetquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.Revolutions are the locomotives of history.
Ik ben niet blij....waar ben je als ik gekaapt wordt 👅quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.![]()
![]()
Wat romantischquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal ook niet.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem ook al in mijn hoofd.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelenquote:
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.
ok dan doe ik het aanzoek ook via dmquote:Op zondag 8 november 2020 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weetpindazakje![]()
Welke dan 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop ooit op een iets beter aanzoek dan dat.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ok, dan antwoord ik hier in dit topicquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok dan doe ik het aanzoek ook via dmRevolutions are the locomotives of history.
Paul maakt soberso geen kans.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.pindazakje![]()
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelen
Neem hem meteen mee ver weg van hier...quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.![]()
![]()
Ja, ik wilMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
@SuperwormJim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.Revolutions are the locomotives of history.
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en tederquote:
Waarom mentiont iedereen @murpRevolutions are the locomotives of history.
Zachtjes bijten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verbaasd dat het er nog niet isquote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je nog steeds verbaasd bent snap ik niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Opties zatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zin in watermeloen
Gewoon even bestellen ergens.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Neem hem meteen mee ver weg van hier...pindazakje![]()
Altijd zachtjes doen is niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder![]()
Beeldvullend is het ook een leuk extraatje.![]()
Trump heeft gewonnen. Wist je wel toch?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.![]()
![]()
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je leeft onder een steen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Blijf zo lang mogelijkquote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.![]()
![]()
Wel een muts op hoor.quote:
Wat jij wil. Het is jou feestjequote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Altijd zachtjes doen is niet leuk.![]()
Beeldvullend is het ook een leuk extraatje.
Beetje conditie opbouwen weer.quote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘![]()
![]()
Wel rustig aan he 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta op het punt dat echt te doenquote:
Waarschijnlijk eerder dan het moment waarop jij je herfst-UI in gebruik neemt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.![]()
![]()
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.![]()
![]()
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschovenquote:
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelfquote:![]()
![]()
Die types bij de snackbarquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
Goedzoquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelf![]()
![]()
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.quote:Op zondag 8 november 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.![]()
Twente is wel een brandhaard he kiek uutquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemandquote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:superwormjim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenquote:heb ik een keer met aardbeien gedaan
quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenheb ik een keer met aardbeien gedaan
![]()
![]()
![]()
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀quote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon er tegenaan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twente is wel een brandhaard he kiek uut![]()
Hier in de stadsdriehoek Rotterdam vind je dr zelden normale types. Als ik er langsloop, ben ik steeds weer zeker dat de bevolking echt onder te verdelen is tussen inferieuren en superieurenquote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per woonplaats en per buurt, maar hier viel het wel aardig op.
[..]Revolutions are the locomotives of history.
Ja het is feest vandaag. Hij is meer boos op het feit dat ik niet kon slapen dan dat ik zelf benquote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Heer Sode.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Gaat Carnaval door eigenlijk?
Dan kan ik hier geen punten halen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀![]()
![]()
Ik gok over 4 jaar weer. Als blijkt dat die ouwe faalhaas die nu mag net zo saai is als die neger hiervoor.quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschovenpindazakje![]()
O. Mag ik vragen waar? Zo ja. Waar woon je dan. zo nee dan heb ik niets gevraagd 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Run, run, run..............quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀![]()
![]()
Jezus.. Die vent heeft echt issues.quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is feest vandaag. Hij is meer boos op het feit dat ik niet kon slapen dan dat ik zelf ben![]()
![]()
Keuzes he altijd moeilijk. Weeg voor jezelf af welke puntjus je op dit moment het liefste wil.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdomme
Moeilijke keuze.quote:Op zondag 8 november 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keuzes he altijd moeilijk. Weeg voor jezelf af welke puntjus je op dit moment het liefste wil.![]()
Waarom zou je? Laat maar zien wie je werkelijk bentquote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdomme![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keuzes he altijd moeilijk. Weeg voor jezelf af welke puntjus je op dit moment het liefste wil.![]()
Jij bent nog aardig scherp. Je zou niet zeggen dat je zolang niet geslapen hebt.![]()
Ja, je moet wat als je wat wil toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zit ik binnen een week denk ik in het gevangquote:Op zondag 8 november 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom zou je? Laat maar zien wie je werkelijk bent
Vind je niet dat die therapeut een onbenullige kweetniet is met zijn menselijke mening.quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdomme![]()
Je bent 2,10 meter lang?quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdomme
Hoezo zou je op mensen neerkijken dan? Hmmms heb dat nou echt nooit. Over het algemeen kan ik het dan nog wel eens niet eens zijn. Maar lekker boeie iedereen is zoals ie is denk ik dan maar.quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdommeDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan er nog wel om lachenquote:Op zondag 8 november 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jezus.. Die vent heeft echt issues.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon iedere week opnieuw beginnen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Van mn therapeut moest ik proberen om minder te uitten dat ik op mensen neerkijk... gaat goed na een week godverdommeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zei je ?? Ik heb gister nog op je moeder neer gekeken !!!!quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Welnee joh. Loopt bij ons ook zo’n figuur die op anderen neer kijkt. Alleen heeft hij mij steeds nodig voor specialistische zaken. Heerlijk om hem te zien bungelen voor ik hem net niet helemaal uit de brand help.quote:Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan zit ik binnen een week denk ik in het gevang
Dus blijf vooral jezelf.![]()
![]()
Ik ben wel blij als het zomrond 22.30 uur is hoorquote:Op zondag 8 november 2020 19:19 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Jij bent nog aardig scherp. Je zou niet zeggen dat je zolang niet geslapen hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk hoef je geen schaapjes te tellen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als het zomrond 22.30 uur is hoor![]()
![]()
Ben geen hopeloos gevalquote:Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vind je niet dat die therapeut een onbenullige kweetniet is met zijn menselijke mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja is al een paar jaar aan de gang op het Binnenhof.
was t maar waarquote:
Vegetarisch?quote:Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh en buuuurrpp.. heerlijk gegeten![]()
![]()
Hmmms nou ok 20 min zeggen ze, nu heb ik vaker daar besteld en meestal zijn ze wel sneller trouwens.
Komt er weer een meisje op de fiets enzo voor 4 euro per uur. Altijd beetje medelijden mee. Nu regent het gelukkig niet.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
Narcistische en anti-sociale persoonlijkheidsstoornissen zijn een bitch. Al zie ik het zelf niet echt als stoornisquote:Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo zou je op mensen neerkijken dan? Hmmms heb dat nou echt nooit. Over het algemeen kan ik het dan nog wel eens niet eens zijn. Maar lekker boeie iedereen is zoals ie is denk ik dan maar.Revolutions are the locomotives of history.
Je kan ook gewoon zelf op de fiets en het gaan halen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:25 schreef kree het volgende:
Hmmms nou ok 20 min zeggen ze, nu heb ik vaker daar besteld en meestal zijn ze wel sneller trouwens.
Komt er weer een meisje op de fiets enzo voor 4 euro per uur. Altijd beetje medelijden mee. Nu regent het gelukkig niet.![]()
Rihanna.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet zo moeilijk. Die is 1.60quote:Op zondag 8 november 2020 19:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat zei je ?? Ik heb gister nog op je moeder neer gekeken !!!!kleinste van de fam
Dit gaat wel iets verder dan op mensen neerkijkenquote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Welnee joh. Loopt bij ons ook zo’n figuur die op anderen neer kijkt. Alleen heeft hij mij steeds nodig voor specialistische zaken. Heerlijk om hem te zien bungelen voor ik hem net niet helemaal uit de brand help.
Dus blijf vooral jezelf.
Anti sociaal ben je altijd als je narcist bent. 😛quote:Op zondag 8 november 2020 19:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Narcistische en anti-sociale persoonlijkheidsstoornissen zijn een bitch. Al zie ik het zelf niet echt als stoornisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Madonna Beste Artiest ooit
Misschien leren ze er iets van.quote:Op zondag 8 november 2020 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan op mensen neerkijken![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anti sociaal ben je altijd als je narcist bent. 😛
Is geinig...als je je een keer verveeltquote:
Jij bent stom want door jou reactie zit ik nu alle docu's te kijken van; Het verhaal achter het nummer.quote:
Ze kunnen sowieso veel van me leren. Al 2x op rij de beste resultaten gehad op werk. Terwijl ik er nog pas 2 jaar werk. 80% is echt nutteloos en de rest ontzettend inefficiënt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien leren ze er iets van.Revolutions are the locomotives of history.
Niks van gelogenquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent stom want door jou reactie zit ik nu alle docu's te kijken van; Het verhaal achter het nummer.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent stom want door jou reactie zit ik nu alle docu's te kijken van; Het verhaal achter het nummer.!
Ja die van Alice Cooper staat hier in een tabblad open. Ga ik waarschijnlijk fakking woensdag pas kijken als Mini-ToT weer eens globaal richting opvang geslingerd is!![]()
![]()
En nu laten zij jou alles opknappen. Of niet?quote:Op zondag 8 november 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso veel van me leren. Al 2x op rij de beste resultaten gehad op werk. Terwijl ik er nog pas 2 jaar werk. 80% is echt nutteloos en de rest ontzettend inefficiënt.![]()
![]()
Ff een zak Tyrell's chips opentrekkenRevolutions are the locomotives of history.
Jij bent toch die ene van die tieten foto’s in kpd???quote:Op zondag 8 november 2020 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien leren ze er iets van.
Ik denk dat je me verward met iemand anders.quote:Op zondag 8 november 2020 19:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene van die tieten foto’s in kpd???![]()
![]()
Als ik er wat voor terugkrijg, doe ik dat weleens ja. Anders kunnen ze het zelf oplossenquote:Op zondag 8 november 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En nu laten zij jou alles opknappen. Of niet?Revolutions are the locomotives of history.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Impliceren dat David Gilmore beter is dan Madonna, The Queen op Pop?quote:
W8, ik ga ff goede muziek postenRevolutions are the locomotives of history.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Geen neuk wordt hier gegeven wat voor merk chips je vreet, man!
Wil Madonna wel eens zo gitaar horen spelenquote:Op zondag 8 november 2020 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Impliceren dat David Gilmore beter is dan Madonna, The Queen op Pop?
W8, ik ga ff goede muziek posten![]()
Oke ik dacht je naam daar voorbij te hebben zien komenquote:Op zondag 8 november 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.
Pink floyd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, duidelijk het beste nummer wat er ooit op deze planeet gemaakt is......quote:![]()
Er zijn wat mensen met een nick die op de mijne lijkt heb ik gemerktquote:Op zondag 8 november 2020 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke ik dacht je naam daar voorbij te hebben zien komen![]()
Klinkt alsof je al jaren 'The employee of the month' van McDonalds bent.quote:Op zondag 8 november 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso veel van me leren. Al 2x op rij de beste resultaten gehad op werk. Terwijl ik er nog pas 2 jaar werk. 80% is echt nutteloos en de rest ontzettend inefficiënt.![]()
Dat is iemand anders.quote:Op zondag 8 november 2020 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke ik dacht je naam daar voorbij te hebben zien komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Joe Biden kan ook vage speeches / momenten hebben.
Wat een fossielDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Het "Delicate sound of thunder"-dubbelalbum is ook meesterlijk!quote:![]()
![]()
Okequote:Op zondag 8 november 2020 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen met een nick die op de mijne lijkt heb ik gemerkt
Lachen
We kunnen ze wel ff bedreigen ??Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Heb dat nummer op cd 24 min duurt diequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knetterkrankjorum denk ik eerder.quote:Op zondag 8 november 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.![]()
Wij ook! Appel-/spekpannenkoeken!quote:Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh en buuuurrpp.. heerlijk gegeten![]()
GENOTquote:
Die van Jimmy Somerville is ook goed.quote:Op zondag 8 november 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ja die van Alice Cooper staat hier in een tabblad open. Ga ik waarschijnlijk fakking woensdag pas kijken als Mini-ToT weer eens globaal richting opvang geslingerd is!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat nummer op cd 24 min duurt die
Echt, als die 4 noten van de gitaar komen!Kippenvel!
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, duidelijk het beste nummer wat er ooit op deze planeet gemaakt is......![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het "Delicate sound of thunder"-dubbelalbum is ook meesterlijk!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Live in pompei. En dan de uitvoering van pinkfloyd van 1974 of 75 dat ben ik even kwijt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, als die 4 noten van de gitaar komen!Kippenvel!
Heerlijk nummer. En die gitaarsolo's gaan dwars door je ziel.quote:Op zondag 8 november 2020 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat nummer op cd 24 min duurt die
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja mooi he.quote:Op zondag 8 november 2020 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk nummer. En die gitaarsolo's gaan dwars door je ziel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Love dont live here anymorequote:
Run to the hills vind ik mooi.quote:Op zondag 8 november 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
Lang niet zo legendarisch, maar om één of andere reden vind ik dit nummer gewoon echt heerlijk!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardig van je.quote:Op zondag 8 november 2020 19:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke
Lachen
We kunnen ze wel ff bedreigen ??![]()
Maar ik heb er niet zo’n last van hoor.![]()
Er is maar weinig van Floyd wat ik niet mooi vind.quote:Op zondag 8 november 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Weinigen die het met me eens zijn; de meesten vinden het te zwaar klinken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mijn favoriete album van Floyd is trouwens toch The Wall
De meeste muziek die ik echt geniaal vind is een heel stuk zwaarder.
Maar ook leuke oudjes als deze vind ik echt heerlijk:
![]()
De meest pverrated zanger ever is toch wel Michael JacksonRevolutions are the locomotives of history.
Is ook geweldige muziek.quote:Op zondag 8 november 2020 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is maar weinig van Floyd wat ik niet mooi vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley - If I Had Words is één van mijn eerste nummers die ik mij echt kan herinneren.quote:Op zondag 8 november 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
Maar ook leuke oudjes als deze vind ik echt heerlijk:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
In die jaren is ook geweldige muziek gemaakt. David Bowie, Tina Turner, Elvis Presley, U2, The Rolling Stonesquote:
Die heeft ook heel veel mooie nummers. Madonna vind ik dan weer niets aan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
De meest pverrated zanger ever is toch wel Michael JacksonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scott Fitzgerald, met zijn karakteristieke stem.quote:Op zondag 8 november 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
Maar ook leuke oudjes als deze vind ik echt heerlijk:![]()
![]()
Zijn muziek vind ik beter dan die van Madonna in ieder geval.quote:Op zondag 8 november 2020 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
De meest pverrated zanger ever is toch wel Michael JacksonIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geweldig nummer.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft ook heel veel mooie nummers. Madonna vind ik dan weer niets aan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn muziek vind ik beter dan die van Madonna in ieder geval.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Michael Jackson heeft zeker een hoop goede nummers en is echt wel 1 van de beste artiesten die ooit hebben bestaan, maar mensen doen alsof het een God is die waar geen enkele artiest bij in de buurt komt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft ook heel veel mooie nummers. Madonna vind ik dan weer niets aan.
Ik vind Madonna, Lady Gaga of Barbra Streisand echt wel beterRevolutions are the locomotives of history.
Yeahhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jupquote:
YESSSquote:![]()
![]()
Een God heb ik hem nooit gevonden. Geen een zanger, zangers of band trouwens . Ben daar veel te nuchter voor denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft zeker een hoop goede nummers en is echt wel 1 van de beste artiesten die ooit hebben bestaan, maar mensen doen alsof het een God is die waar geen enkele artiest bij in de buurt komt.
Ik vind Madonna, Lady Gaga of Barbra Streisand echt wel beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Engine 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotjequote:
OOok een mooi nummerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FIGHT
And dance with the devil![]()
![]()
Dans liever niet met de duivel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle henz aan dek, dit wil geen menz
Hier is Homijn, in z'n Mercedes-benz
Eet je te veel wortels, krijg je een penz
Ik zie alles superscherp door mijn lenz
Deze rap is echt heel erg intenz
Heeft iemand nog een concertwenz?
quote:Op zondag 8 november 2020 19:56 schreef Homijn het volgende:
Heeft iemand nog een concertwenz?
Kan je Vivaldi met 4 seizoenen rappen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:56 schreef Homijn het volgende:
Heeft iemand nog een concertwenz?![]()
Hey Stokj 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat je wel liggen dit keerquote:
Dat zou kunnen ja...quote:Op zondag 8 november 2020 19:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf op de fiets en het gaan halen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Hey lieffie ☕️😘
Puntje voor engine
Je andere moppie nog steeds niet gezien hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoor ik hier songtekst? Hahaha oke rap is mss wel leuk. Ff drum loop eronder dan maar.quote:Op zondag 8 november 2020 19:56 schreef Homijn het volgende:
Heeft iemand nog een concertwenz?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Die heeft nog vakantie in Playa De Balcona en zendt iedereen de groeten.quote:Op zondag 8 november 2020 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je andere moppie nog steeds niet gezien hier.![]()
Heb je er niet genoeg gehad vandaag. En wat doe je. Je lacht mij uit 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op herfst rijmt niks, dat is naarquote:Op zondag 8 november 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je Vivaldi met 4 seizoenen rappen?
In de winter sneeuwt het hier en daar
In de lente heb je covid, dat is raar
Als ik in de zomer tegen de zon in staar
Denk ik: doe mij Vivaldi met de 4 seizoenen maarMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Op herfst rijmt niks, dat is naar
Denk ik: doe mij Vivaldi met de 4 seizoenen maar![]()
![]()
BAAS
![]()
![]()
Dank u.quote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Die heeft nog vakantie in Paya De Balcona en zend iedereen de groeten.
Zend u haar de groeten terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik doen.quote:Op zondag 8 november 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u.
Zend u haar de groeten terug![]()
Ik wil er meerquote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er niet genoeg gehad vandaag. En wat doe je. Je lacht mij uit 😛![]()
![]()
grapje?
* Homijn verwacht elk moment een contract van FlopNotchMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Netjes hoor.quote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Op herfst rijmt niks, dat is naar
Denk ik: doe mij Vivaldi met de 4 seizoenen maar
Rob.quote:
MEER!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mag ik u dankenquote:
geef
U pakt maar 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NU METEEN JA!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo. Dat is ereenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch eentjequote:
Nogmaals dank 😘quote:Op zondag 8 november 2020 20:06 schreef Rob het volgende:
[..]
knuf van hij die niet genoemd mag wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had nog wel een rap willen neerpennen
Maar ik moet eerlijk bekennen:
Mijn rijmwoordenboek
is al een tijdje zoekMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja, je was gestegen, gezakt en nu weer stijgen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vriendquote:
Dan moet je even verzoekenquote:Op zondag 8 november 2020 20:08 schreef Homijn het volgende:
Ik had nog wel een rap willen neerpennen
Maar ik moet eerlijk bekennen:
Mijn rijmwoordenboek
is al een tijdje zoek
In alle gaten en hoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het Dodetopicspel
is punten scoren een hel
Iedereen praat door mijn zegereeks heen
Ik troost mezelf met een grote winterpeenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
1tje nog bitte
...MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je hebt er nu tweequote:
En weer ben je niet tevreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey bolkertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een schande dat ik niet in de top 20 staquote:Op zondag 8 november 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nu twee
En weer ben je niet tevree
EEuhhhh wie heeft vanmorgen in de top 20 gestaan?..quote:Op zondag 8 november 2020 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een schande dat ik niet in de top 20 staWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikquote:Op zondag 8 november 2020 20:16 schreef Dotteke het volgende:
E
[..]
Euhhhh wie heeft vanmorgen in de top 20 gestaan?..
😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK BEN ER WEER JAAA![]()
![]()
Ha die enginequote:Sta je wel hoorquote:Op zondag 8 november 2020 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een schande dat ik niet in de top 20 sta
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat doemje dat goehoedddddquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: