Gewoon even bestellen ergens.quote:
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Neem hem meteen mee ver weg van hier...
Altijd zachtjes doen is niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder
Trump heeft gewonnen. Wist je wel toch?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘quote:
Je leeft onder een steen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Blijf zo lang mogelijkquote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.
Wel een muts op hoor.quote:
Wat jij wil. Het is jou feestjequote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Altijd zachtjes doen is niet leuk.![]()
Beeldvullend is het ook een leuk extraatje.
Beetje conditie opbouwen weer.quote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘
Wel rustig aan he 🖐🏻quote:
Sta op het punt dat echt te doenquote:
Waarschijnlijk eerder dan het moment waarop jij je herfst-UI in gebruik neemt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschovenquote:
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelfquote:
Die types bij de snackbarquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
Goedzoquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelf![]()
![]()
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.quote:Op zondag 8 november 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.
Twente is wel een brandhaard he kiek uutquote:
Niemandquote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:superwormjim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenheb ik een keer met aardbeien gedaan
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀quote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.
Ik woon er tegenaan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twente is wel een brandhaard he kiek uut
Hier in de stadsdriehoek Rotterdam vind je dr zelden normale types. Als ik er langsloop, ben ik steeds weer zeker dat de bevolking echt onder te verdelen is tussen inferieuren en superieurenquote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per woonplaats en per buurt, maar hier viel het wel aardig op.
[..]
Ja het is feest vandaag. Hij is meer boos op het feit dat ik niet kon slapen dan dat ik zelf benquote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Heer Sode.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Dan kan ik hier geen punten halen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀
Ik gok over 4 jaar weer. Als blijkt dat die ouwe faalhaas die nu mag net zo saai is als die neger hiervoor.quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschoven
O. Mag ik vragen waar? Zo ja. Waar woon je dan. zo nee dan heb ik niets gevraagd 🤪quote:
Run, run, run..............quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |