k ben niet blij....waar ben je als ik gekaapt wordt 👅quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.
Wat romantischquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.
Het zal ook niet.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem ook al in mijn hoofd.
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelenquote:
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
ok dan doe ik het aanzoek ook via dmquote:Op zondag 8 november 2020 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weet
Welke dan 🤭quote:
Ok, dan antwoord ik hier in dit topicquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok dan doe ik het aanzoek ook via dm
Paul maakt soberso geen kans.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelen
Neem hem meteen mee ver weg van hier...quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
@SuperwormJim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en tederquote:
Zachtjes bijten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder
Verbaasd dat het er nog niet isquote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je nog steeds verbaasd bent snap ik niet.
Opties zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |