SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Dat dacht ik ook .quote:Op zondag 8 november 2020 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het schijnt dat alle punten deze maand tussen deze tijden gescoord zijn.![]()
Het is hier geen wenzconcertquote:
had ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopicquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dat vind ik wel een goede.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen wenzconcert
had ik.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @. Murp 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce FantopicActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @murp 🤪
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooooo je hebt mijn post aangepastquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag me af of het ooit is voorgekomen dat iemand dit zei en dat de ander toen dacht "oh, laat ik naar dit vriendelijke verzoek luisteren, toedeloe"quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.Revolutions are the locomotives of history.
De ban knop?quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen is blij, dus murp ookquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee.quote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had hem ook al in mijn hoofd.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@FreshFruit is geen homoquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopic![]()
![]()
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weetquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.Revolutions are the locomotives of history.
Ik ben niet blij....waar ben je als ik gekaapt wordt 👅quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.![]()
![]()
Wat romantischquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal ook niet.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem ook al in mijn hoofd.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelenquote:
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ok dan doe ik het aanzoek ook via dmquote:Op zondag 8 november 2020 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weetpindazakje![]()
Welke dan 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop ooit op een iets beter aanzoek dan dat.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ok, dan antwoord ik hier in dit topicquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok dan doe ik het aanzoek ook via dmRevolutions are the locomotives of history.
Paul maakt soberso geen kans.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten. Paul is ook zoekende.pindazakje![]()
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als mods ook bans konden uitdelen
Neem hem meteen mee ver weg van hier...quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.![]()
![]()
Ja, ik wilMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
@SuperwormJim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou hier massaal misbruik van gemaakt worden.Revolutions are the locomotives of history.
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en tederquote:
Waarom mentiont iedereen @murpRevolutions are the locomotives of history.
Zachtjes bijten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verbaasd dat het er nog niet isquote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je nog steeds verbaasd bent snap ik niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Opties zatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zin in watermeloen
Gewoon even bestellen ergens.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Neem hem meteen mee ver weg van hier...pindazakje![]()
Altijd zachtjes doen is niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee in DTS. Die kan je beter tussen je vingers laten rollen zacht en teder![]()
Beeldvullend is het ook een leuk extraatje.![]()
Trump heeft gewonnen. Wist je wel toch?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.![]()
![]()
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je leeft onder een steen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Blijf zo lang mogelijkquote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had al een reisje gepland naar de Bahama's, maar dat moet nog een verrassing blijven.![]()
![]()
Wel een muts op hoor.quote:
Wat jij wil. Het is jou feestjequote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Altijd zachtjes doen is niet leuk.![]()
Beeldvullend is het ook een leuk extraatje.
Beetje conditie opbouwen weer.quote:Op zondag 8 november 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je weer naar buiten? Lekker veel plezier Aloa 😘![]()
![]()
Wel rustig aan he 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta op het punt dat echt te doenquote:
Waarschijnlijk eerder dan het moment waarop jij je herfst-UI in gebruik neemt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ben benieuwd wanneer de uitslag van verkiezingen Amerika er is.
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.![]()
![]()
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.![]()
![]()
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschovenquote:
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelfquote:![]()
![]()
Die types bij de snackbarquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik hadden echt nergens zin in, en besloten toen maar dat patat het minst slechte idee was.
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
Goedzoquote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
Sta je daar bij een vrouw met witte sokken in roze slippers, een vriendelijke man met een zeer verouderde rokersgezicht, een nogal corpulente dame die beter een salade kan eten enz.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeggen dat moet je doen want......... je moet niets....je bepaald zelf![]()
![]()
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.quote:Op zondag 8 november 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoek een paar knopjes van tetten op het scherm. Je vermaakt je er vast mee. Ander moet je toch 1,5 afstand houden heb je ook niets aan.![]()
Twente is wel een brandhaard he kiek uutquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemandquote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:superwormjim, welke 150 willekeurige users zou je dan bans uitdelen?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenquote:heb ik een keer met aardbeien gedaan
quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn best veel tenten die een fruitsalade met watermeloen als side dish hebben. Een paar van die bestellen en dan de watermeloenstukjes eruit plukkenheb ik een keer met aardbeien gedaan
![]()
![]()
![]()
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀quote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm die 1,5 meter overbrug ik met gemak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon er tegenaan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twente is wel een brandhaard he kiek uut![]()
Hier in de stadsdriehoek Rotterdam vind je dr zelden normale types. Als ik er langsloop, ben ik steeds weer zeker dat de bevolking echt onder te verdelen is tussen inferieuren en superieurenquote:Op zondag 8 november 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per woonplaats en per buurt, maar hier viel het wel aardig op.
[..]Revolutions are the locomotives of history.
Ja het is feest vandaag. Hij is meer boos op het feit dat ik niet kon slapen dan dat ik zelf benquote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Heer Sode.quote:Op zondag 8 november 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Goh, ik heb weer een intermezzo met Mario gemist?
Gaat Carnaval door eigenlijk?
Dan kan ik hier geen punten halen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀![]()
![]()
Ik gok over 4 jaar weer. Als blijkt dat die ouwe faalhaas die nu mag net zo saai is als die neger hiervoor.quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee maar ben benieuwd wanneer the Donald weer word benoemd, maandag beginnen de rechtszaken dus dan hopelijk word snel die fake verkiezing van tafel geschovenpindazakje![]()
O. Mag ik vragen waar? Zo ja. Waar woon je dan. zo nee dan heb ik niets gevraagd 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Run, run, run..............quote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je dan hier skattie ga op zoek ren ren ren 👀![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: