Dankjewelquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
En wat een aardige vriend heb je, leuk stel zijn jullie.
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
Ik heb een heerlijke die ik zonder foundation gebruik! Echt alleen voor mn ogen en wat lijnen en dan afpoederen met mn hele gezicht mee.quote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.
Zo gaaf dat iedereen ze deeltquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag een beetje puinruimen, studeren, en Sarabi en man ontmoeten!![]()
(Beter worden de maatregelen vanaf 1 december weer iets versoepeld voor het onderwijs in BE, dan kan ik die biertjes al wat eerder dan januari ook laten proeven door mijn Vlaamse huisgenoten)
Die namen altijd.quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
3x woordwaardequote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
quote:Speciaal voor de millennial die niet uit een pakje wil eten maar óók geen zin heeft om de hele supermarkt af te struinen voor allemaal losse ingrediënten heeft supermarktketen Albert Heijn een handig verspakket samengesteld: boterham met pindakaas.
Het pakket bevat alle ingrediënten om zelf een boterham met pindakaas te maken: twee bruine boterhammen, pindakaas en wat boter. “Makkelijk en vers”, zegt een woordvoerder van Albert Heijn.
Even checken of er geen SPF in zit, anders geeft dat een gek effect op je trouwfoto's door de weerkaatsing van lichtquote:Op zondag 8 november 2020 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen altijd.Maar thanks! Binnenkort maar eens testen bij een Douglas oid.
Boter op je boterham met pindakaasquote:
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpasteiquote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boter op je boterham met pindakaas![]()
Ik heb dat echt nooit gesnapt. Mijn moeder deed dat nog wel eens. Zo zonde van de pindakaas!
(Same for boterhammen met jam en boter. Huuuuh!)
*Ril*quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpastei
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterhamquote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Ril*
(Ik gebruikte boter altijd om hagelslag vast te plakkenOk, en om op mijn ontbijtkoek te smeren. )
Ohhhh dat klinkt goed zeg!quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Perfect is the enemy of good enoughquote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh dat klinkt goed zeg!
Eens kijken waar in dit Hollandse landschap eckte worstenbroodjes te vinden zijn
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare potenquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
Waar wordt dat van gemaakt?quote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik had als ontbijt mini broodjes en een gekookt ei. En net een cigkoftem wrap. Ik had het voor het eerst gehaald, maar ik ben nu al verslaafd.
Ja, nee... nee, gewoon nietquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterham
Bij de I krijg jer er 2.quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare poten
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Perfect is the enemy of good enoughDe rotterdamse baksels smaakte mij best
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅
Of bedoel je die bakker die ook die amandelcroissants verkauft?
Ik heb ooit mijn naam in chocoladeletters gekregen. Voor-en achternaam. Van die grote, van Droste. 16 stuks. Moet je nagaan hoe moeilijk dat was!quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie chocoladeletters te moeilijk benaderen...
Andere mensen, andere wensenquote:Op zondag 8 november 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nee... nee, gewoon nietMaar hey, ieder z'n ding.
Ik vind/vond boter met kaas ook altijd een smerige combinatie. Terwijl ik wel van beide ingrediënten los hield.
Hier nog nooit gezien, eerlijkquote:Op zondag 8 november 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwendquote:
T hierquote:
Staan er nog huizen te koop?quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwend
O ja, er heeft volgens mij een maand of 4 een bizarre verkoop een dominoeffect in werking gezet, dus ineens staan er vrij veel panden te koop.quote:
#teammargerinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 november 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere mensen, andere wensen![]()
Een appeltaart gemaakt van margarine hoef je mij dan echt weer niet voor te zetten, zonde van de calorieën zeg maar.
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Ik weet het niet precies. Een soort bulgurmengsel. Met een granaatappelsaus en munt en sla enzo.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Ik vind roomboter onder jam/pindakaas/etc. net zo smerig als margarinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaanquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.
Het is wel makkelijker want altijd smeerbaar.
Roomboter uit de koelkast stuggles
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ikquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik denk dat de meeste mensen het verschil niet proeven, tussen margarine of roomboter gebruik in een appeltaart. (Flora boter is overigens wel weer anders dan margarine qua textuur) Echt nooit opmerkingen over gehad. De fijnproevers zullen het misschien merken, maar die zijn in mijn omgeving toch schaars. (Heel mijn familie is gewend aan Wadjang'boter'-appeltaarten, dat gebruikt mijn vader al een jaar of 30 vermoed ik)
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Ok moment. Eerst even eten voor ik je ga overtuigen dat je nooit meer margarine moet eten en geen smaak hebt.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaan
Ah! Klinkt goed!quote:Op zondag 8 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Een soort bulgurmengsel. Met een granaatappelsaus en munt en sla enzo.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaan
En in die van mijquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
"pakt" dat uberhaupt? Wordt dat een boterkoek?quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ik
Ergste ooit, boterkoek gemaakt van margarine, en met volkorenmeel.
Echt, whyyy
Volkorenmeel proef je ook echt heeeel erg. Dat is gewoon niet Ok.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ik
Echt, whyyy
quote:
Moest daar in OUD altijd zo om huillachenquote:Op zondag 8 november 2020 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarna nog even twee topics over alles dat niet zelf gekookt bremzout is en hoe bremzout is baaaad hmmmkay
Volkorenmeel snap ik sowieso 9 van de 10x niet.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt, whyyy
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.quote:
Als je het in die vorm stompt dan lijkt het nog steeds op een vette koek.quote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"pakt" dat uberhaupt? Wordt dat een boterkoek?
De man is echt fantastisch, maar in het begin betrapte ik hem wel op het bakken van een ei in margerine omdat de olie op was
Dat was even...spannend.
*Gaat terugzoeken wat Myraela voor lekkers aan het eten is*quote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.
Ik deed vorig jaar een wandeltocht met paar fokkersquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volkorenmeel snap ik sowieso 9 van de 10x niet.
Maar ik eet dan ook geen baksels voor de gezondheid. Doe normaal.
(Wat dat betreft wel dezelfde redenatie voor roomboter/margarine hoor. Ik bedoel, ik eet geen roomboter vanwege veganditdat, maar als dat niet de reden is, dan zou ik wel kiezen voor roomboter. Zolang je niet elke dag een pakje roomboter naar binnen werkt, lijkt me dat niet gelijk een directe bedreiging voor je gezondheid ofzo. )
Da's eergister nog getest, dat kan ze prima volgens de Keronameneerquote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Kost ook echt bizar weinig zie ik.quote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.
Dit klinkt......dubieus.quote:Op zondag 8 november 2020 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's eergister nog getest, dat kan ze prima volgens de Keronameneer
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.quote:Op zondag 8 november 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar een wandeltocht met paar fokkers
Kregen we onderweg volkorenkoeken gemaakt van bierborstel en dadelpasta
Die lagen na één hapje in de bosjes, wat goorrrrrr was dat man
Kun je nooit teveel hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zouden we ooit weer een optreedcultuur krijgen?
Twijfel of ik 2 of 4 slaapplaatselementen moet bestellen voor mn nieuwe bank set-up. De man (notabene de muzikant en de man met 900 familieleden in een ander land) vind 4 overdreven, maar ik vind het hebben van 4 (bijna) kant en klaar extra slaapplekken in ons tiny appartement een ongekende luxe.
Havermout, goeiequote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.
Goed, ik ga eens naar de winkel. Ik heb net ontbeten met restjes sushi, want geen broodjes/crackers/wraps in huis, en ik pas voor havermout.
Lijkt me ideaal.quote:Op zondag 8 november 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zouden we ooit weer een optreedcultuur krijgen?
Twijfel of ik 2 of 4 slaapplaatselementen moet bestellen voor mn nieuwe bank set-up. De man (notabene de muzikant en de man met 900 familieleden in een ander land) vind 4 overdreven, maar ik vind het hebben van 4 (bijna) kant en klaar extra slaapplekken in ons tiny appartement een ongekende luxe.
Havermout met vanille sojamelkquote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.
Goed, ik ga eens naar de winkel. Ik heb net ontbeten met restjes sushi, want geen broodjes/crackers/wraps in huis, en ik pas voor havermout.
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.quote:Op zondag 8 november 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal.
En als je ze niet gebruikt staat het niet in de weg uiteindelijk.
De grote vraag als je heel klein woont... is vooral of je ze alle 4 kunt uitklappen.
Want anders is het precies zonde
Yakkes.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Hm dat soort discussies mis ik dan weer nietquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest daar in OUD altijd zo om huillachen
Je kind de hele dag brood waar behoorlijk veel zout in zit voeren, maar wel extreem dure zoutloze pindakaas geven van speciaal merk 'want dat is beter'
![]()
![]()
Ik hoor nog geen echte nadelen eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.
En zelfs daar ik twijfel ik over. misschien past het net, maar dan heb je wel een soort vierpersoonsbed, wat weer for the win kan zijn als er geen gasten in huis zijn
Snap je!quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen echte nadelen eigenlijk
No brainer. Bestellen die hapquote:Op zondag 8 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.
En zelfs daar ik twijfel ik over. misschien past het net, maar dan heb je wel een soort vierpersoonsbed, wat weer for the win kan zijn als er geen gasten in huis zijn
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Myraela het volgende:
Nog wel een goede budget tip in Rotterdam is Indiaas uit de markthal. Bij 55 Bombay Street. Daar verkopen ze heerlijke curry's met naan voor 7 euro. En de samosa is echt helemaal geweldig.
daar kan ie vast wel wat op verzinnen als ie dat zo belangrijk vindquote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snap je!
De man zit vast in "maar waar moeten mn boxen dan staan". Vriend, ik ga mn hele huis niet om je boxen heen inrichten!
Shit, deze tip had ik de afgelopen 3 jaar willen hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.
(Kan daar de volgende dag nog uitgebreid van eten... en onwijs lekker)
Is het niet zo dat de Light minder snel een gevuld gevoel oplevert, waardoor je een -poging- kunt wagen tot de hele burger en alle friet?quote:Op zondag 8 november 2020 12:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan die amerikanen met megaburgers en een emmer friet.
Maar een cola light
Alle beetjes helpen maar TOCH voelt het een beetje sneu
Er hoeven daarvoor geen rails met gordijnen langs blinde muren te worden gehangen om ongewenste reflecties te elimineren? En de kabels liggen niet op blokjes marmer?quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snap je!
De man zit vast in "maar waar moeten mn boxen dan staan". Vriend, ik ga mn hele huis niet om je boxen heen inrichten!
Oh echt.. nahja ik ontdekte het eigenlijk met dank aan corona en weleens wat anders willen laten bezorgen dan het vaste werk.quote:Op zondag 8 november 2020 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shit, deze tip had ik de afgelopen 3 jaar willen hebben
Bij die van de markthal haal ik 3 curry's en dan eten we er samen 2 dagen van. Voor 21 euro.quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.
(Kan daar de volgende dag nog uitgebreid van eten... en onwijs lekker)
Eeeh? Wat?quote:Op zondag 8 november 2020 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er hoeven daarvoor geen rails met gordijnen langs blinde muren te worden gehangen om ongewenste reflecties te elimineren? En de kabels liggen niet op blokjes marmer?
Luidsprekerpuristen creeren een specifiek set reflecties in een ruimte, en zorgen voor speciale bij maanlicht gesmede kabels met een coating van elfenstof, die ze op precies uitgewerkte tracees door de ruimte, een collega van me vulde dat aan met het steunen van de baan van de kabels door deze op kubusjes van marmer te leggen, om zo overspraak te voorkomen.quote:
[..]
T hier
Oh mijn god... het kan NOG erger dus begrijp ik... Ik ben bang...quote:Op zondag 8 november 2020 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Luidsprekerpuristen creeren een specifiek set reflecties in een ruimte, en zorgen voor speciale bij maanlicht gesmede kabels met een coating van elfenstof, die ze op precies uitgewerkte tracees door de ruimte, een collega van me vulde dat aan met het steunen van de baan van de kabels door deze op kubusjes van marmer te leggen, om zo overspraak te voorkomen.
Ohja boterkoek! Dat ging ik nog zelf maken dit weekend *op lijstje zet voor volgend weekend*quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt, whyyy
Een ei bakken in olie???quote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De man is echt fantastisch, maar in het begin betrapte ik hem wel op het bakken van een ei in margerine omdat de olie op was
Dat was even...spannend.
Ja hoor, aparte groep in de meterkast, aparte 240Volt voorziening daarvandaan naar de versterker(s), speciale bekabeling, meubels aangepast op de plaatsing van de speakers, uniforme gordijnen geselecteerd op de effecten op geluidsdemping.quote:Op zondag 8 november 2020 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh mijn god... het kan NOG erger dus begrijp ik... Ik ben bang...
Alhoewel, ik wist wel dat het nog erger kon, omdat een vriend van de man nog erger is en een uur in tongen heeft zitten spreken toen hij een keer over de vloer was om de set up van de man te bekijken, maar wat jij zegt klinkt NOG erger.
Ik kwam laatst speciale netwerkkabels tegen. "Speciaal" afgeschermd, blaad,blaad, tegen de hoofdprijs.quote:Op zondag 8 november 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, aparte groep in de meterkast, aparte 240Volt voorziening daarvandaan naar de versterker(s), speciale bekabeling, meubels aangepast op de plaatsing van de speakers, uniforme gordijnen geselecteerd op de effecten op geluidsdemping.
Ideaal. Zeker als het dan ook nog eens gewoon echt goed en lekker is.quote:Op zondag 8 november 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij die van de markthal haal ik 3 curry's en dan eten we er samen 2 dagen van. Voor 21 euro.Echt geen geld.
En daar zetten ze dan een analoog signaal op oid?quote:Op zondag 8 november 2020 12:56 schreef z80 het volgende:
The JCAT Signature LAN - A $1,000 Ethernet Cable
https://audiobacon.net/20(...)1000-ethernet-cable/quote:Why do Ethernet cables sound different?
Getuned? Dan komt er iemand met een stemvork?quote:Op zondag 8 november 2020 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. ik heb ook van die kennissen..
Nou mn sonos doet het prima hoor al moet ie nog getuned worden
Nu belangrijke zaken: wijnrek in elkaar zetten...![]()
Voor veel meer gebruik ik het ook niet.quote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Ril*
(Ik gebruikte boter altijd om hagelslag vast te plakkenOk, en om op mijn ontbijtkoek te smeren. )
EI uit een pakje ook nog! Bremzout! IEKS.quote:
Nee joh.. dar heb je tegenwoordig een application voorquote:Op zondag 8 november 2020 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Getuned? Dan komt er iemand met een stemvork?
Ei uit een pakje? Huh?quote:Op zondag 8 november 2020 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
EI uit een pakje ook nog! Bremzout! IEKS.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Had je dat verwacht dan? Mooi tochquote:
Beterquote:
Doe eens niet zo negatiefquote:
Ik probeer nu te bedenken wat er zo onsmakelijk is aan agenten omkopenquote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef fietsie het volgende:
Dat je zit te lunchen.
En er in mr. Robot wordt gedemonstreerd hoe je corrupte FBI agenten maakt.
Ehm, er kwam geen geld aan te pas.quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik probeer nu te bedenken wat er zo onsmakelijk is aan agenten omkopen
Positief nieuws!quote:
We hadden het wel verwacht, allebei.quote:
Kun je het even herhalen ?quote:Op zondag 8 november 2020 13:51 schreef Lonaa het volgende:
Sorry dat ik dat niet heel duidelijk postte
Maar ik kan wel al heel snel van dat gruwelijk lekkere bier bij de slijter halen waar ik gisteren het enige flesje van opdronk.quote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
YES!
nu naar de kroeg om het te vieren!![]()
Oh nee
Ja.quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef AnneX het volgende:
Wat een opluchting, Lonaa! Voor jou en F. ( en zijn werkgever).
Voel je ook gelijk beter? qua symtomen.
Ook fijnquote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik kan wel al heel snel van dat gruwelijk lekkere bier bij de slijter halen waar ik gisteren het enige flesje van opdronk.
Goeiequote:Op zondag 8 november 2020 14:36 schreef Jagärtrut het volgende:
goed nieuws, Lonaa!
@:DP: Eket, wellicht?
Interessante combi..quote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws, Lonaa
Hier in Spijkenisse spanning ende sensatie. Vooral sensatie eigenlijk. Een portiek verderop is een woning verzegeld want er werd blijkbaar aan prostitutie gedaan. En ik begreep ook dat er aan gastouderschap / kinderopvang werd gedaan. Dat werd ons even in een brief medegedeeld. Vrouw met kind op straat gezet. Op zaterdagnacht.
Soms heb ik mijn twijfels over mijn verhuizing naar Spijkenisse
24 uurs bedrijf denk ik :’)quote:
Doen, en laat ons meehelpenquote:Op zondag 8 november 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg het spelletje mee te spelen en/of een enorm dramatisch verhaal op te dissen.
Vraag of Javier niet kan helpen!quote:Op zondag 8 november 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg het spelletje mee te spelen en/of een enorm dramatisch verhaal op te dissen.
Wie is Javierquote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vraag of Javier niet kan helpen!
jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 8 november 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
vraag het de oplichters!quote:
Daar zou ik mee beginnenquote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef Lonaa het volgende:
En ze heeft me dus helemaal niet gebeld op mijn verjaardag he? Ondankbaar kreng.
Echt welquote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa!![]()
Sarabi en man bestaan echt!
Lekkere combinatie welquote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws, Lonaa
Hier in Spijkenisse spanning ende sensatie. Vooral sensatie eigenlijk. Een portiek verderop is een woning verzegeld want er werd blijkbaar aan prostitutie gedaan. En ik begreep ook dat er aan gastouderschap / kinderopvang werd gedaan. Dat werd ons even in een brief medegedeeld. Vrouw met kind op straat gezet. Op zaterdagnacht.
Soms heb ik mijn twijfels over mijn verhuizing naar Spijkenisse
Misschien had je haar vroeger niet zoveel corrigerende tikken moeten gevenquote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef Lonaa het volgende:
En ze heeft me dus helemaal niet gebeld op mijn verjaardag he? Ondankbaar kreng.
Nice. Weet je zeker dat je geen kind hebt?quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geopend met dat ik het knap vindt dat ze mijn nummer helemaal uit haar hoofd weet, maar mijn verjaardag blijkbaar niet kan onthouden.
Dat zou ik inderdaad als eerste even zeggen. Mooiste is eigenlijk als je de rollen om kunt draaien. Dat je vorige week met ¤5000 van hun hebt geleend voor de verbouwing ofzoquote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Uit het huis, met eigen wasmachine en alles? Ik werd 30 gisteren he, niet 40.quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nice. Weet je zeker dat je geen kind hebt?
quote:Op zondag 8 november 2020 15:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad als eerste even zeggen. Mooiste is eigenlijk als je de rollen om kunt draaien. Dat je vorige week met ¤5000 van hun hebt geleend voor de verbouwing ofzodat je dat echt niet zo snel kan terug geven.
Denk dat ze je verwart met Candaasjequote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uit het huis, met eigen wasmachine en alles? Ik werd 30 gisteren he, niet 40.
Laatst nog een Microsoft medewerker nog enige minuten bezig gehoudenquote:Op zondag 8 november 2020 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Even wachten of er uberhaupt gehapt wordt.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laatst nog een Microsoft medewerker nog enige minuten bezig gehoudenDie was wel een aanhouder, daarna belde hij nog 6 keer. De laatste keer hem helemaal kapot gescholden
Je bent zelf antiekquote:Op zondag 8 november 2020 15:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Denk dat ze je verwart met Candaasje
quote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uit het huis, met eigen wasmachine en alles? Ik werd 30 gisteren he, niet 40.
Mooiquote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geopend met dat ik het knap vindt dat ze mijn nummer helemaal uit haar hoofd weet, maar mijn verjaardag blijkbaar niet kan onthouden.
Ken je plek. Ze heeft vast nog 15 andere moeders om te onderhouden.quote:Op zondag 8 november 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar wel online en er wordt niet getypt
quote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is saai hier. Wij doen de financiën. Het is tijd om knopen door te hakken. De belastingaangifte van 2019 is goedgekeurd, we gaan een en/of rekening bij INGdoen, mijn pensioen wordt ondergebracht bij ZZP Pensioen en dat van J waarschijnlijk bij Bright. Nu door met de beleggingsrekeningen. Ik ben het zat
Inmiddels wel vinkjes. Ik wacht ongeduldig af.quote:Op zondag 8 november 2020 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ken je plek. Ze heeft vast nog 15 andere moeders om te onderhouden.
Ik F5 me een ongeluk, dat begrijp je hèquote:Op zondag 8 november 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inmiddels wel vinkjes. Ik wacht ongeduldig af.
quote:Op zondag 8 november 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zondagvermaeckquote:Op zondag 8 november 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb jij goed onthoudenquote:Op zondag 8 november 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Hoe komt men aan jouw nummer?
Bij jouw moeder werd een poos geleden toch ook een poging gedaan en zij belde jou om te verifiëren.
Dat helpt niet meer helaasquote:Op zondag 8 november 2020 15:51 schreef AnneX het volgende:
Zou beginnen met een neutraal sopje, Candaas.
Dasty.quote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, vraag van levensbelang:
de deurtjes van de bovenkastjes in mijn keuken zijn echt smerig vergeeld. Ziet er niet uit natuurlijk, van die crèmekleurige dingen met witte omlijsting en ook witte(re) onderkasten.
Chloor of azijn? Werkt het überhaupt? Iemand enige ervaring? Voor ik zo heel die kastjes sta te soppen voor jan doedel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dasty, ik ga van de week eens op zoek naar een Wibraquote:Op zondag 8 november 2020 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Blue Wonder was altijd wel mijn favoriet voor 'gewoon vuil' zeg maar. Maar Dasty, jeetje.
Een deel van het plastic-achtige van de kap van mijn gasfornuis was ook viezig geel/creme ipv wit. Dasty + hardnekkige stukjes met een glaskrabber = wit.
Dit plus eventueel die wondersponsjesquote:Op zondag 8 november 2020 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Blue Wonder was altijd wel mijn favoriet voor 'gewoon vuil' zeg maar. Maar Dasty, jeetje.
Een deel van het plastic-achtige van de kap van mijn gasfornuis was ook viezig geel/creme ipv wit. Dasty + hardnekkige stukjes met een glaskrabber = wit.
En indien het echt een 'laagje' of spetters ranzigheid is die erop zit, is een glaskrabber ook echt een goede tip. Ook voor vettige zooi op tegels enzo.quote:Op zondag 8 november 2020 15:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dasty, ik ga van de week eens op zoek naar een Wibra
Beter margarine dan olie. Serieus. Ei in olie? Wtf. Dat kan alleen als het ei daarna de noedelsoep in glijdt.quote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat was even...spannend.
Mijn vriend zegt het ook en is Brabants.quote:Op zondag 8 november 2020 16:01 schreef Vanyel het volgende:
Is 'nog niet misschien' Limburgs?
Zou dat zijn waarom mensen me altijd zo niet begrijpend aankijken als ik dat er te pas en te onpas uitflap?
En uhh, wellicht was ik erg onaardig tegen Sarabi+man, maar onderweg naar ontevreden zoon die Al.Vier.Keer.Gevraagd.Had.Hoor.Of.Ik.Kwam.Helpen.Met.iPad.Game.Ja!
Niet in olie, gewoon een beetje olie op de bodem om het iets minder sticky te maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter margarine dan olie. Serieus. Ei in olie? Wtf. Dat kan alleen als het ei daarna de noedelsoep in glijdt.
Ik begreep je wel, heb het ook wel vaker gehoord. Over het algemeen begrijp ik helemaal niks van Limburgs.quote:Op zondag 8 november 2020 16:01 schreef Vanyel het volgende:
Zou dat zijn waarom mensen me altijd zo niet begrijpend aankijken als ik dat er te pas en te onpas uitflap?
En uhh, wellicht was ik erg onaardig tegen Sarabi+man, maar onderweg naar ontevreden zoon die Al.Vier.Keer.Gevraagd.Had.Hoor.Of.Ik.Kwam.Helpen.Met.iPad.Game.Ja!
Dwarsligger!quote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord .quote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog niet misschien gebruiken we hier ook hoor.
Ik mis de logica van ook in deze zin.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord .
Er waren meer mensen die er niet van gehoord hadden..quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mis de logica van ook in deze zin.
Nee hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:01 schreef Vanyel het volgende:
Beetje opgewonden geworden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Zo. Rocketmango geproefd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
Vrouw laten proeven.
...
Enthousiasme danig getemperd.![]()
"Oh die is lekker, delen!"
![]()
@:Sarabi
Te weinig besteld dus
Vergeeld door de zon? Kun je reinigen tot je een ons weegt, maar wit worden doen ze niet meer.quote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, vraag van levensbelang:
de deurtjes van de bovenkastjes in mijn keuken zijn echt smerig vergeeld. Ziet er niet uit natuurlijk, van die crèmekleurige dingen met witte omlijsting en ook witte(re) onderkasten.
Chloor of azijn? Werkt het überhaupt? Iemand enige ervaring? Voor ik zo heel die kastjes sta te soppen voor jan doedel.
Al die tongetjes op je scherm?quote:
Jij verwacht nu dat ik meeneem als ik kom?quote:
Ahquote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Zo. Rocketmango geproefd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
Vrouw laten proeven.
...
Enthousiasme danig getemperd.![]()
"Oh die is lekker, delen!"
![]()
@:Sarabi
Te weinig besteld dus
Zeker niet. We moeten ons op de wijnen concentreren.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij verwacht nu dat ik meeneem als ik kom?
Ik verwacht dat dan op.![]()
Was ik al bang voor ja. Ook niet met waterstofperoxide?quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Vergeeld door de zon? Kun je reinigen tot je een ons weegt, maar wit worden doen ze niet meer.
Zo kom je er welquote:Op zondag 8 november 2020 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik hik er al weken tegenaan mijn hypotheek te regelen. Oké, al jaren... Maar de afgelopen weken wel elke week een klein stapje gedaan
Correctquote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike het wordt weirder en weirder
Opnieuw doen in grote oplagequote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahjammer dat we er op dit moment niet meer kunnen verkopen
Maar wel fijn om te horen dat ie lekker is
Ik moet eens gaan verdiepen in beleggingen. Roep ik al lang, maar kan het nog niet opbrengen om er eens goed in te duiken. Wat levert wat op, wat kost het en hoe zit het met de belastingaangifte.quote:Op zondag 8 november 2020 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo kom je er wel![]()
Ik ben klaar met mijn financiële projecten
3 Uit 4 producten duurzaamJammer van de
ING
Nee, donker koffiebierquote:
quote:
Ik zit nu naar een taxidermiste te kijken, met kerst,, in dr etalage...quote:
Succes hequote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik moet eens gaan verdiepen in beleggingen. Roep ik al lang, maar kan het nog niet opbrengen om er eens goed in te duiken. Wat levert wat op, wat kost het en hoe zit het met de belastingaangifte.
Ik ga er straks eentje open maken. Hopelijk vind ik hem ook lekkerquote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Kan toch nooit weer zo lekker zijn dan.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ben een beetje verbaasd over hoe lekker![]()
Die is coolquote:Op zondag 8 november 2020 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit nu naar een taxidermiste te kijken, met kerst,, in dr etalage...
Wowquote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar ben een beetje verbaasd over hoe lekker![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Argument tegenING
gevonden, nu gaan we toch naar Regiobank. Ik win
Ik kreeg een like van de brouwster op mijn post dus pluh!quote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Hahaha ja de koffiestout krijgt ook wel altijd enthousiaste reacties en ook een prijs gewonnen net zoals Rocketmango.quote:Op zondag 8 november 2020 16:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kreeg een like van de brouwster op mijn post dus pluh!![]()
En nu ook een flesje open: zoals verwacht wat te bitter voor mijn smaak maar beter te hebben dan ik dacht
Er moet er toch eentje de een-na-oudste zijnquote:Op zondag 8 november 2020 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha ja de koffiestout krijgt ook wel altijd enthousiaste reacties en ook een prijs gewonnen net zoals Rocketmango.
Dus het zou moeten kunnen....maar tja de barley wineen de quad zijn ook nog goede opties.
Zo moeilijk....
Hoe kan je tussen je kinderen kiezen.
Lang geleden werkte ik eens 3 maanden (met optie op verlenging) bij de ING. Ik heb verlenging geweigerd, zelf een capabele opvolger gezocht, en al m'n geld er weggehaaldquote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Argument tegenING
Behalve dat je bij de RegioBank gewoon naar binnen kunt stevelen, je er gewoon geld kunt storten (gratis), wat is er tegen de ING?quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Argument tegenING
Komen de afspraken niet na. Willen afspraken niet op papier zetten. Doen moeilijk om door hun gemaakte fouten weer recht te zetten. En halen de complete trukendoos uit de kast als je de hypotheek versneld wil aflossen om dit zo lang mogelijk te rekken.quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Behalve dat je bij de RegioBank gewoon naar binnen kunt stevelen, je er gewoon geld kunt storten (gratis), wat is er tegen de ING?
Ik moest laatst voor mijn ouders iets regelen, zij hebben wel ING.quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Behalve dat je bij de RegioBank gewoon naar binnen kunt stevelen, je er gewoon geld kunt storten (gratis), wat is er tegen de ING?
Dat is meestal wel de bedoeling jaquote:Op zondag 8 november 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Help me even... als je een kaars aansteekt... dan moet het lontje toch gaan branden he?
Ik denk dat ik een stukke kaars heb
ING belegt absoluut niet duurzaam. Bij ING kan je niet je eigen pincode kiezen, dat kan bij bijna alle andere banken wel.quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met de kaarsen doet. Maar het zijn geen sigaren.quote:Op zondag 8 november 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Help me even... als je een kaars aansteekt... dan moet het lontje toch gaan branden he?
Ik denk dat ik een stukke kaars heb
Brandende lucifer tegenaan houdenquote:Op zondag 8 november 2020 18:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met de kaarsen doet. Maar het zijn geen sigaren.
Awww die had ik voor mijn kinderen ook.quote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef borisz het volgende:
Banken... eigenlijk nooit mee bezig geweest. ING sinds ik klein was. Spaarrekening Spaarbeleg --> Aegon nu
Het is allemaal begonnen met
[ afbeelding ]
En dan komt er een hypotheek. Nou ja gewoon de bank die het goedkoopste is met de beste voorwaarden.
En wat Z zegt. Moet me wat meer in de beleggingsrekeningen storten. Er zijn tegenwoordig genoeg producten die relatief veilig zijn, maar wel aardig renderen. Let op de kosten en zorg dat je een duidelijk doel hebt. En blijf rustig.
Die heeft me jaren bij de ING gehouden. Pure postbanknostalgie.quote:Op zondag 8 november 2020 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Awww die had ik voor mijn kinderen ook.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Barreltje het volgende:
The queens gambit aan het kijken bingen![]()
Tnx isa!
Mijn kinderen hebben die ook maar van sns.quote:Op zondag 8 november 2020 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een Rabobank zilvervloot spaarrekening 😍😍 TIEN procent rente op het laatst!!!
Wat is anno 2020 de rente?quote:Op zondag 8 november 2020 18:24 schreef Tally het volgende:
Mijn kinderen hebben die ook maar van sns.
Met rente over rente!quote:Op zondag 8 november 2020 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een Rabobank zilvervloot spaarrekening 😍😍 TIEN procent rente op het laatst!!!
Als we het maximale sparen (600 euro p. j.) en dat 18 jaar lang dan 10%quote:
oh wow, nog steeds 10%quote:Op zondag 8 november 2020 18:29 schreef Tally het volgende:
Als we het maximale sparen (600 euro p. j.) en dat 18 jaar lang dan 10%
Als we minder sparen is de rente wel minderquote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die genoegen nemen met een paar honderd minder pensioen in de maand als het duurzaam is belegdquote:Op zondag 8 november 2020 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ING belegt absoluut niet duurzaam.
Vrienden van ons na zijn heftig in zilver aan het investeren. Schijnt lucratief te zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die genoegen nemen met een paar honderd minder pensioen in de maand als het duurzaam is belegdAls er een bank was die enkel in wapens en tabak investeerde, prima
Ik zit nu niet bij een pensioenfonds. Die voor metaal is duur en wat je terug krijgt is kut. Werkgever betaalt een adviseur.
Ik overweeg goud te kopen overigens
Mijn pa deed zijn hele werkzame leven goud en zilver als onderbouwing voor zn beleggingen. Liep wel aardig geloofik.quote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vrienden van ons na zijn heftig in zilver aan het investeren. Schijnt lucratief te zijn.
Duurzaam beleggen levert zeker niet minder op. Mijn Robeco beleggingsrekening met duurzaam profiel levert zelfs meer op dan een standaard profiel.
En het gaat niet alleen om duurzaamheid. Ook om de bonusstructuur, de transparantie, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Aha, ja daar hoor je eigenlijk nooit wat van, zilver. Moet m'n foto fixeer maar niet meer naar het stortbordes brengen, daarin zit ook zilver.quote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vrienden van ons na zijn heftig in zilver aan het investeren. Schijnt lucratief te zijn.
Ik zou best met minder geld genoegen nemen in ruil voor een beter gevoel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die genoegen nemen met een paar honderd minder pensioen in de maand als het duurzaam is belegdAls er een bank was die enkel in wapens en tabak investeerde, prima
Ik zit nu niet bij een pensioenfonds. Die voor metaal is duur en wat je terug krijgt is kut. Werkgever betaalt een adviseur.
Ik overweeg goud te kopen overigens
Echt goud, ga dat overweeg ik ook. Waar haal je dat? Kun je gewoon zeggen maar ik voor een kwartje trekdrop twee bankies goudquote:Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou best met minder geld genoegen nemen in ruil voor een beter gevoel.
En ik heb goud. Gewoon echt, geen goud-op-papier.
Ik heb het hier gekocht: http://www.hollandgold.nlquote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt goud, ga dat overweeg ik ook. Waar haal je dat? Kun je gewoon zeggen maar ik voor een kwartje trekdrop twee bankies goud
Ik lees juist steeds meer over zilver.quote:Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, ja daar hoor je eigenlijk nooit wat van, zilver. Moet m'n foto fixeer maar niet meer naar het stortbordes brengen, daarin zit ook zilver.
Op den duur wordt goed zand ook duur te worden. Woestijnzand is waardeloos, die korrels zijn door erosie veel te rond.
Tofquote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het hier gekocht: http://www.hollandgold.nl
Je kan afhalen, maar ik heb het laten bezorgen. Geen risico's nemen hè (op corona, daar in het enge westen)
Maar goud is zwaar hoor!quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof
Ik wil een kilo![]()
Bizar, als je erover nadenkt. Dat is al snel 1/4e huis.
Die spuiten ookquote:Op zondag 8 november 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook voor minderjarigen zeer aantrekkelijk
Zwaarder dan een kilo veren?quote:
Nou en of!quote:
En die mag je best eens gebruiken voor een weekendje? Of een week?quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef golfer het volgende:
Ex-vrouw appte om te vertellen dat zoonlief en zijn verkering een grote tweedehands camper hebben gekocht en dat die nu tijdelijk bij haar op de oprit naar haar garage gestald staat en of wij zin hebben binnenkort even te komen kijken naar die camper.
Gaan we dus dinsdagmiddag doen.
Vast wel, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 20:32 schreef AnneX het volgende:
En die mag je best eens gebruiken voor een weekendje? Of een week?
(Als de bedden goed genoeg zijn...)
Uranium is nog zwaarderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Hij is af , ik zat met mn armen omhoogquote:Op zondag 8 november 2020 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb echt met gespannen knuisjes naar de laatste aflevering gekeken!
En Dasty was mijn Ontdekking van 2020. Wow, wat een chemisch wonderspul is dat zeg. Geen wibra aandelen.
Succes Pquote:Op maandag 9 november 2020 07:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWeer klaar voor actie. Nou ja, bijna
![]()
Vandaag testen, testen en daarna gaat er getest worden met echte producten over de lijn om in te pakken![]()
* PdeHoog is een tikkie zenuwachtig
Nog 6 weken? Dat wordt even tellen of ik alle verplicht op te nemen uren dit jaar reeds in de planning heb zitten.quote:Op maandag 9 november 2020 07:11 schreef borisz het volgende:
Vakantie al weer voorbij. Op naar de laatste zes weken van 2020!
Succes P.
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 9 november 2020 07:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Succes P
Goed testen straks.. en dan komt het met de tomaten vast ook goed
+1quote:Op maandag 9 november 2020 07:11 schreef borisz het volgende:
Succes P.
Ik hoef nog maar vijf weken tot mijn vakantie, yay.quote:Op maandag 9 november 2020 07:11 schreef borisz het volgende:
Dat klinkt wel als een gezondere start van de week.quote:Op maandag 9 november 2020 08:08 schreef Myraela het volgende:
Zo wennen dit. Ik begin normaal elke ochtend gestresst. Zeker op maandag wanneer ik de achterstand van het weekend weg werk ondanks dat ik in het weekend ook altijd wel enkele uren werkte. Maar voor de laatste weken van het jaar heb ik wat extra hulp gekregen. En zij hebben dit weekend en vanochtend voor mij gewerkt, dus nu zit ik naar lege lijsten te kijken.
Exclusief kerstvakantiequote:Op maandag 9 november 2020 07:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Nog 6 weken? Dat wordt even tellen of ik alle verplicht op te nemen uren dit jaar reeds in de planning heb zitten.
Of dat ik ergens nog wat extra vrij moet nemen.
zaden door doen en dan als vogelvoer (geen idee of varkensvet daarvoor gebruikt kan worden)quote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Oef.
Gister bouillon getrokken van 5 kilo varkensbotten. Nu het vet van de 4 literemmertjes afgeschept. Bijna driekwart emmer.
Voelt toch als verspilling om dat naar de kliko te brengen, maar wat moet ik met driekwart liter vet?
Heerlijk wakker worden met zo’n filmpje! i.p.v. broodkruimels kun je appeltjes voeren.quote:Op maandag 9 november 2020 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik mag ook weer testen. Software, geen echte machines ofzo. Eind deze week zou het programma naar productie moeten, ik geloof dat er 2 jaar aan gewerkt is ofzo. Ook best spannend!
Maar interessanter: ganzenflimpje! Gister een lading appeltjes gebracht.
Jezus man, ik kreeg even een hartverzakkingquote:Op maandag 9 november 2020 08:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Exclusief kerstvakantie. Maar die ben ik vrij dus tel ik even niet mee. Het jaar kent er nog acht.
quote:Op maandag 9 november 2020 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik mag ook weer testen. Software, geen echte machines ofzo. Eind deze week zou het programma naar productie moeten, ik geloof dat er 2 jaar aan gewerkt is ofzo. Ook best spannend!
Maar interessanter: ganzenflimpje! Gister een lading appeltjes gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |