Dankjewelquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
En wat een aardige vriend heb je, leuk stel zijn jullie.
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
Ik heb een heerlijke die ik zonder foundation gebruik! Echt alleen voor mn ogen en wat lijnen en dan afpoederen met mn hele gezicht mee.quote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.
Zo gaaf dat iedereen ze deeltquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag een beetje puinruimen, studeren, en Sarabi en man ontmoeten!![]()
(Beter worden de maatregelen vanaf 1 december weer iets versoepeld voor het onderwijs in BE, dan kan ik die biertjes al wat eerder dan januari ook laten proeven door mijn Vlaamse huisgenoten)
Die namen altijd.quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
3x woordwaardequote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
quote:Speciaal voor de millennial die niet uit een pakje wil eten maar óók geen zin heeft om de hele supermarkt af te struinen voor allemaal losse ingrediënten heeft supermarktketen Albert Heijn een handig verspakket samengesteld: boterham met pindakaas.
Het pakket bevat alle ingrediënten om zelf een boterham met pindakaas te maken: twee bruine boterhammen, pindakaas en wat boter. “Makkelijk en vers”, zegt een woordvoerder van Albert Heijn.
Even checken of er geen SPF in zit, anders geeft dat een gek effect op je trouwfoto's door de weerkaatsing van lichtquote:Op zondag 8 november 2020 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen altijd.Maar thanks! Binnenkort maar eens testen bij een Douglas oid.
Boter op je boterham met pindakaasquote:
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpasteiquote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boter op je boterham met pindakaas![]()
Ik heb dat echt nooit gesnapt. Mijn moeder deed dat nog wel eens. Zo zonde van de pindakaas!
(Same for boterhammen met jam en boter. Huuuuh!)
*Ril*quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpastei
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterhamquote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Ril*
(Ik gebruikte boter altijd om hagelslag vast te plakkenOk, en om op mijn ontbijtkoek te smeren. )
Ohhhh dat klinkt goed zeg!quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Perfect is the enemy of good enoughquote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh dat klinkt goed zeg!
Eens kijken waar in dit Hollandse landschap eckte worstenbroodjes te vinden zijn
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare potenquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
Waar wordt dat van gemaakt?quote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik had als ontbijt mini broodjes en een gekookt ei. En net een cigkoftem wrap. Ik had het voor het eerst gehaald, maar ik ben nu al verslaafd.
Ja, nee... nee, gewoon nietquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterham
Bij de I krijg jer er 2.quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare poten
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Perfect is the enemy of good enoughDe rotterdamse baksels smaakte mij best
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅
Of bedoel je die bakker die ook die amandelcroissants verkauft?
Ik heb ooit mijn naam in chocoladeletters gekregen. Voor-en achternaam. Van die grote, van Droste. 16 stuks. Moet je nagaan hoe moeilijk dat was!quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie chocoladeletters te moeilijk benaderen...
Andere mensen, andere wensenquote:Op zondag 8 november 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nee... nee, gewoon nietMaar hey, ieder z'n ding.
Ik vind/vond boter met kaas ook altijd een smerige combinatie. Terwijl ik wel van beide ingrediënten los hield.
Hier nog nooit gezien, eerlijkquote:Op zondag 8 november 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwendquote:
T hierquote:
Staan er nog huizen te koop?quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwend
O ja, er heeft volgens mij een maand of 4 een bizarre verkoop een dominoeffect in werking gezet, dus ineens staan er vrij veel panden te koop.quote:
#teammargerinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 november 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere mensen, andere wensen![]()
Een appeltaart gemaakt van margarine hoef je mij dan echt weer niet voor te zetten, zonde van de calorieën zeg maar.
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Ik weet het niet precies. Een soort bulgurmengsel. Met een granaatappelsaus en munt en sla enzo.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Ik vind roomboter onder jam/pindakaas/etc. net zo smerig als margarinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaanquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.
Het is wel makkelijker want altijd smeerbaar.
Roomboter uit de koelkast stuggles
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ikquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik denk dat de meeste mensen het verschil niet proeven, tussen margarine of roomboter gebruik in een appeltaart. (Flora boter is overigens wel weer anders dan margarine qua textuur) Echt nooit opmerkingen over gehad. De fijnproevers zullen het misschien merken, maar die zijn in mijn omgeving toch schaars. (Heel mijn familie is gewend aan Wadjang'boter'-appeltaarten, dat gebruikt mijn vader al een jaar of 30 vermoed ik)
quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |