Dankjewelquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
En wat een aardige vriend heb je, leuk stel zijn jullie.
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
Ik heb een heerlijke die ik zonder foundation gebruik! Echt alleen voor mn ogen en wat lijnen en dan afpoederen met mn hele gezicht mee.quote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.
Zo gaaf dat iedereen ze deeltquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag een beetje puinruimen, studeren, en Sarabi en man ontmoeten!![]()
(Beter worden de maatregelen vanaf 1 december weer iets versoepeld voor het onderwijs in BE, dan kan ik die biertjes al wat eerder dan januari ook laten proeven door mijn Vlaamse huisgenoten)
Die namen altijd.quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
3x woordwaardequote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
quote:Speciaal voor de millennial die niet uit een pakje wil eten maar óók geen zin heeft om de hele supermarkt af te struinen voor allemaal losse ingrediënten heeft supermarktketen Albert Heijn een handig verspakket samengesteld: boterham met pindakaas.
Het pakket bevat alle ingrediënten om zelf een boterham met pindakaas te maken: twee bruine boterhammen, pindakaas en wat boter. “Makkelijk en vers”, zegt een woordvoerder van Albert Heijn.
Even checken of er geen SPF in zit, anders geeft dat een gek effect op je trouwfoto's door de weerkaatsing van lichtquote:Op zondag 8 november 2020 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen altijd.Maar thanks! Binnenkort maar eens testen bij een Douglas oid.
Boter op je boterham met pindakaasquote:
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpasteiquote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boter op je boterham met pindakaas![]()
Ik heb dat echt nooit gesnapt. Mijn moeder deed dat nog wel eens. Zo zonde van de pindakaas!
(Same for boterhammen met jam en boter. Huuuuh!)
*Ril*quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpastei
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterhamquote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Ril*
(Ik gebruikte boter altijd om hagelslag vast te plakkenOk, en om op mijn ontbijtkoek te smeren. )
Ohhhh dat klinkt goed zeg!quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Perfect is the enemy of good enoughquote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh dat klinkt goed zeg!
Eens kijken waar in dit Hollandse landschap eckte worstenbroodjes te vinden zijn
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare potenquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
Waar wordt dat van gemaakt?quote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik had als ontbijt mini broodjes en een gekookt ei. En net een cigkoftem wrap. Ik had het voor het eerst gehaald, maar ik ben nu al verslaafd.
Ja, nee... nee, gewoon nietquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterham
Bij de I krijg jer er 2.quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare poten
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Perfect is the enemy of good enoughDe rotterdamse baksels smaakte mij best
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en snap je even niet 😅
Of bedoel je die bakker die ook die amandelcroissants verkauft?
Ik heb ooit mijn naam in chocoladeletters gekregen. Voor-en achternaam. Van die grote, van Droste. 16 stuks. Moet je nagaan hoe moeilijk dat was!quote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie chocoladeletters te moeilijk benaderen...
Andere mensen, andere wensenquote:Op zondag 8 november 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nee... nee, gewoon nietMaar hey, ieder z'n ding.
Ik vind/vond boter met kaas ook altijd een smerige combinatie. Terwijl ik wel van beide ingrediënten los hield.
Hier nog nooit gezien, eerlijkquote:Op zondag 8 november 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat gezeik om "echte" worstenbroodjes. Elke bakker heeft lekkere worstenbroodjes. Of ze nou echtecht of alleen maar lekker zijn.
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwendquote:
T hierquote:
Staan er nog huizen te koop?quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja ok, maar ik hen 4 bakkers in de straat, dus ben een beetje verwend
O ja, er heeft volgens mij een maand of 4 een bizarre verkoop een dominoeffect in werking gezet, dus ineens staan er vrij veel panden te koop.quote:
#teammargerinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 november 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere mensen, andere wensen![]()
Een appeltaart gemaakt van margarine hoef je mij dan echt weer niet voor te zetten, zonde van de calorieën zeg maar.
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Ik weet het niet precies. Een soort bulgurmengsel. Met een granaatappelsaus en munt en sla enzo.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Ik vind roomboter onder jam/pindakaas/etc. net zo smerig als margarinequote:Op zondag 8 november 2020 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Boter moet wel onder jam anders trekt het in je broodje en dat is vies.
Geen boter onder pindakaas of chocopasta.
Maar je moet sowieso nooit aankomen met iets dat geen echte boter is. Dat vind ik zo vies op brood.
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaanquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je het niet op mijn broodje smeert vind ik alles best.
Het is wel makkelijker want altijd smeerbaar.
Roomboter uit de koelkast stuggles
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ikquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik denk dat de meeste mensen het verschil niet proeven, tussen margarine of roomboter gebruik in een appeltaart. (Flora boter is overigens wel weer anders dan margarine qua textuur) Echt nooit opmerkingen over gehad. De fijnproevers zullen het misschien merken, maar die zijn in mijn omgeving toch schaars. (Heel mijn familie is gewend aan Wadjang'boter'-appeltaarten, dat gebruikt mijn vader al een jaar of 30 vermoed ik)
[..]
T hier
Beide handjes om de basis en dan die hele dikke staaf in je mond doen verdwijnen
Ok moment. Eerst even eten voor ik je ga overtuigen dat je nooit meer margarine moet eten en geen smaak hebt.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaan
Ah! Klinkt goed!quote:Op zondag 8 november 2020 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Een soort bulgurmengsel. Met een granaatappelsaus en munt en sla enzo.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dit mag niet hoor. Per de statuten hoort het nu 4 topics lang over de haat voor margerine gaan
En in die van mijquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
"pakt" dat uberhaupt? Wordt dat een boterkoek?quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ik
Ergste ooit, boterkoek gemaakt van margarine, en met volkorenmeel.
Echt, whyyy
Volkorenmeel proef je ook echt heeeel erg. Dat is gewoon niet Ok.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je gelijk hebt. Croissants zelfde, proeft de meerderheid niet geloof ik
Echt, whyyy
quote:
Moest daar in OUD altijd zo om huillachenquote:Op zondag 8 november 2020 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarna nog even twee topics over alles dat niet zelf gekookt bremzout is en hoe bremzout is baaaad hmmmkay
Volkorenmeel snap ik sowieso 9 van de 10x niet.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt, whyyy
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.quote:
Als je het in die vorm stompt dan lijkt het nog steeds op een vette koek.quote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"pakt" dat uberhaupt? Wordt dat een boterkoek?
De man is echt fantastisch, maar in het begin betrapte ik hem wel op het bakken van een ei in margerine omdat de olie op was
Dat was even...spannend.
*Gaat terugzoeken wat Myraela voor lekkers aan het eten is*quote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.
Ik deed vorig jaar een wandeltocht met paar fokkersquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volkorenmeel snap ik sowieso 9 van de 10x niet.
Maar ik eet dan ook geen baksels voor de gezondheid. Doe normaal.
(Wat dat betreft wel dezelfde redenatie voor roomboter/margarine hoor. Ik bedoel, ik eet geen roomboter vanwege veganditdat, maar als dat niet de reden is, dan zou ik wel kiezen voor roomboter. Zolang je niet elke dag een pakje roomboter naar binnen werkt, lijkt me dat niet gelijk een directe bedreiging voor je gezondheid ofzo. )
Da's eergister nog getest, dat kan ze prima volgens de Keronameneerquote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
T hier
Kost ook echt bizar weinig zie ik.quote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hadden hier twee soorten, dus de pittigheid zat in het bulgurmengsel zelf. Ik had 50/50 gedaan en vond de minder pittige het lekkerste. Echt lekker.
Dit klinkt......dubieus.quote:Op zondag 8 november 2020 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's eergister nog getest, dat kan ze prima volgens de Keronameneer
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.quote:Op zondag 8 november 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar een wandeltocht met paar fokkers
Kregen we onderweg volkorenkoeken gemaakt van bierborstel en dadelpasta
Die lagen na één hapje in de bosjes, wat goorrrrrr was dat man
Kun je nooit teveel hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zouden we ooit weer een optreedcultuur krijgen?
Twijfel of ik 2 of 4 slaapplaatselementen moet bestellen voor mn nieuwe bank set-up. De man (notabene de muzikant en de man met 900 familieleden in een ander land) vind 4 overdreven, maar ik vind het hebben van 4 (bijna) kant en klaar extra slaapplekken in ons tiny appartement een ongekende luxe.
Havermout, goeiequote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.
Goed, ik ga eens naar de winkel. Ik heb net ontbeten met restjes sushi, want geen broodjes/crackers/wraps in huis, en ik pas voor havermout.
Lijkt me ideaal.quote:Op zondag 8 november 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zouden we ooit weer een optreedcultuur krijgen?
Twijfel of ik 2 of 4 slaapplaatselementen moet bestellen voor mn nieuwe bank set-up. De man (notabene de muzikant en de man met 900 familieleden in een ander land) vind 4 overdreven, maar ik vind het hebben van 4 (bijna) kant en klaar extra slaapplekken in ons tiny appartement een ongekende luxe.
Havermout met vanille sojamelkquote:Op zondag 8 november 2020 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, bah. Ik laat dat overdetopdroge-gezonde geneuzel aan mijn vriend over. Ik ben gewoon voornamelijk een junkfood-hippie.
Goed, ik ga eens naar de winkel. Ik heb net ontbeten met restjes sushi, want geen broodjes/crackers/wraps in huis, en ik pas voor havermout.
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.quote:Op zondag 8 november 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal.
En als je ze niet gebruikt staat het niet in de weg uiteindelijk.
De grote vraag als je heel klein woont... is vooral of je ze alle 4 kunt uitklappen.
Want anders is het precies zonde
Yakkes.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teammargerine
Haters be hating in
3
2
1
Hm dat soort discussies mis ik dan weer nietquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest daar in OUD altijd zo om huillachen
Je kind de hele dag brood waar behoorlijk veel zout in zit voeren, maar wel extreem dure zoutloze pindakaas geven van speciaal merk 'want dat is beter'
![]()
![]()
Ik hoor nog geen echte nadelen eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.
En zelfs daar ik twijfel ik over. misschien past het net, maar dan heb je wel een soort vierpersoonsbed, wat weer for the win kan zijn als er geen gasten in huis zijn
Snap je!quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen echte nadelen eigenlijk
No brainer. Bestellen die hapquote:Op zondag 8 november 2020 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dat valt ook nog mee. Je kunt er 1 (van de 2 setjes 2 persoonsplaatsen) as is uitklappen en om de tweede set uit te kunnen klappen moet je een paar meubels verschuiven. Kleine moeite voor gasten vind ik.
En zelfs daar ik twijfel ik over. misschien past het net, maar dan heb je wel een soort vierpersoonsbed, wat weer for the win kan zijn als er geen gasten in huis zijn
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Myraela het volgende:
Nog wel een goede budget tip in Rotterdam is Indiaas uit de markthal. Bij 55 Bombay Street. Daar verkopen ze heerlijke curry's met naan voor 7 euro. En de samosa is echt helemaal geweldig.
daar kan ie vast wel wat op verzinnen als ie dat zo belangrijk vindquote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snap je!
De man zit vast in "maar waar moeten mn boxen dan staan". Vriend, ik ga mn hele huis niet om je boxen heen inrichten!
Shit, deze tip had ik de afgelopen 3 jaar willen hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.
(Kan daar de volgende dag nog uitgebreid van eten... en onwijs lekker)
Is het niet zo dat de Light minder snel een gevuld gevoel oplevert, waardoor je een -poging- kunt wagen tot de hele burger en alle friet?quote:Op zondag 8 november 2020 12:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan die amerikanen met megaburgers en een emmer friet.
Maar een cola light
Alle beetjes helpen maar TOCH voelt het een beetje sneu
Er hoeven daarvoor geen rails met gordijnen langs blinde muren te worden gehangen om ongewenste reflecties te elimineren? En de kabels liggen niet op blokjes marmer?quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snap je!
De man zit vast in "maar waar moeten mn boxen dan staan". Vriend, ik ga mn hele huis niet om je boxen heen inrichten!
Oh echt.. nahja ik ontdekte het eigenlijk met dank aan corona en weleens wat anders willen laten bezorgen dan het vaste werk.quote:Op zondag 8 november 2020 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shit, deze tip had ik de afgelopen 3 jaar willen hebben
Bij die van de markthal haal ik 3 curry's en dan eten we er samen 2 dagen van. Voor 21 euro.quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik was al blij met mn zuidpleinse chicken beryani van 12¤ die netjes thuisbezorgd word.
(Kan daar de volgende dag nog uitgebreid van eten... en onwijs lekker)
Eeeh? Wat?quote:Op zondag 8 november 2020 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er hoeven daarvoor geen rails met gordijnen langs blinde muren te worden gehangen om ongewenste reflecties te elimineren? En de kabels liggen niet op blokjes marmer?
Luidsprekerpuristen creeren een specifiek set reflecties in een ruimte, en zorgen voor speciale bij maanlicht gesmede kabels met een coating van elfenstof, die ze op precies uitgewerkte tracees door de ruimte, een collega van me vulde dat aan met het steunen van de baan van de kabels door deze op kubusjes van marmer te leggen, om zo overspraak te voorkomen.quote:
[..]
T hier
Oh mijn god... het kan NOG erger dus begrijp ik... Ik ben bang...quote:Op zondag 8 november 2020 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Luidsprekerpuristen creeren een specifiek set reflecties in een ruimte, en zorgen voor speciale bij maanlicht gesmede kabels met een coating van elfenstof, die ze op precies uitgewerkte tracees door de ruimte, een collega van me vulde dat aan met het steunen van de baan van de kabels door deze op kubusjes van marmer te leggen, om zo overspraak te voorkomen.
Ohja boterkoek! Dat ging ik nog zelf maken dit weekend *op lijstje zet voor volgend weekend*quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt, whyyy
Een ei bakken in olie???quote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"pakt" dat uberhaupt? Wordt dat een boterkoek?
De man is echt fantastisch, maar in het begin betrapte ik hem wel op het bakken van een ei in margerine omdat de olie op was
Dat was even...spannend.
Ja hoor, aparte groep in de meterkast, aparte 240Volt voorziening daarvandaan naar de versterker(s), speciale bekabeling, meubels aangepast op de plaatsing van de speakers, uniforme gordijnen geselecteerd op de effecten op geluidsdemping.quote:Op zondag 8 november 2020 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh mijn god... het kan NOG erger dus begrijp ik... Ik ben bang...
Alhoewel, ik wist wel dat het nog erger kon, omdat een vriend van de man nog erger is en een uur in tongen heeft zitten spreken toen hij een keer over de vloer was om de set up van de man te bekijken, maar wat jij zegt klinkt NOG erger.
Ik kwam laatst speciale netwerkkabels tegen. "Speciaal" afgeschermd, blaad,blaad, tegen de hoofdprijs.quote:Op zondag 8 november 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, aparte groep in de meterkast, aparte 240Volt voorziening daarvandaan naar de versterker(s), speciale bekabeling, meubels aangepast op de plaatsing van de speakers, uniforme gordijnen geselecteerd op de effecten op geluidsdemping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |