Er is een heel legioen hier wat hem op handen draagt, anders.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Totale onzin, trump is hier altijd een mafkees neergezet.
"Neergezet"? Ga weg man, dat is volkomen terecht. Je gaat toch ook niet miepen dat water als nat wordt "weggezet"quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Totale onzin, trump is hier altijd een mafkees neergezet.
Ja sorry hoor, dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Neergezet"? Ga weg man, dat is volkomen terecht. Je gaat toch ook niet miepen dat water als nat wordt "weggezet".
Mafkezen worden als mafkezen neergezet. Cry me a river.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dit slaat echt nergens op.
Mooi praatpuntje van giuliani. De rechtbanken bepalen dat tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
De media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.
Tegen beter weten in een andere uitslag proberen af te dwingen via de rechter is ook niet echt chique.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
Juist ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mafkezen worden als mafkezen neergezet. Cry me a river.
Accepteer nou maar gewoon dat je held heeft verloren. Daar gaat geen rechtszaak verandering in brengen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
Ik heb het niet over rechtbanken of Guiliani, maar over de media. Dit is wat ik typte: De media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi praatpuntje van giuliani. De rechtbanken bepalen dat toch?
Ik dacht de kiezers, maar goed.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Accepteer nou maar gewoon dat je held heeft verloren. Daar gaat geen rechtszaak verandering in brengen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over rechtbanken of Guiliani, maar over de media. Dit is wat ik typte: De media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.
Oh, nou oké hoor. En wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over rechtbanken of Guiliani, maar over de media. Dit is wat ik typte: De media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.
Dan moet de huidige president de democratie wel ontzettend minachten, want die wilde de verkiezingen al beëndigen toen het tellen amper begonnen was.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
Precies wat er staat. Er is een proces dat formeel bevestigd en daarin zijn de media geen partij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nou oké hoor. En wat wil je daarmee zeggen dan?
De media kunnen gewoon tellen. Biden heeft minimaal 270 kiesmannen en is dus de winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media kunnen gewoon tellen. Biden heeft minimaal 270 kiesmannen en is dus de winnaar.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er is een proces dat formeel bevestigd en daarin zijn de media geen partij.
Maar dat is toch niet meer dan een, vrij irrelevante, formaliteit?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef dellipder het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Er is een proces dat formeel bevestigd en daarin zijn de media geen partij.
We zitten ver in de blessuretijd en de stand is 12-0. Je kan wel stellen dat de pot gespeeld is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef dellipder het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Er is een proces dat formeel bevestigd en daarin zijn de media geen partij.
Het is de laatste strohalm van een wanhopige Trump-fan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet meer dan een, vrij irrelevante, formaliteit?
En toch loopt de media op de muziek vooruit, in plaats van de "irrelevante" formaliteiten. Het lijkt me meer een methode om de druk op te voeren dan het feitelijk te maken heeft met het te volgen formele procesquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet meer dan een, vrij irrelevante, formaliteit?
Dit is wel erg gezochtquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:54 schreef dellipder het volgende:
Btw in het perspectief van "de rechtbanken" dat ik niet heb ingebracht, is het imo veilig om te zeggen dat het verklaren door de media hoogst onverantwoord is gelet het bevel van de Supreme Court.
Supreme Court Justice Alito Orders Pennsylvania Mail-In Ballots That Arrived After Election Day Be Kept Separate
Dit is van gisteren. Dit is een feit.quote:
Ze zijn toch juist veel later dan gebruikelijk met het onvermijdelijke benoemen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
En toch loopt de media op de muziek vooruit, in plaats van de "irrelevante" formaliteiten. Het lijkt me meer een methode om de druk op te voeren dan het feitelijk te maken heeft met het te volgen formele proces
Het is natuurlijk niet meer dan wensdenken dat dit invloed zou hebben op de praktische uitkomst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is van gisteren. Dit is een feit.
Wij wachten na onze verkiezingen ook niet met het benoemen van winnaars en verliezers tot het moment dat de Tweede Kamer is geïnstalleerd. Maak je je daar ook druk om?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
En toch loopt de media op de muziek vooruit, in plaats van de "irrelevante" formaliteiten. Het lijkt me meer een methode om de druk op te voeren dan het feitelijk te maken heeft met het te volgen formele proces
Dit is niet aan de media. Tenminste mogelijk alleen uit het perspectief om de druk op te voeren, maar in het formele proces doet hun mening er niet toe.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze zijn toch juist veel later dan gebruikelijk met het onvermijdelijke benoemen?
Boeien, het is zeer gebruikelijk dat de media het benoemt als de uitkomst overduidelijk is. En daar niet een paar maand aan rechtszaken op wacht.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is niet aan de media. Tenminste mogelijk alleen uit het perspectief om de druk op te voeren, maar in het formele proces doet hun mening er niet toe.
IK wens niets. Dit is een gegeven dat opgelost of afgerond gaat worden. Het is niet zo dat na dit bevel vanwege The New York Times zomaar wordt overgeslagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet meer dan wensdenken dat dit invloed zou hebben op de praktische uitkomst.
Leuk en aardig. Maar voor de einduitslag verder totaal niet relevant meer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef dellipder het volgende:
[..]
IK wens niets. Dit is een gegeven dat opgelost of afgerond gaat worden. Het is niet zo dat na dit bevel vanwege The New York Times zomaar wordt overgeslagen.
Ik maak me niet druk. Ik breng alleen in dat de media geen rol hebben in het formele proces. En ik heb daaraan toegevoegd dat dit gedrag van de media hoogst onverantwoord is in het licht van het bevel van de Supreme Court van gisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij wachten na onze verkiezingen ook niet met het benoemen van winnaars en verliezers tot het moment dat de Tweede Kamer is geïnstalleerd. Maak je je daar ook druk om?
Het boeit mij verder niet wat The New York Times stelt. Ik stel alleen dat in het formele proces wat ze ook willen beweren geen impact heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Boeien, het is zeer gebruikelijk dat de media het benoemt als de uitkomst overduidelijk is. En daar niet een paar maand aan rechtszaken op wacht.
Ja, hardop gelachen toen ik die zagquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind deze nog mooier:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik breng alleen in dat de media geen rol hebben in het formele proces. En ik heb daaraan toegevoegd dat dit gedrag van de media hoogst onverantwoord is in het licht van het bevel van de Supreme Court van gisteren.
Ik wacht dit op mijn beurt nog even af, want dit is wel wat er eerst gebeurt en dan pas de electoral college en certificering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar voor de einduitslag verder totaal niet relevant meer.
De media concluderen, op basis van officiële cijfers, dat Biden niet meer kan worden bijgehaald. Doe met die informatie wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik breng alleen in dat de media geen rol hebben in het formele proces. En ik heb daaraan toegevoegd dat dit gedrag van de media hoogst onverantwoord is in het licht van het bevel van de Supreme Court van gisteren.
Doe jij met de informatie dat ik inbracht wat je wil dat de media geen rol hebben in het formele proces van benoemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media concluderen, op basis van officiële cijfers, dat Biden niet meer kan worden bijgehaald. Doe met die informatie wat je wilt.
De media benoemen Biden dan ook niet. Ze trekken conclusies op basis van officiële informatie. Het is mij niet duidelijk wat daar mis mee is. Ook als de media Biden niet uitroepen tot winnaar, doen mensen dat zelf op basis van de beschikbare cijfers. Want cruciale staten kleuren blauw.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef dellipder het volgende:
[..]
Doe jij met de informatie die ik inbracht wat je wil dat de media geen rol hebben in het formele proces van benoemen.
Sterker, hij deed dat vandaag nog een keer ondanks de realiteit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media benoemen Biden dan ook niet. Ze trekken conclusies op basis van officiële informatie. Het is mij niet duidelijk wat daar mis mee is. Ook als de media Biden niet uitroepen tot winnaar, doen mensen dat zelf op basis van de beschikbare cijfers. Want cruciale staten kleuren blauw.
Verder was het jouw grote held die zich dinsdagnacht al uitriep tot winnaar.
Robert Jensen is niet heilig he?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
Blijkbaar moet ik mezelf blijven herhalen; de media, wat voor mening zij erop nahouden, bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media benoemen Biden dan ook niet. Ze trekken conclusies op basis van officiële informatie. Het is mij niet duidelijk wat daar mis mee is. Ook als de media Biden niet uitroepen tot winnaar, doen mensen dat zelf op basis van de beschikbare cijfers. Want cruciale staten kleuren blauw.
Dat doen ze dan ook niet. Ze concluderen dat Biden heeft gewonnen, op basis van de beschikbare cijfers.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef dellipder het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik mezelf blijven herhalen; de media, wat voor mening zij erop nahouden, bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn.
Overigens denk ik dat je donderdag bedoelt?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, de nacht van dinsdag op woensdag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat je donderdag bedoelt?
Volgens mij beweert ook niemand dat het daar impact op zal hebben. Het loopt hooguit is voor op de officiële uitslag. Maar dan wel zeer goed gefundeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het boeit mij verder niet wat The New York Times stelt. Ik stel alleen dat in het formele proces wat ze ook willen beweren geen impact heeft.
We praten in cirkels. Ik zeg het speciaal voor jou nog een keer, maar daarna ga ik verder; de media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn. In het formele proces van benoemen, ongeacht welke opvatting The New York Times en andere media hebben, spelen zij geen enkele rol.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook niet. Ze concluderen dat Biden heeft gewonnen, op basis van de beschikbare cijfers.
Zo ging het vier jaar geleden ook.
Prima. Maar erg relevant is het allemaal niet meer. Maar snap dat het een prettige laatste strohalm voor je is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik wacht dit op mijn beurt nog even af, want dit is wel wat er eerst gebeurt en dan pas de electoral college en certificering.
Ik heb mijn inbreng gesteld als feit, omdat dat het is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij beweert ook niemand dat het daar impact op zal hebben. Het loopt hooguit is voor op de officiële uitslag. Maar dan wel zeer goed gefundeerd.
Dit is heel erg relevant, want het is een Supreme Court bevel dat moet worden uitgevoerd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Prima. Maar erg relevant is het allemaal niet meer. Maar snap dat het een prettige laatste strohalm voor je is.
Stak je dit riedeltje vier jaar geleden ook af, toen Trump in de nacht na de verkiezingen door de media werd uitgeroepen tot winnaar?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
We praten in cirkels. Ik zeg het speciaal voor jou nog een keer, maar daarna ga ik verder; de media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn. In het formele proces van benoemen, ongeacht welke opvatting The New York Times en andere media hebben, spelen zij geen enkele rol.
De media concluderen, op basis van totaal uitgebrachte en tot dan toe getelde stemmen, dat een uitslag in een staat niet meer kan omslaan. Ze bepalen niet dat een verkiezing voorbij is, ze concluderen dat de uitkomst bekend is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
We praten in cirkels. Ik zeg het speciaal voor jou nog een keer, maar daarna ga ik verder; de media bepalen niet wanneer de verkiezingen voorbij zijn. In het formele proces van benoemen, ongeacht welke opvatting The New York Times en andere media hebben, spelen zij geen enkele rol.
HaHa ja, lache voor de krant van Chinese Communistische partij. Zij winnen immers standaard 100% van hun verkiezingen. HaHa.quote:
De media bepalen niet, inderdaad. Dit is impliciet wat jij stelt en ik heb daaraan toegevoegd dat het benoemen door de media hoogst onverantwoord is in het licht van de Supreme Court bevel van gisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:23 schreef Deshain het volgende:
[..]
De media concluderen, op basis van totaal uitgebrachte en tot dan toe getelde stemmen, dat een uitslag in een staat niet meer kan omslaan. Ze bepalen niet dat een verkiezing voorbij is, ze concluderen dat de uitkomst bekend is.
Jij bent de enige die in cirkels praat.
Viesmad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
HaHa ja, lache voor de krant van Chinese Communistische partij. Zij winnen immers standaard 100% van hun verkiezingen. HaHa.
Ik zie hier geen argument, dus ik blijf bij mijn besluit om verder te gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stak je dit riedeltje vier jaar geleden ook af, toen Trump in de nacht na de verkiezingen door de media werd uitgeroepen tot winnaar?
Als er een rechtszaak komt, is het laatste woord toch aan de rechter?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi praatpuntje van giuliani. De rechtbanken bepalen dat toch?
Ik dacht de kiezers, maar goed.
Serieus? Waarom dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:08 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ken er tenminste mensen. Wat wil je dan horen? Ik hoef jou niet over te halen hoor, kies wat je wil, dan doe ik dat ook. Jullie kleinerende toontje is dieptriest. Ik blijf respectvol. Trump gaat alsnog winnen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Dat is helemaal niet onverantwoord, de call kwam ook niet omdat Biden Pennsylvania zou hebben gewonnen maar omdat Trump dat niet heeft en dus 270 sowieso niet meer haalbaar is met de laatste overgebleven staten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef dellipder het volgende:
[..]
De media bepalen niet, inderdaad. Dit is impliciet wat jij stelt en ik heb daaraan toegevoegd dat het benoemen door de media hoogst onverantwoord is in het licht van de Supreme Court bevel van gisteren.
Supreme Court Justice Alito Orders Pennsylvania Mail-In Ballots That Arrived After Election Day Be Kept Separate
Jouw oranje held die gedraagt zich pas verantwoord toch? Om van die spermavlekken die zijn zoons zijn nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef dellipder het volgende:
[..]
De media bepalen niet, inderdaad. Dit is impliciet wat jij stelt en ik heb daaraan toegevoegd dat het benoemen door de media hoogst onverantwoord is in het licht van de Supreme Court bevel van gisteren.
Als ik de schuimbekkende oranje meneer op de golfbaan mag geloven wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Er zijn enorm veel mensen op straat Bidens overwinning aan het vieren. Corona is verdwenen?
De VS zijn nooit great geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Wist niet dat Trump de MAGA slogan heeft gepikt van Reagan. Zo zie je maar weer dat het holle retoriek is, over 100 jaar moet Amerika nog steeds 'great' gemaakt worden.
[ afbeelding ]
Voor de einduitslag waarbij Biden de verkiezingen wint maakt het natuurlijk geen bal uit. Niet meer dan een flauw gedoetje van je dusquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:21 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is heel erg relevant, want het is een Supreme Court bevel dat moet worden uitgevoerd.
Maar die mensen zijn toch Democraten? Die zijn toch bang voor het virus? Daarom hebben ze vooral per post gestemd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als ik de schuimbekkende oranje meneer op de golfbaan mag geloven wel.
Ik kan aan hun dansjes niet zien hoe ze gestemd hebben, maar wellicht dat Willen Engel ons daarbij kan helpen, die heeft immers verstand van dansen en van corona dus waarschijnlijk ook van stemgedrag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn toch Democraten? Die zijn toch bang voor het virus? Daarom hebben ze vooral per post gestemd.
Ik gok dat ze op Biden gestemd hebben, gezien hun blijdschap, maar volgens mij is het virus niet actief tijdens dergelijke betogingen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik kan aan hun dansjes niet zien hoe ze gestemd hebben, maar wellicht dat Willen Engel ons daarbij kan helpen, die heeft immers verstand van dansen en van corona dus waarschijnlijk ook van stemgedrag.
Tsja, slim is het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gok dat ze op Biden gestemd hebben, gezien hun blijdschap, maar volgens mij is het virus niet actief tijdens dergelijke betogingen.
Ach, aangezien de VS toch al record aantallen covid iedere dag opnieuw post maakt dit ook niet veel uit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gok dat ze op Biden gestemd hebben, gezien hun blijdschap, maar volgens mij is het virus niet actief tijdens dergelijke betogingen.
Nou ja, natuurlijk maakt dat wel uit. Dit is echt niet goed in dat kader. Kan me de blijdschap wel voorstellen, daar niet van.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, aangezien de VS toch al record aantallen covid iedere dag opnieuw post maakt dit ook niet veel uit.
132K gisteren met ruim 1200 doden en het loopt nog steeds per dag op.
De situatie is sinds Maart 2020 al "niet echt goed" in de VS als het om covid gaat. De record aantallen die de laatste dagen gepost worden zouden best wel eens te herleiden zijn tot de Trump rallies en dat liet iedereen gewoon gaan. En sowieso, wie wil dit gaan handhaven op Times Square? Dan vraag je om rellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, natuurlijk maakt dat wel uit. Dit is echt niet goed in dat kader. Kan me de blijdschap wel voorstellen, daar niet van.
Het virus zal inderdaad effectiever kunnen worden bestreden, maar ik geloof niet dat Trump bedoelde dat dat was omdat hij niet herkozen zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef Berkery het volgende:
Het virus zou toch verdwijnen na 3 november?
Dit is inderdaad niet te handhaven, maar als iemand aan mij zou vragen of dit verstandig is, zou ik zeggen van niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De situatie is sinds Maart 2020 al "niet echt goed" in de VS als het om covid gaat. De record aantallen die de laatste dagen gepost worden zouden best wel eens te herleiden zijn tot de Trump rallies en dat liet iedereen gewoon gaan. En sowieso, wie wil dit gaan handhaven op Times Square? Dan vraag je om rellen.
Het zou in April al verdwijnen. En toen in Mei. En toen in....Augustus? Oh ja, en na de verkiezingen ook weer want het was allemaal een DNC hoax, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef Berkery het volgende:
Het was een uitspraak van Cartman Trump:quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het virus zal inderdaad effectiever kunnen worden bestreden, maar ik geloof niet dat Trump bedoelde dat dat was omdat hij niet herkozen zou worden.
Ja die heeft samen met Don Jr. het IQ van één normaal persoon bedeeld gekregen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het was een uitspraak van Cartman Trump:
Eric Trump says coronavirus is a ploy to stop his father’s campaign rallies and will ‘magically’ disappear after election day
De verkiezingen zijn voorbij als de stemmen geteld zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
Huh welk virus?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef Berkery het volgende:
Dat liegende oranje virus dat inmiddels zo'n beetje alle instituties in de VS besmet heeft. Het herstel zal lang zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
[..]
The rise and fall of Trumptopia.
Gone, but not soon enough. Will be dearly missed by many, but not by most.
May it Rest In Pieces: 2016-2020
Dan zullen wij het ook nog maar eens benoemen : het is traditie in de VS dat de media een election officieus 'callen' als een kandidaat niet meer in te halen is. En dat is wat ze gedaan hebben. Het is nog nooit voorgekomen dat ze ongelijk hadden. Het formele proces is een formaliteit, de media traditie. En het volk? Dat heeft gekozen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
The fat lady has sung. It's over.quote:
Tenzij er iets heel geks gebeurt, wint Biden dit ~99% kans.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |