Jake Tapper richtte zich op CNN zojuist tot FOX News om hen op hun verantwoordelijkheid te wijzen om geen ratfuckery aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef westwoodblvd het volgende:
Zit nu Fox te kijken, waar men spreekt over de "wanhopige en niet onderbouwde claim" van Trump dat er gefraudeerd wordt, waaruit blijkt dat "he knows he is losing this race."
Verschil komt van NeverTrump Republicansquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van z'n zonen hoeft 'ie het in elk geval niet verwachten:
[ twitter ]
Is nog niet over ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij gaat-ie ook zo snel mogelijk weer door met rally's houden.
Als buitenlanders kunnen we Trump de komende jaren lekker negeren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee.
Als hij dat doet kan dat wel een schisma in de partij opleveren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee.
Oja, bedoel ook woensdagmiddag. Zegt wel genoegquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De omslag kwam eigenlijk met Milwaukee woensdagmiddag. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts met Trump
Ja wel jammer dat we weer aan een Mitch McConnell senaat vast zitten. Zal weinig doorgevoerd kunnen worden met hoe die gast dwarszitten tot een kunst heeft verheven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze laten hem nu gewoon vallen nu de Senaat in veilige handen is.
Die kan nu wel gaan uithuilen bij Gary.quote:
Jean-Bedel!! Dat was wel een baas.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is de laatste keer dat een staatshoofd zich zo onsterfelijk belachelijk maakte de kroning van Keizer Bokassa geweest
BokassaGODquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is de laatste keer dat een staatshoofd zich zo onsterfelijk belachelijk maakte de kroning van Keizer Bokassa geweest
Hoe heet die thaise koning die in het openbaar zijn minnaressen voor zich laat knielen terwijl zijn vrouw naast hem zit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef Hexagon het volgende:
Nog wel kleine kans dat de 2 Georgia Senate Elections in Januari net de goede kant opgaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat we weer aan een Mitch McConnell senaat vast zitten. Zal weinig doorgevoerd kunnen worden met hoe die gast dwarszitten tot een kunst heeft verheven.
Dat zou me ook niks verbazen, een scheiding van Republikeinen die doorwillen en een groep die het Trumpisme volledig gaat uitbuiten. Het is dan afwachten of het een soort Tea Party in de Republikeinse partij wordt of dat er daadwerkelijk een extra partij bij komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als hij dat doet kan dat wel een schisma in de partij opleveren.
Geloof wel dat ze zo weinig mogelijk brandstof willen geven aan conspiracy theories. Maar ze zullen ook wel modelletjes hebben met kansen en bij onder de 1 op zeg 100.000 callen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zouden ze echt zo’n overweging maken ja?
0%. De afgelopen jaren is wel gebleken dat er geen enkel bewijs is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Moira het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Trump (na 20 januari 2021) daadwerkelijk vervolgd (en veroordeeld) wordt voor X strafbare feiten die hij de afgelopen jaren heeft gepleegd?
De huidige koning? Maha Vajiralongkorn, oftewel Rama Xquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe heet die thaise koning die in het openbaar zijn minnaressen voor zich laat knielen terwijl zijn vrouw naast hem zit?
Een zittende president wordt niet aangeklaagd in de VS. Na het presidentschap kan er dus van alles gebeuren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:31 schreef butz0rs het volgende:
[..]
0%. De afgelopen jaren is wel gebleken dat er geen enkel bewijs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |