Dat is niet best.quote:
Als je dit jaar niet overwintert, ben je steeds minder vaak geplaatst in voorrondes en kom je net als AZ in pot 3 als je het hoofdtoernooi van de EL haalt. Wordt alleen maar lastiger om dan punten te pakken.quote:
Ik schrok er ook van. Wist dat het niet best was, maar dit is echt schandalig slecht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, eerlijk gezegd geen idee dat het zo erg was
En dat houdt ook al niet over. 6x winst in de laatste 23 Europese wedstrijden. Alsnog het dubbele, lol.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs feyenoord is beter
Sterkte met deze gedachte
Ook 3 keer winst in 23?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:30 schreef fetX het volgende:
Oh, ex voorrondes lees ik nu. Nou, dan is Feyenoord net zo slecht.
Ja volgens mij wel. Als het gaat om het hoofdtoernooi.quote:
Bedankt Ajax.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax wel presteert, anders dachten we allemaal dat dit normaal was en was er geen enkele motivatie geweest om dit soort wanprestaties te verbeteren.
Jullie mogen Ajax wel dankbaar zijn.
Is ook maar net welke periode je pakt natuurlijk. Laatste 28 wedstrijden is 6x winst volgens mij, nog steeds dramatisch overigens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Als het gaat om het hoofdtoernooi.
Edit: zie post hieronder.
Is ook een beetje cherry picking, ja. Blijft alsnog van beide clubs echt veel te weinig als je Europees een beetje mee wil blijven doen. Ik vind eigenlijk dat clubs als PSV en Feyenoord structureel de EL groepsfase moeten overleven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is ook maar net welke periode je pakt natuurlijk. Laatste 28 wedstrijden is 6x winst volgens mij, nog steeds dramatisch overigens.
https://www.voetbalstats.nl/listclubec.php?clubid=81
Dat moet dit seizoen zeker ja, net als dat het vorig seizoen had gemoeten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook een beetje cherry picking, ja. Blijft alsnog van beide clubs echt veel te weinig als je Europees een beetje mee wil blijven doen. Ik vind eigenlijk dat clubs als PSV en Feyenoord structureel de EL groepsfase moeten overleven.
Dankjewel Ajax.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax wel presteert, anders dachten we allemaal dat dit normaal was en was er geen enkele motivatie geweest om dit soort wanprestaties te verbeteren.
Jullie mogen Ajax wel dankbaar zijn.
Dat moet ook gewoon ja, en zeker dit seizoen moet dat gezien de poules waarin PSV en Feyenoord zitten. Zijn gewoon hele normale EL-poules.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook een beetje cherry picking, ja. Blijft alsnog van beide clubs echt veel te weinig als je Europees een beetje mee wil blijven doen. Ik vind eigenlijk dat clubs als PSV en Feyenoord structureel de EL groepsfase moeten overleven.
Al krijg je wel de Conference League natuurlijk, dus als je in de EL komt waarschijnlijk wel in de lagere pot (omdat daar minder ploegen zitten) maar het derde niveau moet dan wel lukken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je dit jaar niet overwintert, ben je steeds minder vaak geplaatst in voorrondes en kom je net als AZ in pot 3 als je het hoofdtoernooi van de EL haalt. Wordt alleen maar lastiger om dan punten te pakken.
Begint die Conference League volgend seizoen al dan? En welke Nederlandse club op de eindstand doen mee aan dat toernooi, is dat al bekend? En welke dagen spelen ze? Heb me er nog totaal niet in verdiept, of is dat allemaal nog niet bekendquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet ook gewoon ja, en zeker dit seizoen moet dat gezien de poules waarin PSV en Feyenoord zitten. Zijn gewoon hele normale EL-poules.
[..]
Al krijg je wel de Conference League natuurlijk, dus als je in de EL komt waarschijnlijk wel in de lagere pot (omdat daar minder ploegen zitten) maar het derde niveau moet dan wel lukken.
wel eens en dat je ondanks dat nu weer 8e staat in Europa zegt wel genoeg over de landen onder de top 4quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen ja, dus dit seizoen al plaatsing. #1 rechtstreeks CL, #2 vCL (en dan na een nederlaag daar naar de poulefase EL), bekerwinnaar play-off EL en nr. 3 en 4 naar de voorronde Conference League. Die spelen ook op donderdag, al kan dat ook vroeger op de dag volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Begint die Conference League volgend seizoen al dan? En welke Nederlandse club op de eindstand doen mee aan dat toernooi, is dat al bekend? En welke dagen spelen ze? Heb me er nog totaal niet in verdiept, of is dat allemaal nog niet bekend
Probleem is het geld, het verschil tussen CL en EL is al veel te groot, geen idee hoe ze dat bij die Conference League gaan doen maar zal financieel nauwelijks interessant zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dan in de EL-poule derde wordt daal je ook af naar de Conference League trouwens.
Dus nog maar maximaal 2 in de EL? Matigquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen ja, dus dit seizoen al plaatsing. #1 rechtstreeks CL, #2 vCL (en dan na een nederlaag daar naar de poulefase EL), bekerwinnaar play-off EL en nr. 3 en 4 naar de voorronde Conference League. Die spelen ook op donderdag, al kan dat ook vroeger op de dag volgens mij.
Als je dan in de EL-poule derde wordt daal je ook af naar de Conference League trouwens.
Ja dat zal wel niks worden, vooral ook omdat het een speeldag deelt met de EL dus qua tv-inkomsten wordt dat weinig. EL zal wel iets omhoog kunnen omdat dat niveau normaal gesproken wel omhoog gaat door minder clubs en uit betere landen allemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem is het geld, het verschil tussen CL en EL is al veel te groot, geen idee hoe ze dat bij die Conference League gaan doen maar zal financieel nauwelijks interessant zijn
Ja en dan zeker omdat de bekerwinnaar de play-off EL mag spelen en dat wil nog wel eens een ploeg buiten de top-4 zijn dus in de praktijk heb je dan waarschijnlijk geen ploeg in de EL of alleen de nr. 2 die de vCL verneukt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus nog maar maximaal 2 in de EL? Matig
kortom, het gaat de kleinere competities niet helpenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel niks worden, vooral ook omdat het een speeldag deelt met de EL dus qua tv-inkomsten wordt dat weinig. EL zal wel iets omhoog kunnen omdat dat niveau normaal gesproken wel omhoog gaat door minder clubs en uit betere landen allemaal.
[..]
Ja en dan zeker omdat de bekerwinnaar de play-off EL mag spelen en dat wil nog wel eens een ploeg buiten de top-4 zijn dus in de praktijk heb je dan waarschijnlijk geen ploeg in de EL of alleen de nr. 2 die de vCL verneukt.
Lekker tegen elkaar spelen voor de lamme en de blinde trofee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
kortom, het gaat de kleinere competities niet helpen
als dit UEFA's antwoord is op een Super League dan weten we wel waar het gaat eindigenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar spelen voor de lamme en de blinde trofee.
Naar behoorlijke voetbalmoeheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dit UEFA's antwoord is op een Super League dan weten we wel waar het gaat eindigen
Niet lullig bedoelt, maar zit er bij die knaap een steekje los? Hij stond onlangs voor de camera, en hij maakte een ietwat verstrooide indruk.quote:
Hij is Amerikaans.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar zit er bij die knaap een steekje los? Hij stond onlangs voor de camera, en hij maakte een ietwat verstrooide indruk.
de meesten hebben het toch al gehad van dit lijstje?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel we Corona we weer hebben na de komende interlandperiode
Nederland: Ihattaren & Malen
Jong Oranje: Teze
Ivoorkust: Sangaré
Duitsland: Max
Israel: Zahavi
VS: Ledezma
Zwitserland: Mvogo
Jong Brazilië: Mauro
Het PSV topic kent weer een nieuw dieptepunt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:51 schreef Coco het volgende:
Welke idioot heeft kakkerlakken in de OP neergezet?
Beter de clowntjes in de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:51 schreef Coco het volgende:
Dit jaar geen Carnaval.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter de clowntjes in de OP.
@:psvcl
Even aangepastquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:51 schreef Coco het volgende:
Eens. Daarom even aangepast. Geen idee wie dat had gedaan (ik niet).quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Sorry hoor maar zoiets is toch heel kinderachtig , zeker in een openingspost
Denk om je panty meid, straks scheur je er nog uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Doe je de wedstrijden en topscorers ook meteen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eens. Daarom even aangepast. Geen idee wie dat had gedaan (ik niet).
Daar is in klaagbaak een topic overquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk om je panty meid, straks scheur je er nog uit.
Wat een heibel om niks.
I know.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:13 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Daar is in klaagbaak een topic over
Ik normaal eerlijk gezegd ook maar nu was ik er op de een of andere manier geïrriteerd over, bui van de dag denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
I know.
Maar als ik in het Ajax of Feyenoord topic lees dat PSV lampjes wordt genoemd, dan haal ik m’n schouders op en geloof het wel.
Overigens weet ik wie het was die kakkerlakken en kutjoden in de OP had gezet, en ach, laat hem....
Hoe denk je dat mijn bui is na dat potje kontje bats dat PSV gisteren kreeg?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ik normaal eerlijk gezegd ook maar nu was ik er op de een of andere manier geïrriteerd over, bui van de dag denk ik
Alleen Teze en Zahaviquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de meesten hebben het toch al gehad van dit lijstje?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettende kut trainer hebben jullie. Zelfs Van Bommel was een minder grote lul.
Vind het vrijwel net zo kinderachtig als huilen om een openingspost van een topic op een forum over een rivaliserende club. Je zou je er maar druk om maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Bedankt Johan Derksenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettende kut trainer hebben jullie. Zelfs Van Bommel was een minder grote lul.
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.quote:
Maar volgens psvel is PSV gelijkwaardig aan Bayern. Zulke toppers hebben ze gehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.
Zie wel verbetering in het spel ja,nu alleen nog heel de wedstrijd vasthouden ipv korte fases..hij kan er ook niks aan doen dat ie vanwege het corona gebeuren elke wedstrijd een ander elftal het veld in moet sturen,op die manier is het lastig om er vastigheid in te bouwen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.
Ik zie niet echt een systeem.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker. Alleen houden ze het maar 1 helft vol en worden ze de tweede helft helemaal dronken getikt. Voor de tweede keer in drie Europese wedstrijden.quote:Op zondag 8 november 2020 03:10 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vond dat in de eerste helft tegen PAOK lange periodes waren waarin de bal mooi rondgespeeld werd bij PSV. Spelers van PSV wisten al waar ze de bal heen gingen passen voordat ze de bal zelf in bezit hadden. Als je dat een hele wedstrijd kan doen, kan de tegenstander niks.Lang geleden dat ik dat bij PSV gezien heb.
als je er 1 kans mee creëert dan is het niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Alleen houden ze het maar 1 helft vol en worden ze de tweede helft helemaal dronken getikt. Voor de tweede keer in drie Europese wedstrijden.
Want kritiek mag niet? Wat een onzin en winnen of verliezen zegt niet alles over het spel, het gaat om de manier waarop.quote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef tja77 het volgende:
Al die captains obvious die kritiek hebben op het spel van PSV.![]()
Alsof de gemiddelde PSV supporter dat niet ziet.
Schmidt is net een paar wedstrijden bezig, en heeft vaak met een gekuntselde verdediging (waarvan voor aanvang van het seizoen al duidelijk was, dat die ontzettend matig is) de wedstrijd moeten aanvangen.
Als je vandaag wint, doe je het ondanks alle blessures en Corona gevallen gewoon niet slecht.
Logisch ook dat het vroeg druk zetten van ondergeschikt belang is en ook lichtelijk suicidaal met deze defensie.
Waar zeg ik dat kritiek niet mag?quote:Op zondag 8 november 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want kritiek mag niet? Wat een onzin en winnen of verliezen zegt niet alles over het spel, het gaat om de manier waarop.
in post #80quote:Op zondag 8 november 2020 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat kritiek niet mag?
Ik zeg alleen dat het voor iedereen duidelijk is dat PSV niet goed speelt.
Winnen of verliezen is in deze fase met deze blessures en afwezigen door Corona gewoon essentieel. Die 4-0 tegen ADO was niet groots, maar wel knap met zoveel afwezigen en een EL nog in de benen.
Ah, wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zondag 8 november 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
in post #80![]()
en van ADO winnen en net als vandaag van WII lijkt me toch een vrij normale zaak zelfs met PSV-b
Ik geef gewoon commentaar op wat ik zie wat uiteraard makkelijk is maar verder met je eens als je bedoelt dat de topclubs gewoon van laagvliegers moeten winnen ook al ben je niet compleet, dus ADO vond ik geen verrassing en ik denk ook niet dat dit WII PSV pijn zal kunnen doen.quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, wie de schoen past, trekke hem aan.
Heb je Feyenoord ook zien stuntelen vorig weekend, die zouden toch ook probleemloos moeten kunnen winnen? Bij PSV is de selectie flink op de schop gegaan, is er een druk schema, en stikt het van de afwezigen. Had jij verwacht dat PSV de pannen van het dak zou spelen?
Bronson! Ouwe zuignap!quote:Op zondag 8 november 2020 14:55 schreef Boussaadia het volgende:
Graag geen kritiek op PSV geven anders krijg je er van langs.
Ziek volgens FOXquote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik mis Ihattaren in de basis en op de bank? Ik heb duidelijk iets gemist.
quote:Daarnaast ontbreekt Mohamed Ihattaren bij PSV. Volgens de coach is hij ziek, waarbij er geen sprake is van een positieve corona-test.
Opstelling PSV tegen Willem II:
Mvogo - Dumfries Teze Boscagli Max - Rosario Sangaré - Götze Ihattaren - Zahavi Malen
Mwoah. Vanuit de 2 CM's wel weinig voetbal hoor. Wat dat betreft is Fein wel echt een toevoeging, nu heb je er 2 slopers staan.quote:Op zondag 8 november 2020 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is de sterkste opstelling. Ben benieuwd hoelang Dumfries, Rosario en Gakpo het volhouden.
Hopelijk wel fit voor Oranje, wordt tijd dat ie daar nu echt eens zijn debuut gaat makenquote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik mis Ihattaren in de basis en op de bank? Ik heb duidelijk iets gemist.
Laat hem eerst maar eens een half seizoen achter elkaar uitblinken. Wekenlang kut geweest en het is sinds 2 potjes weer acceptabel (al deelde hij Donderdag gewoon in de malaise).quote:Op zondag 8 november 2020 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk wel fit voor Oranje, wordt tijd dat ie daar nu echt eens zijn debuut gaat maken
Fein moet nog wat meer laten zien. Tegen ADO was het goed, tegen PAOK erg slecht.quote:Op zondag 8 november 2020 19:11 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Mwoah. Vanuit de 2 CM's wel weinig voetbal hoor. Wat dat betreft is Fein wel echt een toevoeging, nu heb je er 2 slopers staan.
Ik wil het vooral zodat we in de toekomst niet alsnog dat geneuzel over Marokko gaan krijgen, dus de eerste 3 interlands moet ie maar zo snel mogelijk makenquote:Op zondag 8 november 2020 19:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens een half seizoen achter elkaar uitblinken. Wekenlang kut geweest en het is sinds 2 potjes weer acceptabel (al deelde hij Donderdag gewoon in de malaise).
Als dat de norm zou zijn dan zou PSV vanavond geen spelers op het veld hebben staan.quote:Op zondag 8 november 2020 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fein moet nog wat meer laten zien. Tegen ADO was het goed, tegen PAOK erg slecht.
Zahavi kan niet heel veel als diepe spits met een malen naast zich die de bal liever zelf het stadion uitschiet.quote:Op zondag 8 november 2020 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
Goede eerste helft, alleen jammer dat zowel Zahavi als Malen niet in vorm zijn.
Doen we al maanden maar die man mag wekelijks 3 ballen op de keeper schieten.quote:
Omdat hij er ook vaak zat wel een paar intrapt.quote:Op zondag 8 november 2020 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doen we al maanden maar die man mag wekelijks 3 ballen op de keeper schieten.
Erg curieus om te zien hoe veel meer 2e helften wij spelen t.o.v andere teams, dat terwijl we helemaal niet goed zijn in 2 helften. KNJB.quote:Op zondag 8 november 2020 20:57 schreef Longcat. het volgende:
Hoop dat PSV niet weer gaat inkakken in de 2e helft
En dan spelen we nu toevallig een tweede helft thuis...quote:Op zondag 8 november 2020 21:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Erg curieus om te zien hoe veel meer 2e helften wij spelen t.o.v andere teams, dat terwijl we helemaal niet goed zijn in 2 helften. KNJB.
Inderdaad, het is ook zo doorzichtig allemaal.quote:Op zondag 8 november 2020 21:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan spelen we nu toevallig een tweede helft thuis...
Heel vaak ook tweede helften uit, dat is nog erger.
Weet niet meer hoe hij een bal over of om de keeper moet krijgen. Maar dat is sowieso doorgaans al zijn manco. Uit vorm alleen nog veel erger.quote:
Als ie echt doorduwt gaat ie er doorheen ja. Sick.quote:Op zondag 8 november 2020 21:19 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dit is 5 wedstrijden inderdaad. Dubbele beenbreek was een zeer reëele uitkomst geweest.
Qua afmaken is die gigantisch uit vorm, maar heb hem toch (ook vandaag) weer een paar prima acties zien maken om uberhaupt vrij voor de keeper te komen. Hij wil er alleen niet inquote:Op zondag 8 november 2020 21:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe hij een bal over of om de keeper moet krijgen. Maar dat is sowieso doorgaans al zijn manco. Uit vorm alleen nog veel erger.
Volgens mij kijken wij een andere wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2020 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Qua afmaken is die gigantisch uit vorm, maar heb hem toch (ook vandaag) weer een paar prima acties zien maken om uberhaupt vrij voor de keeper te komen. Hij wil er alleen niet in
Ik zie hetzelfde als hij. Het is niet zo dat hij geen dribbel meer kan maken, een bal kan aannemen of die bal naar iemand met hetzelfde shirtje kan krijgen. Maar de laatste fase gaat standaard naast of op de keeper.quote:Op zondag 8 november 2020 21:22 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Volgens mij kijken wij een andere wedstrijd.
Met 1.5 minuut tijd.quote:
Ja leuk als je middenvelder bent.quote:Op zondag 8 november 2020 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Qua afmaken is die gigantisch uit vorm, maar heb hem toch (ook vandaag) weer een paar prima acties zien maken om uberhaupt vrij voor de keeper te komen. Hij wil er alleen niet in
Niks gemerkt van dikgedruktquote:Op zondag 8 november 2020 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde als hij. Het is niet zo dat hij geen dribbel meer kan maken, een bal kan aannemen of die bal naar iemand met hetzelfde shirtje kan krijgen. Maar de laatste fase gaat standaard naast of op de keeper.
Hij moet vaker de bal hoger schieten.quote:Op zondag 8 november 2020 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Die maakt Malen dan wel weer uitstekend af
Lijkt wel alsof hij altijd een bet heeft dat hij door de benen moet schieten.quote:Op zondag 8 november 2020 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij moet vaker de bal hoger schieten.
Te vaak schuift ie m laag.
Nepsupporterquote:Op zondag 8 november 2020 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ken ik niet. Maar ik laat mij verrassen
Slechte tip, nou ramt 'ie hem over.quote:Op zondag 8 november 2020 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij moet vaker de bal hoger schieten.
Te vaak schuift ie m laag.
quote:Op zondag 8 november 2020 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat hij er ook vaak zat wel een paar intrapt.
Hij is duidelijk niet in vorm maar een Malen uit vorm kan er nog gewoon een paar inprikken.
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpuntquote:
Dan had Madueke dat zelf ook mogen doenquote:Op zondag 8 november 2020 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpunt
Vanaf de bank omdat malen speelt?quote:Op zondag 8 november 2020 21:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dan had Madueke dat zelf ook mogen doenBeetje goedkoop scoren dit.
Volgens mij kwam Madueke er zelf gewoon in toch? En hij stond ook niet op het scoreformulier.quote:Op zondag 8 november 2020 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf de bank omdat malen speelt?
quote:Op zondag 8 november 2020 21:53 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Madueke er zelf gewoon in toch? En hij stond ook niet op het scoreformulier.
Kjolo 100% pass accuracyquote:Op zondag 8 november 2020 21:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben blij dat Dumfries weer terug is, vooral voor die kop voor de camera na afloop. Kjolo MOTM.
Ja wat is je punt nou precies? Jij oppert dus om Malen eruit te halen en Madueke erin te zetten? En als Madueke 3 kansen mist? Dan zeker weer Malen erin?quote:
Maak er gerust maar minimaal 6 kansen van hoorquote:Op zondag 8 november 2020 21:55 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ja wat is je punt nou precies? Jij oppert dus om Malen eruit te halen en Madueke erin te zetten? En als Madueke 3 kansen mist? Dan zeker weer Malen erin?
Het gaat er meer om dat Madueke ook geen veelscorende spits is, maar eigenlijk net als Malen een aanvaller met een goede actie.quote:Op zondag 8 november 2020 21:57 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maak er gerust maar minimaal 6 kansen van hoor
Dat mag hij denken.quote:Op zondag 8 november 2020 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpunt
Wat is hier leuk aan?quote:Op zondag 8 november 2020 22:21 schreef Coco het volgende:
[poll=981]
Indien Schmidt, reageer op deze post
Zo weten we aan het einde van het seizoen wie DE schlemiel is van PSV. Daarnaast is deze wekelijkse poll een tegenhanger van de motm poll van user @Scrummie in het Feyenoord topic.quote:
lijkt veel maar is wel weinig, zeker in verhouding met wat ze er in het verleden instoptenquote:Op woensdag 11 november 2020 08:29 schreef maxi-mus het volgende:
Philips steunt PSV langer én met meer geld. Tot minimaal 2031 stopt het bedrijf 2,5 miljoen euro per jaar in de club. PSV kan de extra steun in coronatijd meer dan goed gebruiken.
Philips haalt de banden met PSV stevig aan. De oprichter van de club legt woensdag een stevig fundament onder de toekomst van de Eindhovense voetbalclub en het Philips Stadion. Het concern verhoogt de jaarlijkse bijdrage én verlengt de bestaande sponsorrelatie met PSV, die al 107 jaar oud is.
Philips verbindt zich tot juli 2031 als belangrijkste geldschieter aan de club en is ook de eerste onderneming die de zogeheten Brainport-samenwerking met vijf jaar verlengt, tot medio 2026. De komende tien jaar maakt het bedrijf naar verwachting in totaal zo'n 25 miljoen euro over naar PSV.
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Dat is weinig normaal. Misschien je verwarmingsinstallateur er eens naar laten kijken.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:19 schreef Longcat. het volgende:
Ruiken jullie dat jongens? ik ruik een nieuwe CV
Hij zal niet door velen gemist worden. Zonder Schmidt was dit jaar ook gewoon weer bagger geweest qua transfers.quote:
VBL / Van Bommel en De Jong moeten ontslagen wordenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij zal niet door velen gemist worden. Zonder Schmidt was dit jaar ook gewoon weer bagger geweest qua transfers.
Kampioenschap 2021/2022 is binnen als dit doorgaat.quote:
nopequote:Op vrijdag 13 november 2020 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
@:coco heb je nog kunnen kopen? Zie dat hij uitverkocht is.
Gekocht voor 10M toch? Daar maak je nu makkelijk 40M vanquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
MAX IS NIET MEER HOUDBAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 15 november 2020 07:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gekocht voor 10M toch? Daar maak je nu makkelijk 40M vanPSV zit in een andere positie dan Ajax, dus zal er door de tegenpartij minder geboden worden en zal er door PSV sneller ja worden gezegd tegen een bod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
De uefacup i.p.v. de KNVB beker had em afgemaakt
Niks voor in de op?
Zo! Daar heb je ze te pakken hoor. Lekker gewerkt @Bugno3quote:Op zondag 15 november 2020 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen kinderen of tokkies worden hier blij van.
Linkshalf of linksback met 5 verdedigers zou hem het beste liggen. Maar ik denk dat er geen één back is die niet liever met 3 cv's zou willen spelen dan met 2.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
MAX IS NIET MEER HOUDBAAR
Jaloersquote:Op zondag 15 november 2020 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen kinderen of tokkies worden hier blij van.
Gewerk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo! Daar heb je ze te pakken hoor. Lekker gewerk @:bugno3
RIP, was wel een big spender maar had ook visie, die Beneliga was toen wel nuttig geweest waarschijnlijk maar daar is het nu gewoon te laat voor.quote:Op maandag 16 november 2020 10:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)raaij-overleden-.htm
RIP HarrieGod
waarom is dat voorbij?quote:Op maandag 16 november 2020 11:24 schreef Scrummie het volgende:
RIP.
Een icoon, jammer dat de tijd van dit soort voorzitters voorbij is.
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Max valt bij Duitsland wel zwaar door de mand zeg, mijn god. Die Ferran Torres laat hem echt alle hoeken zien.
Heel Duitsland wordt op een bijna chanante manier weggespeeld. Max deelt daar slechts in mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?
Nu moet hij verdedigen en dat kan hij helaas een stuk minder goed dan opkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?
Bijna chanant? Zelden zo iets eenzijdigs gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel Duitsland wordt op een bijna chanante manier weggespeeld. Max deelt daar slechts in mee.
33% balbezit en 0 schoten tussen de palen ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijna chanant? Zelden zo iets eenzijdigs gezien.
Zelfs Feyenoord schoot nog 3 keer op doel, toen die ene wedstrijd in 2010quote:Op woensdag 18 november 2020 10:02 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
33% balbezit en 0 schoten tussen de palen ook
Deze post was in de rust en was nog terughoudend gezien Duitsers.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijna chanant? Zelden zo iets eenzijdigs gezien.
oh jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post was in de rust en was nog terughoudend gezien Duitsers.
Ferran liet als ie van links kwam de rechtsback ook alle hoeken van het veld zien, die had er gewoon zin in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Max valt bij Duitsland wel zwaar door de mand zeg, mijn god. Die Ferran Torres laat hem echt alle hoeken zien.
Haha, die Duitsers niet. Mesut Özil direkt om Boateng twitteren.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferran liet als ie van links kwam de rechtsback ook alle hoeken van het veld zien, die had er gewoon zin in.
ik heb het niet gezien maar blijft gewoon een goeie speler, wel vreemd/oncollegiaal dat Low hem 3 wedstrijden liet spelenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferran liet als ie van links kwam de rechtsback ook alle hoeken van het veld zien, die had er gewoon zin in.
En wij (mezelf inclus) maar roepen om Gudmundsson, had Cocu echt nog wel goed gezien.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat zullen zo een Aboukhlal en Gudmundsson blij zijn dat ze uiteindelijk voor AZ hebben gekozen. Die waren er bij PSV gans niet meer aan te pas gekomen. Aboukhlal opgeroepen en eerste cap voor Marokko en Gudmundsson scoort er - bij absentie van Boadu - op los. Het is natuurlijk wel zo dat wanneer iedereen fit is Slot daar zal gaan kiezen voor Karlsson-Boadu-Stengs, maar schat de ze daar meer minuten kunnen maken dan dat ze bij PSV hadden kunnen maken.
Bekerwedstrijd uitwedstrijd KNJB!!!!quote:Op zondag 22 november 2020 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Matchday
Eerste 5 wel stukkie zwaarder dan de laatste 5
[ twitter ]
een rondje beker minder hadden ze de europees spelende ploegen wel kunnen besparen inderdaadquote:Op zondag 22 november 2020 10:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bekerwedstrijd uitwedstrijd KNJB!!!!
Evenveel thuis als uit.quote:Op zondag 22 november 2020 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Matchday
Eerste 5 wel stukkie zwaarder dan de laatste 5
[ twitter ]
Die wilde een weekend met zijn vriendin samen hebben.quote:Op zondag 22 november 2020 16:31 schreef Zorro het volgende:
Wat nou geen Götze? Een beetje mijn manager saboteren
Zit niet eens op de bankquote:Op zondag 22 november 2020 16:49 schreef tja77 het volgende:
Kleine pijntjes bij Götze, puntverlies incoming....
Wees blij dat er serieus mee om wordt gegaan al is het in deze wedstrijd wel spijtig voor PSV.quote:
Serieus niet?quote:Op zondag 22 november 2020 16:57 schreef Buitendam het volgende:
Nooit gedacht dat Gakpo zo belangrijk zou worden.
Ja potentie wel, maar dan is de kans nog altijd aanwezig dat het zo’n eeuwig talent blijft en nooit echt tot uiting komt. Dat had ik eerder verwacht dan zijn status nu.quote:Op zondag 22 november 2020 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Serieus niet?
Kon altijd wel zien dat er potentie in zat, zeer complete voetballer met topmentaliteit. Vorige seizoenen regelmatig gepasseerd voor mindere voetballers (Griekse gyrosvreter oa) maar nooit 1 negatieve uiting in de pers of waar dan ook. Vorig seizoen zeer waardevol in de laatste wedstrijden (altijd wel een doelpunt of assist).
wat is er met die mocro en fein aan de hand nu?quote:Op zondag 22 november 2020 16:46 schreef WaikikiWim het volgende:
Geen Ihattaren, Götze en Fein. Oftewel: geen voetbal in je ploeg.
Staat er gewoon naast als iedereen fit isquote:Op zondag 22 november 2020 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zahavi is ook niet zo heel goed hè?
Speelt ongelukkig vandaag.quote:Op zondag 22 november 2020 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zahavi is ook niet zo heel goed hè?
Dat was toch een topaankoop door een goal tegen Rosenborg? @PSVCLquote:Op zondag 22 november 2020 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
Kan die Zahavi niet permanent gaan banken? Die klootzak kan er echt geen pepernoot van.
Nope, hij staat op de voet van Madueke.quote:
Sinds hij corona heeft gehad heeft hij nog geen knikker geraakt.quote:Op zondag 22 november 2020 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was toch een topaankoop door een goal tegen Rosenborg? @:psvcl
Hoeveel heeft hij gespeeld sindsdien?quote:Op zondag 22 november 2020 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds hij corona heeft gehad heeft hij nog geen knikker geraakt.
Toch al weer een flink aantal minuten en allemaal bar slecht.quote:Op zondag 22 november 2020 17:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij gespeeld sindsdien?
Toch niet heel veel.
Is een goeie 12e man, extra aanvaller als je een doelpunt nodig hebt.quote:Op zondag 22 november 2020 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was toch een topaankoop door een goal tegen Rosenborg? @:psvcl
In mijn ogen was dit een ongelukkige botsing tussen twee spelers, zoals zo vaak gebeurt tijdens wedstrijden. Totaal geen penalty.quote:Op zondag 22 november 2020 17:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, hij staat op de voet van Madueke.
Hoe die daar komt of wat de intentie is, is niet relevant. Geel is overdreven, de pingel niet.
Als een verdediger een bal wegtrapt, en in z’n uitzwaai een aanvaller vol op de knie raakt, is het ook ongelukkig. Maar ook gewoon een pingel.quote:Op zondag 22 november 2020 17:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In mijn ogen was dit een ongelukkige botsing tussen twee spelers, zoals zo vaak gebeurt tijdens wedstrijden. Totaal geen penalty.
Zahavi speelt wel ruk inderdaad. Verder iets teveel egoïsme voorin.
Waarschijnlijk niet maar dat speelde nu ook niet?quote:Op zondag 22 november 2020 17:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als een verdediger een bal wegtrapt, en in z’n uitzwaai een aanvaller vol op de knie raakt, is het ook ongelukkig. Maar ook gewoon een pingel.
Ik sta te juichen als dit met de hakken over de sloot gewonnen wordtquote:Op zondag 22 november 2020 18:24 schreef RipCity het volgende:
Begin langzamerhand steeds meer te irriteren aan dit team... Als je niet met fatsoenlijke positie winterstop ingaat ben je begin februari helemaal uitgespeeld met beetje pech.
Zelfs Feyenoord wint wekelijks met 10 man. Wij telkens met hakken over sloot. Nooit eens een relaxte match die al ver voor rust beslist is.
quote:
quote:Op zondag 22 november 2020 17:15 schreef PSVCL het volgende:
Voor het eerst een fitte selectie, muv Gotze.. en gelijk het beste voetbal van NL op de mat leggen
Jij deed ons geloven alsof jullie er eindelijk wat van konden, maar weer in januari uitgeschakeld voor alles.quote:Op zondag 22 november 2020 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Het was weer een topseizoen boys, tot volgend jaar
Ging 55 minuten lekker en als je er dan gewoon 4 maakt dan heeft niemand het over het feit dat de tank wat leeg is naderhand. Nu kon je eigenlijk na 45 minuten de TV uitzetten want dit is een scenario wat natuurlijk iedereen wel bekend is.quote:
Beetje een dooddoener dit hoor. Mensen lijken soms wel eens te vergeten dat het om doelpunten maken gaat, hoe kun je dan in hemelsnaam stellen dat PSV het prima gedaan heeft?quote:Op zondag 22 november 2020 18:47 schreef GwaiLow het volgende:
Psv gewoon prima gedaan, vooral de 1e helft natuurlijk. Twente mag god op de blote knieën danken. Hier kan je iig mee verder als PSV zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |