Nepsupporterquote:Op zondag 8 november 2020 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ken ik niet. Maar ik laat mij verrassen
Slechte tip, nou ramt 'ie hem over.quote:Op zondag 8 november 2020 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij moet vaker de bal hoger schieten.
Te vaak schuift ie m laag.
quote:Op zondag 8 november 2020 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat hij er ook vaak zat wel een paar intrapt.
Hij is duidelijk niet in vorm maar een Malen uit vorm kan er nog gewoon een paar inprikken.
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpuntquote:
Dan had Madueke dat zelf ook mogen doenquote:Op zondag 8 november 2020 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpunt
Vanaf de bank omdat malen speelt?quote:Op zondag 8 november 2020 21:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dan had Madueke dat zelf ook mogen doenBeetje goedkoop scoren dit.
Volgens mij kwam Madueke er zelf gewoon in toch? En hij stond ook niet op het scoreformulier.quote:Op zondag 8 november 2020 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf de bank omdat malen speelt?
quote:Op zondag 8 november 2020 21:53 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Madueke er zelf gewoon in toch? En hij stond ook niet op het scoreformulier.
Kjolo 100% pass accuracyquote:Op zondag 8 november 2020 21:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben blij dat Dumfries weer terug is, vooral voor die kop voor de camera na afloop. Kjolo MOTM.
Ja wat is je punt nou precies? Jij oppert dus om Malen eruit te halen en Madueke erin te zetten? En als Madueke 3 kansen mist? Dan zeker weer Malen erin?quote:
Maak er gerust maar minimaal 6 kansen van hoorquote:Op zondag 8 november 2020 21:55 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ja wat is je punt nou precies? Jij oppert dus om Malen eruit te halen en Madueke erin te zetten? En als Madueke 3 kansen mist? Dan zeker weer Malen erin?
Het gaat er meer om dat Madueke ook geen veelscorende spits is, maar eigenlijk net als Malen een aanvaller met een goede actie.quote:Op zondag 8 november 2020 21:57 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maak er gerust maar minimaal 6 kansen van hoor
Dat mag hij denken.quote:Op zondag 8 november 2020 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk in zo'n wedstrijd hoor maar zo'n Madueke moet op een gegeven moment ook denken hier had ik er 3 gescoord in plaats van jouw ene doelpunt
Wat is hier leuk aan?quote:Op zondag 8 november 2020 22:21 schreef Coco het volgende:
[poll=981]
Indien Schmidt, reageer op deze post
Zo weten we aan het einde van het seizoen wie DE schlemiel is van PSV. Daarnaast is deze wekelijkse poll een tegenhanger van de motm poll van user @Scrummie in het Feyenoord topic.quote:
lijkt veel maar is wel weinig, zeker in verhouding met wat ze er in het verleden instoptenquote:Op woensdag 11 november 2020 08:29 schreef maxi-mus het volgende:
Philips steunt PSV langer n met meer geld. Tot minimaal 2031 stopt het bedrijf 2,5 miljoen euro per jaar in de club. PSV kan de extra steun in coronatijd meer dan goed gebruiken.
Philips haalt de banden met PSV stevig aan. De oprichter van de club legt woensdag een stevig fundament onder de toekomst van de Eindhovense voetbalclub en het Philips Stadion. Het concern verhoogt de jaarlijkse bijdrage n verlengt de bestaande sponsorrelatie met PSV, die al 107 jaar oud is.
Philips verbindt zich tot juli 2031 als belangrijkste geldschieter aan de club en is ook de eerste onderneming die de zogeheten Brainport-samenwerking met vijf jaar verlengt, tot medio 2026. De komende tien jaar maakt het bedrijf naar verwachting in totaal zo'n 25 miljoen euro over naar PSV.
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Dat is weinig normaal. Misschien je verwarmingsinstallateur er eens naar laten kijken.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:19 schreef Longcat. het volgende:
Ruiken jullie dat jongens? ik ruik een nieuwe CV
Hij zal niet door velen gemist worden. Zonder Schmidt was dit jaar ook gewoon weer bagger geweest qua transfers.quote:
VBL / Van Bommel en De Jong moeten ontslagen wordenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij zal niet door velen gemist worden. Zonder Schmidt was dit jaar ook gewoon weer bagger geweest qua transfers.
Kampioenschap 2021/2022 is binnen als dit doorgaat.quote:
nopequote:Op vrijdag 13 november 2020 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
@:coco heb je nog kunnen kopen? Zie dat hij uitverkocht is.
Gekocht voor 10M toch? Daar maak je nu makkelijk 40M vanquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
MAX IS NIET MEER HOUDBAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 15 november 2020 07:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gekocht voor 10M toch? Daar maak je nu makkelijk 40M vanPSV zit in een andere positie dan Ajax, dus zal er door de tegenpartij minder geboden worden en zal er door PSV sneller ja worden gezegd tegen een bod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
De uefacup i.p.v. de KNVB beker had em afgemaakt
Niks voor in de op?
Zo! Daar heb je ze te pakken hoor. Lekker gewerkt @Bugno3quote:Op zondag 15 november 2020 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen kinderen of tokkies worden hier blij van.
Linkshalf of linksback met 5 verdedigers zou hem het beste liggen. Maar ik denk dat er geen n back is die niet liever met 3 cv's zou willen spelen dan met 2.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
MAX IS NIET MEER HOUDBAAR
Jaloersquote:Op zondag 15 november 2020 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen kinderen of tokkies worden hier blij van.
Gewerk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo! Daar heb je ze te pakken hoor. Lekker gewerk @:bugno3
RIP, was wel een big spender maar had ook visie, die Beneliga was toen wel nuttig geweest waarschijnlijk maar daar is het nu gewoon te laat voor.quote:Op maandag 16 november 2020 10:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)raaij-overleden-.htm
RIP HarrieGod
waarom is dat voorbij?quote:Op maandag 16 november 2020 11:24 schreef Scrummie het volgende:
RIP.
Een icoon, jammer dat de tijd van dit soort voorzitters voorbij is.
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Max valt bij Duitsland wel zwaar door de mand zeg, mijn god. Die Ferran Torres laat hem echt alle hoeken zien.
Heel Duitsland wordt op een bijna chanante manier weggespeeld. Max deelt daar slechts in mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?
Nu moet hij verdedigen en dat kan hij helaas een stuk minder goed dan opkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las de afgelopen twee wedstrijden alleen maar lofzang. Is het nu zo anders dan?
Bijna chanant? Zelden zo iets eenzijdigs gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel Duitsland wordt op een bijna chanante manier weggespeeld. Max deelt daar slechts in mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |