Eens. Daarom even aangepast. Geen idee wie dat had gedaan (ik niet).quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Sorry hoor maar zoiets is toch heel kinderachtig , zeker in een openingspost
Denk om je panty meid, straks scheur je er nog uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Doe je de wedstrijden en topscorers ook meteen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eens. Daarom even aangepast. Geen idee wie dat had gedaan (ik niet).
Daar is in klaagbaak een topic overquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk om je panty meid, straks scheur je er nog uit.
Wat een heibel om niks.
I know.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:13 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Daar is in klaagbaak een topic over
Ik normaal eerlijk gezegd ook maar nu was ik er op de een of andere manier geïrriteerd over, bui van de dag denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
I know.
Maar als ik in het Ajax of Feyenoord topic lees dat PSV lampjes wordt genoemd, dan haal ik m’n schouders op en geloof het wel.
Overigens weet ik wie het was die kakkerlakken en kutjoden in de OP had gezet, en ach, laat hem....
Hoe denk je dat mijn bui is na dat potje kontje bats dat PSV gisteren kreeg?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ik normaal eerlijk gezegd ook maar nu was ik er op de een of andere manier geïrriteerd over, bui van de dag denk ik
Alleen Teze en Zahaviquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de meesten hebben het toch al gehad van dit lijstje?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettende kut trainer hebben jullie. Zelfs Van Bommel was een minder grote lul.
Vind het vrijwel net zo kinderachtig als huilen om een openingspost van een topic op een forum over een rivaliserende club. Je zou je er maar druk om maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef Bottendaal het volgende:
Bedankt Johan Derksenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettende kut trainer hebben jullie. Zelfs Van Bommel was een minder grote lul.
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.quote:
Maar volgens psvel is PSV gelijkwaardig aan Bayern. Zulke toppers hebben ze gehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.
Zie wel verbetering in het spel ja,nu alleen nog heel de wedstrijd vasthouden ipv korte fases..hij kan er ook niks aan doen dat ie vanwege het corona gebeuren elke wedstrijd een ander elftal het veld in moet sturen,op die manier is het lastig om er vastigheid in te bouwen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie jij al wat van het Schmidt effect dan? In juli zei hij dat 8 weken voldoende zouden moeten zijn, we zijn nu alweer vele weken verder en het is nog steeds heel mager wat PSV voetballend laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |