SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Ik vind Biden bepaald geen zwakke kandidaat. Wel was zijn campagne wat zwak, mede omdat hij wilde laten zien hoe je je aan de coronaregels kunt houden. Daarom maar 1 rally per dag, geen vier. En zijn campagnestrategie was dom: hij heeft veel geld en tijd verspild aan staten die toch bijna altijd republikeins stemmen. Ze waren meer bezig met dik winnen, een blue wave, dan met het veilig stellen van de zege. En dat had fout kunnen aflopen: meer staten waar ze dicht bij Trump zaten, maar toch minder kiesmannen. Gelukkig is dat net niet gebeurd, maar het moet een les zijn voor de democraten: richt je op de staten die je kunt en moet winnen, niet op een bijvangst als Texas.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Omdat ze toch wat onzekerder zijn over Arizona dan ze publiek maken en onderschat hebben hoe Republikeins leunend de ongetelde poststem daar is? Ik zie althans echt iedereen die er wat vanaf weet zeggen dat Biden daar wel favoriet is, maar dat het naar hun mening zeker niet callable was.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou de decision desk bij Fox dat niet doen? Tussen hen en de Tucker Carlson's zit een vrij robuuste firewall binnen de organisatie, die geven welgeteld 0 fucks om wat die wel of niet willen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat hoeft helemaal niet. Hexagon gaf bijvoorbeeld aan waarom hij dacht dat Klobuchar kansrijker zou zijn geweest. Of dat het geval zou zijn geweest of niet zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar mijn punt is dat die primaries het enige is dat we hebben. Je kunt niet zomaar die aan de kant leggen en dan zeggen dat je een andere kandidaat 'beter' vindt zonder enige onderbouwing.
Tenzij je bedoelt dat je die kandidaat's standpunten gewoon beter aansluiten bij je eigen. Maar dat is voor niemand anders interessant.
Evenzeer klopt het niet om te zeggen dat de primaries winnen de beste indicatie zou zijn. Feitelijk zou je empirische data moeten hebben over kandidaten die primaries winnen of juist verliezen en vervolgens deelnemen aan de verkiezingen. Die hebben we niet, want als mensen primaries verliezen doen ze vaak niet mee aan de verkiezingen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Die zijn al sinds woensdagochtend niet meer bijgewerkt dus daar heb je niks meer aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die needles worden toch al een tijd niet meer bijgewerkt? Of bedoel je deze niet: https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.htmlOhquote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die needle wordt al een dag niet meer bijgewerkt.![]()
![]()
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.![]()
Senator Murkowski uit Alaska had haar primary verloren en won toen een write in campagne, wat wel bijzonder was. Maar buiten dat komt dat echt niet vaak voor.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nog 550k stemmen te tellen in PA en ze liggen voor op schema, dus wellicht vandaag nog duidelijkheid daar:
https://mobile.twitter.com/nycjim/status/1324420704889163780Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Hexagon gaf bijvoorbeeld aan waarom hij dacht dat Klobuchar kansrijker zou zijn geweest. Of dat het geval zou zijn geweest of niet zullen we nooit weten.![]()
Maar dan is jouw mening dat Biden de beste was ook nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.![]()
Nee, dat is toch echt jouw conclusie. Je kunt ongeacht politieke standpunten gewoon vinden dat Biden geen inspirerend politicus is, een andere kandidaat een betere strategische keuze zou zijn geweest of wat dan ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem met die meningen. Ze zijn nergens op gebaseerd en kunnen dat ook niet zijn. We kunnen alleen achteraf bepalen. Het dient alleen maar om de eigen politiek te ventileren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Overigens denk ik ook dat de democraten er teveel op gerekend hadden dat Trump de downballot kandidaten in zijn val zou hebben meegetrokken. Maar blijkbaar zijn er toch meer pragmatische splitstemmers dan gedacht. Dus een matige campagne daarop.![]()
Kan wel, ja, gegeven de leeftijden van de huidige kandidaten. Persoonlijk zie ik veel liever iemand van Obama's leeftijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...![]()
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens gaan de we volgende keer een ander deelnemersveld zien. Gerontocraten Sanders, Biden en Warren zijn dan echt weg.Dit is gewoon raar :l![]()
Zijn dochter.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Strom Thurmond heeft in de Senaat gezeten tot ie 101 was dus het kan prima. Of het verstandig is is een tweede.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...![]()
Nouja die wist zichzelf toch tamelijk onmogelijk te maken op een gegeven moment. Ik denk niet dat die het nog gaat proberen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Warren gaat nog wel 8 jaar mee, toch? Die kan op haar 75e of 79e nog gewoon mee doen...
En ik hoop dat het partijbestuur ook inziet dat het klaar moet zijn met gerontocraten.![]()
Waarom zou je hem 3 avonden op rij uitnodigen?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef ikbenrond het volgende:
Eerdmans zit vanavond weer bij Jinek om erover te praten. Ongelofelijk.![]()
![]()
Dat zeker. Maar die heeft dan wel anderen dingen aan zijn hoofd denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mag Trump over 4 jaar weer meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |