Ja, wordt wel een ovenbitterbal want heb geen frituur thuis.quote:
Matig matig, dan :quote:Op donderdag 5 november 2020 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, wordt wel een ovenbitterbal want heb geen frituur thuis.
Zei iemand bitterbal gestemd natuurlijk #monsterlijkdikquote:
Ikzelf ookquote:Op donderdag 5 november 2020 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei iemand bitterbal gestemd natuurlijk #monsterlijkdik
Flippiee gaat aan de leiding met drie punten! Maar met een score van twee punten zit ik haar op de hielen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Flippiee gaat aan de leiding met drie punten! Maar met een score van twee punten zit ik haar op de hielen.
Kortom, retespannend!
Drie mensen aan de leiding nu met drie punten!!!! HET IS ONVOORSTELBAAR!quote:
Ik hou het niet meerquote:Op zondag 8 november 2020 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drie mensen aan de leiding nu met drie punten!!!! HET IS ONVOORSTELBAAR!
Ik dacht dat Flippie een man was...quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Flippiee gaat aan de leiding met drie punten! Maar met een score van twee punten zit ik haar op de hielen.
Kortom, retespannend!
Ja nog steeds alles kits achter de rits.quote:Op zondag 8 november 2020 20:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk het wel. Zal 'm er zo nog ff uithalen.
quote:
Hoe hangt ie daar?quote:Op zondag 8 november 2020 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nog steeds alles kits achter de rits.
Sorry, heb het (vooralsnog) niet kunnen checken.quote:
Van watquote:Op zondag 8 november 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wil jij niet de eindwinnaar zijn Puzzie miauw miauw
quote:Op zondag 8 november 2020 20:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk het wel. Zal 'm er zo nog ff uithalen.
Is die van jou weleens vast komen te zitten in iets?quote:Op zondag 8 november 2020 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nog steeds alles kits achter de rits.
Aha, dat is een onderzoekje waard dusquote:Op zondag 8 november 2020 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, heb het (vooralsnog) niet kunnen checken.
Ja leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Van dit spel wat in dit topic wordt gespeeld? Hoe meer je post hoe meer punten je krijgt.
In het zusje van @Sociosquote:Op zondag 8 november 2020 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Is die van jou weleens vast komen te zitten in iets?
Ben benieuwd naar de nieuwe tussenstand.quote:Op zondag 8 november 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Van dit spel wat in dit topic wordt gespeeld? Hoe meer je post hoe meer punten je krijgt.
Ik ook, waar is de notulist?quote:Op zondag 8 november 2020 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de nieuwe tussenstand.
Zou die ziedend zijn?quote:Op zondag 8 november 2020 20:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, zolang je dan maar geen pak rammel van hem krijgt.
Hopen dat die goed verstopt ligt danquote:Op zondag 8 november 2020 21:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk het wel, hij rent met de FOK! stok achter je aan (zodra hij die gevonden heeft).
Ter Aar geloof ik nu. Het is te koud om het nog te gaan zoeken in het donker. Je weet maar nooit wie je daar tegen kan komen.quote:Op zondag 8 november 2020 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopen dat die goed verstopt ligt dan
Socios waarschijnlijk die de FOK! stok aan het zoeken is.quote:Op zondag 8 november 2020 21:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ter Aar geloof ik nu. Het is te koud om het nog te gaan zoeken in het donker. Je weet maar nooit wie je daar tegen kan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Socios waarschijnlijk die de FOK! stok aan het zoeken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan komen ze elkaar tegen en gaan ze zelf de FOK!stok gebruiken.quote:Op zondag 8 november 2020 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En misschien ook wel de notulist, want die is hier in geen velden of wegen te bekennen
quote:Op zondag 8 november 2020 21:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan komen ze elkaar tegen en gaan ze zelf de FOK!stok gebruiken.
Lekker manquote:Op maandag 9 november 2020 04:45 schreef sp3c het volgende:
maar niet heus, heel de wereld in lockdown is bad 4 business blijkbaar
zo ff weekje vrijvragen voor zsm
oeh lekkerquote:Op maandag 9 november 2020 04:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
OEI. Werkze
Ik duik straks nog even mijn bed in
DRAMAANDAG he?quote:Op maandag 9 november 2020 04:49 schreef sp3c het volgende:
sommige dagen (meestal maandag) ga ik liever twee uur later die kant op
quote:Op maandag 9 november 2020 04:53 schreef sp3c het volgende:
ii vind dit topic helemaal niks
morgen weer in de goede
Waarschijnlijk nieste ze op dat moment.quote:Op maandag 9 november 2020 06:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohjee, had ze haar kutspiertjes weer te strak aangespannen?
Ja mangquote:Op maandag 9 november 2020 06:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohjee, had ze haar kutspiertjes weer te strak aangespannen?
Ja geen idee. Ik stuur de wedstrijdleiding wel even een mailtjequote:Op zondag 15 november 2020 12:15 schreef stokj het volgende:
Hoe zit het met mijn scores van de posts uit de vorige pagina's van dit topic?
Graag!quote:Op zondag 15 november 2020 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik stuur de wedstrijdleiding wel even een mailtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |